home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23423
  1 Bruger, 977 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34564 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #90: 12 Nov 2007, 20:38 »

Jeg bifalder langt fra salget af Diaby og Lehmann, og så henter du en spøjser? Hvor er klubfølelsen?
Til din information kan jeg sige, at både Diaby og Lehmann er bærende kræfter på mit Arsenal-hold 08/09, og var begge medvirkende til at jeg vandt den lille Treble 07/08.
Men det er jo dit spil  Wink
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #91: 12 Nov 2007, 21:02 »

Tak for alle kommentarene. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #92: 12 Nov 2007, 21:04 »

Jeg bifalder langt fra salget af Diaby og Lehmann, og så henter du en spøjser? Hvor er klubfølelsen?
Til din information kan jeg sige, at både Diaby og Lehmann er bærende kræfter på mit Arsenal-hold 08/09, og var begge medvirkende til at jeg vandt den lille Treble 07/08.
Men det er jo dit spil  Wink

Haha. Jeg kunne godt bruge Aaron Lennon, derfor købte jeg ham. Ærgerligt at jeg har solgt dem, men vi spiller sikkert ikke samme system.
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #93: 12 Nov 2007, 21:57 »

Sjov tendens blandt de fleste Arsenal blogs - der bliver næsten altid købt engelske spillere. Nu har jeg jo selv lavet en blog netop med den indkøbspolitik, men er det så vigtigt med engelske spiller? Synes selv de er alt for overvuderet, og en del bedre end hvad de præstere i virkligheden. Det er lidt syndt for realismen i spillet. Men hver sin træner, hver sin stil. Jeg havde dog ikke solgt den høje Diaby...
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #94: 12 Nov 2007, 22:00 »

Hvornår kommer næste update? Opstemt

Glæder mig.. Jeg har tænkt på at lave en Arsenal karriere men hvor mange penge har de fra start..?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #95: 12 Nov 2007, 22:57 »

Sjov tendens blandt de fleste Arsenal blogs - der bliver næsten altid købt engelske spillere. Nu har jeg jo selv lavet en blog netop med den indkøbspolitik, men er det så vigtigt med engelske spiller? Synes selv de er alt for overvuderet, og en del bedre end hvad de præstere i virkligheden. Det er lidt syndt for realismen i spillet. Men hver sin træner, hver sin stil. Jeg havde dog ikke solgt den høje Diaby...

Som du selv siger, de er meget overvurderet i spillet. Men det er vel også derfor at man køber dem? Hvis det var i virkeligheden havde jeg aldrig tænkt på at købe Lennon. Da jeg ikke mener han er god nok til Arsenal, men i spillet er han næsten for god til at spille fodbold.

Hvornår kommer næste update? Opstemt

Glæder mig.. Jeg har tænkt på at lave en Arsenal karriere men hvor mange penge har de fra start..?

Der kommer update, når den er klar til det. Ikke et sekundt før, eller efter. Kan ikke sige noget bestemt tidspunkt.

Arsenal starter med ca. 300 i budget, men jeg fik presset den op på 500 fra start af.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #96: 12 Nov 2007, 23:13 »

Haha. Jeg kunne godt bruge Aaron Lennon, derfor købte jeg ham. Ærgerligt at jeg har solgt dem, men vi spiller sikkert ikke samme system.

Formentligt ikke. Jeg spiller en lidt utraditionel smal opstilling, som jeg fik anbefalet af ElGuapo og så ændrede lidt på. Det er uden wings, så en Lennon er intet værd for mig Smiley
Logged

Go you Gunners!

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #97: 13 Nov 2007, 14:51 »

Der kommer 2 updates idag.

1. Om resultaterne osv.
2. Spiller Zoom.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #98: 13 Nov 2007, 17:10 »







Premier League
Premier Leagues niveau indtil videre har ikke været ret godt. Arsenal ligger nummer 3, og de har for 6 kampe kun 12 point. Så det viser lidt om standarten pt. Men, Arsenal kom dårligt fra start, med en 0-0’er. De vandt dog den næste kamp overbevisende mod Liverpool, på Emirates. Efter denne kamp, så spillede de også en flot kamp imod Chelsea ovre på Stamford Bridge. Efter denne kamp fik Arsenal en meget dårligt uafgjort hjemme, imod Birmingham, en kamp som man selvfølgelig skal vinde. De sidste 2 kampe, er gået fantastisk, især Robin van Persie har gjort god figur. Alle hans mål er dog scoret på frispark, da han slet ikke er farlig ellers. Derfor har Walcott også fået chancen.

