alek9000
|
|
Navn: Alexandre PATOKlub: AC Milan Sæson: Første Antal kampe: 11 Mål: 12 Pato har gjort det helt forrygende efter at kunne få lov at spille. Han spillede, som bekendt for jer mange, ikke det første halvår pga. arbejdstilladelse. Men jeg kunne virkelig godt have brugt ham. Men jeg havde jo en 17-årig franskmand ved Navn Mamadou Sakho, som så gjorde arbejdet i første halvår. 18 mål i 23 kampe er ikke helt dårligt for den italiensk talende fransmand 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Juller
|
|
Navn: Martin Bernburg Klub: QPR Sæson: Første Antal kampe 1o Mål: 8 Han er helt fantastisk. Har en kammerat, som også er QPR og har fået dem i Premier League. I den første sæson i PL blev han topscorer med 25 mål og europas bedste angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenal-4ever
|
|
Navn: Klaas Jan Huntelaar Klub: Arsenal Sæson: Første Antal kampe: 27 Antal Mål: 17 Synes det er rimelig godt klaret, i forhold til at jeg spiller med 2 angribere. Så han får også en masse assists 
|
|
|
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
Navn: Lasse Qvist Klub: Hertha BSC Sæson:2014/15 Kampe: 16 Mål: 25
Han bomber for vildt....
|
|
|
|
|
|
|
|
Fink
|
|
Navn: Thierry Henry Klub: Barcelona Sæson:2007/2008 Kampe: 39 Mål: 55 Det er vel ikke så dårligt 
|
|
|
|
"Pain is temporary, glory...lasts forever!" -George Best
|
|
|
|
Basning
Lilleputspiller
|
|
Navn: Rejko Lekic Klub: Esbjerg fB Sæson: 07/08 Kampe: 35 Mål: 43
Han afgjorde min sæson. 2. plads efter FCK.
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenal-4ever
|
|
Navn: Thierry Henry Klub: Barcelona Sæson:2007/2008 Kampe: 39 Mål: 55 Det er vel ikke så dårligt  Syygt! Ved godt han plejer at bombe, men så mange mål har jeg aldrig set ham score!
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Konstant forsvarsspillere.. Da jeg scorer på hvert tredje fjerde hjørnespark med +15 i heading og jumping  !?!
|
|
|
|
|
|
|
|
sevillafc
|
|
Navn: Vincenzo Iaquinta Klub: Juventus Sæson: 07/08 Kampe: 19 Mål: 12 Ikke så godt :S Ved det god 
|
|
|
|
|
|
|
|
PalleJR
|
|
Navn: Ruben de la red Klub : Deportivo (leje) Sæson: 07/08 Kampe: 22 Mål: 19 overdrevet nice sæson jeg har gang i med depor 
|
|
|
|
|
|
|
|
Staix
Lilleputspiller
|
|
navn: Sergio Aguero alder: 24 Sæson 2012/2013 Værdi: ca. 300 mio. i frikøbs... Kampe: Han har spillet 92kampe for mit liverpool hold. Mål: 83 mål scoret for mit liverpool hold.
navn: Fernando Torres alder: 28 sæson: 2012/2013 Værdi: ca. 275 mio. Kampe: 175 mål: 135
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Navn: Vincenzo Iaquinta Klub: Juventus Alder: 29 Mål: 16 mål i 15 kampe i ligaen.
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Juller
|
|
I mit andet spil i FM 09
Klub: Bordeaux Navn: Fernando Cavanaghi Sæson: Første Værdi: 37 Alder: 25 Kamp: 27 Mål: 16
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Men jeg havde jo en 17-årig franskmand ved Navn Mamadou Sakho, som så gjorde arbejdet i første halvår. 18 mål i 23 kampe er ikke helt dårligt for den italiensk talende fransmand  Er han ikke forsvarsspiller? 
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|