home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Er du også træner i virkeligheden ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er du også træner i virkeligheden ?  (Læst 1192 gange)
Kenned-adriano
Juniorspiller
**

Er du også træner i virkeligheden ?
« : 05 Nov 2007, 22:17 »

Moojn

Hvor mange af jer herinde er egentlig trænere, (også uden for FM)  Smiley

Skulle der være andre trænere end mig så hvilken klub, årgang og niveau er det ?

Jeg kan da selv lægge ud

Klub: BNS
Hvor: Region 4
Årgang: U10
Nivea: A-række

N17
Manager

Sv: Er du også træner i virkeligheden ?
« Svar #1: 05 Nov 2007, 22:23 »

Klub: Store Heddinge BK
Hvor: Øhh Peace
Årgang: U12
Række: 3(spillede os til oprykning til række 2, men flere spillere er fisket nu Skuffet)

Overvejer dog seriøst min stilling, da flere tilbud er kommet ind af døren de sidste par år, og nu det måske ved at være tid til at prøve noget andet. Plus at de ikke giver nok i forhold til den tid man bruger, og her snakker vi egentlig ikke om penge!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

njandersen
Gæst

« Svar #2: 05 Nov 2007, 22:25 »

Klub: Store Heddinge BK
Hvor: Øhh Peace
Årgang: U12
Række: 3(spillede os til oprykning til række 2, men flere spillere er fisket nu Skuffet)

Overvejer dog seriøst min stilling, da flere tilbud er kommet ind af døren de sidste par år, og nu det måske ved at være tid til at prøve noget andet. Plus at de ikke giver nok i forhold til den tid man bruger, og her snakker vi egentlig ikke om penge!

Har du været til trænerkursus osv? Siden det lyder som om du er rigtig dygtig og der er penge i lortet! Smiley

Gosser
Manager

« Svar #3: 05 Nov 2007, 22:28 »

Der er vel penge i lortet, ligemeget hvor god man er, hvilken række det er osv Smiley

N17
Manager

« Svar #4: 05 Nov 2007, 22:29 »

Har du været til trænerkursus osv? Siden det lyder som om du er rigtig dygtig og der er penge i lortet! Smiley

Hehe... ved ikke om jeg er dygtig eller noget, men har da fået flere gode tilbud vil jeg mene. Blev tilbudt et Serie 2 hold(senior), og er da trods alt ikke så gammel endnu  funny

Derudover har Herfølge, Køge og KB været på banen med rigtig flotte tilbud. Derfra og til at sige ja, der er dog lang vej. Men lad mig da bare være den nye Ferguson(tænker mest på alle trofæerne) Wink

Men nej har endnu ikke været på trænerkursus hos DBU, men har taget en masse andre ting Smiley

Der er vel penge i lortet, ligemeget hvor god man er, hvilken række det er osv Smiley

Det kan du sige, men nej, det er der bestemt ikke overhovedet. Det er faktisk nærmere udgifter - i hvert fald der hvor jeg er!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

njandersen
Gæst

« Svar #5: 05 Nov 2007, 22:32 »

Der er utrolig mange steder hvor trænerjobbet kun er en hobby, af fri vilje og lyst..

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #6: 05 Nov 2007, 22:33 »

Jeg vil mene man skal op på et forholdsvis højt niveau før det kan betale sig rent økonomisk, men det er jo heller ikke derfor man er træner, eller det er i hvert fald ikke derfor jeg er træner.  Thumbs Up

Skal på DBU's B1 Trænerkursus her til januar, andre som har taget det ?

og er der andre som skal med på JBU's studietur til Nürnberg og Bayern München her om et par uger Huh  Smiley

TheMictrix
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 05 Nov 2007, 22:37 »

Jeg var for nogle år siden sammen med en kammerat træner for Bagsværd Boldklubs juniorer, overtog et hold som ikke havde prøvet at vinde, og førte dem til en 2. plads, hvilket jeg er lidt stolt af.

Nåede desværre aldrig at tage noget træner kursus, men måske en gang i fremtiden vil det ske.

Aston Villa
7 Mesterskaber, 7 FA Cup titler, 5 Liga Cup titler
Hvilket gør dem til det 4. mest vindende hold i England
--------------------------------------------------------------
FmFreaks Awards:
November 2007 - Månedens bruger  NICE
Supertippren - Årets (2007) mest positive oplevelse

Gosser
Manager

« Svar #8: 05 Nov 2007, 22:38 »

Der er utrolig mange steder hvor trænerjobbet kun er en hobby, af fri vilje og lyst..

Jeg trænede nu ellers et hold i en meget lille klub med nogle andre, og vi fik da 1000,- kroner per sæson hver. Ikke meget, men nu ganske fint.

N17
Manager

« Svar #9: 05 Nov 2007, 22:38 »

Jeg vil mene man skal op på et forholdsvis højt niveau før det kan betale sig rent økonomisk, men det er jo heller ikke derfor man er træner, eller det er i hvert fald ikke derfor jeg er træner.  Thumbs Up

Skal på DBU's B1 Trænerkursus her til januar, andre som har taget det ?

og er der andre som skal med på JBU's studietur til Nürnberg og Bayern München her om et par uger Huh  Smiley

Jep det skal man, og nej det er ikke derfor jeg gør det heller. Men når man tager holdet til weekendstævne på Bornholm f.eks. så burde klubben betale for træneren. Man burde kunne få et træningssæt af klubben. Der burde være styr på det mht dommere, så trænerne ikke skulle bruge 4-5 timer om dagen på at finde en dommer, og det første lykkes en af de sidste dage

TOTTENHAM HOTSPUR FC

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 05 Nov 2007, 22:39 »

Jeg har overvejet det, men skal vist selv spille jyllandsserie næste år på trods af jeg ikke er gammel nok til at være senior endnu Opstemt så må vi se på det med trænerjobbet senere Opstemt

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

njandersen
Gæst

« Svar #11: 05 Nov 2007, 22:40 »

Jeg trænede nu ellers et hold i en meget lille klub med nogle andre, og vi fik da 1000,- kroner per sæson hver. Ikke meget, men nu ganske fint.

Jeg nægter!

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #12: 05 Nov 2007, 22:45 »

1000 kr. er vel et fint beløb i en lilleklub, men i forhold til den tid man bruger på det er det jo ikke ret meget.
Altså hvis vi siger 2x 1.5 time i ugen til træning + ca. 3 timer hver weekend til kamp. og selfølgelig også noget tid til kampselder, ringe rundt pga. afbud osv.
men nu skriver du også i var flere om det og så er det jo ikke så slemt  Smiley

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #13: 06 Nov 2007, 09:17 »

Jeg har overvejet det, men skal vist selv spille jyllandsserie næste år på trods af jeg ikke er gammel nok til at være senior endnu Opstemt så må vi se på det med trænerjobbet senere Opstemt

Ifølge din profil er du 17 år og man skal bare være fyldt 16 for at spille senior  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010