home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1253 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Ryger du??
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ryger du??
Ja
- 30 (15,2%)
Nein
- 136 (69%)
Festryger
- 31 (15,7%)
Antal Stemmer: 197

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Ryger du??  (Læst 33693 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Ryger du??
« Svar #45: 02 Feb 2008, 12:36 »

NEJ... Har aldrig nogensinde haft en rygende et eller andet i munden så aner ikke engang hvordan det smager...

Og ja er måske lidt hellig, men er fandeme stolt over det!!! Djævel

Evil Empire
Gæst

« Svar #46: 04 Feb 2008, 22:10 »

Fuck yeah - ryger som en vildmand.

Og for hver skinhellig person, eller skingrende fanatisk ikke-ryger, jeg skal høre på, tænder jeg en smøg mere og blæser røgen med stor kraft i vedkommendes retning.

Life´s good!

njandersen
Gæst

« Svar #47: 04 Feb 2008, 22:14 »

NEJ... Har aldrig nogensinde haft en rygende et eller andet i munden så aner ikke engang hvordan det smager...

Og ja er måske lidt hellig, men er fandeme stolt over det!!! Djævel

Sgu meget godt holdt. Synes sgu det er meget hygge at sidde stille og roligt med folk der ryger på diverse barer og pubs.. Ryger ikke selv, medmindre jeg er fuld og i godt selskab..

Flot gået, men fyr den da lige lidt mere af! Smiley

Franskmanden
Juniorspiller
**

« Svar #48: 04 Feb 2008, 23:17 »

Det hænder, at jeg kommer til at ryge, hvis jeg er i godt selskab.

Jeg forsøger dog så vidt muligt at lade være, da jeg er bange for at blive afhængig af skidtet. Det er så dejligt.

Franskmanden
Juniorspiller
**

« Svar #49: 04 Feb 2008, 23:24 »

Evil Empire lyder søreme rar.

Jeg ved ikke om jeg har svaret her før, men hvis ikke, kan jeg tilskrive mig franskmandends indlæg.
Ja, jeg er altid god for et par kloge ord - også på FmF.

Jeg har i øvrigt fået usandsynligt meget lyst til at ryge efter at have læst denne tråd.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #50: 04 Feb 2008, 23:29 »

Ja, jeg er altid god for et par kloge ord - også på FmF.

Jeg har i øvrigt fået usandsynligt meget lyst til at ryge efter at have læst denne tråd.
funny funny funny funny funny

Det kan du også roligt gøre... man siger at en smøg forkorter dit liv med 5 minutter, men det ta'r 7 at ryge en. Så i hver smøg er der altså 2 minutters ren nydelse....  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

Franskmanden
Juniorspiller
**

« Svar #51: 04 Feb 2008, 23:50 »

funny funny funny funny funny

Det kan du også roligt gøre... man siger at en smøg forkorter dit liv med 5 minutter, men det ta'r 7 at ryge en. Så i hver smøg er der altså 2 minutters ren nydelse....  Thumbs Up
Puha.. Du lokker godt nok. Jeg er så tæt på at måtte købe nogle i morgen.

Cencur
Manager

« Svar #52: 05 Feb 2008, 00:04 »

Ovenpå den kommentar Birkedahl, tænder jeg en cigaret fra Thailand og tilslutter mig Evil Empire's indlæg! Skål eller hvad man end siger når man ryger Hævet Øjenbryn

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

FCK88
Manager

« Svar #53: 05 Feb 2008, 06:36 »

det må nok blive et stort ja herfra.. Ryger Corner og gerne mellem 5-10 stk. hver dag crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Evil Empire
Gæst

« Svar #54: 05 Feb 2008, 07:11 »

Evil Empire lyder søreme rar.

Jeg ved ikke om jeg har svaret her før, men hvis ikke, kan jeg tilskrive mig franskmandends indlæg.

Som navnet indikerer er god- og mildhed ikke i højsædet hos undertegnede.  Smiley

Ovenpå den kommentar Birkedahl, tænder jeg en cigaret fra Thailand og tilslutter mig Evil Empire's indlæg! Skål eller hvad man end siger når man ryger Hævet Øjenbryn

Fra Thailand? Er det ikke sådan nogle der futter af efter et enkelt hvæs?

det må nok blive et stort ja herfra.. Ryger Corner og gerne mellem 5-10 stk. hver dag crazy

Så længe du ikke har rundet 20 pinde om dagen, kan det kunne blive et "lille ja". Alt under 20 stk. kan betegnes som festrygeri.

N17
Manager

« Svar #55: 05 Feb 2008, 07:19 »

Hele min familie ryger, altså lige bortset fra mig. Jeg har ikke, og kommer aldrig til det. De fleste har også prøvet de forskellige euforiserende stoffer, som nu engang kan ryges, men heller ikke dette har jeg. Gal, jeg må have et kedeligt liv Opstemt

Hvis jeg skal have noget, som ligner en smøg i kæften, ja så det nærmeste vi kommer vel en chokolade smøg Smiley

EDIT: Har vidst nok prøvet det en enkelt gang i en kæmpe brandert som 19 årig, gal jeg havde ondt i halsen dagen efter i hvert fald, men kan ikke huske så meget fra den aften. Kan kun huske, at vi stilte os på togskinner for, at se hvor længe vi ture stå der, når toget kom. Indtil vi fandt ud af, efter et par timer, at det næste tog først kom fire timer senere. Så vi gik hjem igen Wink
Hold kæft det var godt, at der intet tog kom, for med den tilstand, som vi var i, så var vi aldrig kommet væk fra skinnerne.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #56: 05 Feb 2008, 08:28 »

Ryger til festen, og har gjort det i mange år..... Dog med pauser hist og her..... Har f.eks. planer om at stoppe efter næste weekend, da fodbold sæsonen er igang....

OT..... Hvor er der dog mange meget hellige mennesker herinde..... Lidt klamt at se på...... Der findes rygere der er blevet 100 år gamle, og der findes dem der dør som 65 årige, men det sker også ved dem  som ikke ryger.... Så ryg løs, det er super dejligt, og tøjet kan jo vaskes.... Men de fleste af jer der aldrig har røget, vasker nok ikke tøj selv..... Wink

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Evil Empire
Gæst

« Svar #57: 05 Feb 2008, 20:21 »

OT..... Hvor er der dog mange meget hellige mennesker herinde..... Lidt klamt at se på...... Der findes rygere der er blevet 100 år gamle, og der findes dem der dør som 65 årige, men det sker også ved dem  som ikke ryger.... Så ryg løs, det er super dejligt, og tøjet kan jo vaskes.... Men de fleste af jer der aldrig har røget, vasker nok ikke tøj selv..... Wink

Lad være med at tag det så tungt. Det er fair nok, at der er folk der hader røg - det skal respekteres! Men når de begynder på deres moralske togt mod et bedre liv, og deres fucking prædkner, så går jeg i baglås! Det giver mig endnu mere lyst til at genere dem med min (u)-vane!

Barnligt? Ja! - Do I give af flying fuck? Hell no!  Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #58: 12 Jul 2008, 14:50 »

Jeg ryger Prince.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #59: 12 Jul 2008, 14:57 »

ryger ikke, kommer aldrig til det.

I mine øjne skulle det forbydes, længere er den ikke....

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010