home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 958 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34456 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #30: 11 Nov 2007, 21:55 »

Jeg synes det er dumt at fyre så mange updates af allerede, når vi kan risikere at komme ud fra flere dage uden updates. Så fordel dine updates mere jævnt. Smiley

-Sommer-, disse updates har jeg jo lavet inden at bloggen startede. I det første indlæg, står det også.
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #31: 11 Nov 2007, 21:56 »

Så latterligt - du har været igennem 12 spillere nu, men IKKE EN ENESTE englænder! Det er så skidt!

Er enig i karakteren på målmandsposten - midterforsvaret ville jeg trække en ned, og backs ville jeg trække to ned.. Men ingen tvivl om, at der på backs er potentiale til 10/10, men det er holdet bare ikke klar til endnu efter min mening Smiley

EDIT: Så latterligt at jeg ikke kan tælle! Selvfølgelig 11 spillere Opstemt

hvad sker der for Sepp Blatter?
ja lad os da ødelægge verdens bedste liga ved at sige at der minimum skal være 7 ebgelske spillere med i truppen til kampene.
ja lad os da hellere se på en flok engelske tosser som ikke har niveauet end alle mulige andre nationaliteter som har verdensklasse
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #32: 11 Nov 2007, 21:56 »

Denne gang var jeg næsten enig i dine karaktere, dog ville jeg denne gang give den defensive midtbane 8. Den er ligeså talentfuld som dine backs, og kan allerede nu vise sig som en god styrke. Derfor 8, ligesom jeg ville have give dine backs.

Men vil - nu har du skrevet om 19 spillere, og IKKE EN ENESTE englænder Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #33: 11 Nov 2007, 21:58 »

-Sommer-, disse updates har jeg jo lavet inden at bloggen startede. I det første indlæg, står det også.

Det ved jeg godt. Men så gem til nogen af de dage hvor du ikke har tid til at lave updates.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #34: 11 Nov 2007, 21:58 »

hvad sker der for Sepp Blatter?
ja lad os da ødelægge verdens bedste liga ved at sige at der minimum skal være 7 ebgelske spillere med i truppen til kampene.
ja lad os da hellere se på en flok engelske tosser som ikke har niveauet end alle mulige andre nationaliteter som har verdensklasse

Kald mig for Sepp Blatter eller hva du nu har lyst til - jeg mener at uanset hvad, så BØR der være englændere i truppen hos et engelsk hold. Jeg ved godt, at Walcott kommer i sidste del, men stadig. Der burde være et antal englændere i én engelsk trup!

Jeg har ALDRIG nogensinde sagt, at der skal være minimum 7 engelske spillere, men mener der bør være 3 i en trup til kampene f.eks.

Spørg Tyskland hvordan det går for ens landshold, hvis man ikke forsøger at udvikle sine egne talenter Smiley

Men denne debat må tages andet sted, og ikke i Cesc' gode blog!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #35: 11 Nov 2007, 21:59 »

Denne gang var jeg næsten enig i dine karaktere, dog ville jeg denne gang give den defensive midtbane 8. Den er ligeså talentfuld som dine backs, og kan allerede nu vise sig som en god styrke. Derfor 8, ligesom jeg ville have give dine backs.

Men vil - nu har du skrevet om 19 spillere, og IKKE EN ENESTE englænder Skuffet

Både og, altså man kan jo finde meget bedre defensive midtbaner, end dem jeg har. Fx en som Tom Huddlestone kunne jeg jo godt bruge. (For at gøre dig glad Wink)

Altså, i forhold til international niveau, så synes jeg mine backs er bedre.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #36: 11 Nov 2007, 22:00 »

Det ved jeg godt. Men så gem til nogen af de dage hvor du ikke har tid til at lave updates.

Det synes jeg ikke. Derfor gør jeg det sådan. Tror alligevel at der går noget tid, før at jeg får så mange lektier for igen.  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 2/3# Young Guns
« Svar #37: 11 Nov 2007, 22:02 »



Bliver helt smigret. Smiley

EDIT: 14 brugere.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 2/3# Young Guns
« Svar #38: 11 Nov 2007, 22:04 »




9 - Eduardo da Silva, 11 - Robin van Persie, 32 - Theo Walcott

De hurtige angribere i truppen er utrolige talentfulde spillere. Eduardo og Robin van Persie er de bedste, men Walcott kommer til at tørre *** på dem om 2-4 år. Eduardo er født i Brasilien, men han er blevet Kroat. Han er venstrebenet og han har et godt spark. Robin van Persie besidder de samme kvaliteter, men hans driblinger er bedre og han er mere populær. Den sidste og eneste englænder der er tæt på startopstillingen er Theo Walcott, Englands største angrebs talent. Han er hurtigt, og jeg mener hurtig. Han har en god teknik og okay afslutninger, men de vil forbedre sig med alderen. Alt i alt, en masse gode hurtige angribere.