VS Middlesbrough (h) 0-0
VS Liverpool (h) 3-0
VS Chelsea (u) 0-0
VS Birmingham (h) 1-1
VS Derby (u) 3-1
VS Newcastle (u) 2-1

Champions League
Champions League er en turnering som Arsenal ikke har vundet, nogensinde. Men de har været meget tæt på i år 2005/06 sæsonen. De blev nummer 4 i Premier League sidste år, som betyder at de skal spille kval. Til Champions League. Arsenal trak Dinamo Buc. Det lignede også en overkommelig modstander, det var det også. Arsenal gik klart videre, og allerede efter første kamp, så var de så sikre at der var hele 3 debutanter med i den anden kamp. Det blev dog Adebayor som trak overskrifterne efter den anden kamp.

VS Dinamo Buc. (u) 4-1
VS Dinamo Buc. (h) 2-1

Statistik
Mål:
Emmanuel Adebayor, 6 mål.
Robin van Persie, 5 mål.
Micah Richards, 2 mål.
Eduardo, 1 mål.
Theo Walcott, 1 mål.

Assist:
Emmanuel Adebayor, 5 assist.
William Gallas, 2 assist.
Emmanuel Eboué, 1 assist.
Francesc Fabregas, 1 assist.
Micah Richards, 1 assist.

Gennemsnitlig bedømmelse:
Emmanuel Adebayor, 7,75.
Kolo Touré, 7,29.
Micah Richards, 7,29.
William Gallas, 7,29.
Emmanuel Eboué, 7,20.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 14# Young Guns
« Svar #99: 13 Nov 2007, 18:06 »


Emmanuel Adebayor  - "England er lige mig"

Kendte spillere kommer og går, et af de hotteste navne i Arsenal lige for tiden, er den Togolesiske angriber Emmanuel Adebayor. Derfor er der kommet et spiller zoom med ham. Han er født i Lomé, den 26. februar. Han startede sin professionelle karriere i FC Metz, men AS Monaco fik hurtigt øje på ham. Også kom han så til Arsenal i år 2006. 







Hvordan er det at spille i England?
- England er lige mig. Jeg er stor og stærk, så jeg kan godt finde ud af spillet herovre. Jeg synes dog at det er lidt dårligt ved vintertid, at spille. Men sådan er det. Fodbold betyder virkelig meget i England, så folk skal have underholdning hele året rundt. Jeg håber jeg er med til at give dem en god oplevelse.

Du er det sikreste valg oppe foran, men hvem vil du helst have ved siden af dig?
- Uden at fornærme nogen. Så vil jeg helst spille sammen med Theo Walcott, da vi passer godt sammen. En hurtigt og en stor. Det er den bedste kombination, plus han sprudler af talent. Han har brug for støtte, og det mener jeg, jeg giver ham ved hjælp af min fysik.

Du er først rigtig kommet i gang med målscoren, i denne sæson, hvad skyldes det?
- Jeg mener selv jeg tit, kæmper for målene selv. Jeg løber ofte så meget, at jeg er træt når jeg skal skyde på mål. Men Nikolaj Emil Birk Poulsen har givet mig en anden rolle, så jeg faktisk kun skal tænke på at lave mål. Det er jeg glad for, men er lidt ked af at jeg ikke skal arbejde så meget mere.

Hvem synes du er holdets bedste spiller?
- Jeg synes klart at det er min gode ven Kolo Touré. Han er super sikker. Intet kommer næsten forbi ham, og fordi han er hurtig. Så når han at hente dem som komme forbi ham. Han er en virkelig god forsvarspiller, og uden ham. Vil vi ikke kunne spille så offensivt som vi gør. Han er utrolig vigtig.

