home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:26:06 g00n Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 23:24:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23538
  1 Bruger, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahigupta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Jokes
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste Joke posted i tråden?
QQ: Hvordan kunne man se at Diego Maradona var afhængig af kokain mens han løb på fodboldbanen? A: Det eneste han løb efter var de hvide streger ude i siden!
Det var en mand der skulle bakke ud af sin indkørsel. Først kiggede han til venstre, der kom en Brøndby-fan, så kiggede han til højre, der kom heller ikke noget.
Q: What's a virgin in Middlesbrough?  A: a girl who can run faster than her father and brothers
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobra snake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?A: Shoot the Arsenal Fan. Twice.
A Sunderland supporter goes to his doctor to find out what's wrong with him. "Your problem is you're fat, "says the doctor."I'd like a second opinion" responds the man. "OK, you're ugly too" replies the doctor
Det danske postvæsen havde lavet en frimærkeserie med FCK spillere, men trak den tilbage da folk ikke vidste hvilken side de skulle spytte på.
Q: Hvor mange AGF fans skal der til at skifte en el-pære?  A: Antallet er underordnet. De vil alligevel aldrig se lyset!      

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Jokes  (Læst 51971 gange)
tatii
Ynglingespiller

Sv: Fodbold Jokes
« Svar #105: 03 Dec 2007, 17:23 »

En blind er til Brøndby kamp i Jylland. Hans førerhund stortuder fra første fløjt.

En spørger: "Hvorfor græder hunden?"

"Fordi den er stor Brøndby fan og hader når de taber" svarer den blinde mand.

"Nå hvad så hvis Brøndby vinder?" spørger manden igen.

"Det ved jeg ikke den er kun 1½ år gammel" svarer den blinde mand.
Nice

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

Gungner
Gæst

« Svar #106: 03 Dec 2007, 20:01 »

Q: Hvad kalder man en død Silkeborg supporter med hovedet i en toilet kumme?
A: Vinderen af sidste års gemmeleg.

Q: Hvis du ser en Brøndby fan på en cykel, hvorfor skal du så ikke køre ham ned?
A: Der er stor chance for at det er din cykel!

Zone 43
Manager

« Svar #107: 28 Dec 2007, 20:05 »

En Brøndby tilhænger går ind i en bar og spørger om der er nogen AGF fans. En mand helt bagerst i baren rækker hånden op, og siger at han er AGF fan, hvor efter Brøndby tilhængeren går ned og tæver ham og smutter igen. Derefter rejser manden, som fik tæv, sig op grinende og siger: Haha, der snød jeg ham godt nok. Jeg er ikke AGF fan, men FCK fan.

Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #108: 28 Dec 2007, 20:11 »

En Brøndby tilhænger går ind i en bar og spørger om der er nogen AGF fans. En mand helt bagerst i baren rækker hånden op, og siger at han er AGF fan, hvor efter Brøndby tilhængeren går ned og tæver ham og smutter igen. Derefter rejser manden, som fik tæv, sig op grinende og siger: Haha, der snød jeg ham godt nok. Jeg er ikke AGF fan, men FCK fan.

Tunge

Ville være bedre hvis han var Barca-fan Tunge

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #109: 28 Dec 2007, 20:13 »

Hvad siger man til en Liverpool-fan på arbejde?
En big-mac menu, tak! Smiley

tturbo1
Manager

« Svar #110: 28 Dec 2007, 20:18 »

Var så heldig at få billetter til Landskampen mod Sverige sidst. Parken var fyldt til sidste taburet. Ved siden aaf mig sad en ældre fyr og mærkelig nok var sædet ved siden af ham tom.
Ja du undrer dig nok over det tomme sæde siger han. Men jeg skulle have haft min kone med og hun er gået bort fortæller han videre. Jamen spørger jeg, var der så ikke en i familien der kunne have fået billetten???
Nej desværre for de er alle med til begravelsen svarede han.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #111: 28 Dec 2007, 20:21 »

En blind er til Brøndby kamp i Jylland. Hans førerhund stortuder fra første fløjt.

En spørger: "Hvorfor græder hunden?"

"Fordi den er stor Brøndby fan og hader når de taber" svarer den blinde mand.

"Nå hvad så hvis Brøndby vinder?" spørger manden igen.

