home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  1 Bruger, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: #44 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)  (Læst 72273 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #150: 16 Jan 2014, 17:19 »

Der kommer en update senere på dagen alt efter hvornår vi kommer hjem fra svigermekanikken. Her skal vi hører om resten af december og det "spændende" transfervindue vi just har været igennem, en ny kontrakt til undertegnede samt nye jobrygter og tilbud om jobs i andre klubber.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #32 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #151: 16 Jan 2014, 17:24 »

Der kommer en update senere på dagen alt efter hvornår vi kommer hjem fra svigermekanikken. Her skal vi hører om resten af december og det "spændende" transfervindue vi just har været igennem, en ny kontrakt til undertegnede samt nye jobrygter og tilbud om jobs i andre klubber.

Lyder rigtigt godt, kunne dog ikke forestille mig, at du ville forlade dit Brighton hold, men du kunne jo overraske Wink
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #152: 16 Jan 2014, 17:26 »

Man skal aldrig sige aldrig jo men det skal godt nok være et utroligt godt tilbud hvis jeg skal overveje det. Men fedt at have dig med endnu.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #153: 16 Jan 2014, 19:42 »


Boxingday bød på et møde med Arsenal som har haft en katastrofal sæson indtil videre og jeg er flere gange blevet kædet sammen med et skifte til dem, hvis de skulle finde på at fyrer Dan Petrescu som pt er manden bag roret hos ”The Gunners”, men indtil videre har deres bestyrelse besindet sig og ladet Dan fortsætte i klubben. En jævn og kedelig kamp endte som den startede og vi var derfor klar til at møde PLs tophold fra Man City der gav os en tur i maskinen og fortjent fik de tre point der var på spil. Status på de tre julekampe var 4 point og 1 mål scoret og en scoringskrise var derfor under opsejling i medierne i hvert fald. Heldigvis havde jeg jo været tidligt på transfermarkedet og sikret mig ingen ringere end Lasse Bagger fra SønderjyskE for hele 50 mil kr hvilket virkede af meget for fjolserne i pressen, men jeg er sikker på at han nok skal blive en succes og være med til at drive klubben endnu længere fremad. Og han fik da også en drømmedebut med 2 mål i vores nedslagtning af Blackburn på hele 5-1 også var den januar ligesom skudt i gang. Sidenhen slog vi Cardiff, Southampton og Reading mens vi måtte nøjes med et point mod Liverpool, dog er det vores første point imod dem med mig som manager så der er fremgang at sporer der jo.

I januar fik vi også vores debut i denne sæsons FA Cup og med en ”sikker” 1-0 sejr var vi klar til 4. runde mod Arsenal, hvor vi dog lige skulle spille en returkamp i ligacuppen mod Fulham først, hvilket betød at det var en flok trætte og reserveprægede spillere der indtog plænen på AMEX Stadium og vi tabte derfor en tæt kamp med 0-1. Jeg har i denne sæson valgt at satse fuldt ud på ligacuppen for at have muligheden for EL i næste sæson og med to smalle 1-0 sejre over Fulham i semifinalerne er vi klar til finalen mod overraskelsen Hull som slog Man City med 2-1 samlet, og jeg vurdere derfor vores chancer for succes i Ligacuppen som gode, dog uden at undervurdere Hull selvfølgelig. Februar måned bliver åbenbart en måned hvor vi skal straffes for vores held og dygtighed indtil videre i sæsonen, da vi først vælger at spille uafgjort mod nummer 19 i ligaen, for så at vinde over nummer 4 i ligaen inden dommeren i kampen mod Tottenham valgte at dele 2 direkte røde kort ud til Kevin Long og Lee Cattermole indenfor de første 14 minutter, hvilket fik mig helt op i det røde felt og på det efterfølgende pressemøde gik jeg totalt amok på
svinet i sort, og åbenbart har der været noget at komme efter for jeg er ikke blevet straffet for mit udbrud af slipsedyrene i FA.

