|
kfuglsang
|
|
Jeg ved godt at jeg virker som en som ikk ved en skid, men jeg har tit tænkt over hvad moderator var. Og derfor lyder mit spørgsmål: Hvad er moderator?... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Fra nyheden på forsiden af sitet. John Spurs vil er signet til at dække forumet, hvor der skal strammes lidt op og er derfor, på kontrakt som moderator.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
En moderator er en person, der har visse specielle rettigheder i forummet. Han kan låse tråde, slette indlæg og tråde og redigere i andres indlæg. Derudover kan han også banne folk etc. En moderator holder kort sagt styr på forummet.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Fra nyheden på forsiden af sitet.
Okay.. så det er altså en som holder øje med hvad der sker... Og det er ham man kan rapportere til, hvis der er noget man er uenig i eller?..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Nemlig - måske ikke bare fordi du er uenig, det ville måske være lidt dumt. Men hvis du mener, at der sker en overtrædelse på forummet, så det bare at henvende dig  We're watching you! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Nemlig - måske ikke bare fordi du er uenig, det ville måske være lidt dumt. Men hvis du mener, at der sker en overtrædelse på forummet, så det bare at henvende dig  We're watching you!  Okay.. tusind tak for hjælpen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Faktisk laver moderatorer ikke en fløjtende fis! Bare se på bl.a. KNM.. Han laver ikke andet end at fise husleje af.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Faktisk laver moderatorer ikke en fløjtende fis! Bare se på bl.a. KNM.. Han laver ikke andet end at fise husleje af..  Pas nu på at han ikk kommer og banner dig... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Pas nu på at han ikk kommer og banner dig...  KNM? Nu må jeg le! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Det eneste vi ler af her - det sku dig Absa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Det eneste vi ler af her - det sku dig Absa  Enig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det eneste vi ler af her - det sku dig Absa  Det er da mig der holder siden oppe. Hvis humørbomben (mig) ikke var her, så ville alle jo kede sig halvt ihjel. I bør hellere takke mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kfuglsang
|
|
Det er da mig der holder siden oppe. Hvis humørbomben (mig) ikke var her, så ville alle jo kede sig halvt ihjel. I bør hellere takke mig.
Ja uha... det er sørme rigtigt.. du er da bare såååå sjov... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Man sidder næsten og overvejer at banne ham. Det ville ikke være første gang Har forresten stemt ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|