home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:18:22 vaakansha Mødelokalet Top 10 Reasons Why You...
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23423
  0 Brugere, 932 Gæster Online.

Indlæg: 1132875 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: vaakansha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34435 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #15: 11 Nov 2007, 21:39 »

Kanon der må gerne komme mere
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #16: 11 Nov 2007, 21:40 »

Ikke særlig realistisk, som jeg er mere til. Tunge

En Tony Adams, ville være mere oplagt. Smiley
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #17: 11 Nov 2007, 21:40 »

Der er et par småfejl men ellers en go' update.. Er du sikker på at det er young guns? Young Gunners villle da passe bedre..

OT: 5-6 afleveringer plus lektier.. Det lyder til at det er hårdt at gå i 7.?? bare rolig Cesc.. Det bliver endnu værrere.. he he


det hedder young guns. og det kommer fra vores carling cup hold, da vi storset altid stiller med vores reservehold, dvs at størstedelen af holdet er under 20.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Guns
« Svar #18: 11 Nov 2007, 21:41 »


Han skaffede dog også andre store spillere som Dennis Bergkamp til klubben.


Det var ikke ham, der hentede The Iceman. Det var OB'eren Wink
Logged

Go you Gunners!

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Young Guns
« Svar #19: 11 Nov 2007, 21:42 »

Det var ikke ham, der hentede The Iceman. Det var OB'eren Wink

Bruce Rioch (Pengegrisk men meget sympatisk)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Young Guns
« Svar #20: 11 Nov 2007, 21:44 »

Det var ikke ham, der hentede The Iceman. Det var OB'eren Wink

Tak. Det har du sgu da egentlig ret i. Lidt af en bommert.  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #21: 11 Nov 2007, 21:44 »




1 - Jens Lehmann, 21 - Lukasz Fabianski, 24 - Manuel Almunia

Målmandsposten i Arsenal er stærkt besat af 3 gode keepere. Der er blandt andet 2 landsholdskeepere. Lukasz Fabianski og Jens Lehmann, fra hhv. Polen og Tyskland. Lukasz er i starten af tyverne og et kæmpe talent, imens at Jens Lehmann er i slutningen af 30’erne og han kunne næsten være en ung far til Lukasz. I midten af de 2 herre, finder vi en spanier. Han hedder Manuel Almunia, og han er en utrolig undervurderet målmand. Han står sikkert og han har potentiale til at blive endnu bedre end han er lige nu. Kampen om målmandsposten, vil blive imellem Jens og Manuel. Lukasz er dog sikker på den post i fremtiden.

7/10
Man kan finde bedre målmænd, end dem vi har. Men samtidig har vi gode målmænd. Som man næsten ikke kan finde nogen af til en fornuftig pris.


5 - Kolo Touré, 6 - Phillipe Senderos, 10 - William Gallas

Midterforsvaret er virkelig stærkt, og sammen med Chelsea, Barcelona og United er det dét bedste. Hele kæden er landsholdspillere, og alle er vigtige for deres landshold. Især Kolo Touré er en kæmpe profil for Elfenbenskysten, det samme med Philippe Senderos, som er en af de bærende kræfter på det unge Schweiziske landshold. Gallas er anføre på holdet, han er en af de vigtigste spillere og han udgør et vidunderligt forsvar sammen med Touré. Philippe Senderos er en fantastisk sub, til de 2. Da han også er en god forsvar.

9/10
En af verdens bedste back-kæder. Den kan næsten ikke forbedres, da der også er gode talenter ude på lån.


3 - Bacary Sagna, 8 - Lassana Diarra, 22 - Gäel Clichy, 27 - Emmanuel Eboue, 30 - Armand Traoré

5 spillere som skal udgøre 2 pladser, lyder som meget. Det er det også, men der er også en god grund til det. Lassana Diarra, bliver kaldt en all-rounder. Emmanuel Eboue kan også spille andre steder end bare på højreback, han kan også spille et stykke længere fremme på banen. Gäel Clichy er den bedste af de 5 her. Han er hurtig og stærk, han er god til at løbe hele tiden, da han har en god udholdenhed. Bacary Sagna er også en meget sikker back, og han kan også udvikle sig mere, ligesom alle de andre kan. Den 17 årige Armand Traore er et kæmpe talent, men han får svært ved at indtage venstreback pladsen, da Gäel nok vil blive på den i mange år. Sjovt at bemærke er at 4 ud af de 5 er fra Frankrig.

10/10
Gode backs, 5 styks, det vil sige bredde og sikkerhed. Hvad kan man mere forlange?
« Seneste Redigering: 11 Nov 2007, 21:52 af Cesc » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #22: 11 Nov 2007, 21:47 »

Så latterligt - du har været igennem 12 spillere nu, men IKKE EN ENESTE englænder! Det er så skidt!

Er enig i karakteren på målmandsposten - midterforsvaret ville jeg trække en ned, og backs ville jeg trække to ned.. Men ingen tvivl om, at der på backs er potentiale til 10/10, men det er holdet bare ikke klar til endnu efter min mening Smiley

EDIT: Så latterligt at jeg ikke kan tælle! Selvfølgelig 11 spillere Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #23: 11 Nov 2007, 21:49 »

Så latterligt - du har været igennem 12 spillere nu, men IKKE EN ENESTE englænder! Det er så skidt!

