home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 100113 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #315: 20 Jun 2011, 13:22 »


The Youth Of The Nation - 2024/25


Det tegner alligevel til at blive en sæson som overgår mine forventninger. Selv hvis det ikke skulle lykkes at komme i Champions League igen, kan vi i hvert fald sige at vi var med i kampen. Med ligaens 2. bedste angreb og 3. bedste forsvar har mit hold endnu engang overrasket alt og alle, og har sågar haft et par uger på førstepladsen i ligaen. Lige nu er Man City dog stukket af fra feltet, mens der stadig er kamp om resten af topplaceringerne. Siden sidst er det som sædvanlig blevet til både gode og dårlige resultater - 2-0 over Chelsea og 6-0 over Everton som højdepunkter, og 2-3 mod Wolves, 0-1 mod Nottingham Forest og 0-0 hjemme mod Birmingham som mindre flatterende resultater.




Man City (H)
Liverpool (U)
Bournemouth (H)
Aston Villa (U)
Luton (H)
Bolton (U)
Leyton Orient (H)
Sheff Utd (U)
Mohammed Oliseh er som forventet holdets topscorer, men man må sige at der også er kommet gang i Andrew Ogden, og så det nyeste stjerneskud på stammen Lenny Allen, som er noteret for henholdsvis 13 og 11 mål indtil videre. I forsvaret ser både Steve Bull og 34-årige Craig Brown ud til at spille deres bedste sæson nogensinde, mens René Damgaard og Danny Holmes på midtbanen også har oppet deres spil gevaldigt i forhold til sidste sæson. Krunoslav Stekos slemme skade har desværre sat en midlertidig stopper for hans udvikling, og selv Raul Maltez har gjort det udmærket i stedet, er han bare ikke den samme trussel fra venstrefløjen. Et godt bevis på hvor godt mine unge spillere gør det, er kåringen af månedens unge spiller, hvor prisen 4 ud af 7 gange er gået til en Arsenal-dreng, heriblandt de 3 seneste måneder. Frank Brooks og Lenny Allen har vundet én gang hver, mens højre back Anthony Morris har taget sig af de sidste 2 måneders priser.

I FA Cuppen er det gået med hiv og sving. En sejr på 3-1 i Southend sender os videre til 4. runde, hvor vi skal en tur til Cardiff. En kamp som naturligvis skal vindes, men alligevel er vi bagud 2-1 ved halvleg. I 2. halvleg kommer vi foran 3-2, for blot at se udligningen stryge ind 5 minutter senere. Da Lenny Allen så scorer 9 minutter før tid bør den være hjemme, men som så mange gange før scorer modstanderne bare igen kort efter. 4-4 og vi skal have gang i en omkamp. Her går det som planlagt, da Andrew Ogden bringer os foran, og da Cardiff reduceres til 10 mand kort inde i 2. halvleg bør den køres hjem. Men nej, de udligner alligevel, og kampen skal i forlænget spilletid. Netop som vi tror vi skal ud i straffesparkskonkur rence dukker indskiftede Davide Perfetto op, og scorer til slutresultatet 2-1 i det 119. minut. 5. runde byder for en gangs skyld på en hjemmekamp, hvor vi tager imod Everton. Everton, som har været med i toppen i år, er allerede blevet slået med 6-0 i ligaen, og her i pokalturneringen er der heller ingen nåde, idet de sendes hjem med et knusende nederlag på 4-0. I kvartfinalen skal vi så en tur til Bolton, og endnu engang går tingene ikke som planlagt. Vi er bagud ved halvleg, kommer foran 2-1 i 2. halvleg, blot for at se Bolton udligne i overtiden, og dermed skal vi altså endnu engang ud i en omkamp. Hvis den vindes, skal vi i semifinalen møde enten Liverpool eller Q.P.R. - dvs. Liverpool.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #316: 20 Jun 2011, 13:35 »

Det ser stadig godt ud i denne sæson! CL bør være sikkert, og samtidig ser det godt ud i FA Cuppen. Men det er ikke overraskende efter at jeg i går fik set nogle af dine spillere .. Er du gal Oliseh er syg..! Smiley CL til næste år, og igen igen en sæson mere i Arsenal Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #317: 20 Jun 2011, 15:51 »

