home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit talent 2008
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent 2008  (Læst 57552 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #240: 06 Aug 2008, 22:07 »

Logged

It's all, part of the plan.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #241: 09 Aug 2008, 13:36 »

Fandme vildt makkerblabla.. Shockeret Peace
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #242: 09 Aug 2008, 13:43 »

Han er ikke min spiller, men det kan han hurtigt blive. I skal bedømme hans kvaliteter Smiley

Gabriel Villarreal (mc, mv, omc, omv)

Hvor meget skal jeg max. give for ham?
Rullende Øjne
Logged


Arsenal Football Club


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #243: 09 Aug 2008, 14:01 »

Han mangler klart nogle fysiske stats før han er helt i oppe og ringe, men udemærket er han da helt sikkert. Max. 50 mio. ville jeg umiddelbart sige
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #244: 10 Aug 2008, 01:54 »

Andre? Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #245: 10 Aug 2008, 02:02 »

GABRIEL VILLARREAL

Jeg synes helt bestemt, at du skal investerer i ham, han har alt, hvad der kræves for at blive en topspiller. God teknik, pasninger og driblinger, samt gode afslutninger. Allerede nu kan han spille med i de største ligaer, og det kan også tydeligt ses på statsne. Hans mentale stats er på et kanont højt niveau, taget hans alder i betragtning. Han har også kreativiteten og holdarbejds forståelsen, til at kunne passe ind på de fleste hold. Han savner måske noget hurtighed, og det må også være hvad jeg peger på som hans svaghed. Men jeg mener stadig, at han kunne udvikle sig til en fantastisk spiller, som hængende angriber og spilfordeler ville han, kunne score mange mål samtidig med, at han kunne kreere mindst lige så mange. Jeg synes sagtens, at du kan byde omkring de 100 millioner, såfremt du har pengene. For jeg er sikker på, at han bliver det værd.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #246: 10 Aug 2008, 02:07 »

GABRIEL VILLARREAL

Jeg synes helt bestemt, at du skal investerer i ham, han har alt, hvad der kræves for at blive en topspiller. God teknik, pasninger og driblinger, samt gode afslutninger. Allerede nu kan han spille med i de største ligaer, og det kan også tydeligt ses på statsne. Hans mentale stats er på et kanont højt niveau, taget hans alder i betragtning. Han har også kreativiteten og holdarbejds forståelsen, til at kunne passe ind på de fleste hold. Han savner måske noget hurtighed, og det må også være hvad jeg peger på som hans svaghed. Men jeg mener stadig, at han kunne udvikle sig til en fantastisk spiller, som hængende angriber og spilfordeler ville han, kunne score mange mål samtidig med, at han kunne kreere mindst lige så mange. Jeg synes sagtens, at du kan byde omkring de 100 millioner, såfremt du har pengene. For jeg er sikker på, at han bliver det værd.

Virkelig god kommentar! Tak for det..
Jamen så byder jeg da på ham.
Håber du vil kommentere sådan en anden gang, for det er da for fedt.. Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #247: 10 Aug 2008, 02:11 »

Virkelig god kommentar! Tak for det..
Jamen så byder jeg da på ham.
Håber du vil kommentere sådan en anden gang, for det er da for fedt.. Thumbs Up

Du skal bare sige (: Jeg håber at kommentarer, som denne, kan være med til at hæve det niveau'et på siden (:
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #248: 12 Aug 2008, 21:29 »

Hvad synes I om min unge congolesiske gut, Papy Poujol. Han har faktisk knapt nok udviklet sig, da han kun har været i klubben i et par måneder. Jeg måtte slippe 50.000 for ham, og det er sikkert penge som hans tidligere lille klub i Frankrig, Abbeville, er glade for.
Han er et resultat af et meget intensiveret scoutingsystem jeg har kørt siden jeg kom til Slavia Prag. Jeg regner med ham, som min næste kæmpe store stjerne, og det lover da også rigtig godt, med fine præstationer på U18-holdet. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Niko
Gæst
 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #249: 19 Aug 2008, 16:31 »

Min talentspejder fandt denne fyr i Holland - og nu spiller han selvfølgelig i min klub!

Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #250: 19 Aug 2008, 16:46 »

Søgte lige lidt, også fandt jeg ham her:

Hvad syntes i om ham?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #251: 22 Aug 2008, 00:07 »

Fandt Jonas Christensen i Vejle, hvor jeg allerede anede ham som et stort talent, men efter et år med blandt andet læreperioder hos Camacho, Pirlo og Zapater, så er han helt oppe at ringe nu. Han er lige blevet rykket op i min førsteholdstrup.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #252: 22 Aug 2008, 00:36 »

Fandt Jonas Christensen i Vejle, hvor jeg allerede anede ham som et stort talent, men efter et år med blandt andet læreperioder hos Camacho, Pirlo og Zapater, så er han helt oppe at ringe nu. Han er lige blevet rykket op i min førsteholdstrup.



Sick Sick Sick...! Smiley

Det er et sygt talent du har fundet dig der... Kommende verdensstjerne. Intet mindre Smiley

10/10
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #253: 22 Aug 2008, 00:38 »

Sick Sick Sick...! Smiley

Det er et sygt talent du har fundet dig der... Kommende verdensstjerne. Intet mindre Smiley

10/10

Ja han er syg... Det er vildt.. Jeg har også lige sagt ja til at sælge Ignacio Camacho, da jeg nu har Jonas, Zapater, Johnson og Pirlo(33 år) til den plads. Så den er vidst godt dækket Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent 2008
« Svar #254: 22 Aug 2008, 00:46 »

Fandt Jonas Christensen i Vejle, hvor jeg allerede anede ham som et stort talent, men efter et år med blandt andet læreperioder hos Camacho, Pirlo og Zapater, så er han helt oppe at ringe nu. Han er lige blevet rykket op i min førsteholdstrup.


Har du overvejet at omskole ham til angriber... hans stats ser lovende ud Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010