|
kfuglsang
|
|
Ronnie Schwartz fra aab. første sæson scorede han over 70 mål sammenlagt både på u18 og på 2. holdet.
er fuldstændig enig.. er i 2011 med fck.. Ronnie Schwartz har scoret 23 mål i 15 kampe, halvvejs inde i sæsonnen... han er sindsyg... er blevet topscorer i sas-ligaen to sæsonner inden... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hejle
|
|
er der nogen som har hørt noget om ronnie schwarts.. er der potentiale i ham i virkeligheden??
|
|
|
|
|
|
played since 1996.. Manager rules
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
er der nogen som har hørt noget om ronnie schwarts.. er der potentiale i ham i virkeligheden??
Jepp.. massere af potentiale  han har fået debut for Aab i superliga og har været med en masse på bænken  og da han spillede 2. division for Aab, scorede han en del mål 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
dennis høegh i 3 sæson med B93 i første div. 22 kampe og 30 kasser indtil nu. ganske okay syntes jeg:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Den gode gamle Michael Owen kan altså også sagtens, i min tidligere blog med Aston Villa scorede han 1.2 mål pr. kamp han spillede  Rimelig pænt gennemsnit efter over fyrre kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
er fuldstændig enig.. er i 2011 med fck.. Ronnie Schwartz har scoret 23 mål i 15 kampe, halvvejs inde i sæsonnen... han er sindsyg... er blevet topscorer i sas-ligaen to sæsonner inden...  Ja det må man sgu sige er sindsygt. Men han er sgu alt for nice!
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Ganske vist lidt tidligt i mit spil, men 18-årige Baba Collins har scoret 22 mål i 15 kampe ved vinterpausen og kandider til årets spiller med et gennemsnit på 8.0:).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ingen, for ingen i det her lortespil kan score.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Min er utrolig nok Gallas... Han har scoret 9 mål på 10 kamp men det er fordi der er bug i mit spil, så jeg score på hvert hjørnespark...!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Det er jo det værste spil i serien. Crashes og bugs er jo nok til at slå en rask mand ihjel. Måske man skulle forskyde sine spil, så man hvert år køber spillet fra året før. Det er jo ikke til at spille med alle de lortefejl.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Det er jo det værste spil i serien. Crashes og bugs er jo nok til at slå en rask mand ihjel. Måske man skulle forskyde sine spil, så man hvert år køber spillet fra året før. Det er jo ikke til at spille med alle de lortefejl.
Har også droppet spillet indtil der kommer en ondenlig patch....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Helt enig.
Har egentligt ikke oplevet så mange fejl. Der er en der er rigtig grum. Andre Hanssen har stået til at være klar om én dag i en måned nu...
@Topic
Har endnu ikke færdigspillet en sæson...
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
westhamfreak
Gæst
|
|
vager love fra cska moscwow
jeg har spillet 4 sæsoner der nu han har lavet 23 i første, 23 i andre, 27 i tejder og 31 men 6 kamper tilbage
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lasse laulund
|
|
Jeg har heller ikke oplevet så mange fejl.. Sys ikke det er så slemt.. Kun Agüero.. han scorer kasser..  .. genial spiller..
|
|
|
|
|
|
"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"
|
|
|
|
|
MichaelJensen10
|
|
I mit Barcelona spil er jeg kommet til 2. sæson og nu er Henry gået godt igang med at bombe . PT: 10 kampe 14 mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|