Hehe, ja der var du lige heldig at kunne få set spillerne på nærmere hånd Opstemt
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #318: 20 Jun 2011, 22:38 »


The Youth Of The Nation - 2024/25


Premier League-sæsonen 2024/25 er nu slut, og efter blot en enkelt sæsons fravær, er vi tilbage i Champions League - i hvert fald kvalifikationen dertil. Det har på alle måder været en tilfredsstillende sæson, og siden 4. spillerunde har vores laveste placering faktisk været en 5. plads. Vi slutter 8 point og 4 placeringer bedre end sidste sæson, og med ligaens 2. bedste angreb og 3. bedste forsvar er det helt fortjent. De 26 mål som vi har indkasseret i denne sæson er faktisk det bedste siden mesterskabssæsonen 2011/12, og de +39 i målscore er ikke set bedre siden endnu en mesterskabssæson, nemlig 2017/18. På trods af et nederlag til Liverpool, og dumme resultater som 0-0 hjemme mod Bournemouth og 0-1 ude mod Bolton, kaster de sidste 8 kampe 16 point af, hvilket absolut er godkendt. Mest bemærkelsesværdigt er det nok at Aston Villa, som ender på 2. pladsen 2 point foran os, i denne sæson er blevet slået med sammenlagt 8-0 - 5-0 hjemme og 3-0 ude.



Mål

Mohammed Oliseh - 26 mål
Andrew Ogden - 13 mål
Lenny Allen - 12 mål


Assists

Andrew Ogden - 14
Raul Maltez - 9
Lenny Allen - 8


Rating

Steve Bull - 7,57
Craig Brown - 7,38
Danny Holmes - 7,36


Jeg behøver nok ikke at sige det, men gør det alligevel: Mohammed Oliseh og hans mål er en af de væsentligste grunde til vores flotte resultater. 26 mål er det blevet til i alt i denne sæson, og man kan ikke andet end at tage hatten af for sådan et akademitalent. Han ender som Premier League-topscorer med sine 23 mål i ligaen. Derudover kan jeg ikke komme udenom Danny Holmes i denne sæson. Han har om nogen styret midtbanen, og har med 10 mål og 8 assists også været noget af en måltrussel. Man må sige at det er et par gode nigerianere jeg har opfostret. Som nævnt tidligere har forsvaret også været solidt, og som i de seneste mange sæsoner er det stadig Steve Bull og Craig Brown som holder skansen dernede. Efter en svag sidste sæson har de begge forbedret sig gevaldigt, og mens Brown har spillet bedre end de seneste sæsoner, har Steve Bull spillet sin bedste sæson nogensinde rent snitmæssigt, og har også været den spiller med det bedste gennemsnit i hele ligaen. Et par af mine spillere har også vundet nogle priser, idet Danny Holmes blev valgt til Players’ Player Of The Year, mens Frank Brooks tog prisen som Players’ Young Player Of The Year.

Eneste tilbageværende turnering var som bekendt FA Cuppen, hvor vi stod overfor en omkamp mod Bolton. På hjemmebanen bør vi være stærkere end dem, og vi har da også 3 gange så mange skud og dobbelt så mange skud inden for rammen som dem. Alligevel står der stadig 0-0 efter 90 minutter. I det 111. minut scorer Danny Holmes så hvad man kunne tro var det forløsende mål, men i overtiden af den forlængede spilletid udlignes der på typisk Bolton-vis. I straffesparkskonkur rencen trækker vi desværre det korteste strå, hvilket blot bliver ekstra irriterende når jeg efterfølgende ser at Q.P.R. har slået Liverpool ud, ligeledes efter straffespark. Den anden semifinale hed Man City-Wolves, så der havde været udmærkede muligheder for et trofæ, hvis vi blot kunne have slået Bolton på hjemmebane…

I øvrigt blev jeg endnu engang linket til jobbet i Milan, da deres træner blev fyret mens de lå på en 4. plads i Serie A. Jeg har dog netop forlænget min kontrakt med Arsenal, så den løber i yderligere 4 år med en løn på £200,000 om ugen. Det var måske meget godt for Milan også, for de endte da med at tage det italienske mesterskab alligevel! Til jer der har efterspurgt det: Bestyrelsen er ’absolutely thrilled with the level of commitment you continue to show the club’ og ’pleased with the very respectable position achieved by the club in the Premier Division this season’. Fansene er ’delighted’.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #319: 21 Jun 2011, 23:20 »

