home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet  (Læst 5069 gange)
-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« : 05 Nov 2007, 16:11 »

HeeY...

Jeg er igang med min 3 sæson med B1908, og er kommet i SAS Ligaen.
Er kommet fra Amatør, til Prof, men har stadig ikke mulighed for at købe spillere..

Hvor lang tid skal der gå før jeg kan begynde på det??

Er en balance på lidt over 9mil, og den stiger stadig... Har spurgt min bestyrelse, men de siger at vi ikke har midlerne til det...

Hvor meget skal jeg op på før jeg kan købe?Huh
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #1: 08 Nov 2007, 12:22 »

Er der virkelig ikke nogen der ved hva jeg skal gøre???

For lige pt. taber jeg alle mine kampe med ca. 6 mål hver gang, pga min målmand...

Men desværre kan jeg heller ikk komme til at spille et par uger, da min computerskærm spræng igår.
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #2: 08 Nov 2007, 13:15 »

kom du ikke hente nogle spillere på fri transfer??
Logged



Læs min blog Randers FC

-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #3: 08 Nov 2007, 13:50 »

kom du ikke hente nogle spillere på fri transfer??

Kan godt hente på fri transfer, men det er sjælent en bunke fri transferspiller kan begå sig på SAS Liga niveu.

Kan bare ikke købe spillere, da mit transferbuget står på nul.
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #4: 08 Nov 2007, 14:01 »

hvem spiller som snart har kontakt udløb - kan ikke finde nogen der?? Ellers er der ikke noget at gøre - andet en lave en træningsturnering med nogle stor hold og tjene penge på det
Logged



Læs min blog Randers FC

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #5: 09 Nov 2007, 08:39 »

Jeg er rykket op til sas ligaen med fc fyn fra 2 division Vest på fire sæsoner.
Jeg har omkring 3 mio. og købe spillere for, det er fordi jeg har hentet en masse spillere på fri transfer og solgt dem videre.
Har du prøvet at Justere budggetter under bestyrelses lokalet? Der kan du nogle gange få et par mio, hvis du ikke betaler så meget i løn til dine spillere
Logged


-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #6: 09 Nov 2007, 11:28 »

Jeg er rykket op til sas ligaen med fc fyn fra 2 division Vest på fire sæsoner.
Jeg har omkring 3 mio. og købe spillere for, det er fordi jeg har hentet en masse spillere på fri transfer og solgt dem videre.
Har du prøvet at Justere budggetter under bestyrelses lokalet? Der kan du nogle gange få et par mio, hvis du ikke betaler så meget i løn til dine spillere

Har prøvet at se om jeg kunne justerer det, men jeg kan ikke justerer.. Både løn og transfer står på nul.
Altså i min tillid har jeg et løningsbuget på 135000, og lige pt. betaler jeg kun 94000, så de siger at de er meget glade over den måde jeg handler med lønbugetet på. Så der burde jo ikke være nogen problemer der vel?? Eller er det mig der er helt hen i vejret?

Men nu er der jo også kun gået 3 sæsoner, men når jeg er kommet fra 2.Divisionen til SAS Ligaen uden stop i nogen af divisionerne, er det så ikke lidt underligt, at jeg ikke kan købe spillere???
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #7: 09 Nov 2007, 11:50 »

Har prøvet at se om jeg kunne justerer det, men jeg kan ikke justerer.. Både løn og transfer står på nul.
Altså i min tillid har jeg et løningsbuget på 135000, og lige pt. betaler jeg kun 94000, så de siger at de er meget glade over den måde jeg handler med lønbugetet på. Så der burde jo ikke være nogen problemer der vel?? Eller er det mig der er helt hen i vejret?

Men nu er der jo også kun gået 3 sæsoner, men når jeg er kommet fra 2.Divisionen til SAS Ligaen uden stop i nogen af divisionerne, er det så ikke lidt underligt, at jeg ikke kan købe spillere???

