home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  At opnå en sejr #3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: At opnå en sejr #3  (Læst 3598 gange)
7kfum
Gæst

At opnå en sejr #3
« : 08 Nov 2007, 22:14 »

At opnå en sejr
Kapitel 1

Ingen rød løber, ingen presse og slet ingenting var mødt op. Jeg tog stille de tre trin, og pustede ud inden jeg tog i håndtaget og gik ind af døren. Ingen fans, ingen verdensstjerner, kun anonyme mænd med tre helt igennem anonyme slips.
Ingen lovpriselser, bare tre anonyme håndtryk til tre helt ukendte mænd. Tre navne som allerede er glemt. En masse ord, ingen forventninger og ingen midler. Det bliver et trist år. De tre anonyme mænd stak et papir i hånden på mig, jeg trak en pen op af lommen og skrev uden videre overvejelser, under på det lettere fugtige papir. Ud på gangen og jeg fik igen tre stive og fugtige hænder presset mod min kolde og tørre hånd.

“Kontor?”
Den af de stive mænd der lod til at være lederen, pegede ned af gangen. Jeg gik tre skridt før jeg igen stoppede, kiggede ind i en af omklædningsrummene. Jeg satte mig og pressede mine fugtige hænder hårdt mod mit ansigt. Jeg kunne mærke smerten, jeg kunne mærke tårerne. Jeg tændte bruserne, det kolde vand havde svært ved at komme ud af det forkalket brusehoved. Jeg lod det stadig kolde vand ødelægge mit jakkesæt, med dets stråler. Et tryk og man får 3 sekunders kulde. Det er hvad man får her, hvorfor er jeg her og hvad pokker har jeg rudet mig ud i.

Jeg nev mig selv i armen, og sagde til mig selv at jeg skulle tage mig sammen, samtidig med at jeg bildte mig ind at jeg kunne. Jeg gik ud på gangen igen, fri bane. Følte som om jeg var en forbryder på jagt. Fandt det omtalte kontor. Satte mig trykt ned foran min nye og for længst forældet computer. Jeg vidste at det her ikke ville blive til noget, knugede igen mine hænder mod mit ansigt, og forbandede resten af verden langt væk.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 23:36 af -Sommer- » Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller

Sv: At opnå en sejr
« Svar #1: 08 Nov 2007, 22:18 »

Du ved hvad jeg synes, super, super godt. Han virker noget usikker, lad os ikke håbe, at det smitter af på resultaterne. Du skal i hvert fald have god vind i sejlene, jeg følger med!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 08 Nov 2007, 22:24 »

Jeg følger selvfølgelig også Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Niko
Gæst

« Svar #3: 08 Nov 2007, 22:26 »

Så kom den alligevel. God start. Glæder mig til at se dit eventyr. Smiley

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 08 Nov 2007, 22:34 »

Er det en kult blandt de unge at skrive sådan eller hvad?

7kfum
Gæst

« Svar #5: 08 Nov 2007, 22:55 »

At opnå en sejr
Kapitel 2

Skyldfølelse, en gang kunne det enten være min skyld, eller din skyld, men de tider er forbi. Intet kan opdeles i dig eller mig længere. Verden er ikke længere sort og hvid. Måske var det uheld, men jeg tyr til at det var udygtighed der gjorde at vi blev smadret af Næstved.
10-0, det var alligevel noget der var til at tage og føle på. En reguler ydmygelse, af et hold fra vores division. Man kan altid sige at det faktum, at jeg havde fyret 20 spillere dagene forinden, var med i den store spiral. Men skyldtes det i virkeligheden mine evner. Skulle man stoppe mens legen er god, og lade Frederikshavn være fri for flere ydmygelser.

Mit blik strejfede det triste vejr, nok havde vi trist vejr i jule-månederne, men at vi nu også skulle havde det i de sene sommermåneder var mig uforståeligt. Mazda’en rullede op over det sidste vejbump, og gjorde Peter synlig. Der var noget over ham, jeg ikke kunne forklare, den famøse Næstved-dag, havde måske påvirket hans væremåde.
Uden spørgsmål hoppede han ind i bilen. Jeg smed et bilag over til ham. Den indeholdt en rapport omhandlende Martin Jensen. Jeg slap taget fra bremsen, og rullede over de samme tre vejbump endnu en gang.

