home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:27:25 Broen13 Omklædning... Underlige ting
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23423
  1 Bruger, 975 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34562 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: 11# Young Guns
« Svar #75: 12 Nov 2007, 19:35 »



diaby er solgt til portsmouth
15:08:07


Diaby er et af Arsenals største talenter, han er dog ikke at finde i den røde trøje mere.

Abou Diaby er kendt for sin enorme fight, men den kan man ikke se i London mere. Man skal se den Portsmouth. Da han er skiftet til klubben for 52 millioner. Diaby nåede ikke mange kampe for Arsenal, selvom han spillede der i 3 år. Grunden er nok, at han kun er 21 år gammel.

Diaby har kommenteret sit skifte.

- ”Jeg har hørt noget om at Nikolaj, gerne vil have flere Englændere på holdet. Jeg kan selvfølgelig godt forstå ham, og nu ligger landet sådan at der i England er midtbane spillere som Michael Johnson og Gareth Barry, det kan være at de kommer til Arsenal. Men jeg har været glad for min tid i Arsenal, men nu skal jeg videre,” fortalte Abou Diaby.

Diaby startede som ung på den kendte fodboldskole i Auxerre, hvor Sagna også er fra. Diaby blev scoutet af Wenger i sin tid, men ligner ikke en spiller som Nikolaj har den store kærlighed til. Han har kun arbejdet med ham i 1 måned og et par uger, så det ligner ikke venskab.

Nikolaj har kommenteret rygtet.

- ”Jeg har intet imod Diaby, ikke som spiller, eller som person. Men jeg skulle sælge en, og Diaby er bedre at sælge end fx Denilson, da der er flere som vil have Diaby. Flamini er jeg meget glad for at have i min trup, så ham skiller jeg mig ikke af med. Men jeg håber at Diaby får succes, for vi har en tilbage købspris i den aftale,” sagde Nikolaj Emil Birk Poulsen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 12# Young Guns
« Svar #76: 12 Nov 2007, 19:48 »



den hvide trøje bliver byttet ud
16:08:07


Lynet Aaron Lennon har selv sagt til Tottenham at han gerne ville til rivalerne, det er han nu kommet.

Aaron Lennon er på de flestes læber i England, da han sidste år, slog anføren for det engelske landshold, David Beckham af. Han har spillet 4 landskampe for England, og han regnes som et af Englands allerstørste talenter nogensinde.

Aaron Lennon har allerede VM erfaring, da han ved VM i Tyskland, var med 2 af gangene. Lennon kom med på landsholdet, da han efter 27 kampe i år 2006 for Tottenham havde lavet 2 mål, samt en masse assister. Aaron er kendt for sin fantastiske speed, samt han er udstyret med en god teknik, som gør at han kan drible fra de fleste, han slår også nogle pragtfulde indlæg.

Lennon har kommenteret skiftet.

-   ”Det første bud som Arsenal sendte, blev afvist. Det var jeg skuffet over, og det sagde jeg også til pressen. Det forstod ledelsen, og de valgte at gøre noget ud af mine ord. 2 dage efter, blev jeg så solgt for den samme pris, som de havde tilbudt. Jeg er meget glad for mit skifte, og jeg glæder mig til at komme i gang med at spille i de røde trøjer. Jeg håber at få succes fra dag et af, men jeg ved der skal kæmpes, for Hleb er en fantastisk fodboldspiller,” sagde Aaron Lennon til The Sun.

Aaron Lennon har måske lige fuldført, det mest ’onde’ skifte der er lavet de sidste mange år i England, men det lyder til at han er lidt ligeglad med det. Ledelsen i Tottenham, er ærgerlige, men de ved at man ikke kan holde en spiller tilbage, hvis han har drømme.

-   ”Jeg ved jo godt at de spillere også er mennesker, så man kan ikke holde dem tilbage, hvis de vil noget. Sådan er det. Jeg håber forsat at Aaron udvikler sig, men måske ikke så hurtigt som han gjorde det i Tottenham,” udtalte Martin Jol.

Aaron Lennon blev købt af Tottenham, den gang han spillede i Leeds. Tottenham købte ham for 11 millioner, og nu har de solgt ham for 185 millioner, så de har tjent en masse på ham. Selvom han kun har spillet i Tottenham, i 2 år.
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 12# Young Guns
« Svar #77: 12 Nov 2007, 19:49 »

I starten er der en fejl Wink "Man skal se den i Portsmouth", skal der vidst stå.. der står "Man skal se den Portsmouth" Flueknepperi er godt engang imellem Thumbs Up

.. Jeg kan ikke vente med at høre hvem dit indkøb er.. Opstemt
Ellers en fed blog Cesc... I LOVE IT!!
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #78: 12 Nov 2007, 19:50 »

HAHA.. det var så Aaron Lennon.. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #79: 12 Nov 2007, 19:52 »

Tak for kommentaren AaronLennon Opstemt Wink

Jeg er glad for at du kan lide min blog.
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #80: 12 Nov 2007, 19:53 »

Jeg vidste du ville købe ham..
Der er en grund til jeg hedder det som jeg hedder.. Opstemt
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #81: 12 Nov 2007, 19:54 »

Flot skrevet, og gode indkøb! Har du en start 11'er endnu?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #82: 12 Nov 2007, 19:55 »

Flot skrevet, og gode indkøb! Har du en start 11'er endnu?
Tak.

Ja, det har jeg.  Wink

Men kan desværre ikke uploade det nu, da der kommer Robinson og klokken 9, er der Reading-Arsenal. Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #83: 12 Nov 2007, 19:56 »

Jeg vidste du ville købe ham..
Der er en grund til jeg hedder det som jeg hedder.. Opstemt

man ved også at hver gange nogen starter et spil med en god klub fra Premier League med mange penge, køber de Micah Richards, det siger jo sig selv  Grin





yes ud med Lehmanen Opstemt men øv Diaby skulle være blevet  Skuffet

ingen kommentarer til Lennon fyren

men fortsæt det gode arbejde og nu skal Almunia og Fabianski endelig for lov til at tage fat i det døde Arsenal mål




Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #84: 12 Nov 2007, 19:56 »

Kan jeg se SS af alle dine indkøb.. det kunne være fedt... Wink

Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #85: 12 Nov 2007, 19:57 »

Reading - Arsenal er det ikke kl. 8?
Hvilken kanal viser de den på?
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #86: 12 Nov 2007, 20:03 »

Sikke indkøb, har selv en med Man U, har hentet Richard, og han er klasse højre back, du kan sagtens smide ham ind nu, og ellers Huddle, ham hentede jeg også, og han er klasse Wink

Og ellers rigtig lækker læsning Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #87: 12 Nov 2007, 20:08 »

Reading - Arsenal er det ikke kl. 8?
Hvilken kanal viser de den på?


Klokken 20 i England.. 21 dansk tid Smiley jeg aner ikke hvilken kanal den bliver vist på.

Well, back to topic.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Emillionaire
Gæst
 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #88: 12 Nov 2007, 20:12 »

Reading - Arsenal er det ikke kl. 8?
Hvilken kanal viser de den på?


den kommer Kl.21:00 men du er hekt galt på den, kl. 8 er om morgen og kl.20 er om aftenen  Peace
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 13# Young Guns
« Svar #89: 12 Nov 2007, 20:23 »

købet af Aaron lennon ville aldrig kunne ske i virkeligheden

Once a spurs, Always a spurs(det gældr dog ikke Judas*)

* Sol Cambell
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010