home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kyllingen er en STOR FED LØGNER( ligesom alle de andre)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Spørgsmål:  Hvad siger du til Rasmussen påståede tanker om selvmord?
Forfærdeligt, han er blevet behandlet meget dårligt i den her sag. Både DCU, og Rabobank har opført sig urimeligt.
Et halv kvalt forsøg på at genvinde lidt sympati, efter hans utallige løgne.
Who cares...?

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kyllingen er en STOR FED LØGNER( ligesom alle de andre)  (Læst 2585 gange)
Red love
Gæst

Kyllingen er en STOR FED LØGNER( ligesom alle de andre)
« : 08 Nov 2007, 18:13 »

Ja Kyllingen alias Michael Rasmussen havde i dag inkaldt til pressemøde, og her fortalt han en smule overaskende for mange at han har løjet med hensyn til hans famøse besøg i mexico, som åbenbart ikke ligger i spanien....

Grunden til han ikke har ville fortælle det er af ægteskabelig karakter som han har bedt journalisterne om at respektere, et fint påfund da det apelere til den gode side i journalisterne, og appelere til at de ikke skal undersøge sagen yderligere...

Rasmussen påstår endvidere at Rabobank kendte til hele misæren, og vidste han løj, dette udstiller ledelsen hos Rabobanks inkompetence, men gør egentlig ikke Rasmussens sag en disse bedre...

Det at han har løjet er ikke i sig selv overaskende, vel faktisk sige stik modsat, ville være blevet virkelig overasket hvis han havde haft ren mel i posen.... Men at han kryber til korset allerede nu, og ikk først m en 10 år ligesom:Riis, Skiby, Hamburge, Brian Holm osv. var ikke forventet... Grunden er angiveligt en rapport for Rabobank som kommer en af de følgende dage, heri vil de drage samme konklusion, og derfor har Michael Rasmussen altså valgt at komme dem i forkøbet...

Er dette så enden vores allesamens "Helt" Kyllingen fra Tølløse, tjaa det er svært at spå, især om fremtiden. Men skal ærligt indrømme at jeg personligt er temmelig ligeglad.....

Men hvad siger i til derude føler i jer forrådt?  Må indrømme cykelsporten døde for mig personligt sammen med Bjarne Riis indrømmelse, og kan da være nogen der er yngre og har set sig blinde i deres forgudelse af Michael Rasmussen, som mange af os gjorde med Ørnen fra Herning...

Det er ivertfald noget af det værste i denne verden at blive svigtet af sine helte...

Men man må bare konstatereat cykelsporten ikke er et sted hvor der fødes rigtige helte, dette må blive den uundgåelige konklusion...

« Seneste Redigering: 03 Dec 2007, 16:44 af Red love » Logged

simonob
Landsholdsspiller

Sv: Kyllingen er en STOR FED LØGNER( ligesom alle de andre)
« Svar #1: 08 Nov 2007, 18:18 »

^^ Han er lige så værdig en vinder som contador !!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Red love
Gæst

« Svar #2: 08 Nov 2007, 18:19 »

ja lige så lidt...

Metsu1
Manager

« Svar #3: 08 Nov 2007, 18:20 »

Helt enig, han er ikke mere uren end Contador!

MEN..... det er for dumt med alle de løgne og her tænker jeg ikke kun på ham, men ligeså meget alle andre cykelryttere.

Det er ufatteligt, at de kan holde ud at leve i sådan en "verden"

fjedder
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 08 Nov 2007, 18:22 »

jeg forstår det ikke.
det er det samme hvert eneste år.
hvem er dopet og hvem er ikke dopet.
alle som slutter i top 100 er dopet. og sådan er det bare. og fred være med det. jeg ser sgu ikke cykling for at sladre om hvem der er dopet eller ej, jeg ser det sgu fordi jeg vil se hvem der kommer først i mål og hvem der laver dagens udbrud.
lad dem dope sig, ellers kan de lige så godt lukke sporten. den menneskelige krop ville ikke kunne klare til det pres som cykkelrytterne udsætter den for under et tour de france uden at man laver lidt sjov med den.

Red love
Gæst

« Svar #5: 08 Nov 2007, 18:30 »

Helt enig, han er ikke mere uren end Contador!

