home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23422
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: sophialee3652
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  19# Young Guns
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 19# Young Guns  (Læst 34363 gange)
Niko
Gæst
 
19# Young Guns
« : 11 Nov 2007, 20:57 »



The Gunners, Young Guns, Arsenal, kært barn har mange navne. Arsenal er den klub jeg skal til at spille med. Jeg glæder mig til at fortælle om mit gem, da i sikkert har store forventninger til bloggen. Da jeg jo sidste år lavede en god blog, omkring netop det hold her.

Jeg var kun i Arsenal 1 ½ år, og så drog jeg ellers til Italien. Men denne gang, vil bloggen kun handle om Arsenal, pånær hvis der virkelig kommer et bud, jeg ikke kan afslå. Bloggen går ud på at skabe, verdens bedste fodboldklub. Vinde flest titler, hente de bedste spillere, have det smukkeste stadion, den bedste økonomi, og ja, jeg kunne jo blive ved.

Arsenal har været mit yndlingshold, siden år 1999, så jeg kender klubben nærmest ind og ud. Bloggen vil ikke skille sig ud fra alle de andre. Den vil være lidt i medie-stil, og lidt i min egen stil. Måske noget nyt, vil komme hen af vejen, men hæng mig ikke op det, hvis det ikke kommer.

Det er allerede min fjerde blog i år. Det må siges at være under alt kritik, men jeg er sikker på at få en lang blog her, så jeg håber på en god håndfuld læsere og selvfølgelig, at i er tilfreds med mit arbejde.

Jeg har forberedt mig lidt, så i starten vil der komme mange updates. Jeg har dog en masse lektier, så det er ikke hver dag at der bliver opdateret, men i skal nok få det ofte.


Nikolaj Emil Birk Poulsen/Cesc. 

You are my Arsenal,
My only Arsenal,
You make me happy,
When skies are grey,
You'll never know just,
How much I love you,
So please don't take,
My Arsenal...Away
« Seneste Redigering: 16 Nov 2007, 15:57 af Cesc » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Guns
« Svar #1: 11 Nov 2007, 21:08 »

You are my Solskjaer,
My only Solskjaer,
You make me happy,
When skies are grey,
You'll never know just,
How much I love you,
So please don't take,
My Solskjaer...Away



Du plejer jo at skrive godt så jeg må hellere følge med her selvom det er det forkerte hold..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Guns
« Svar #2: 11 Nov 2007, 21:10 »

Enig med JimmyGP, du skriver godt nok til at fange læserens interesse! Første update inden kl. 22? Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Young Guns
« Svar #3: 11 Nov 2007, 21:11 »

fedt Grin
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Young Guns
« Svar #4: 11 Nov 2007, 21:12 »

Enig med JimmyGP, du skriver godt nok til at fange læserens interesse! Første update inden kl. 22? Opstemt

Kæmpe update, om 5 minutter.  Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Guns
« Svar #5: 11 Nov 2007, 21:14 »

Ærgeligt du stopper din Lazio blog pga. lektier for at starte en ny med Arsenal.

Kan vi regne med, at denne her bliver noget længere??
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Young Guns
« Svar #6: 11 Nov 2007, 21:20 »

Burde den ikke hedde Young Gunners istedet for Young Guns??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Young Guns
« Svar #7: 11 Nov 2007, 21:21 »



sygdom betyder opsigelse
07:07:07



Arsenals kendte franske træner Arsene Wenger, har fået en sygdom, som betyder at han må gå ud af fodboldverdenen. Det vil sige at Arsenal er træner løs, og de skal finde en erstatning.

Arsene Wenger, som er født i Strasbourg er et kæmpe navn inden for fodbold verdenen, men han måtte træde tilbage i et stykke tid, da han lider af en sygdom. Han ville ikke lade det gå ud over Arsenal, så han sagde op.

- ”Der findes 2 klubber i mit liv. Strasbourg og så Arsenal. Jeg er blevet syg og kan derfor ikke passe mit job ordentligt, så jeg valgte at takke af. Da jeg ikke vil se Arsenal spille, imens jeg er manager. Jeg skal være der når mit hold spiller. Det var en rigtig hård beslutning, men jeg gjorde det for Arsenals skyld”. Fortæller Arsene Wenger til adskillige aviser og magasiner.

Arsene Wenger er den eneste ikke Briter som har vundet The Double i Premier League, og denne person har gjort det 2 gange. I år 1998 og i år 2002. Arsene Wenger har været træner i Nagoya Grampus Eight ovre i Japan, så han har lært japansk, plus han kan snakke tysk, fransk, engelsk, spansk og italiensk, så man kan kalde ham for alt talende.

Udover fodbold interessere Wenger sig meget for politik, og hans tidligere spillere har udtalt, at han vil være en af de bedste politikere hvis han ikke var inde i fodboldverdenen. Wenger startede sin trænerkarriere i Nancy, hvor han ikke vandt noget.

Wenger tog til AS Monaco, hvor han havde spillere som Thierry Henry og David Trezeguet, den gang var de dog meget unge, men det var ham som fandt dem. I AS Monaco skaffede han en masse kontakter, som han også bruger den dag i dag. Han vandt også et par titler med Monaco, 2 styks blev det til. Ligue 1 og Coupe de France. Han vandt også en personlig titel, da han i år 1988 blev ”French Manager of the Year”.

Han drog derefter til Japanske Nagoya Grampus Eight. Han havde ikke noget godt hold, men han viste sit talent og vandt alle de pokaler man kan vinde i Japan. Han var dog kun derovre i 2 år, da Arsenal henvendte sig til ham.

