home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:01:29 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
29 Apr 2025, 20:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23562
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: sattavalakeridge
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal  (Læst 5030 gange)
Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

Patch 6.0.3 - Ny Patch , Ny Start .. Følg med her. Hele Verden er sat til Normal
« : 06 Feb 2006, 10:14 »

Jeg har oprettede en blog, dog ikke her på sitet, da jeg godt vil have fuld kontrol over hvad jeg smider op, og har styr på hvordan og hvorledes jeg opsætter den. Jeg har dog ikke startet denne blog fra start af , men faktisk meget langt inde i mit spil, men det er som en lille øvelse omkring en blog jeg vil starte når jeg starter et nyt spil engang, jeg kører nemlig stadig på samme spil som da jeg begyndte min blog med Brøndby her inde for lang tid siden. Bloggen kan ses her : http://svendrugaard.blogspot.com/ og kunne godt tænke mig at få lidt feedback på omkring den måde jeg fortæller om historien og hvad der sker , jeg mener nemlig for mange detaljer kan gå hen og kvæle det, mens tilpas detaljer kan gå hen og lave en god historie. Men kig lige på den og starte gerne fra første indlæg og læs til sidste , om i har fået noget ud af historien, og hvad jeg priotere mest af mål osv .. svar må gerne komme her i Smiley

« Seneste Redigering: 21 Feb 2006, 21:04 af Svend Rugaard » Logged

United-styrer
Gæst

Sv: Se min blog , kan den fortælle om mit spil ?
« Svar #1: 06 Feb 2006, 12:33 »

Det ser rigtig godt ud. Godt skrevet og tilpas med informationer og billeder Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 06 Feb 2006, 12:50 »

Jeg synes at det er en fed blog. God fordeling af billeder og tekst som United-styrer også fortæller. Den giver også god inspiration til at lave blogs på andre måder end bare i et forum.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 06 Feb 2006, 13:09 »

Jeg synes at det er en fed blog. God fordeling af billeder og tekst som United-styrer også fortæller. Den giver også god inspiration til at lave blogs på andre måder end bare i et forum.

Jeg takker, men er det også fint jeg f.eks nu her har gået i detaljer med f.eks Inter Toto Cuppen da jeg priotere den mest for øjeblikket , eller skulle jeg gå i detaljer med det hele ? ..

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 06 Feb 2006, 13:59 »

Nej jeg synes at det er fint at du vælger et område at gå i detaljer i. Som du selv skriver, kan det kvæle historien, hvis alt er i små bitte detaljer.

MeeLo
Gæst

« Svar #5: 09 Feb 2006, 19:24 »

Nå. For lige at åbne tråden igen vil jeg da bede jer kaste et blik over min nystartet blog på samme website! Smiley Jeg har valgt at skrive fra starten i modsætning til Svend :b

I kan se den på http://www.fmeelo.blogspot.com

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 21 Feb 2006, 09:09 »

Nå. For lige at åbne tråden igen vil jeg da bede jer kaste et blik over min nystartet blog på samme website! Smiley Jeg har valgt at skrive fra starten i modsætning til Svend :b

I kan se den på http://www.fmeelo.blogspot.com

Jeg kom først på ideen med den type blogs da jeg faldt over mulighederne for den type blog, men jeg har med vilje ventet på at starte et nyt spil til Patch 6.0.3 udkom , og den er nu udkommet, og det vil sige jeg har afsluttet mit spil nu, og jeg har lavet en lille opsummering, hvor man også kan se hvad jeg har formået osv.

Man kan læse det hele her : http://svendrugaard.blogspot.com/2006/02/patch-603-udgivet-og-derfor-afslutning.html

Gerne kommentar til min karriere kunne være fint, enten i bloggen selv eller blot her inde Smiley .. Jeg starter ihvertfald et nyt spil op nu med patch 6.0.3 installeret.

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 21 Feb 2006, 09:33 »

Hejsan Boys,

Har lige kigget Meelos blog igennem og så slår det mig. Hvad er det lige I kan på den blogside, som I ikke kan i dette forum?

Edit: Iøvrigt meget godt gået Svend ganske pæn HOF, men hvordan ser den ud på verdensplan?.

Ville ønske min comp. kunne klare samme antal ligaer...  Græder
« Seneste Redigering: 21 Feb 2006, 09:37 af Bademesteren » Logged

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 21 Feb 2006, 10:04 »

Hejsan Boys,

Har lige kigget Meelos blog igennem og så slår det mig. Hvad er det lige I kan på den blogside, som I ikke kan i dette forum?

Edit: Iøvrigt meget godt gået Svend ganske pæn HOF, men hvordan ser den ud på verdensplan?.

Ville ønske min comp. kunne klare samme antal ligaer...  Græder

Hall of Fame - World Wide

Bademesteren
Manager

« Svar #9: 21 Feb 2006, 10:10 »

Hall of Fame - World Wide

Det er klasse, at snige sig foran Sir Alex!  Thumbs Up

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 21 Feb 2006, 11:58 »

Det er klasse, at snige sig foran Sir Alex!  Thumbs Up

tak tak Wink

Men nu regner jeg med at snige sig forbi mig selv i det spil jeg har startet. Flere aktive ligaer, flere lande at komme rundt i , før havde jeg kun 10 lande der var normal nu er det alle lande.
Start med at læse den idag;)

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 21 Feb 2006, 12:59 »

Ups.. En fejl. Hånden gled lige og på Enter. Men vil lig høre om det ikke går rimeligt langsomt når du har valgt så mange ligaer?

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 21 Feb 2006, 13:03 »

Ups.. En fejl. Hånden gled lige og på Enter. Men vil lig høre om det ikke går rimeligt langsomt når du har valgt så mange ligaer?

Ikke langsommere end det plejer, tar mig vel omkring 18 timer at spille en sæson afhængig af hvilken liga jeg spiller i dog, men jeg laver altid en masse ved siden af , og køre aldrig spillet i Full Screen , netop fordi jeg laver en masse ting ved siden af, så ligger ikke mærke til det, men umiddelbart tar det ikke lang tid, har brugt knap 2 timer af spillet nu, og ser vi bort fra tid på blog skrivning, sætte tøj til vask og andre gøremål havde jeg nok kunne nået ca september nu hvis det var, men da det er første sæson, er der ekstra ting der skal justeres, så som taktik, scouting osv så knap en time effektivt har jeg siddet ved spillet nu, og er til Dong Cup kampen nu, den 19 Juni. Så det er ikke længe det har taget mere end hvis jeg kørte 15 ligaer kun.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #13: 21 Feb 2006, 13:08 »

Hvorfor er det at du har din blog på en ekstern side og ikke her på siden?  crazy Djævel

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 21 Feb 2006, 13:15 »

Hvorfor er det at du har din blog på en ekstern side og ikke her på siden?  crazy Djævel

Fordi jeg kan uploade screenshots direkte via picasa og samtidigt tilføje tekst det er en del lettere, i stedet for man skal uploade screenshots til imageshack f.eks , paste link til billede osv. Og jeg har samtidigt helt kontrol over den, da jeg ikke behøves at være logget ind andre steder end i picasa.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010