home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:01:29 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
29 Apr 2025, 20:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23562
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: sattavalakeridge
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal  (Læst 5023 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Se min blog , kan den fortælle om mit spil ?
« Svar #15: 21 Feb 2006, 13:31 »

Fordi jeg kan uploade screenshots direkte via picasa og samtidigt tilføje tekst det er en del lettere, i stedet for man skal uploade screenshots til imageshack f.eks , paste link til billede osv. Og jeg har samtidigt helt kontrol over den, da jeg ikke behøves at være logget ind andre steder end i picasa.

Du sparer at linke og være logget ind på siden... Det var da ikke det store  Huh

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 21 Feb 2006, 13:38 »

Du sparer at linke og være logget ind på siden... Det var da ikke det store  Huh

Spare tid samtidigt, og kan bare trykke alt+printscreen så kommer den selv ind i Picasa og kommer frem med tekstboksen og uploader billedet samtidigt, lettere kan det ikke blive. Og man kan lave tingene som man vil , via deres WYSIWYG editor så man ikke skal bruge tid på fremhævelser f.eks i form af HTML koder.

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 21 Feb 2006, 14:49 »

Jeg gjorde det bare for at prøve det af! Smiley Men stoppede hurtigt, det er jo federe herinde med kommentarer!  Hævet Øjenbryn

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 21 Feb 2006, 16:06 »

Jeg gjorde det bare for at prøve det af! Smiley Men stoppede hurtigt, det er jo federe herinde med kommentarer!  Hævet Øjenbryn

Folk kan da også snildt kommentere inde på bloggen der er trods alt et felt der hedder kommentar efter hver indlæg.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 21 Feb 2006, 20:55 »

Så er der ved at komme gang i første sæson i mit spil, og allerede her har jeg overrasket synes jeg.

Se resultatet af 1. Kamp i 3. Kvalrunde til CHL

http://svendrugaard.blogspot.com/2006/02/3-kvalrunde-overraskelsen.html

Og en der har gjort det rigtigt godt allerede fra start.

http://svendrugaard.blogspot.com/2006/02/lorentzen-og-co.htm

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal
« Svar #20: 21 Feb 2006, 21:26 »

Kan man ikke kun blive manager for de lande, hvor man har valgt "Normal" ? Fordi du kan da ikke med "Basic " vel ?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Sv: Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal
« Svar #21: 22 Feb 2006, 04:25 »

Kan man ikke kun blive manager for de lande, hvor man har valgt "Normal" ? Fordi du kan da ikke med "Basic " vel ?

Jo det er korrekt, også derfor jeg i mit nye spil har valgt at have alle ligaer med som Normal denne gang

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #22: 22 Feb 2006, 08:47 »

Så har du skrevet forkert i din blog, du skriver du har valgt alle ligerne som "Basic"., og så "Small" database. Og sådan startede jeg et spil, lidt træls Skuffet

Men sådan er det. Nu har jeg startet et nyt med en masse ligaer istedet for, som "Normal" og "Large" databse !

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #23: 22 Feb 2006, 09:08 »

Ja, så er det bare op på hesten igen!  Thumbs Up

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 22 Feb 2006, 16:37 »

Så har du skrevet forkert i din blog, du skriver du har valgt alle ligerne som "Basic"., og så "Small" database. Og sådan startede jeg et spil, lidt træls Skuffet

Men sådan er det. Nu har jeg startet et nyt med en masse ligaer istedet for, som "Normal" og "Large" databse !

Hmm er jeg ked af jeg har skrevet forkert. :S

Men som sagt igang

Seneste opdatering kan læses her om retur opgøret mod Liverpool.

http://svendrugaard.blogspot.com/2006/02/lige-ved-og-nsten.html

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 25 Feb 2006, 09:32 »

Nyklassikeren

BIF - FCK

UEFA Cuppens 1. Runde

wirenfeldt
Gæst

« Svar #26: 25 Feb 2006, 12:39 »

Det ser ski'sme godt og flot ud. Må jeg rette en liiiille fejl? Smiley Du skriver lige i starten om din koreanske keeper "eneste problem med den Nordkoreanske målmand kunne være kommunikations problemer da han kan andet en Koreansk.
" Der skal du skrive "da han ikke kan andet end koreansk." Husk at ord som dansk, engelsk & koreansk ikke er med stort på dansk, er de på engelsk Smiley

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 25 Feb 2006, 21:21 »

Det ser ski'sme godt og flot ud. Må jeg rette en liiiille fejl? Smiley Du skriver lige i starten om din koreanske keeper "eneste problem med den Nordkoreanske målmand kunne være kommunikations problemer da han kan andet en Koreansk.
" Der skal du skrive "da han ikke kan andet end koreansk." Husk at ord som dansk, engelsk & koreansk ikke er med stort på dansk, er de på engelsk Smiley

Jeg ved ikke hvorfor har altid været noget jeg har ment skulle være stort fordi det stammer af lande navnene .. men korrekt, og den fejl du nævner der, blev jeg faktisk opmærksom på tidligere, fik bare ikke rettet den.

Men en anden ting det er jeg netop har opdateret den , og jeg har sat standarden for blogs, på et højere niveau Wink .. Hvis jeg lige skal blære mig lidt med dne i de jeg har været i tvivl om jeg skulle bruge, se mål "live" nu.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010