home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Angrebsduo
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angrebsduo  (Læst 1493 gange)
Excile
Juniorspiller
**

Angrebsduo
« : 05 Nov 2007, 20:28 »

Har lidt problemer med min angrebsduo i Aston Villa. Har jo den store stærke John Carew, har i 2. sæson købt Peter Crouch. Hvordan skal jeg få disse til at virke?

Hvad skal jeg sætte deres indstillinger til?
Skal begge være targetmen, skal ingen?
Skal jeg fokusere spillet på indlæg og fløje?
Skal den ene være mere offensiv?

Eller kan det slet ikke fungere med 2 kæmper?
« Seneste Redigering: 06 Nov 2007, 20:58 af Excile » Logged

Dusty78DK
Manager

Sv: Angribsduo
« Svar #1: 05 Nov 2007, 20:32 »

Det er to hovedstødsstærke folk, så hvis jeg var dig viulle jeg sørge for at have gode fløje, som kan drible til baglinjen og sende bolden ind over. Det burde give gode resultater.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Nov 2007, 20:34 »

Over fløjene ... og som target men  begge to, og så sæt dem til at spille dem i hovedet... mit forslag... burde kunne fungere det gør det jo irl i bayern Wink

Excile
Juniorspiller
**

« Svar #3: 05 Nov 2007, 20:39 »

Det prøver jeg også lige pt. men har tabt 2. sæsons 2 første opgør ret klart. Nu ser jeg lige lidt, det BURDE jo være et suverænt angreb Smiley

Har reo-cooker på midten, samt Barry/Martin  Petrov på venstre samt Ashley Young på højre. Så jeg burde kunne få en 7. plads i ligaen..

KennWolter
Gæst

« Svar #4: 06 Nov 2007, 12:39 »

Jeg tror du har det så svært fordi de er to alt for ens angribere, selvfølgelig er f.eks. Rooney og Tevez også ens men de kan mere på egen hånd. Carew og Crough er direkte afhængige af deres medspillere. Måske du skulle prøve at lade dem suplere hinanden istedet. Og så bruge din fortrukne som target-man, med afleveringer til hovedet. Hvis f.eks så Carew har en dårlig dag, så skifter du bare Crough ind istedet....!?  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #5: 06 Nov 2007, 12:42 »

Jeg må erlkære mig enig med KennWolter, de er alt for ens, en hurtig angriber ville supplere en af dem bedre. Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Excile
Juniorspiller
**

« Svar #6: 06 Nov 2007, 20:37 »

Det var også den tanke jeg legede lidt med.

Tror jeg vil prøve mig med noget som følger:
Crouch/Carew sammen med en af mine hurtige angribere (bl.a, Mauro Zarate eller Ashley Young).
Sætter bolde til targetman i hovedet, og gør self Crouch og Carew til targetmen. Så kan det måske gå lidt bedre Smiley

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #7: 06 Nov 2007, 20:47 »

vil ikke være dumt, men ellers prøve med bolde i dybden, til 2 hurtige angriber, så som Agüero og Henry eller Pandev, de scorer bunker af mål, også måske med en spillefordeler. sådan spiller jeg og tjaa må indrømme er længe siden jeg har scoret så mange mål i en sæson. også enten med direkte hurtig spil, eller kort langsomt spil.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #8: 06 Nov 2007, 20:48 »

og Nej personlig fungere det sjældent med 2 kæmper oppe foran, så skal det være en target og en hurtigt, men helst 2 hurtige.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Excile
Juniorspiller
**

« Svar #9: 06 Nov 2007, 20:57 »

Dj-Kromann - Altså, nu bør der i mit hovede være mere end én rigtig måde at spille på Wink

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 06 Nov 2007, 21:24 »

og Nej personlig fungere det sjældent med 2 kæmper oppe foran, så skal det være en target og en hurtigt, men helst 2 hurtige.

Der er vel ikke nogen rigtig taktik. Hvis du har er et bundhold skal du vel spille med en targetman som kan give sine medspillere andenbolde eller med to hurtige.

Men efter min erfaringer med store hold er det med 1 hurtig og en kæmpe ligesom du siger.

Men med et stor eller midterhold kan du da sagtens spille med to targetmænd Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010