home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 941 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34438 gange)
Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 16# Young Guns
« Svar #135: 15 Nov 2007, 16:40 »

Det bliver så nice, men hvad tid i aften?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 16# Young Guns
« Svar #136: 15 Nov 2007, 16:43 »

Det bliver så nice, men hvad tid i aften?
Senest klokken 21.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 16# Young Guns
« Svar #137: 15 Nov 2007, 18:20 »


Micah Richards  - "Jeg er meget glad for mit skifte"

En kæmpe nyindkøb. Micah Richards har oplevet meget siden hans skifte fra Manchester City til Arsenal. Han har bla. Slået sig fast i fansenes hjerter, da han bla. Lavede 2 mål imod Liverpool. Micah har spillet vidunderligt og har fået Sagna og Eboué til at ligne spillere fra en dansk serie 6 klub.







Hvordan er det at være kommet til Arsenal?
- Det har været helt vidunderligt. Jeg er meget glad for mit skifte. Arsenal er en stor klub, som man også kan se, da vi jo ligger nummer 1. Det er fantastisk at spille på holdet.

Du har fået en rigtig god start, hvad skyldes det?
- Benhård fight. Ej, jeg har faktisk ikke kæmpet så meget til træning, men William Gallas er nøglen til min succes. Kolo Touré og ham, er det forsvar i Premier League som der er gået mindst mål ind på. De spiller utrolig sikkert, og det gør at Gäel og jeg, kan spille lidt mere offensivt. William har også lagt op til alle mine 3 mål, som jo også er en plus fra hans side. Han er virkelig den bedste anfører jeg har været under, nogensinde.

Gallas, er han holdets bedste?
- Han er klart en af kandidaterne til det. Men lige for tiden, synes jeg at Adebayor er helt fantastisk. Han scorer på sine chancer, og han giver utrolig meget plads til Theo Walcott, så derfor laver Theo også mange mål. Fabregas er ved at vågne, og han bliver bedre og bedre.

Premier League har været langt under niveau i år, hvad kan det skyldes?
- Der er kun spillet 9 kampe, så man kan ikke rigtig bedømme det endnu. Der er jo 29 kampe tilbage. Jeg tror det skyldes, at vi lige er kommet i gang med sæsonen. Altså ikke alle hold er helt oppe at ringe. Synes specielt at Liverpool har været dårlige i år.

Hvem vinder så Premier League?
- Jeg tror på at vi godt kan vinde det. Vi har ikke tabt en eneste kamp overhovedet. Så vi er klart favoritter, og jeg ved at vores trup er så bred. At vi godt kan vinde.

Du har spillet 7 landskampe, hvordan er det at være på landsholdet?
- Jeg er meget glad for at være på landsholdet, men jeg føler mig ikke sikker på min plads. Man skal kæmpe og yde mere end man kan i næsten hver eneste kamp. Ellers er man ikke med næste gang. Jeg forsøger at gøre alt hvad jeg kan, når jeg spiller i den hvide trøje. Det er skønt at spille på landsholdet, det er alle fodboldspillers drøm.

Manchester United, Chelsea, Liverpool og Real Madrid var også ude efter dig – hvorfor skiftede du til Arsenal?
- Arsenal har mere tro på sine unge spillere, end alle de andre hold. Arsenal så også mest spændende ud, da jeg kunne se at Nikolaj virkelig var interesseret i at få mig til klubben. Jeg er stolt over at bære Arsenal trøjen på, og det ville jeg måske ikke være, hvis jeg spillede i Real Madrid, men det ved jeg jo ikke. Har ikke prøvet det.

Arsenal er det lige holdet for dig?
- Det ligner det, må man sige.

Hvad er dine ambitioner med dit eventyr i Arsenal?
- Jeg vil prøve at blive i Arsenal, så længe jeg kan. Det er sjovt at være her. Jeg vil først have at Nikolaj skal forlænge sin konkrakt. Jeg vil da måske også i fremtiden se om jeg kan blive anfører. Jeg vil også blive en stor profil på holdet.

