home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2013
| | | | |-+  The Baggies # 24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: The Baggies # 24  (Læst 27519 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 7
« Svar #30: 06 Apr 2013, 20:28 »

Jeg takker mange gange, I tre!

Jeg er meget glad for, at I kan lide det. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 7
« Svar #31: 07 Apr 2013, 11:54 »

Rigtig flotte resultater og kan rigtig godt lide din opsætning Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 7
« Svar #32: 07 Apr 2013, 12:57 »

Rigtig flotte resultater og kan rigtig godt lide din opsætning Smiley

Mange tak, Fogt! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 8
« Svar #33: 07 Apr 2013, 21:32 »


Nu gælder det Wembley l 01.02.13
West Bromwich har på forunderlig vis slået Chelsea ud af Capital One Cuppen, så nu er holdet klar til finalen på Wembley. Derudover er transfervinduet nu lukket, hvor W.B.A. har meldt sig på banen med nogle handler.

Efter en helt og aldeles vanvittig 3-2-sejr på Stamford Bridge i den første semifinale, stod West Brom med et rigtigt godt udgangspunkt før returopgøret i COC. Mange W.B.A.-fans havde naturligvis set frem til kampen, som kunne sende deres helte i en helt utrolig finale. Garry Moore valgte at spille defensivt, hvilket selvfølgelig var forventet. Derfor havde Chelsea også overtaget gennem det meste af kampen, men de kunne ikke omsætte det til mål. Det endte 0-0 trods flere store chancer til udeholdet, hvoraf to var på træværket.
- Det er fuldstændigt fantastisk det her, jublede en supporter, der nu har en tur til Wembley foran sig, udenfor stadion efter kampen.
- Jeg tager hatten af for spillerne og især Garry Moore. Det er helt vildt så meget, han har løftet holdet i denne sæson, og jeg synes, at det er fortjent med den succes. Når det så er sagt, skal vi også føle os en smue heldige, da lodtrækningerne ofte har være fordelagtige for os, sagde den selvsamme fan i et mere roligt tonefald. Modstanderen i finalen er Arsenal, og den kamp skal spilles d. 24. februar.
    Det er også blevet til en enkelt FA Cup-kamp, og det var hjemme på The Hawtorns mod Bristol City. Garry Moore stillede op med en del uprøvede kræfter - specielt i defensiven - og det kunne også ses på måltavlen. Det blev nemlig hele 6-3 til West Bromwich, hvor Andreas Cornelius imponerede med et hattrick. Lukaku nettede to gange, mens Mulumbu scorede en enkelt pind. Nu venter Southampton på udebane i næste runde af FA Cuppen.


Lukaku hentet permanent
West Bromwich har lavet den største handel i klubbens historie i form af et køb af Romelu Lukaku, der i denne sæson er udlejet til West Brom fra Chelsea. Lukaku, som er topscorer i Premier League med 18 mål, har kostet W.B.A. den nette sum af £22.000.000. Det er det største beløb brugt på én spiller i W.B.A., men pålidelige kilder melder, at økonomien i West Brom har været i orden til dette indkøb.
- Vi må jo sige, at Lukaku har været en af vores allerbedste spillere i denne sæson, og han er en klassespiller, især når han samtidigt er topscorer i Premier League. På baggrund af det, er jeg naturligvis utroligt glad for, at vi nu har ham i klubben permanent, siger manager Garry Moore.
- Jeg er glad for at have skiftet, for jeg trives rigtigt godt her i Birmingham, og Garry Moore er en fantastisk træner. Samtidigt har jeg ikke den store udsigt til fast spilletid i Chelsea med deres indkøb. Derudover tror jeg på, at vi kan fortsætte holdets udvikling og på den måde komme endnu længere frem i tabellen om få sæsoner. Jeg vil dog gerne slå fast, at jeg har ambitioner om at spille i en topklub senere hen, men jeg har ikke travlt med det, forklarer en glad Romelu Lukaku, der altså er skiftet permanent til 'The Baggies'.

Mere aktivitet
Lukaku-handlen har ikke været det eneste, som er sket på transferfronten i Albion. Således er fire spillere blevet lejet ud. Der er tale om Scott Allan, James Hurst, Adil Nabi og Liam O'Neil, og det er alle spillere, som ikke har været inde i varmen hos Garry Moore. Derudover er Jerome Thomas blevet solgt til Swansea for £1.300.000.
    Til sidst skal det tilføjes, at West Brom har indgået en forhåndsaftale med målmanden David Ospina fra OGC Nice. Colombianeren kommer til at afløse Boaz Myhill, hvis kontrakt udløber efter sæsonen, og udgøre mere konkurrence til Ben Foster, der er faldet en del i niveau.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 21:36 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 9
« Svar #34: 08 Apr 2013, 16:36 »


Dalende form l 10.02.13
West Bromwich har ikke været nært så gode som tidligere på sæsonen, men det har dog fortsat været okay. Holdet er i al fald stadig med i den tætte subtop.

