home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mit spil lukker ned efter en sæson
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mit spil lukker ned efter en sæson  (Læst 432 gange)
smb
Gæst

Mit spil lukker ned efter en sæson
« : 09 Nov 2007, 21:49 »

Jeg har et problem som jeg virkelig håber at der er nogen af jer der kan hjælpe mig med!
Jeg startede et nyt spil med FCN og det gik da også rigtig godt. Vandt liganen og pokal tuneringen. Men da jeg nåede til den 1 juli 2009 lukkede mit spil ned og sagde "fm08 er holdt op med at fungere". Lige meget hvad jeg prøvede skete der ikke noget. Så jeg geninstallerede spillet og startede et nyt spil, igen med FCN. Jeg vandt ligaen og pokalen igen, men da jeg nåede til den 1 juli 2009 skete det samme.
Så ville høre om det er noget nogle af jer andre har prøvet før og/eller kan hjælpe mig med at komme videre?

MikkiHBN
Ynglingespiller

Sv: Mit spil lukker ned efter en sæson
« Svar #1: 14 Nov 2007, 21:55 »

dét har jeg prøvet før, jeg brugte en gammel com. der var blevet brugt i et firma og derfor havde en masse mærkelige programmer som man ikke bare kunne fjerne. da jeg første gang skulle igang med en karriere valgte jeg self. en masse ligaer, men efter én sæson lukkede min com. ned, men så prøvede jeg at vælge én liga, en lille database og gjorde så spilleregenskaber var maskerede kunne jeg godt spille flere sæsoner, så det er min råd herfra. held og lykke med det.

Gungner
Gæst

« Svar #2: 14 Nov 2007, 22:03 »

Men med én "sølle" liga og lille database bliver spillet jo r.. kedeligy Smiley
Har du tjekket om der er diverse programmer på din com der forstyrrer FM?
Ellers er det nok en ny computer du skal have...

FJTS
Juniorspiller
**

« Svar #3: 16 Nov 2007, 16:06 »

Jeg har også prøvet, hvor mit spil lukkede ned, men fandt senere ud af, at det var noget virus der allerede i forvejen, var på min computer. Men jeg spekulerer på, om der er andre, der har prøvet, at når man har installeret FM08, så kommer ikonet/spillet ikke frem på skrivebordet, og så når man finder det inde i programmer, og kopier det ud på skrivebordet, virker det ikke. Ved I, hvad man skal gøre ved det?

Torres es dios.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010