Er enig i karakteren på målmandsposten - midterforsvaret ville jeg trække en ned, og backs ville jeg trække to ned.. Men ingen tvivl om, at der på backs er potentiale til 10/10, men det er holdet bare ikke klar til endnu efter min mening Smiley

Hehe Justin Hoyte, burde have været der. Men ham vil jeg alligevel sælge med det samme. Så derfor er han der ikke. Smiley

Synes allerede at holdet er godt rustet, hvervfald nede bagved.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Young Guns
« Svar #24: 11 Nov 2007, 21:49 »

Så latterligt - du har været igennem 12 spillere nu, men IKKE EN ENESTE englænder! Det er så skidt!

Er enig i karakteren på målmandsposten - midterforsvaret ville jeg trække en ned, og backs ville jeg trække to ned.. Men ingen tvivl om, at der på backs er potentiale til 10/10, men det er holdet bare ikke klar til endnu efter min mening Smiley

EDIT: Så latterligt at jeg ikke kan tælle! Selvfølgelig 11 spillere Opstemt

Hørt hørt Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #25: 11 Nov 2007, 21:50 »

Supergodt skrevet! Opstemt

Dog hedder han ikke Baracy Sagna, men Bakary Sagna :p
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #26: 11 Nov 2007, 21:51 »

Supergodt skrevet! Opstemt

Dog hedder han ikke Baracy Sagna, men Bakary Sagna :p

Tak. Det var så lige en bette fejl, jeg har overset.  Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #27: 11 Nov 2007, 21:53 »

bliv endelig ved
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #28: 11 Nov 2007, 21:54 »




16 - Mathieu Flamini, 17 - Alexandre Song Billong, 19 - Gilberto Silva

Den defensive midtbane er hård i sit spil. Der er 3 gode fodboldspillere og 2 af dem, er kæmpe talenter. Alexandre Song Billong er sprudlende defensiv midtbane, som stræber efter at blive bedre. En herre som allerede er på sit højeste niveau er den 31 årige brasilianer Gilberto Silva. Han har spillet i Arsenal i mange år, han har bla. Været med under guldholdet i 2004, som gik ubesejret igennem sæsonen. Han er en klog fodboldspiller, men hans karriere i Arsenal synger på sidste vers. Mathieu Flamini, er fra Frankrig og han er en kæmpe fighter, det er ikke uden grund at han har fået kælenavnet Gattuso, han løber hele kampen og laver hårde tacklinger. Det er en meget god sammenligning med Gattuso, for de minder meget om hinanden. 

6/10
Man kan finde meget bedre spillere på den plads, som vi ikke har. Derfor er der kun 6 på skalen.


2 - Abou Diaby, 4 - Francesc Fabregas, 15 - Denilson

Den centrale midtbane er god, rigtig god, men der er også kun én grund til at den bliver betegnet som en af de bedste i verdenen, og det er nummer 4, Fabregas. Fabregas er 20 år gammel, det blev han i starten af Maj. Han er en sikker spilstadion og han ved også selv hvordan man scorer, plus hvordan man ligger op til mål. Han er rent ud sagt, en af verdens bedste fodboldspillere. Han har du alle chancer for at blive dobbelt så god som han er nu. Han har 2 gode ”væbnere” Abou Diaby og Denilson, 2 kæmpe talenter fra hhv. Frankrig og Brasilien. De ved hvordan man spiller fodbold og især Denilson er udråbt til det helt store, men man skal ikke tage fejl af Diaby. Han er nemlig en pragtfuld fodboldspiller.

9/10
Med Fabregas, Diaby og Denilson, så kan man kun være på den gode side af 8. Det er en rigtig stærkt centralt midtbane.


7 - Tomas Rosicky, 13 - Aliaksandr Hleb

Holdet har én højrefløj og én venstrefløj. Eller hvad? Nej, der er mange andre på holdet, som også kan spille de 2 pladser. Men der er kun 2 deciderede fløje. Tjekken Tomas Rosicky og Hvide russeren Hleb. De minder lidt om hinanden, da begge gerne vil ind i banen og lave afleveringer, de er ikke meget for at løbe ude i siden, men Rosicky er klart bedst til det. Hleb har dog den bedste teknik, han kan godt være med på Cristiano Ronaldo niveau, ingen tvivl om det. Rosicky er mere kendt for sit enorme talent. Man finder ikke mange spillere som ham. Han kan slå en kanon aflevering, han kan tage dødbolde, han kan scorer fra sindssyge afstande og han kan næsten alle finter på jorden. 2 geniale fløje, som dog mangler noget konkurrence.

9/10
2 spillere som er meget undervurderet. Dem skal man virkelig passe på, for hvis de er i storform, så kan de ødelægge alle andres back-kæder. 
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: 3# Young Guns
« Svar #29: 11 Nov 2007, 21:54 »

Jeg synes det er dumt at fyre så mange updates af allerede, når vi kan risikere at komme ud fra flere dage uden updates. Så fordel dine updates mere jævnt. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010