Det går rigtig godt i Champions League, hvorfor?
- Ja, det går vidunderligt. Tror at grunden er vores harmoni i truppen, vi er alle sammen meget glade. Jeg håber også at vi kan gå hele vejen til finalen. Vi spiller flot fodbold, og det er klart en af grundene til at vi ligger nummer 1.


6 HURTIGE
Du har gået i klasse med Seb Hines, er han din bedste ven?
- Ja, han er min bedste ven. Men jeg er også meget gode venner med Nicklas Bendtner og Joey Barton.

Er Nicklas Bendtner din bedste ven i truppen?
- Ja, han er virkelig en god ven.

Du har været med i en musikvideo, sammen med Anton Ferdinand, håber du han kommer til Arsenal?
- Han kunne være en fed holdkammerat, men tror ikke at det sker. Måske?

Hvad laver du i din fritid?
- Jeg bruger meget tid på at være sammen med holdkammeraterne og ellers spille på alle mine forskellige spilkonsoler, elsker mit fjernsyn.

Verdens bedste træner?
- Andy Ritchie og Nikolaj er de bedste.

Hvad er dit største ønske?
- Vinde FA Cuppen.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2007, 18:35 af Cesc » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #138: 15 Nov 2007, 18:30 »

Flot update.. Hvordan kan det være de kun spiller 28 kampe i PL i dit spil?? crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #139: 15 Nov 2007, 18:33 »

Har stemt Cesc.. Men ham eller Bendtner..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #140: 15 Nov 2007, 18:34 »

Underligt, at hans største ønske, er at vinde FA Cuppen.

Fin blog (:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #141: 15 Nov 2007, 18:35 »

Flot update.. Hvordan kan det være de kun spiller 28 kampe i PL i dit spil?? crazy

Hov ups, det skal lige rettes. Wink

Iøvrigt tak for kommentaren.

Har stemt Cesc.. Men ham eller Bendtner..

Tak for stemmen. Theo Walcott er tilføjet til listen.  Smiley

Underligt, at hans største ønske, er at vinde FA Cuppen.

Fin blog (:

Hvorfor? Det er jo alle Englænderes drøm. Verdens ældste pokalturnering. Det vil alle vinde.

Tak.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #142: 15 Nov 2007, 19:15 »

Tror der kan gå et par dage, før der kommer update. Måske kommer der en imorgen, men der kommer ingen i weekenden. Håber i kan bære over med det. Smiley
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #143: 15 Nov 2007, 19:18 »

Fedt interview, jeg glæder mig allerede til næste.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #144: 15 Nov 2007, 19:20 »

Fedt interview, jeg glæder mig allerede til næste.

Tak Fredi. Smiley

Det ser ud til at det bliver med kæmpe-talentet Nicklas Bendtner, som lige er blevet fast mand.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #145: 15 Nov 2007, 19:25 »

godt skrivearbejde Thumbs Up og fint interwiew - har du ikke et link til den musikvideo der er med i updaten? Opstemt

det næste interwiew skal da være med Fabregas han er jo motoren holdet Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #146: 15 Nov 2007, 19:25 »

Hvad med et dobbelt interview med de 2 der får flest stemmer? Altså hvor de svarer på spørgsmål sammen f.eks. i omklædningsrummet??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #147: 15 Nov 2007, 19:27 »

Hvad med et dobbelt interview med de 2 der får flest stemmer? Altså hvor de svarer på spørgsmål sammen f.eks. i omklædningsrummet??

Kunne være en meget god idé, rigtig god.

Det bliver dog ikke lige i den omgang her.  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #148: 15 Nov 2007, 19:27 »

godt skrivearbejde Thumbs Up og fint interwiew - har du ikke et link til den musikvideo der er med i updaten? Opstemt

det næste interwiew skal da være med Fabregas han er jo motoren holdet Opstemt


Har desværre ikke linket, men har læst at ham og Anton er med i en.

Det får vi at se.  Wink
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# Young Guns
« Svar #149: 15 Nov 2007, 19:44 »

Cesc, hvorfor nævner du ikke i interviewet, at han var glødende Gunner som yngre, og correct me if I'm wrong, tidligere i år udtalte, at han stadig var det? Smiley

Men igen en super update, dine interviews er gode!
Logged

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010