"Det ved jeg ikke den er kun 1½ år gammel" svarer den blinde mand.

HAHAHA Opstemt Opstemt

tturbo1
Manager

« Svar #112: 28 Dec 2007, 20:22 »

Det minder mig i øvrigt om en anden gang jeg var i Parken. Jeg stod i kø udenfor billetlugen.
Forbi Parken kører et ligtog og en ældre fyr foran mig træder ud af køen, tager hatten af og bukker, for derefter at træde ind i køen igen. Jeg kigger forundret på ham og spørger hvorfor???
Ja vi var jo trods alt gift i fyrre-tyve år svarer han...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #113: 28 Dec 2007, 20:31 »

Johan Cruyff, Michel Platini, Diego Maradona, og Preben Elkjær pralede om, hvem der var den bedste fodboldspiller.
Cruyff sagde, at Hollands dronning påstod, at han var verdens bedste fodboldspiller.
- Som om det er noget at prale af, sagde Platini, Paven af Rom siger, at jeg er den bedste fodboldspiller i verden.
Maradona påstod, at Gud havde sagt, at det var ham, der verdens bedste fodboldspiller.
- Det har jeg aldrig nogensinde påstået, lød det fra Elkjær.

Klasse Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #114: 28 Dec 2007, 20:32 »

Klasse Opstemt

Det ville også ligne Prebse lidt Opstemt

ydersog
Gæst

« Svar #115: 28 Dec 2007, 20:35 »

2 Brøndbyfans sidder i kantinen og aftaler, at de skal spille FIFA på Playstation efter arbejde - En kollega hører dette og spørger "Var det ikke bedre at gå udenfor og spille?".
"Nej", siger den ene Brøndbyfan, "ledningen kan ikke nå!"

Jeg er selv Brøndby-fan, men den er sgu meget sjov Smiley
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 20:38 af ydersog » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #116: 28 Dec 2007, 20:52 »

Det ville også ligne Prebse lidt Opstemt

MEGET !!!!  Grin

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 28 Dec 2007, 21:36 »

Var så heldig at få billetter til Landskampen mod Sverige sidst. Parken var fyldt til sidste taburet. Ved siden aaf mig sad en ældre fyr og mærkelig nok var sædet ved siden af ham tom.
Ja du undrer dig nok over det tomme sæde siger han. Men jeg skulle have haft min kone med og hun er gået bort fortæller han videre. Jamen spørger jeg, var der så ikke en i familien der kunne have fået billetten???
Nej desværre for de er alle med til begravelsen svarede han.

Haha, elegant!

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Khushal
Gæst

« Svar #118: 28 Dec 2007, 21:47 »

Q: How many Man U supporters does it take to stop a moving Bus?
A: Never enough.

Q: What do you get if you see a Leeds United fan buried up to his neck in sand?
A: More sand.

Q: What is the difference between Bill Clinton and Man Utd striker Diego Forlan?
A: Clinton can score.

Q: What is the difference between Chelsea and the bermuda triangle?
A: The bermuda triangle has three points.

Q: What's the difference between an Everton fan and a supermarket trolley?
A: The trolley has a mind of it's own.

Q: How can you tell ET is a Rangers fan?
A: Because he looks like one.

Khushal
Gæst

« Svar #119: 28 Dec 2007, 21:49 »

A Rangers and Celtic fan get into a nasty car accident. Both vehicles are really wrecked, but amazingly neither of them are hurt.

After they crawl out of their cars, the Celtic fan says, "So you're a Rangers fan, that's interesting. I'm a Celtic fan... Wow! Just look at our cars. There's nothing left, but fortunately we are unhurt. This must be a sign from God that we should meet and be friends and live together in peace the rest of our days."

The Rangers fan replied,"Totally agree - this must be a sign from God!" The Rangers fan went on, "And look at this - here's another miracle. My car is completely demolished but this bottle of whisky didn't break. Surely God wants us to drink it, to celebrate the fact we are alive and kicking?"

He hands the bottle to the Celtic fan who nods his head in agreement, opens it and takes few big swigs from the bottle, then hands it back to the Rangers fan. The Rangers fan takes the bottle, immediately puts the cap back on, and hands back to the Celtic fan. The Celtic fan asks, "Aren't you having any?" The Rangers fan replies, "Nah...I think I'll just wait for the police......"

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010