home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Jokes
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bedste Joke posted i tråden?
QQ: Hvordan kunne man se at Diego Maradona var afhængig af kokain mens han løb på fodboldbanen? A: Det eneste han løb efter var de hvide streger ude i siden!
Det var en mand der skulle bakke ud af sin indkørsel. Først kiggede han til venstre, der kom en Brøndby-fan, så kiggede han til højre, der kom heller ikke noget.
Q: What's a virgin in Middlesbrough?  A: a girl who can run faster than her father and brothers
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobra snake and an Arsenal Fan. You have a gun with two bullets. What should you do?A: Shoot the Arsenal Fan. Twice.
A Sunderland supporter goes to his doctor to find out what's wrong with him. "Your problem is you're fat, "says the doctor."I'd like a second opinion" responds the man. "OK, you're ugly too" replies the doctor
Det danske postvæsen havde lavet en frimærkeserie med FCK spillere, men trak den tilbage da folk ikke vidste hvilken side de skulle spytte på.
Q: Hvor mange AGF fans skal der til at skifte en el-pære?  A: Antallet er underordnet. De vil alligevel aldrig se lyset!      

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Jokes  (Læst 49044 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #30: 09 Nov 2007, 20:40 »

Den bedste målmand man kan få er en nonne...
Der er jo aldrig gået noget ind mellem stængerne..

Og det bedste forsvar man kan få er bøsser..
Så er der godt med tryk bagfra!!! (det vil sige at Duncan faktisk burde spille forsvar)

Grin
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 20:43 af kfuglsang » Logged


Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #31: 09 Nov 2007, 20:41 »

                               Q: What's a virgin in Middlesbrough?
                              A: A girl who can run faster than her father and brothers

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #32: 09 Nov 2007, 20:44 »

Gravesen til dommeren:
- ”Hvad vil du gøre, hvis jeg kalder dig en idiot?”
- ”Jeg vil vise dig ud omgående.”
- ”Og hvad så, hvis jeg tænker det?”
- ”Ja, du må tænke, hvad du vil.”
- ”Godt, så tænker jeg bare, at du er en kæmpe idiot!”
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #33: 09 Nov 2007, 20:47 »

Klasselæreren: Hvor mange herinde er Brønbyfans?
Alle i klassen rakte fingeren i vejret, på nær lille Pernille.
Læreren kiggede underligt på hende og sagde så: Hvorfor rækker du ikke fingeren op?
Pernille: fordi jeg ikke er Brøndbyfan.
Læreren: Hvorfor ikke?
Pernille: Fordi at min far, mor og storebror er FCK fans, så er jeg også det!
Læreren: Hvad så hvis din mor, far og storebror var narkomaner- ville du så også være det?
Pernille: Nej, så var jeg brøndby fan!

Fuck så godt Opstemt!
Logged

I ain't playin', nigga

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #34: 09 Nov 2007, 20:48 »

Playtex have invented a new bra, called the Spurs bra. It's got no cups and little support.

 
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #35: 09 Nov 2007, 20:52 »

Johan Cruyff, Michel Platini, Diego Maradona, og Preben Elkjær pralede om, hvem der var den bedste fodboldspiller.
Cruyff sagde, at Hollands dronning påstod, at han var verdens bedste fodboldspiller.
- Som om det er noget at prale af, sagde Platini, Paven af Rom siger, at jeg er den bedste fodboldspiller i verden.
Maradona påstod, at Gud havde sagt, at det var ham, der verdens bedste fodboldspiller.
- Det har jeg aldrig nogensinde påstået, lød det fra Elkjær.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #36: 09 Nov 2007, 20:52 »

En blind mand kommer ind på en bar i Horsens, og spørger om han kan få en øl. Derefter spørger han så manden der sidder ved siden af ham om han vil høre en Horsens joke. Manden svarer: " Jeg er Horsens fan og går med kniv, bartenderen er Horsens fan og er lige kommet ud fra fængsel, efter han havde slået en mand ned. Ja, alle herinde er faktisk Horsens fans. Vil du stadig fortælle en Horsens joke?" Den blinde mand svarer ham helt køligt:" Nej det vil jeg ikke, for så skal jeg jo bare forklare pointen 2 gange"

Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #37: 09 Nov 2007, 20:54 »

Gravesen til dommeren:
- ”Hvad vil du gøre, hvis jeg kalder dig en idiot?”
- ”Jeg vil vise dig ud omgående.”
- ”Og hvad så, hvis jeg tænker det?”
- ”Ja, du må tænke, hvad du vil.”
- ”Godt, så tænker jeg bare, at du er en kæmpe idiot!”
Tunge måske ikke den bedste...
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #38: 09 Nov 2007, 20:59 »

Og for at fortsætte stilen med fordomsfulde bar jokes:

En Brøndby-fan sidder på en bar. Der kommer en fyr ind med et bøsseagtigt udseende, og han sætter sig ved siden af Brøndby-manden. Efter et par øl læner bøssen sig ind til Brøndby-manden og hvisker i hans øre: "Skal jeg give dig et blowjob?"
Brøndby-manden går totalt bersærk, knalder ham nogen på låget og smider ham ud igennem vinduet.
Nogle af de andre gæster får Brøndby-manden til at falde til ro, og en af gæsterne spørger: "Hvad fanden blev du så sur for?"
"Jeg hørte ikke det hele, men det var noget med et job!"
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #39: 09 Nov 2007, 21:07 »

Det var en mand der skulle bakke ud af sin indkørsel.

Først kiggede han til venstre, der kom en Brøndby-fan, så kiggede han til højre, der kom heller ikke noget
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #40: 09 Nov 2007, 21:08 »

BIF er på vej hjem fra en udekamp i jylland, hvor det gik rigtig skidt ( Som sædvanligt). Træneren rejser sig op i bussen, og siger, "det her går simpelthen ikke mere. Vi bliver nød til at starte helt forfra."
Han tager en fodbold op fra tasken, og siger, "sådan her ser en fodbold ud!" Så lyder en stemme nede bag fra bussen: "Hov, hov, ikke så hurtig!"
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #41: 09 Nov 2007, 21:11 »

En blind mand kommer ind på en bar i Horsens, og spørger om han kan få en øl. Derefter spørger han så manden der sidder ved siden af ham om han vil høre en Horsens joke. Manden svarer: " Jeg er Horsens fan og går med kniv, bartenderen er Horsens fan og er lige kommet ud fra fængsel, efter han havde slået en mand ned. Ja, alle herinde er faktisk Horsens fans. Vil du stadig fortælle en Horsens joke?" Den blinde mand svarer ham helt køligt:" Nej det vil jeg ikke, for så skal jeg jo bare forklare pointen 2 gange"



Har den ikke ligesom været der én gang?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Red love
Gæst
 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #42: 09 Nov 2007, 21:14 »

Har den ikke ligesom været der én gang?
havde ikk lige set den, men jo noget tilsvarende med fck har du ret i... havde lige overset, my bad..
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 21:28 af Red love » Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #43: 09 Nov 2007, 21:16 »

havde ikk lige set den, men jo noget tilsvarende med fck har ud ret i... havde lige overset, my bad..

Det er helt i orden... Smiley

Syntes bare den lød bekendt Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Jokes
« Svar #44: 09 Nov 2007, 21:18 »

Playtex have invented a new bra, called the Spurs bra. It's got no cups and little support.

 

den er ikke sjov crazy

Hvad gør vi hvis Jesus genopstår ?
- vi sætter Elkjær på Fløjen
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010