|
Executiu
|
|
Rumænien er bedre end Holland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Dog ikke men jeg vil ikke udelukke at Rumanien kan overraske og gå videre
Men en fed pulje
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Executiu
|
|
Rumænien er bedre end Holland, thats a fact
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZaZZal
|
|
Sådan ender det efter min mening:
Gruppe A:
1. Tjekkiet 2. Portugal 3. Schweiz
Gruppe B:
1.Tyskland 2. Kroatien 3. Polen 4. Østrig
Gruppe C:
1. Italien 2. Holland 3. Frankrig 4. Rumanien
Gruppe D:
1.Grækenland 2. Spanien 3. Rusland 4. Sverige
Er enig i de fleste undtagen gruppe D, Spanien vinder den pulje foran Rusland eller Sverige. Grækenland kunne for min skyld godt være byttet ud med et andet hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Grækenland er efter min mening klart etter for Spanien skuffer altid ved slutrunder (sidste gang endte Grækenland foran dem).
Rusland er underdogs og slås med Spanien.
Sverige tror jeg skuffer derfor bliver de nummer 4
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
ZaZZal
|
|
Grækenland er efter min mening klart etter for Spanien skuffer altid ved slutrunder (sidste gang endte Grækenland foran dem).
Rusland er underdogs og slås med Spanien.
Sverige tror jeg skuffer derfor bliver de nummer 4
Den der med sidste gang bliver ikke helt ved med at gå, Portugal spillede klart bedre fodbold under sidste EM. Og det var ikke fordi de spillede godt fodbold at Grækenland vandt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Så drenge og piger, nu skal i se hvordan Kroatien går hen og vinder EM! <3
UBOJ UBOJ ZA NAROD SVOJ!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Gruppe A:
1. Tjekkiet 2. Portugal 3. Tyrkiet 4. Schweiz
Gruppe B:
1. Tyskland 2. Kroatien 3. Polen 4. Østrig
Gruppe C:
1. Italien 2. Frankrig 3. Holland 4. Rumænien
Gruppe D:
1. Spanien 2. Grækenland 3. Rusland 4. Sverige
Sådan ender det. Jeg tror ikke på særlig mange overraskelser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Gruppe B:
Kroatien og Tyskland skal lige byttes så er jeg enig med dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Her er min mening om resultatet: Gruppe A: 1. Portugal 2. Tjekkiet 3. Schweiz 4. Tyrkiet Gruppe B: 1. Tyskland 2. Polen 3. Østrig 4. Kroatien Gruppe C: 1. Holland 2. Italien 3. Rumænien 4. Frankrig Gruppe D: 1. Grækenland 2. Rusland 3. Spanien 4. Sverige Det skal nok blive spændende 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Spanien - Tyskland - Holland - Italien det bliver en af disse hold der vinder EM Personligt glæder jeg mig til sommeren skal 14 dage til Croatien....... og de er fodbold gale især når de har et hold med 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Batistuta
|
|
Gruppe A:
1. Tjekkiet 2. Portugal 3. Tyrkiet 4. Schweiz
Gruppe B:
Gruppe C:
1. Italien 2. Frankrig 3. Holland 4. Rumænien
Gruppe D:
1. Spanien 2. Grækenland 3. Rusland 4. Sverige
På papiret er det her jo et godt bud, men jeg er næsten sikker på at et af værts landene klare sig videre. Selv om begge hold egentlig er for dårlige til overhovedet at deltage, så klare værtsnationen sig faktisk altid videre. Schweiz tror jeg mest på klare den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Spanien - Tyskland - Holland - Italien det bliver en af disse hold der vinder EM Personligt glæder jeg mig til sommeren skal 14 dage til Croatien....... og de er fodbold gale især når de har et hold med  Jeg er fra Kroatien og har selv boet derned. Hvor skal du hen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
En klar out-sider må være Kroatien. De spiller nu en god gang bold. Et minus er jo som altid at de kan koge over også får de 5 mand vist ud i en kamp. Men tror nu godt jeg kunne finde på at spille på dem som vinder af EM. Ellers spænende grupper men syntes nok at seedningen er til grin. Det giver dog nogen meget spænende grupper, hvor gruppe C jo frem står som dødens pulje. Minder lidt om dem gruppe DK var i til EM i Holland/Belgien. Hvor vi var i gruppe med Holland, Tjekkiet og Frankrig. Men en spænende sommer hvor vi kan forvente noget godt bold. Håber jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Gruppe A: Portugal Tjekkiet Schweiz Tyrkiet Gruppe B: Tyskland Kroatien Polen Østrig Gruppe C: Italien Holland Frankrig Rumænien Gruppe D: Spanien Rusland Sverige Grækenland Sådan tror jeg grupperne ender 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|