Er der andre på holdet, som du synes er meget gode, i forhold til andre?
- Vores nyindkøb, Micah Richards. Har virkelig imponeret mig. Han er god, rigtig god, og jeg giver medierne ret i at han er en vidunderlig fodboldspiller. Han har slået Sagna og Eboué af. Det er meget stort af en spiller som er 4-5 år yngre. Han er virkelig god, og en klasse signing af Nikolaj.

Hvem på holdet synes du at i skal skille jer af med?
- Uden tvivl, så skal Hleb væk. Ej, jeg ved det ikke. Vi har en bred trup og det skal vi holde fast ved. Det gør at vi i de mindre vigtige kampe, kan få hvil, hvis vi trænger til det. Det er meget smart synes jeg.

Der er mange talenter i truppen, hvem er det største?
- Ham har jeg lige snakket om. Micah Richards, han er meget stor. Men Fàbregas er nu også et kæmpe talent. Det samme med unge Theo Walcott og Bendtner. Vi har mange talenter, og jeg ved at vi i fremtiden vil være det bedste hold i verdenen.

Savner du Wenger?
- Alle på holdet savner da lidt Wenger. Men vi er også glade for Nikolajs måde at gøre tingene på. Det ser jo ud til at virke og vi har det godt.

Hvem vinder Premier League?
- Det gør Manchester United eller os. Vi er de bedste mandskaber, og jeg vil gøre alt for at hjælpe Arsenal med at vinde trofæet.

Hvem bliver topscorer i Premier League?
- Du snakker med ham nu.

Hvad synes du om jeres Champions League gruppe, hvor i er sammen med Lazio, Toulouse og Werder Bremen?
- Det er en meget svær gruppe, men vi er favoritter til at gå videre. Det gør vi også. Tror at vi får nogle svære kampe imod Lazio, men de 2 andre hold, dem ser jeg ikke som store konkurrenter.


6 HURTIGE
Hvem er din sjoveste holdkammerat?
- Det er Kolo Touré. Han er rigtig sjov.

Hvad er din yndlings spille maskine?
- X-box.

Hvad er din yndlingsmusik genre?
- Det er R’n’B.

Hvilken farve hår skal piger have?
- Blond.

Hvad kan du lide af sport, udover fodbold?
- Jeg elsker Tennis.

Hvem er den største blærerøv på holdet?
- Det er vidst mig. 
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Young Guns
« Svar #100: 13 Nov 2007, 18:30 »

Tennis.. Nåvel, sådan en spiller skal også ha dårlige sider Tunge
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 15# Young Guns
« Svar #101: 13 Nov 2007, 18:33 »

Tennis.. Nåvel, sådan en spiller skal også ha dårlige sider Tunge

Det er faktisk sandt.  Smiley

Gerne flere kommentare for de 2 sidste updates, da de virkelig har taget lang tid at lave. Især den med Adebayor.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: 15# Young Guns
« Svar #102: 13 Nov 2007, 18:33 »

godt interwiew med Adebayor men du skrev fokert fordi hans yndlingssport udover Fodbold er Basketball, har læst det i et interwiew Opstemt

men fortsæt som du plejer med dine blogs Wink


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 15# Young Guns
« Svar #103: 13 Nov 2007, 18:34 »

godt interwiew med Adebayor men du skrev fokert fordi hans yndlingssport udover Fodbold er Basketball, har læst det i et interwiew Opstemt

men fortsæt som du plejer med dine blogs Wink




Men jeg har hørt et interwiew, hvor han har sagt det. Så ja, han skifter nok lidt. Opstemt Wink

Tak for kommentaren, dem sætter jeg pris på. Da de gør det meget sjovere.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 15# Young Guns
« Svar #104: 13 Nov 2007, 18:53 »

To fede updates.
Jeg syntes især den med Adebayor var fed.
Det var sjovt at, ikke alle spørgsmålene handlede om fodbold.
Så min mening er, at du helt sikkert skal lave mere af Interviwe-stilen.
Selvom det tager lang tid, så giver det mig en kæmpe læselyst. Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010