home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  At holde nullet!?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: At holde nullet!?  (Læst 1024 gange)
MortenP87
Juniorspiller
**

At holde nullet!?
« : 08 Nov 2007, 21:25 »

Da jeg selv har problemer med at holde nullet i mine kampe, synes jeg, at det kunne være meget interessant at høre hvordan i andre spiller defensivt. Hvis nogen har gode erfaringer med specielle defensive indstillinger, ville det være meget rart at vide.

Jeg har spillet med en del hold i FM08 , og fælles for alle hold er, at jeg har haft problemer defensivt.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

Sv: At holde nullet!?
« Svar #1: 08 Nov 2007, 21:29 »

Jeg holder næsten altid nullet, men jeg gør det på en meget speciel måde, jeg spiller meget offensiv og derfor sker der faktrisk ik ret meget i min ende. (:

-KNM-
Manager

« Svar #2: 08 Nov 2007, 21:40 »

Jeg har lavet en 4-5-1 til liverpool hvor jeg står meget kompakt. Og med deres boldsikre midtbane kan jeg også udspille enhver 4-4-2. Problemet er bare at få den i kassen, men hvis man først for pillet lidt selvtillid ud af modstanderne så kan man satse lidt mere offensivt.

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 10 Nov 2007, 15:07 »

Jeg har selv bakset lidt med at holde nullet i mit første spil med Arsenal, hvor jeg tit og ofte vinder kampe 4-1, 5-3 eller 3-2. Det kan I sig selv jo ikke lyde dårligt, men problemet opstår når jeg spiller Europa Cup og helst ikke skal lukke mål ind på hjemmebane eller hvis mine angribere har en dårlig dag, hvorefter kampene til tider ender uafgjort. Og ja så selvfølgelig mod de lidt medre hold i ligaen, som Man U, Chelsea og Liverpool, hvor angriberne har klasse og scorer på det meste. Skal dog siges, at jeg ligger nr. 1 med 10 igen, dog efter en meget svag start på sæsonen, som næsten kostede jobbet.
Jeg har besluttet mig for sideløbende i et spil, at forsøge et lave en taktik, der kan holde nullet. Bliver formentlig i Italien Smiley og bliver formentlig noget a la Catenaccio. De problemer jeg umiddelbart ser for en sådan taktik er, at man sandsynligvis ikke kommer til specielt mange mål (mange 1-0, 2-0, 1-1 kampe) og det som udgangspunkt vil kræve klasseangribere, for at opnå det fulde udbytte. Og som det blev et problem for de italienske hold, da man indførte tre-points-systemtet, så kan uafgjort ikke betragtes som en sejr.
Men der er jo mange måder at holde nullet på (som fx mikkel-stradgaard gør det). Så "pick your poison"! men skal nok lige give lyd når jeg har fået skruet en taktik sammen - om den så virker er et helt andet spørgsmål  Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #4: 10 Nov 2007, 15:10 »

Jeg spiller ikke defensivt eller offensivt med FCK men jeg lukker dog ikke mange mål ind måske 20-25 mål i en sæson

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 10 Nov 2007, 17:38 »

Er det i Superligaen du mener, at du lukker 20-25 mål ind?

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 10 Nov 2007, 17:44 »

Jeg spiller ikke defensivt eller offensivt med FCK men jeg lukker dog ikke mange mål ind måske 20-25 mål i en sæson

Har været oppe & lukke 42 mål ind på en SAS-Liga sæson med FCK ..

Gjore ik så meget, da de bankede 127 mål ind i den anden ende Wink

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Altid FCK
Manager

« Svar #7: 10 Nov 2007, 17:50 »

Er det i Superligaen du mener, at du lukker 20-25 mål ind?

Ja

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 12 Nov 2007, 14:38 »

Ja ok. Et snit på omkring 0.60 er vel ikke så slemt. IRL kommer de vel også til at ligge på omkring de 20-20 stykker.

grothen
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 15 Nov 2007, 15:13 »

Jeg spiller bestemt heller ikke defensivt, men min offensive indstilling har efter 2 sæsoner båret frugt ved også at holde modstanderne fra at scorer særligt mange mål. Jeg lukker gennemsnitligt 0,5 mål ind pr. kamp, og scorer 2,6, hvilket jeg er fint tilfreds med. (Det er godt nok også med United i 3. sæson, men det er store fremskridt i forhold til mine første to...)

BenMusalho
Gæst

« Svar #10: 15 Nov 2007, 15:25 »

Ja ok. Et snit på omkring 0.60 er vel ikke så slemt. IRL kommer de vel også til at ligge på omkring de 20-20 stykker.
20-20 stykker??

ajakob
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 17 Nov 2007, 15:48 »

Citat
20-20 stykker??

Tastefejl. 20-25 stykker...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010