Om det har været cupkampene, som har stjålet fokus fra ligakampene er uvist, men det er i hvert fald ikke gået lige så godt i ligaen som tidligere. Således har West Brom kun vundet to ud af seks opgør i Premier League. Derfor er holdet faldet til 9. pladsen i Premier League, men det er faktisk kun to point fra 5. pladsen, så det er tæt lige under toppen.
    Først var det dog to svære kampe, som udmøntede sig i et enkelt point. Det kom på udebane mod formstærke Everton, hvor Shane Long havde bragt W.B.A. i front, inden Jelavic desværre for gæsterne udlignede med få minutter igen. Dernæst gjaldt det Manchester United ligeledes på udebane, og her gjorde The Baggies egentligt en fin figur. Det blev dog til et nederlag på 2-1, hvor Lukaku var målscoreren for West Bromwich.
    Arsenal var den næste i rækken af svære modstandere, men denne gang foregik det hjemme på The Hawthorns. Det blev en medrivende kamp med bl.a. meget intensitet og flotte scoringer. Lukaku var endnu engang dagens mand i skysovs, da han blev dobbelt målscorer, endda med et sakseparksmål. Desværre for værterne scorede Arsenal også to gange, så det blev uafgjort, hvilket egentligt var okay, da Arsenal var klart bedst i statistikkerne.

Kampe
1-1 u. v. Stoke
1-2 u. v. Man United
3-1 u. v. Southampton
0-0 h. v. Chelsea(COC)
6-3 h. v. Bristol(FA Cup)
2-2 h. v. Arsenal
2-1 h. v. Reading
1-3 u. v. Stoke

Flere point
Andre kampe har heldigvis for Garry Moore og co. budt på flere point. Mod Southampton og Reading blev det til sejre, mens man dog tabte mod Stoke. Nederlaget i Stoke faldt på ganske fortjent vis. W.B.A.-spillerne var langt fra klar og var løbet over ende inden pausen, hvor der stod 3-0 på måltavlen. I 2. halvleg fik Shane Long reduceret, men det blev ved 3-1 til Stoke.
    The Saints tog imod W.B.A. på en råkold vinterdag. Trods en udvisning til Goran Popoz og massivt overtag på både spil og chancer til Southampton, løb West Bromwich med sejren. Skudstatistikken viste 16-10 i hjemmeholdets favør, og Saints misbrugte tilmed et straffespark. Meget kendetegnende for West Broms sæson lykkedes det alligevel holdet at vinde ved at have en stor effektivitet. Det blev 3-1 til udeholdet ved Lukaku, Cornelius og Morrison. Reading viste sig at være en overkommelig opgave for et West Bromwich-hold med mange reserver i startopstillingen. 2-1 blev det, men sejren var aldrig rigtigt i fare, da Reading først fik udlignet mod slutningen af kampen. Tilskuerne på The Hawthorns kunne derfor fejre tre point efterfølgende.

Moore alligevel tilfreds
På trods af West Bromwich Albions lidt færre point i denne periode er manager Garry Moore dog fint tilfreds med præstationerne.
- Kigger man på vores kampprogram har det altså været noget sværere end de perioder med mange forholdsvis nemmere kampe. Derudover har cupkampene også fyldt en del for os, så det er klart, at det har kostet lidt i ligaen, konstaterer Garry Moore.
- Når det så er sagt, er jeg stadig tilfreds med vores position i tabellen, og der er jo kun få point op til de europæiske pladser. Ingen havde jo før sæsonen forudset, at vi skulle være placeret her, så der er ingen grund til bekymring, og spillerne og jeg tror på, at vi kan opretholde niveauet, afslutter en ambitiøs træner i Albion.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 9
« Svar #35: 09 Apr 2013, 11:50 »

Jeg elsker denne blog Thumbs Up Det ser ud til at blive en flot sæson for The Baggies.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 9
« Svar #36: 09 Apr 2013, 13:12 »

Looking good.
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 9
« Svar #37: 09 Apr 2013, 16:07 »

Jeg elsker denne blog Thumbs Up Det ser ud til at blive en flot sæson for The Baggies.. KUTGW Thumbs Up

Mange tak! Ja, det går overraskende godt må man sige. Smiley

Looking good.

Tak! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #38: 09 Apr 2013, 21:23 »


Vanvittig triumf l 25.02.13
West Bromwich kan kalde sig Capital One Cup-mestre efter en fuldstændig sindssyg finale, der endte hele 4-0 til West Brom over Arsenal. Det blev dermed til det første trofæ til 'The Baggies' i 45 år.