MEN..... det er for dumt med alle de løgne og her tænker jeg ikke kun på ham, men ligeså meget alle andre cykelryttere.

Det er ufatteligt, at de kan holde ud at leve i sådan en "verden"
han er ikke mere uren end contandor nej, men igen selvom jeg voldtager en gammel dame, betyder det jo ikk det er okay du gør det...

Cencur
Manager

« Svar #6: 08 Nov 2007, 18:43 »

Belærende eksempel Tunge

Ej, hvis man ikke vil se sport hvor folk snyder, så burde éns fjernsyn stå ude på lossepladsen i de par måneder - Men tror nok aldrig man kan få en "ren" cykelsport.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Metsu1
Manager

« Svar #7: 08 Nov 2007, 21:55 »

han er ikke mere uren end contandor nej, men igen selvom jeg voldtager en gammel dame, betyder det jo ikk det er okay du gør det...

Det var da noget af en parallel at trække  Shockeret

Det er slet ikke, der jeg vil hen. Jeg siger bare, det kunne lige så godt være Rasmussen, der havde vundet Touren fremfor Contador.

Løgn eller ej, det er stadig et justitsmord Rasmussen har været ude for, da Rabobank har trukket ham ud af løbet pga. han ikke var til at stole på - men Rabobank har været sammen med ham hele juni måned, så det er da dem, der har et forklaringsproblem.

pseudoabs
Juniorspiller
**

« Svar #8: 08 Nov 2007, 22:06 »

Det er slet ikke, der jeg vil hen. Jeg siger bare, det kunne lige så godt være Rasmussen, der havde vundet Touren fremfor Contador.

Løgn eller ej, det er stadig et justitsmord Rasmussen har været ude for, da Rabobank har trukket ham ud af løbet pga. han ikke var til at stole på - men Rabobank har været sammen med ham hele juni måned, så det er da dem, der har et forklaringsproblem.

Er helt enig Smiley
Rabobank burde ikke have pillet ham ud af løbet, men Theo de Rooij og Erik Breukink har garantere været presset af både presse og løbsledelse, og det kan derfor ligeså vel blot være en undskyldning for at bukke under for dette pres Smiley
Mener klart at hun skulle være blevet i løbet, så kunne UCI og de andre der var efter ham jo altid klare det efter Touren..

# Liverpool Fc - You'll Never Walk Alone #

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Nov 2007, 22:19 »

^^ Hvem gider da se Tour De Dope hvis det tager 15 timer at køre de hundrede km ? Overdrivelse fremmer forståelsen, men, hallo ? Alle er jo dopet... Sys det er så lavt... De skulle udelukkes FOR EVIGT for at blive snuppet én gang !!! De skulla have en bøde på det dobbelte af hvad de nogensinde har tjent i cykelsporten ! så ku de måske fatte noget... det er jo bar junkier der har stjålet en cykel der fandt på det der pis... !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

arsenalistic
Manager

« Svar #10: 09 Nov 2007, 13:24 »

Tilbage til old school tilstande. Hver mand for sig selv, absolut ingen hjælp fra nogen, men det er derimod lovligt at tage amfetamin og drikke cognac! Det ville jeg følge hvert sekund! Et løb der involverer stoffer, druk og sport, det er jo soap-serie møder sport.

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #11: 09 Nov 2007, 13:35 »

Er helt enig Smiley
Rabobank burde ikke have pillet ham ud af løbet, men Theo de Rooij og Erik Breukink har garantere været presset af både presse og løbsledelse, og det kan derfor ligeså vel blot være en undskyldning for at bukke under for dette pres Smiley
Mener klart at hun skulle være blevet i løbet, så kunne UCI og de andre der var efter ham jo altid klare det efter Touren..
jeg begriber simpelthen ikke du skriver det der,hvis det er er gået nogens næse forbi, kan jeg da lige opsumere:
Han har indrømmet han løj! Han har har idag fremlagt mistænkelige blodværdier, og han står til 2 års karantæne for at have brudt UCI´s doping reglament..

han er desuden af en tidligere holdkammerat beskyldt for doping, CSC havde ham mistænkt allerede da han kørte for dem...  Altså det da det værste pis jeg længe har hørt at rabobank ikke skulle have hevet ham ud, de skulle slet ikke have haft ham med, skulle de ikk!

