home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34495 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #45: 11 Nov 2007, 22:37 »

Eftersom knægten er fra Birmingham (Englands næststørste by?) tror jeg, at han synes det er den fedeste by.. Men en dejlig spiller du har fået fat i der.. Kommer han til at spille back eller center?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #46: 11 Nov 2007, 22:46 »

Eftersom knægten er fra Birmingham (Englands næststørste by?) tror jeg, at han synes det er den fedeste by.. Men en dejlig spiller du har fået fat i der.. Kommer han til at spille back eller center?

Ved godt at Birmingham er den anden største by, men tror alligevel han synes London er fedest. Han kommer til at spille back, da det er den position han er bedst på. Men han får meget kamp med Sagna, da han også er genial.

Update om 2 minutter.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #47: 11 Nov 2007, 22:49 »



endnu en franskmand til flokken
15:07:07

Arsenal har rigtig mange franskmænd, der kommer endnu en, men ham her, er ikke hvem som helst.

Det er mange som er sammenlignet med den tidligere franske topspiller Zinedine Zidane, men en skiller sig ud. Hans navn er Samir Nasri og det er der mange grunde til. Den første grund er hans baggrund, de begge 2 er fra Algeriet, men er blevet fransk af nationalitet. Den anden grund er spillestilen. Samir Nasri ligner på den måde han bevæger sig en klon af Zinedine, og den sidste grund. De begge er født i Marseille.

Zinedine Zidane har dog aldrig spillet i England, og han kommer med garanti heller ikke til det. Samir Nasri, har dog lige skrevet under på at han vil spille i England de næste 5 år. Han skal folde sit talent ud på Emirates, hvilket vil sige at Arsenal er blevet de heldige ejere.

Nikolaj Emil Birk Poulsen kommenterede nyerhvervelsen.

- ”Karim Benzema og Samir Nasri, det er vidst de 2 største franske talenter. Jeg har respekt for Wengers franske indkøb, derfor vil jeg blive ved med det. I fodbold går det ud på at have de bedste og jeg vil mene at den bedste franskmand lige nu, er Nasri. Han er en fantastisk fodboldspiller og Fabregas og ham, det kan man jo næsten ikke tænke sig til i fremtiden. Jeg glæder mig til at se ham”. Fortalte Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Arsenal fik et bud accepteret på omkring 190 millioner, som må siges at været et beløb der giver meget pres på den unge Samir Nasri, hvilket han godt selv ved.

- ”Der er meget pres på mig. Men jeg er glad for at de også lige har hentet Micah for i de engelske blade er han klart favorit til at komme i mediernes søgelys, men jeg vil snakke lidt med de andre i truppen, om hvordan man skal håndtere pressen i England, men jeg er sikker på at det vil gå godt.” Fortalte Samir Nasri og sender en hilsen til Marseille.

- ”Drenge, fans og ledelsen. Jeg vil komme til at savne jer alle sammen, men jeg håber i fik bakke mig op forsat. Måske endda tage til England og heppe på mig. Enhver spiller skal en dag videre, i dag blev det min tur. Marseille vil altid være i mit hjerte, og jeg vil prøve at vende tilbage når jeg bliver ældre.”
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #48: 11 Nov 2007, 23:02 »

Helt eminent!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #49: 11 Nov 2007, 23:03 »

Helt eminent!

Jeg takker mange gange.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #50: 11 Nov 2007, 23:08 »

Intet kritik?
Noget der skal gøres på en anden måde?
Logged

AaronLennon
Gæst
 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #51: 11 Nov 2007, 23:37 »

Det kan beskrives med ét ord... SMUKT !! :')
Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #52: 11 Nov 2007, 23:41 »

Jeg købte også Richards, Benzema og Nasri til mit Arsenal-hold. Og så et par stykker mere Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #53: 12 Nov 2007, 06:39 »

Det kan beskrives med ét ord... SMUKT !! :')

Tak skal du have. Smiley

Jeg købte også Richards, Benzema og Nasri til mit Arsenal-hold. Og så et par stykker mere Smiley

I første sæson? Mener ikke at Karim vil væk der. Men du har gjort dig nogle gode indkøb.

Jeg er nok ude med 1 eller 2 updates idag.  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 7# Young Guns
« Svar #54: 12 Nov 2007, 11:56 »



georginio wijnaldum til arsenal
18:07:07

Georginio Wijnaldum er et kæmpe talent fra Holland, han er idag skiftet til Arsenal.

Georginio Wijnaldum er et kæmpe talent fra Holland, han er idag skiftet til Arsenal.

Georginio Wijnaldum er i dag skiftet fra Feyenoord til Arsenal. Handlen kostede intet for Arsenal, men der var en klausul som betød at Arsenal skal betale 10 % af salgsprisen, hvis han altså bliver solgt.

Georginio Wijnaldum har kommenteret skiftet.

- ”Jeg er meget glad for mit skifte. Jeg har større chance for at blive satset på i Arsenal, og jeg glæder mig til at arbejde under Nikolaj. Jeg håber at jeg får succes”. Fortalte Georginio Wijnaldum.

Georginio Wijnaldum er født i Rotterdam, den 11. november. Han er hollandsk og han stærkeste sider er hans vidunderlige teknik, hans gode overblik plus han kan løbe fra de fleste. Georginio kommer til at være på ungdomsholdet i Arsenal. Hvor han skal udgøre en giftig midtbane, sammen med Kieran Gibbs, Fran Merida og Henri Lansbury.

Nikolaj Emil Birk Poulsen, havde også en kommentar til hans nye komet.

- ”Jeg er glad for min signing, han er en god fodboldspiller og han har potentiale til at blive meget bedre end han er nu. Jeg glæder mig til at udvikle ham”. Udtalte Nikolaj Emil Birk Poulsen.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 14:53 af Cesc » Logged

thomzen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #55: 12 Nov 2007, 12:45 »

Det var da utroligt - ham har jeg også købt Smiley

Jeg købte Benzema i andet transfervindue.
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #56: 12 Nov 2007, 13:17 »

Pæne updates, du skriver godt Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #57: 12 Nov 2007, 13:34 »

Flotte updates og nogle super indkøb.
Glæder mig til at høre mere.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #58: 12 Nov 2007, 13:56 »

Fornuftigt indkøb i Wijnaldum.

I øvrigt bliver du ved med at lave fejlen omkring, hvem der fortalte et bestemt citat.

Smiley
Logged

thomas-kjr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 8# Young Guns
« Svar #59: 12 Nov 2007, 14:06 »

SS af Wijnaldum`?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010