Ingen statistikker efter kampen tyder på, at West Brom vandt finalen over Arsenal. Derfor er 4-0 et helt igennem vanvittigt resultat. Selvom Arsenal havde flest skud, klart mest boldbesiddelse og generelt mere overtag, var det altså Garry Moore og co., som kunne fejre sejren. Effektivitet hos W.B.A. og flere forsvarsfejl var medvirkende til den chokerende sejr.


Kampens forløb
Finalen blev spillet under et heftigt regnvejr, og det kom til at få betydning for kampen. West Bromwich scorede nemlig to mål ved at tilbagelægninger fra en Arsenal-spiller stoppede i græsset, hvor Lukaku begge gange kom i mellem, rundende Szczesny og lagde den ind i et tomt mål. Inden da havde Mulumbu bragt W.B.A. i front med en scoring efter et hjørnespark.
    Kort efter Lukakus 2-0-scoring blev Thomas Vermaelen højst kontroversielt vist ud. Det røde kort faldt efter en duel med Lukaku, der gik i græsset efter en albue i hovedet. Arsenalspillerne protesterede vildt, da de mente, at Lukaku filmede, hvilket TV-billederne også konstaterede, så Arsenal var ikke just heldige med den kendelse. I overtiden steg anfører Jonas Olsson op på et hjørnespark og headede bolden knaldhårdt i nettet til 4-0, inden han løftede trofæet på Wembley.
    Manager i West Brom var selvsagt utroligt glad for finalesejren, men han havde dog overskud til at vurdere kampen.
- Det kan slet ikke beskrives, hvor glad jeg er lige nu, var Garry Moores første reaktion på kampen.
- At vi går herud og vinder hele 4-0 over Arsenal, havde jeg aldrig nogensinde turde håbe på, og det vidner altså om, hvor vanvittigt det her er. Det er heller ikke at lyve, hvis man antager, at Arsenal blev snydt i dag, men sådan er fodbold engang imellem. Desuden var vi mere effektive end dem, så det er ikke fuldstændigt forrykt, siger Moore om kampen, der sikrede det første trofæ til Albion i 45 år.

Euforiske fans jubler
Der var fest blandt West Bromwich-fansene efter den famøse kamp. Mange, vi talte med, var ikke i stand til at sætte ord på triumfen, men i stedet var der en masse jubelskrig, der ikke kunne forvaltes til et interview, mens andre var for godt i gang med alkoholen allerede. Vi fangede dog Tom O'Connor, der kunne tale lidt om præstationen.
- Jeg må blankt erkende, at jeg ikke havde den store tiltro til Garry Moore forud for sæsonen, men han har gjort det til skamme på behørig vis. Dette er så kronen på værket indtil videre, og nu bliver udfordringen at tage skridtet videre. Først og fremmest skal vi bare holde nogenlunde ved resten af sæsonen i ligaen, inden det gælder sværere opgaver i Europa næste år plus en eventuel forbedring i Premier League. Men nu vil jeg bare nyde tidens succeser og så må vi se, hvad der videre sker, udtaler en supporter, der kan holde benene på jorden og se klart fremad i euforiens stund.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #39: 09 Apr 2013, 21:25 »

Stadig rigtig højt niveau, Risom!  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #40: 10 Apr 2013, 00:13 »

Stadig rigtig højt niveau, Risom!  Thumbs Up

Mange tak. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #41: 10 Apr 2013, 09:40 »

Mon ikke du forstår hvorfor jeg har kasseret FM13 nu? Tunge Jeg ender nemlig altid som Arsenal i den finale der (bortset fra at jeg var røget ud længe før det).

BTW tilykke med titlen. Fortsæt endelig.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #42: 10 Apr 2013, 11:25 »

Mon ikke du forstår hvorfor jeg har kasseret FM13 nu? Tunge Jeg ender nemlig altid som Arsenal i den finale der (bortset fra at jeg var røget ud længe før det).

BTW tilykke med titlen. Fortsæt endelig.

Haha, jo. Mine spillere er bare hamrende effektive for tiden. (God træner) Wink

& mange tak! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #43: 10 Apr 2013, 11:49 »

Hold da ferie, hvor mange gange har du reloadet det save for at du skulle vinde over Arsenal i finalen? Men tillykke med sejren - det er dog bloggens kvalitet og ikke de resultater du får snydt dig til som gælder  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Baggies # 10
« Svar #44: 10 Apr 2013, 12:37 »

Hold da ferie, hvor mange gange har du reloadet det save for at du skulle vinde over Arsenal i finalen? Men tillykke med sejren - det er dog bloggens kvalitet og ikke de resultater du får snydt dig til som gælder  Thumbs Up

Ja, jeg snyder helt vildt.... Eller ikke... Smiley

Men tak for det i hvert fald, og ja, det ved jeg godt, men det er dejligt nok alligevel at vinde. Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010