Jeg tror i øvrigt ikke at jeg har set så positiv en meddelelse før:

Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #320: 21 Jun 2011, 23:32 »

Jeg tror i øvrigt ikke at jeg har set så positiv en meddelelse før:



Du kommer til at styre Arsenal indtil spillet crasher. Du kan lige så godt indse det. Græsset er alligevel ikke grønnere på den anden side Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #321: 22 Jun 2011, 16:27 »


The Youth Of The Nation - 2025/26


Artmedia 2-1 Arsenal
1-0 Jozef Petras (39)
2-0 Branislav Kuciak (76)
2-1 Mohammed Oliseh (79)

Boreham Wood 0-3 Arsenal
0-1 Kevin Kennedy (17)
0-2 Davide Perfetto (35)
0-3 Lenny Allen (90)

Burnley 1-2 Arsenal
1-0 Joe Lyttle (5)
1-1 Andrew Ogden (13)
1-2 Mohammed Oliseh (25)

Juventus 2-1 Arsenal
1-0 Vitaly Romanov (2)
1-1 Krunoslav Steko (16)
2-1 Aniello Agostini (45)

Barnet 1-1 Arsenal
1-0 Joe McHugh (21)
1-1 Finn Simonsen (24)

Millwall 2-1 Arsenal
0-1 Andrew Ogden (41)
1-1 Delroy Morgan (58)
2-1 Franny Cohen (61)


Endnu engang kan jeg ikke ligefrem være tilfreds med indsatsen i venskabskampene. Nederlag mod både Artmedia og Millwall og kun uafgjort i Barnet er ikke den bedste forberedelse til en hård start i ligaen, hvor de 3 første kampe er mod Aston Villa, Liverpool og Man City. Nu skal jeg selvfølgelig heller ikke gøre det værre end det er, for både Artmedia og Millwall scorer på 2 ud af 3 forsøg, mens Barnet kun har det ene forsøg på mål som de scorer på. Alligevel er det bekymrende så mange chancer der skal til før vi får puttet bolden i kassen, så jeg kan vist kun håbe på at chancerne udnyttes lidt mere effektivt når vi går i gang med de vigtigere kampe.

Der er ikke sket de store ændringer i sammensætningen af førsteholdstruppen til denne sæson, hvor Mark Storrie har erstattet Benigno Marrero som marginalspiller på den centrale midtbane, og så er 19-årige Dave Forster rykket op for at være back-up for René Damgaard i stedet for Michael Morgan som var i truppen i sidste sæson. Desuden har jeg valgt at tage endnu en målmand op i truppen, nemlig den 19-årige franskmand Frédéric Galtier, som som skal kæmpe med Graham Stapleton om at være reserve for Matthew Lee. Sidst, men ikke mindst, har jeg valgt at Bojan har udtjent sin værnepligt. Han fik stort set ingen kampe i sidste sæson, og er derfor sat ned hos reserverne, hvorfra Finn Simonsen i stedet har fået chancen.

Dermed består truppen på 25 mand af 24 spillere fra eget akademi, samt Craig Brown. Jeg har i øvrigt lige opdaget noget interessant mens jeg har siddet og skrevet dette - Ved sidste sæsons slutning havde angriberen Andrew Ogden en værdi på £7,75M. Lige nu før starten af denne sæson er hans værdi pludselig steget til hele £17M. Mon han har en stor sæson i vente?
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #322: 22 Jun 2011, 17:22 »


The Youth Of The Nation - 2025/26


<<< Ud

Matthew Richardson (Wigan) - Free
Chris Davies (Q.P.R.) - Free
Nigel Howard (Everton) - Free
Jesper Hansen (NEC) - Free

John Dean (Swindon) - Loan
Wayne Doyle (Portsmouth) - Loan
Paul Watson (Leyton Orient) - Loan
Dave Forster (Blackburn) - Loan
Adam Varley (Brighton) - Loan
Scott McKenna (Peterborough) - Loan
Thomas Timm (Chesterfield) - Loan