Der var intet mere opmuntrende end en tidlig tur over Nordjylland, by efterfulgt af mark efterfulgt af by. Byerne indeholdt nogen steder idylliske landbrug, som bar en lugt af gylle med sig. Andre lidt større byer indeholdt betonklodser, som godt kunne ligne dem der var på den muntre del af Grønland. En af disse byer var Pandrup.

En god følelse i maven, en rumlen af glæde, og en stor sult. Det var lykkedes at få Martin Jensen til at skrive under, hvorfor han havde indvilget i at flytte til Frederikshavn fra Jetsmark, kunne jeg ikke svare på. Måske var det muntre Grønlandsbeton blevet for meget for ham, det kunne jeg ikke svare på, men jeg vidste at det var tid til den sejrsøl, jeg ikke fik efter Næstved kampen.

N17
Manager

« Svar #6: 08 Nov 2007, 22:58 »

du skriver godt, men jeg orker simpelthen ikke at læse det! Det står for klumpet sammen efter min mening - kan du ikke lave et mellemrum indimellem?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst

« Svar #7: 08 Nov 2007, 23:00 »

du skriver godt, men jeg orker simpelthen ikke at læse det! Det står for klumpet sammen efter min mening - kan du ikke lave et mellemrum indimellem?

Har nu rettet lidt for den gamle Smiley

N17
Manager

« Svar #8: 08 Nov 2007, 23:02 »

Wuhuu Peace

Sku ikke tit jeg bliver kaldt for den gamle Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

7kfum
Gæst

« Svar #9: 09 Nov 2007, 23:29 »

At opnå en sejr
Kapitel 3

Endnu en trist bænk, endnu en trist dag. Ensomheden på en bænk, vi var kun to tilbage. Eller måske var det noget jeg bildte mig ind. Måske sad jeg alene tilbage, med den sidste øl, på den sidste bar. Jeg hev efter vejret, og efter det nærmeste stoleben.
Jeg kiggede på mit ur, sad jeg her i denne bar eller var jeg i mine drømme. En tom bar, lugten af stærk spiritus fyldte mine næsebor. Selv ingen bartender, hvor var jeg. Jeg gik med stille og vakkelvorne skridt mod gaden, en tom gade. En tom by, i det fjerne kunne jeg høre en kat vælte en skraldespand, og et kirketårn ringe.
En ringen kom nærmere og nærmere, pludselig var det som et højtaleranlæg placeret midt i stuen. Mine ben føltes tunge, og mit hoved var tungt. Jeg kiggede på uret, halv to. Jeg stod et kort øjeblik og dvælede ved telefonen, før jeg besluttede at tage røret.
”Ved du hvad klokken er”
”Du behøver ikke at råbe”
”Jeg råber ikke”
Peter, hvad havde jeg ansat ham for, nu kom han og spolerede min morgen. Som om at jeg havde ødelagt hans liv, hans stemme var højrøstet og der var et skær af desperation i den.
”Træningen begyndte for en time siden”
Første træning, den vigtigste træning i mit liv. Hvad havde jeg lavet i går. Jeg lagde røret på, lagde mig i sofaen og pustede ud. Jeg prøvede forgæves at huske hvad jeg havde lavet. Jeg havde forspildt min chance, jeg lukkede øjnene, og prøvede at fortrænge verdenen.

N17
Manager

Sv: At opnå en sejr #3
« Svar #10: 09 Nov 2007, 23:35 »

spændende spændende... men igen uden mellemrum for den gamle Peace

TOTTENHAM HOTSPUR FC

7kfum
Gæst

« Svar #11: 09 Nov 2007, 23:37 »

spændende spændende... men igen uden mellemrum for den gamle Peace

Ny skrift, bedre nu?

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #12: 09 Nov 2007, 23:49 »

Hejsa Sommer...

Super blog fra dig igen. Bliver spændende at følge dig i FFI...!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 09 Nov 2007, 23:53 »

Ser også spændt frem til dine kampe, hvis "du" dukker op Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

-{Zi0n}-
Gæst

« Svar #14: 11 Nov 2007, 11:28 »

Heeejsa Sommer.

Fed blog du har gang i her.
Venter spændt på næste update.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010