8/10
Talenter, der er ingen lidt ældre bomber. Det mangler man lidt, derfor er det ”kun” 8.


25 - Emmanuel Adebayor, 26 - Nicklas Bendtner

Før i tiden var store målkonger, stærke spillere som vandt hovedstød dueller. De sidste 10 år, og de kommende 10 er det et hit med hurtige angribere. Derfor bliver der ikke taget 100 % varmt imod store boksspillere. Der er dog 2 af dem i Arsenal, og de er blandt de bedste store angribere i hele verdenen. Lad os starte med Emmanuel Adebayor. Adebayor er fra Togo, og han er i midten af tyverne. Han er en guld-fighter og hans hovedspil er genialt. Han kan også drible og skyde langt udefra, så en komplet boksspiller. Danskeren Nicklas Bendtner har lidt de samme kvaliteter. Han er bare lige pt. I et langsommere tempo, men bevares han har en kæmpe potentiale og får i fremtiden en meget vigtig rolle for det Arsenal hold her.

9/10
Angribere som kan heade findes der ikke mange flere af. 1 en af de bedste spiller i Arsenal, og det skal man være meget glad for. Fremtiden er også sikret ved at have Nicklas Bendtner, så den rolle som targetman, bliver bestemt udfyldt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3/3# Young Guns
« Svar #39: 11 Nov 2007, 22:06 »

Igen en god update, og igen er vi ikke helt enige. Jeg mener, at Adebayor/Bendtner skal trækkes en enkelt karakter ned. Godt nok er Bayor komplet, men der mangler lidt substitut, selvom Bendtner bliver god! Den anden karakter er jeg enig i!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 3/3# Young Guns
« Svar #40: 11 Nov 2007, 22:06 »

Igen en god update, og igen er vi ikke helt enige. Jeg mener, at Adebayor/Bendtner skal trækkes en enkelt karakter ned. Godt nok er Bayor komplet, men der mangler lidt substitut, selvom Bendtner bliver god! Den anden karakter er jeg enig i!

Tak. Og denne gang var der en Englænder.  Wink Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 3/3# Young Guns
« Svar #41: 11 Nov 2007, 22:23 »



engelsk højreback til arsenal
12:07:07

Arsenal er de seneste par år, blevet beskyldt for at hente for lidt englændere, eller næsten for ikke at hente nogen. Theo Walcott er en af de eneste i nyere tid, som er købt. Han blev dog også hentet for et beløb på den store side af de 100 millioner. Nikolaj Emil Birk Poulsen har dog hentet én Englænder mere til Arsenal.

Arsenal vælter rundt i penge, de har mange, rigtig mange. Derfor kan man næsten købe hvem man vil, det har Arsenal også gjort. Nikolaj Emil Birk Poulsen forelskede sig i en Manchester City spiller, og han drog hurtigt til London. Manden vi snakker om er selvfølgelig Micah Lincoln Richards.

Micah Richards er født den 24 Juni 1988 i Birmingham, som betyder at han er 19 år gammel. Micah Richards er udråbt til at blive en af de største engelske talenter nogensinde, og det må Nikolaj Emil Birk Poulsen give eksperterne ret i.

-   ”I en alder af 19 år, kan man ikke være så stærk og klog som han er. Micah er en genial fodboldspiller, man skal et stykke tilbage i engelsk fodbold for at finde et så stort forsvarstalent som ham. Jeg er glad for at have hentet ham”. Fortalte Nikolaj Emil Birk Poulsen til The Sun.

Micah Richards startede som ung i Oldham Athletic, han spillede derind til år 2001, også fik Manchester City øjnene op for ham. Han har spillet der lige siden, og mange andre klubber som fx Manchester United har vist interesse for ham. Der var snak om at de ville byde helt op til 500 millioner, sidste sommer.  Micah er dog kommet til Arsenal og han er glad for skiftet.

- ”Jeg kender London godt. Jeg synes det er Englands sejeste by, og jeg er kommet til min favorit klub, så intet kan blive bedre. Jeg er en stolt dreng!”. Fortalte Micah.

Micah Richards bliver med garanti ikke det eneste indkøb som Nikolaj Emil Birk Poulsen laver, da hans budget næsten er utælleligt. 
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #42: 11 Nov 2007, 22:29 »

Klasse køb!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #43: 11 Nov 2007, 22:34 »

Klasse køb!

Tak skal du have. Smiley

Jeg kommer om en update mere, det bliver den sidste idag. Den omhandler også et indkøb, et indkøb, som jeg er sikker på at i kan li'!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 6# Young Guns
« Svar #44: 11 Nov 2007, 22:36 »

Kan ikk slip compen før at jeg ved at der ikke kommer flere updates idag
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010