I ALT: £0M
Det er efterhånden blevet voldsomt svært at få nogen penge for mine spillere, når de erklærer at de ikke ønsker at blive i klubben. Der er som regel aldrig nogen klubber som er interesserede, og når der for en sjælden gangs skyld er nogen, gider de af den ene eller den anden grund aldrig at afgive et bud. Det resulterer i, at langt de fleste af disse utilfredse spillere kommer til at spille for reserverne i et par sæsoner, for derefter enten at skrive kontrakt med en ny klub ved kontraktudløb, eller blot forlade klubben.

Inden denne sæson er der faktisk et par navne imellem, som har haft deres del af førsteholdsfodbold for Arsenal. Nigel Howard er helt klart den mest prominente, men også Jesper Hansen fik en hel del kampe på højrefløjen inden Frank Brooks fik sit gennembrud. Chris Davies og Matthew Richardson er begge defensive midtbanespillere som aldrig fik chancen. Davies var ellers udset til at skulle afløse René Damgaard på sigt, men han viste sig desværre at være for utålmodig.

Af de spillere som er blevet udlejet, må jeg fremhæve Dave Forster og Adam Varley. Forster er ny back-up for førnævnte René Damgaard, og har derfor en tilbagekaldelseskla usul i kontrakten med Blackburn. Adam Varley er midterforsvarer, og har på trods af sine kun 17 år allerede gode attributes i Heading, Marking og Tackling, så han skal nok få chancen for at vise sit værd på et senere tidspunkt.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #323: 22 Jun 2011, 19:46 »

God sæsonafslutning, der rent målscoremæssigt ligger i toppen i din tid. Pointhøsten var ikke derefter, men denne gang var der ikke så stor dominans af topholdene som tidligere, så det gav dig de ekstra pladser op til en 3.
Fed tilfredshed din bestyrelse har, og alligevel vildt at hæve £200.000 om ugen i løn. KIU
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #324: 23 Jun 2011, 12:38 »


The Youth Of The Nation - 2025/26


Efter en mareridtsstart på sæsonen med 3 nederlag i de første 3 kampe, er vi heldigvis kommet langt bedre med sidenhen. Kun 2 nederlag er det blevet til herefter, og det var mod tophold som Chelsea og… Bolton. I denne sæson må man sige at kampene har været ret målfattige set i forhold til de sidste sæsoner. Forsvaret holder ret godt stand, men til gengæld scorer vi også færre mål end vi plejer. Bedste sejr i ligaen indtil videre har været 3-0 over Everton, og så er den sidst spillede kamp da også værd at nævne, idet vi med 2-2 opnåede et enkelt point på Old Trafford.


Lige nu ser det ud til at Aston Villa og Chelsea har skaffet sig et lille forspring, men det er stadig meget tæt i toppen, og kun 4 point skiller 3. pladsen fra 8. pladsen. Alting er selvfølgelig stadig åbent, og heldigvis befinder vi os i den rigtige ende af tabellen. Lyspunkterne indtil videre er angriberne Mohammed Oliseh og Andrew Ogden, som sammenlagt er noteret for 33 mål og 10 assists hidtil. Også vores midtbanespillere imponerer, og René Damgaard og Danny Holmes er endnu engang omdrejningspunktet - deres gennemsnitskarakter ligger lige nu på henholdsvis 7,43 og 7,44. Sidst men ikke mindst har unge Craig Boddy efterhånden overtaget pladsen i midterforsvaret fra sin navnebror Craig Brown, og dermed er alle 11 spillere i min foretrukne startopstilling faktisk spillere som er opfostret på eget akademi.

I Carling Cuppen kom vi en smule længere end vi gjorde sidste sæson, først og fremmest fordi vi først indtræder i 3. runde… Her tog vi imod League Two-holdet Notts County, og de voldte heldigvis ikke flere problemer end at vi kunne sikre os videre adgang med en sejr på 2-0. Næste modstander er Everton på hjemmebane, som vi faktisk lige har slået 3-0 i kampen forinden. Vi spiller lige så godt denne gang, men på trods af en mand i overtal i den sidste halve time, ryger ingen af vores 15 skudforsøg i nettet - det gør til gengæld ét af Evertons 2 forsøg på mål, og så er vi ude af den turnering. I FA Cuppen har vi ikke spillet endnu, men der bør være muligheder for at gå videre, da vi i 3. runde har trukket en hjemmekamp mod Hereford fra League Two.