Under transfervinduet har jeg flere gange været kædet sammen med klubber rundt omkring i Europa og der var også to latterlige tilbud om jobsamtaler fra Lens og Q.P.R. men planen er jo ikke at rykke ned af rangstigen så at sige så de blev prompte afvist.  Antallet af handler i januar var en ind og en ud dog kun på leje så det må betegnes som meget stille for vores vedkommende, mens Chelsea gik helt agurk og hentede spillere for 860 mil kr og det hjalp dem jo ikke engang imod os. 



Brighton 0 – Arsenal 0 (PL) / Man City 3 – Brighton 0 (PL)/ Blackburn 1 – Brighton 5 (PL)/ Brighton 1 – Huddersfield 0 (FAC)/ Fulham 0  – Brighton 1 (LC)/ Cardiff 1 – Brighton 2 (PL)/ Brighton 4 – Southampton 1 (PL)/ Brighton 2 – Reading 1 (PL)/ Brighton 1 – Fulham 0 (LC)/ Brighton 0 – Arsenal  1 (FAC)/ Liverpool 1 – Brighton 1 (PL)/ Norwich 1 – Brighton 1 (PL)/ Brighton 1 – Chelsea 0 (PL)/ Brighton 1 – Tottenham 2 (PL)/ 
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #154: 16 Jan 2014, 21:18 »

Jeg kan ikke se ligastilligen via dit link. Men flotte resultater, skod at dommeren valgte at straffe din aggressive stil Wink Lidt ligesom at spille fifa med dig. Det er bedst at slå røde kort fra Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #155: 16 Jan 2014, 21:24 »

Hva fanden er nu galt med de skide billeder igen. Det må rettes imorgen.
Nu virker de.
« Seneste Redigering: 16 Jan 2014, 21:58 af darkalf » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #156: 17 Jan 2014, 06:10 »

Flot darkalf - håber du taget liga ccuppen!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #157: 17 Jan 2014, 09:49 »

Muligheden er der helt sikkert uden at forkleine Hull
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #158: 19 Jan 2014, 04:35 »

Så er det engang i løbet af dagen at vi skal se om jeg evnede at hjemtage pokalen i liga Cuppen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#34 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #159: 19 Jan 2014, 08:33 »


Tid til at afslutte februar som endte med kun at kaste en sejr af sig i fem kampe nemlig vores uhyre vigtige sejr på hjemmebane mod Chelsea på mål af Lasse Bagger der allerede er en del af favoritpersonalet i klubben til trods for at han kun har været i klubben i små fire måneder. Indtil videre er det da også lykkedes for den unge dansker at scorer 10 mål og lave 5 oplæg i 18 kampe så han er da ved at betale tilbage på hans købssum allerede. Den elendige form i februar kostede i topstriden hvor vi nu er langt efter de to Manchester hold, hvor især en spiller har været afgørende i denne sæson. Joe Hart har indtil videre holdet buret rent i 20 kampe for Man City alene i ligaen hvilket er dobbelt så mange som Jack Butland der har næst flest clean sheets i Premier League . Resultaterne har heldigvis rettet sig her i marts og vi holder dermed liv i drømmen om direkte adgang til Champions League næste sæson, hvilket ikke vil være optimalt for den smalle trup jeg ender med at stå med 1. juli når jeg smider hen ved ti spillere ud på fri transfer, da der simpelthen ikke er nogen andre som vil have dem og de ikke er gode nok til dette niveau.

Marts startede den første ligacup finale i klubbens 117 år lange historie og det samme gjaldt for vores modstandere fra Hull der dog kun har eksisteret i 114 år. Kevin Long og Lee Cattermole var begge spærret med karantæne efter deres røde kort mod Tottenham, så på deres pladser måtte Thorning og Tom Taiwo vise deres værd. Kampen startede nervøst fra begge mandskaber med mange fejlafleveringer, men som halvlegen skred frem fik vi mere styr på nerverne og Conor Wilkinson lavede kampens første mål efter 19 min da han tog chancen på et langskud som brækkede i luften og dermed snød Ben Williams i Hulls mål. Bare 12 minutter senere var den gal igen nede bagi hos Hull og Cairney kunne smide et indlæg ind over til en helt fri Wilkinson der headede bolden sikkert ind i nettet til pausestillingen 0-2 til os. I pausen fik spillerne ros for deres flotte spil og at de var ved at skrive sig ind i historiebøgerne i klubben. Vi gik ud til anden halvleg og havde fuld kontrol på spillet, indtil en fejlaflevering blev opsnappet af Hulls lejesvend fra Liverpool – Dean Rittenberg som desværre fik reduceret vores føring til kun et mål. Jeg reagerede prompte med at tage fjolset der lavede fejlen ud og sætte Adam Clayton ind hvilket var en god ide for fem minutter senere havde han scoret til 1-3 på oplæg fra Bagger, og vi var endnu engang i fuld kontrol. Med ganske kort tid tilbage af kampen fik Hull reduceret endnu engang da Jack Hobbs kom højst på et hjørnespark. Heldigvis tog spillerne sig sammen efter dette og vi var tættere på endnu et mål end Hull var på en udligning. Klubbens første sejr i League Cuppen var dermed en realitet og marts skudt i gang med en sejr der hvilke boostede moralen i truppen.