Jo! jeg synes det virker meget underligt Huh Jeg havde et lønnings budget på omkring 200.000 og justerede det så jeg fik 3 mio. kroner til transfer og kun 130000 i lønninger som alligevel var over det  jeg i forvejen betalte.
Det kan være fordi bestyrelsen ikke føler din økonomi er stærk nok.. hvor meget er din balance på?
Logged


-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #8: 09 Nov 2007, 15:24 »

Jo! jeg synes det virker meget underligt Huh Jeg havde et lønnings budget på omkring 200.000 og justerede det så jeg fik 3 mio. kroner til transfer og kun 130000 i lønninger som alligevel var over det  jeg i forvejen betalte.
Det kan være fordi bestyrelsen ikke føler din økonomi er stærk nok.. hvor meget er din balance på?

Tror den er på ca. 9 mil. og den bliver ved med at stige.. Så syns ikke det er fordi jeg mangler penge..

Tror jeg gik fra ingenting til 8-9 mil på 3år... der skulle man jo tro at det var noget de ville blive glade for og stille lidt penge til rådighed...
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #9: 10 Nov 2007, 12:27 »

Tror den er på ca. 9 mil. og den bliver ved med at stige.. Så syns ikke det er fordi jeg mangler penge..

Tror jeg gik fra ingenting til 8-9 mil på 3år... der skulle man jo tro at det var noget de ville blive glade for og stille lidt penge til rådighed...
okay.. det kan jeg godt nok ikke forstå. men du må jo vente og se hvad der sker i næste sæson
Logged


-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #10: 11 Nov 2007, 09:08 »

okay.. det kan jeg godt nok ikke forstå. men du må jo vente og se hvad der sker i næste sæson

Ja, det må jeg vel.. Bar jeg ikke ryger ned i Viasat Sports Divisionen.... Hehe....

Forresten... Ved du om jeg behøver at starte mit spil om, når den rigtige patch kommer???

For det ville sku være lidt ærgeligt, når jeg er started så godt....
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #11: 11 Nov 2007, 10:38 »

Ja, det må jeg vel.. Bar jeg ikke ryger ned i Viasat Sports Divisionen.... Hehe....

Forresten... Ved du om jeg behøver at starte mit spil om, når den rigtige patch kommer???

For det ville sku være lidt ærgeligt, når jeg er started så godt....

Nej.. det er ikke nødvendigt. har jeg hvertfald ikke skulle de gange der er kommet en ny patch i det gamle
Logged


ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #12: 11 Nov 2007, 11:07 »

Ja, det må jeg vel.. Bar jeg ikke ryger ned i Viasat Sports Divisionen.... Hehe....

Forresten... Ved du om jeg behøver at starte mit spil om, når den rigtige patch kommer???

For det ville sku være lidt ærgeligt, når jeg er started så godt....

Du kunne vel også gå ud og leje et par spillere. Hvis nu du har en moderklub kan du nemt hente et par spillere der!

JEg ved godt det ikke er det fedeste at leje spillere, men det kan man jo blive nødt til hvis man ikke har nogen penge.
Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #13: 11 Nov 2007, 15:21 »

Du kunne vel også gå ud og leje et par spillere. Hvis nu du har en moderklub kan du nemt hente et par spillere der!

JEg ved godt det ikke er det fedeste at leje spillere, men det kan man jo blive nødt til hvis man ikke har nogen penge.

Ja det kan man blive nød til, men det er meget svært. for det er næsten umuligt at finde en moderklub i superligaen,  og der er ikke mange spillere der gider til ens klub, som er gode nok Smiley
Logged


-Champen-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmål vedr. Transfer Bugetet
« Svar #14: 11 Nov 2007, 17:55 »

Du kunne vel også gå ud og leje et par spillere. Hvis nu du har en moderklub kan du nemt hente et par spillere der!

JEg ved godt det ikke er det fedeste at leje spillere, men det kan man jo blive nødt til hvis man ikke har nogen penge.

Har det sku fint nok med at skulle leje spillere, da de selvfølgelig hjælper mere end mine egne spiller..

Men så kommer vi til det nye problem.. Har haft FCK som moderklub siden 2. Divisionen, og da jeg kom op i SAS Ligaen blev kontrakten opsagt, fordi de ikke kan have en rugekasseklub i samme division som dem selv...

Og som Jeppe_nr13 siger, er det utroligt svært at finde en hvor spillerene gerne vil til..
Men det går fremad syns jeg... Har lige fået et tilbud om at leje Castillio's andenmålmand, og han ser sku meget god ud.. Tror ikke han vil til klubben, men man kan da altid håbe.. Cool
Logged

Real Madrid

Los Galacticos

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010