Dinamo Kiev 0-4 Arsenal
Arsenal 2-0 Bastia
Sparta 1-1 Arsenal
Arsenal 2-0 Sparta
Arsenal 10-0 Dinamo Kiev
Bastia 1-0 Arsenal
Eneste forhindring for vores tilbagevenden til Champions League var 2 kampe mod bulgarske Litex, og heldigvis var der ikke meget forhindring over det. Første kamp vindes med 4-0 på udebane, og i hjemmekampen er reservespillerne lige så gode, og vinder med 5-1. Herefter ender vi i en fin gruppe med Bastia, Sparta og Dinamo Kiev, og eneste nederlag her kommer i den sidste kamp mod Bastia, hvor vi allerede havde sikret os førstepladsen, og derfor sparede nærmest hele holdet. I næste runde er vi dog uheldige, og har trukket de forsvarende mestre fra Atlético, som vi aldrig har mødt før. Det kan i øvrigt oplyses af AGF (som i denne sæson ligger ubehjælpeligt sidst i Superligaen) fik spillet sig helt ind i gruppespillet af Champions League. I gruppe med Bayern, Alcoyano og Shakhtar overrasker de også alt og alle, og snupper med 13 point førstepladsen i gruppen foran Bayern! De står i næste runde overfor endnu en svær opgave i form af Milan.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #325: 23 Jun 2011, 21:35 »


The Youth Of The Nation - 2025/26


Med 8 spillerunder tilbage er der stadig masser af spænding. Spænding om om det bliver Chelsea eller Aston Villa der løber med mesterskabet i denne sæson… Men derudover er det også spændende hvem som snupper Champions League-pladserne. Lige nu er der stadig 5-6 hold med i kampen, og der er stadig kun 4 point fra 3. pladsen til 8. pladsen. Det er så tæt at Arsenal i de sidste 6 spillerunder konsekvent har hoppet fra 7. pladsen til 4. pladsen frem og tilbage 6 gange. Vi har selvfølgelig ingen chance for at blive mestre, men kampen om de europæiske pladser bliver uden tvivl lige så intens som den plejer. Efter sidste update havde jeg lige en stime på 4 kampe uden sejr, og har faktisk har det svært her i den sidste halvdel af sæsonen. Det er kun blevet til 4 sejre i de sidste 12 ligakampe, og i slutprogrammet mangler jeg stadig kampe mod Man Utd og Chelsea, og også svære udekampe mod Tottenham og Everton, så det kan blive både fugl og fisk.




Everton (U)
Man Utd (H)
Tottenham (U)
Birmingham (U)
Chelsea (H)
Nottm Forest (H)
Sheff Utd (U)
Sunderland (H)
Mohammed Oliseh er desværre gået lidt død i det, og har kun scoret 1 mål i de sidste 10 kampe. Det har selvfølgelig meget at sige, og det hjælper heller ikke når angrebsmakker Andrew Ogden samtidig spiller 7 kampe ude at score, og kun har 3 mål i de seneste 13 kampe. Jeg håber de oppe sig de sidste 8 kampe, men vi er desværre også blevet ramt af endnu en slem skade. Denne gang er det Frank Brooks det er gået ud over, idet en knæskade har sat en stopper for hans ellers lovende udvikling. Med 8 måneder på sidelinjen går han ikke blot glip af halvdelen af denne sæson, men også en stor del af den næste.