Vi har også haft tilgang af ungdomsspillere hvor vi denne gang blev velsignet med et Dave Dyer hvis talent bliver betegnet som en af hans generations bedste på DM pladsen, hvilket da skal blive spændende og se om lykkes for den unge knægt som jeg straks smed på første holdet så han kunne træne med de store drenge. Ellers var der langt mellem snapsene men signede da en tre-fire andre for ligesom at have et par stykker der måske kan blive egen avl hvis de kan udvikle sig som ønsket.


Brighton 2 – Wigan 2 (PL) / Man Utd 1 – Brighton 0 (PL)/ Hull 2 – Brighton 3 (LC)/ Brighton 3 – Watford 1 (PL)/ Newcastle 1 – Brighton 1 (PL)/ Brighton 2 – Swansea 0 (PL)/
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #34 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #160: 19 Jan 2014, 10:28 »

Høj klasse, tillykke!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #34 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #161: 19 Jan 2014, 10:59 »

Jo tak.
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #34 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #162: 19 Jan 2014, 11:18 »

Kan da så fortælle dig, at brighton har spoleret et af mine mål i år...
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #34 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #163: 19 Jan 2014, 21:10 »

Kan da så fortælle dig, at brighton har spoleret et af mine mål i år...
Cool
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#35 The Seagulls: Stepping Up! (tidligere - Danmark til Ejderen)
« Svar #164: 20 Jan 2014, 15:35 »


Så er sæsonen slut og hvilken sæson det blev. Vi overraskede alt og alle med vores offensive spillestil og dette har helt sikkert været en del af grunden til at vi endte på denne højst overraskende placering i Ligaen . En anden årsag til vores succes har også været at de normale tophold virkelig var røvdårlige indtil langt henne i januar måned hvilket også kan ses på blandt andet Arsenals placering, som også prompte efter sæsonen smed Dan Petrescu på porten,  og straks gik der rygter i pressen om hvem der skulle overtage det varme sæde hos The Gunners blandt andet blev Jorge Jesus fra Benfica nævnt som et meget varmt navn.

I mellemtiden var jeg i gang med at gør status over sæsonen, og kort fortalt har det jo været en forrygende sæson med sejr i Liga Cuppen og en 4. plads i ligaen, hvorfor vi i næste sæson skal prøve kræfter med kvalen til Champions League. Af priser trak vi årets mål scoret af Conor Wilkinson mod Fulham i vores 5-1 nederlag. Ellers var der ikke rigtigt nogen priser som røg vores vej, men sådan er det fuck priser jeg vil have pokaler. Det kom derfor som en chok for mig da Chips Keswick (bestyrelsesformand) i Arsenal kontaktede mig for at hører om jeg ville komme til London til en jobsamtale hos The Gunners.. Jeg blev helt paf over at blive spurgt indtil dette job, så derfor har jeg brug for jeres hjælp til at beslutte om jeg skal blive i Brighton eller genrejse Arsenal til fordums højder.


Brighton 1 – Everton 1 (PL) / Stoke 0 – Brighton 2 (PL)/ Fulham 5 – Brighton 1 (PL)/ Brighton 2 – Ipswich 0 (PL)/ Brighton 0 - Man City 0 (PL)/ Arsenal 1 - Brighton 2 (PL)/
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010