Han fik manager sædet i år 1996, hvor han havde gode spillere som Ian Wright. Han skaffede dog også andre store spillere som Marc Overmars til klubben. Han viste allerede sin værdi da han i år 1998 vandt Premier League, FA Cuppen og FA Community Shield. Han blev selvfølgelig også årets træner i England. Året efter vandt han igen FA Community Shield. Man skulle frem til år 2002 for at Arsenal igen skulle have pokaler, de fik også stor succes det år. De vandt igen, alle de 3 pokaler man kan hente, han blev igen årets træner. Wenger viste dog klasse i år 2004, hvor Arsenal gik ubesejret igennem Premier League. FA Community Shield blev også i år 2004, Arsenals. Efter dette har han også skaffet et par pokaler, men det er ikke så mange.

Alt tyder dog på at være slut for Wenger, og en ny træner skal til…

Wenger's CV:


AS Monaco
Vinder
Coupe de France (1): 1991
Ligue 1 (1): 1988
French Manager of the Year (1): 1988

Runner-Up
Coupe de France (2): 1989, 1992
Ligue 1 (2): 1991, 1992
UEFA Cup Winners' Cup (1): 1992


Nagoya Grampus Eight
Vinder
J-League Super Cup (1): 1996
Emperor's Cup (1): 1996
J-League Manager of the Year (1): 1995


Arsenal
Vinder
Premier League (3): 1998, 2002, 2004
FA Cup (4): 1998, 2002, 2003, 2005
FA Community Shield (4): 1998, 1999, 2002, 2004
Manager of the Year (3): 1998, 2002, 2004

Runner-up
Premier League (5): 1999, 2000, 2001, 2003, 2005
FA Cup (1): 2001
League Cup (1): 2007
FA Community Shield (2): 2003, 2005
UEFA Champions League (1): 2006
UEFA Cup (1): 2000
« Seneste Redigering: 11 Nov 2007, 21:46 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Young Guns
« Svar #8: 11 Nov 2007, 21:24 »

Ærgeligt du stopper din Lazio blog pga. lektier for at starte en ny med Arsenal.

Kan vi regne med, at denne her bliver noget længere??

Det står allerede i det første indlæg. Smiley

Men, de lektier ødelagde helt min lyst til Lazio. Men i sidste, der var det jo også sindssygt. Mener det var 5-6 afleveringer vi havde for. Plus alt det andet.
Burde den ikke hedde Young Gunners istedet for Young Guns??

Nej, der er ikke noget som som hedder, Young Gunners. Kælenavnet, er Young Guns.  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #9: 11 Nov 2007, 21:33 »

Der er et par småfejl men ellers en go' update.. Er du sikker på at det er young guns? Young Gunners villle da passe bedre..

OT: 5-6 afleveringer plus lektier.. Det lyder til at det er hårdt at gå i 7.?? bare rolig Cesc.. Det bliver endnu værrere.. he he
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #10: 11 Nov 2007, 21:34 »

Der er et par småfejl men ellers en go' update.. Er du sikker på at det er young guns? Young Gunners villle da passe bedre..

OT: 5-6 afleveringer plus lektier.. Det lyder til at det er hårdt at gå i 7.?? bare rolig Cesc.. Det bliver endnu værrere.. he he


ARG! Håber jeg ikke.
Men Jimmy, de kaldes Young Guns. Der kommer nok 4-5 updates mere idag.  Wink
Udover Young Guns, kaldes de The Gunners.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #11: 11 Nov 2007, 21:35 »

Det er Young Guns de bliver kaldt - The Young Guns of Ars**** læste jeg på et tidspunkt en artikel der hed, så mon ikke Cesc har styr på det. Han er trods alt Ars**** fan. Gud forbyde det, men det er han - stakkels dreng!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #12: 11 Nov 2007, 21:36 »

Der er et par småfejl men ellers en go' update.. Er du sikker på at det er young guns? Young Gunners villle da passe bedre..

OT: 5-6 afleveringer plus lektier.. Det lyder til at det er hårdt at gå i 7.?? bare rolig Cesc.. Det bliver endnu værrere.. he he


Jeg går i 7. det er ski ik specielt svært
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #13: 11 Nov 2007, 21:37 »



The Gunners, Young Guns, Arsenal, kært barn har mange navne.


Skizofrent barn har endnu flere Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: 1# Young Guns
« Svar #14: 11 Nov 2007, 21:38 »



mere ungt til arsenal
08:07:07

Arsenal er blevet kendt for at købe unge spillere, de har også hentet en ung træner. Han er dansker og han er kun 34 år gammel. Men han skulle siges at have en kæmpe potentiale inden for træner verdenen.

Arsenal hentede tidligere på dagen en ung træner i Danmark, nærmere Horsens. Hans navn er Nikolaj Emil Birk Poulsen og han har kun trænet U-18 hold. Han trækker ikke de store overskrifter, også alligevel. For han er kommet til en af verdens største fodboldklubber.

Det danske super-talent Nicklas Bendtner har kommenteret den nye træner.

- ”Jeg ved ikke ret meget om man endnu, men det kommer jeg nok til. Han virker flink, men man ved jo aldrig. Jeg håber bare ikke at han har et temperament som Arsene”. Fortæller Nicklas smilende.

Arsenal vandt sidst en Premier League titel i år 2004. Nu er der nyt blod, nye tanker og så skal der trænes og spilles på nye måder. Alt bliver nyt, og det bliver spændende at se om Nikolaj Emil Birk Poulsen kan tage over for en kendt træner som Arsene Wenger. Han tror dog selv på det.

- ”Man skal tro på sig selv. Ellers bliver man ikke til noget. Jeg tror fuldt ud på mig selv, jeg ved vi kan vinde en masse. Plus jeg kan jo næsten købe hvem jeg vil. Så det kanon”.  Fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010