I FA Cuppen gik det som planlagt i 3. runde mod Hereford, som blev sendt hjem med et nederlag på 5-0. 4. runde bød på et opgør med rivalerne fra Tottenham, og hjemme på Emirates sikrer vi os en sejr på 2-0, og adgang til 5. runde - hvor vi endnu engang trækker et hold fra League Two, nemlig Grays. Selvom det er på udebane volder de ikke større problemer end at vi kan tage hjem med endnu en sejr på 2-0. I kvartfinalen skulle vi så endnu en tur på udebane, denne gang mod nedrykningskandidat erne fra Luton. De bringer sig hurtigt foran, men da Mohammed Oliseh udligner kort før halvleg, ligner det et vendepunkt. Vendepunktet bliver dog da først Frank Brooks kort inde i 2. halvleg pådrager sig den føromtalte skade, og 3 minutter senere må også målmand Matthew Lee udgå. Med kun 5 udskiftningsspiller e på bænken har jeg selvfølgelig ingen målmand med, og Steve Bull må i stedet tage handskerne på. 5 minutter senere har Luton så deres eneste skud på mål i resten af kampen, og Bull kan ikke redde den. Dermed taber vi 2-1, og Luton er videre til semifinalen.

De forsvarende Champions League-vindere fra Atlético var ikke så skræmmende som man skulle tro, men alligevel tabes første kamp på udebane med 1-0. Målet blev sat ind på straffespark, som utroligt nok var Atléticos eneste forsøg inden for målrammen. Ét skud på mål er også hvad de har på Emirates, men heldigvis resulterer det ikke i mål. Det gør til gengæld 2 skud fra Andrew Ogden inden for den første halve time, og selvom Frank Brooks udvises 20 minutter før tid, holder vi sejren på 2-0, og er videre til kvartfinalerne. Vi er endnu engang uheldige med lodtrækningen, og skal møde Milan, som slog AGF ud med 3-1 sammenlagt. Såfremt vi kan gå videre her, vil vi i semfinalerne skulle møde enten FC Bayern eller Sporting CP.
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #326: 23 Jun 2011, 21:41 »

Nå du plejer ellers at bitche over cup-lodtrækningen, men det var da overkommeligt i denne omgang - På trods af at du røg ud mod Luton...
Sejt gjort af AGF og surt at du ikke ramte dem i kvartfinalen. Lad os håbe at Oliseh vender tilbage til sit sædvanlige bombehumør til den spændende sæsonafslutning.

Og som der tidligere blev sagt - Der skal vist meget til før du bliver fyret nu.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #327: 23 Jun 2011, 21:45 »

Ja, denne gang var det ikke lodtrækningen, men andre uheldige omstændigheder der gjorde at vi røg ud Tunge

Lige pt. ser det ud til at der skal en del til, for selvom jeg ikke er i nærheden af fansenes forventning om at vinde mesterskabet, er de stadig 'delighted'. Tror dog at det bliver tæt på, næste gang jeg får en placering udenfor de europæiske pladser...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #328: 24 Jun 2011, 13:43 »


The Youth Of The Nation - 2025/26


Så kan I godt spærre øjnene op! Efter 8 sæsoners mesterskabstørke har vi nu hvad jeg faktisk vil kalde en udmærket mulighed for at genvinde titlen. 8 sejre i de seneste 8 ligakampe har sendt os op på en umiddelbar 2. plads, 2 point bag Chelsea, som vi netop har slået med 2-0, og som efterfølgende også tabte til Liverpool. Vores målforskel har endda sneget sig til at være bedre end deres, så selv hvis Chelsea spiller uafgjort, vil vi med en sejr stjæle mesterskabet fra dem. Grunden til at jeg kalder mesterskabschancen ”udmærket” finder vi i kampprogrammet for sidste spillerunde. Vi skal selv på hjemmebanen møde Sunderland, som lige nu ligger på 17. pladsen, 1 point fra nedrykning, mens Chelsea skal en tur på udebane, hvor de skal møde West Ham, som i øjeblikket ligger på en flot 4. plads. Skulle alt gå galt, kan vi dog også ende nede på 3. pladsen. Derfor skal jeg også holde øje med Aston Villa, som i sidste runde skal en tur til Manchester, hvor de skal op imod de blå fra City, som lige nu er nr. 5. Uanset hvad, må det siges at være endnu en god sæson!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #329: 24 Jun 2011, 21:29 »


The Youth Of The Nation - 2025/26

Man City 1-1 Aston Villa
0-1 Mauricio Calleja (60, OG)
1-1 Yoann Moret (64)

West Ham 1-0 Chelsea

1-0 Andrea Fascetti (29, pen)