Med hensyn til Contandor, jamen altså han er da helt sikkert ikke et hak bedre end alle de andre doping ryttere, men altså hans situation har jo absolut ingenting at gøre med Rasmussen... Kan ikke forsøge folk blive ved med at henvise til at ham Contandor han er også bare en værre en... Det ændrer da overhovedet ingenting..

Red love
Gæst

« Svar #12: 09 Nov 2007, 13:45 »

altså det er så ikke det rabobank fortæller, de siger jo netop de ikke vidste han løj, og vil fremlægge rapport om det på mandag. Derudover er det da for at sige det mildt temmelig mystisk at sige sanheden til Rabobank, og lyve overfor UCI, når grunden er han ville værne om sit privatliv.. Altså de oplysninger der bliver givet til UCI er jo fortrolige, og et fåtal af personer der vil få kendskab til oplysningerne. Hvor imod der da er større chance for en fra Rabobank  skulle tale over sig. ..

Og for resten før touren var den danske, og internationale presse da bedøvende ligeglade med Kyllinges "ægteskabelige forhold" Altså det eneste det på det tidspunkt handlede om var tour de france...

Det er da også yderst tvivlsomt at rabobank som du skriver
har været sammen med Rasmussen hele juni måned, da han jo som bekendt foretrække at forberede sig alene... Men selvfølelig også mere komfortabelt at sprøjte sig i ensomhed...
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 13:47 af Red love » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #13: 09 Nov 2007, 13:49 »

altså det er så ikke det rabobank fortæller, de siger jo netop de ikke vidste han løj, og vil fremlægge rapport om det på mandag. Derudover er det da for at sige det mildt temmelig mystisk at sige sanheden til Rabobank, og lyve overfor UCI, når grunden er han ville værne om sit privatliv.. Altså de oplysninger der bliver givet til UCI er jo fortrolige, og et fåtal af personer der vil få kendskab til oplysningerne. Hvor imod der da er større chance for en fra Rabobank  skulle tale over sig. ..

Og for resten før touren var den danske, og internationale presse da bedøvende ligeglade med Kyllinges "ægteskabelige forhold" Altså det eneste det på det tidspun k handlede om var tour de france...

Det er da også yderst tvivlsomt at rabobank som du skriver
har været sammen med Rasmussen hele juni måned, da han jo som bekendt foretrække at forberede sig alene... Men selvfølelig også mere komfortabelt at sprøjte sig i ensomhed...

Jeg ved bare, at han på pressemødet udfra det jeg har læst, har gjort opmærksom på, at der var en soigneur fra Rabobank ved hans siden hele juni måned.

Jeg er dødtræt af alle de løgne, der er i cykelsporten og jeg synes også, Rasmussen er en værre løgner, men som jeg ser det, er han ikke den eneste, der har et problem, hvis det passer, Rabobank har været med i hele forløbet.

Jeg snakker ikke om doping, jeg snakker om den måde, han blev sendt ud af Touren, hvilket var smagløst, hvis som sagt, Rabobank kendte til hans planer.

Red love
Gæst

« Svar #14: 09 Nov 2007, 13:53 »

Jeg ved bare, at han på pressemødet udfra det jeg har læst, har gjort opmærksom på, at der var en soigneur fra Rabobank ved hans siden hele juni måned.

Jeg er dødtræt af alle de løgne, der er i cykelsporten og jeg synes også, Rasmussen er en værre løgner, men som jeg ser det, er han ikke den eneste, der har et problem, hvis det passer, Rabobank har været med i hele forløbet.

Jeg snakker ikke om doping, jeg snakker om den måde, han blev sendt ud af Touren, hvilket var smagløst, hvis som sagt, Rabobank kendte til hans planer.
Det der er smagløst er at han sidder og lyver os allesammen op i vores åbne ansigt...

Man må jo bare konkludere at han aldrig nogensinde skulle have været til start. Men når han så kom det alligevel, er det da trods alt bedre og få ham hevet ud.. I stedet for at skulle igen det samme som med Landis der bliver kåret i Paris, også er busted kort efter....
« Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 13:56 af Red love » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010