Arsenal 4-0 Sunderland

1-0 Andrew Ogden (4)
2-0 Danny Holmes (8)
3-0 Krunoslav Steko (39)
4-0 Lenny Allen (82)

”Vi har selvfølgelig ingen chance for at blive mestre” - citat g00n, forrige update. Som I kan se på resultaterne, er jeg blevet nødt til at æde mine ord. Med blot uafgjort til Aston Villa var jeg allerede sikret minimum en 2. plads, og da Chelsea taber for 3. gang i træk, skal jeg blot slå nedrykningstruede Sunderland for at sikre mig det mest usandsynlige mesterskab nogensinde! Sunderland volder absolut ingen problemer, og med 9. sejr i træk i ligaen kravler vi dermed forbi Chelsea, og kan kalde os engelske mestre for første gang siden 2017/18! Sunderland røg i øvrigt under stregen med dette resultat, og er derfor at finde i Championship næste sæson.

Bedriften bliver kun større når man tager i betragning at vores skadesliste de sidste 4-5 kampe var fyldt op med navne som Frank Brooks, Phil Beck, Steve Bull, René Damgaard og Raul Maltez. Det betyder at spillere som Tony Tait, Paul Watson og Dave Forster har måttet vikariere i nogle af de vigtigste kampe i klubbens historie, og deres præstationer kan man kun være stolte af. Tony Tait nåede 7 kampe som venstre back i ligaen med et snit på 7,43, Paul Watson har vikarieret for Frank Brooks det meste af sæsonen med 2 mål og 6 assists til følge, og 19-årige Dave Forster fik 6 kampe på den defensive midtbane i ligaen med et snit på 7,67. Intet mindre end fremragende.

Nu skal jeg selvfølgelig ikke glemme de øvrige stjerner, og Oliseh og Ogden har med henholdsvis 29 og 24 mål haft en kæmpe andel i vores succes. Andrew Ogden har især imponeret, og står udover sine mange mål også noteret for hele 18 assists. Udover det, er det the usual suspects som er værd at fremhæve - Steve Bull, René Damgaard og Danny Holmes har alle har endnu en super-sæson, og også Craig Boddy har gjort det glimrende som erstatning for Craig Brown i midterforsvaret, og ender med 7,28 i snit for 43 kampe.




Mål

Mohammed Oliseh - 29 mål
Andrew Ogden - 24 mål
Lenny Allen - 12 mål


Assists

Andrew Ogden - 18
Mohammed Oliseh - 10
Raul Maltez - 10


Rating

Steve Bull - 7,40
Mohammed Oliseh - 7,39
René Damgaard - 7,39


Vi var i Champions League nået til kvartfinaler mod Milan, som skulle vise sig at være nogle bisser. Allerede efter 17 minutter på Emirates får de en spiller udvist. Mohammed Oliseh havde forinde bragt os foran, og selvom vi får både Phil Beck og Raul Maltez skadet, scorer højre back Anthony Morris kampens sidste mål. I returopgøret må Krunoslav Steko udgå med en skade allerede efter 5 minutter, og efter 20 minutter scorer Milan til 1-0. Sidenhen får de hele 3 spillere udvist (efter 24, 32 og 58 minutter), og med 3 mand i overtal kan vi i det mindste forhindre dem i at score flere mål. Vi scorer heller ikke selv, men er alligevel videre med en samlet sejr på 2-1. I semifinalerne skal vi møde Bayern, og da vi slipper fra München med en sejr på 1-0, ser det rigtig godt ud. Returopgøret ender med en sejr på 2-0 i en ellers jævnbyrdig kamp, hvor modstanderne endnu engang får en spiller udvist. Vi er hermed i Champions League-finalen, som skal spilles på Nya Ullevi i Göteborg mod Valencia. Kort før halvleg bringer Mohammed Oliseh os foran, og den føring ser ud til at holde hele kampen - i hvert fald indtil allersidste minut, hvor Valencia udligner og bringer kampen ud i forlænget spilletid. Her er vi så heldige at de scorer selvmål efter 102 minutter, og da der ikke scores yderligere, har vi minsandten vundet vores første Champions League-trofæ siden 2018/19, og dermed The Double! Det er ligefør jeg ikke kan tro mine egne øjne…

Logged



Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010