home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332794 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2955: 17 Okt 2008, 10:16 »

Hejsa

Når nu I rater - hvad rater I så ud efter?Huh

Jeg kan ikke forstå det nemmerlig - et brøndbyhold er jo IKKE ligeså godt som et united, chelsea eller real hold... Hjælp mig med at forstår.... ;o)

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #2956: 17 Okt 2008, 10:18 »

Folk rater i forhold til hvilken klub det er. Selvfølgelig skal FCK eller AaB ikke have verdensstjerner, for det er ikke muligt. Hvor imod Manchester United ell. skal have store stjerner for at få høje karaktere.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #2957: 17 Okt 2008, 12:44 »

Fik ik rigtig nogen ordenlig rate ud af min tidligere post, så prøver igen.. denne gang med lidt billeder Smiley

7. april 2013 er holdet fra Smiley

Selve holdet i opstilling:

En lille oversigt over

edit: beklager over de små og utydelig billeder Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #2958: 17 Okt 2008, 12:47 »

Brøndby IF

BenMusalho's hold:

-MÅLMÆMD
Her synes jeg faktisk at du står stærkt nok. Andersen er en stærk målmand, der har klassen til toppen af ligaen, og så er jeg helt vild med at du hentet Bouzanis. Han bliver for det meste en guldklump, men du kan dog også risikere at han flopper. Det sker i hvert falt, i ny og næ. Alt i alt, står du fint til den position.
8/10

-FORSVAR
Dine backs er to af mine favoritter i spillet. Jesper Juelsgaard bliver en rigtig god back, og det samme med Wass. De er begge rigtig stærke offensivt, og især Juelsgaard har lagt op til mange mål, i mine tidligere spil. Nordtveit og Stadsgaard i midten er også stærkt. Førstnævnte især, er et kæmpe talent og det ses jo også på hans tidligere status som spiller i Arsenal. Stadsgaard er ikke en spiller, jeg synes er særlig god, men ved siden af Nordveit går det nok.
9/10

-MIDTBANE
Midtbanen virker også utrolig stærk. Med Bernando og Tiago på den centrale midt, er der dømt samba-bold i stor stil, og Buonanottte på den offensive bidrager også stærkt til det kreative, hurtige spil. Lorentzen er en af mine favoritter af danskere, når det gælder kanten, for hans stats er faktisk rigtig gode. Mikkelsen er ogå en fin spiller, men det er måske det sted jeg helst ser en erstatning. Ikke at Mikkelsen ikke har niveauet til ligaen, men når det gælder europa er han en af dem jeg mener kan hænge lidt efter.
9/10

-ANGREB
Bogdan Stancu, er nok den spiller jeg har købt flest gange i spillet. Billig, nem af skaffe, afslutter godt, forholdsvis hurtig, med en god målnæse og sidst men ikke mindst kan man tjene en dejlig slat penge på at sælge ham videre. Derfor er han et oplagt valg som ene mand i angrebet. Dine reserver er måske ikke de bedste man kan ønske sig, men en spiller som Nicolas Millan har jeg stor cadeau til. Han plejer ligesom Stancu er blive en rigtig stærk spiller, der laver mange mål, på de rigtige tidspunkter.
9/10

-STYRKER
Holdets tre største stjerner er i mine øjne Nordtveit, Bernando og Buonanotte, og du skal for alt i verden forsøge at holde på de tre. Hvis du kan det står de meget stærkt, især offensivt, men også defensivt. Du skal forsøge at udnytte din midtbanes store kreativitet til at skabe chancerne til Stancu. Jeg tror også du har et godt våben i Nordtveit på døbbolde da han plejer at være rigtig skarp på disse situationer.

-SVAGHEDER
Den eneste svaghed jeg kan se er at dine to centrale midtbanespillere Bernando og Tiago kan blive for offensive, og glemme deres defensive pligter. Det er ikke de to som tænker mest defensivt, og specielt Bernando vil gerne frem på banen og udnytte hans offensive kvaliteter. Derudover synes jeg din bænk er en smule tynd, og det er især på pladserne i defensiven, jeg mangler en smule sikkerhed på bænken.

-HELHED
Dit hold kan med den rigtige manager og de rigtige beslutninger nå langt. Jeg mangler måske lige lidt for at kalde det et "stjernehold", men du er uden tvivl på vej. Hvis du kan holde på dine profiler og skabe sikkerhed i klubben, kan du nå langt; også i Europa. Samlet giver det en god karakter, som jeg mener du kan være stolt af.
8,75/10

Newton Heath
Manager

« Svar #2959: 17 Okt 2008, 12:48 »

Fik ik rigtig nogen ordenlig rate ud af min tidligere post, så prøver igen.. denne gang med lidt billeder Smiley

7. april 2013 er holdet fra Smiley

Selve holdet i opstilling:

En lille oversigt over

edit: beklager over de små og utydelig billeder Peace

Jeg skal glædeligt give dig en vurdering ala, den jeg lige har givet BenMusalho  Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #2960: 17 Okt 2008, 13:08 »

Real Madrid C.F

Maze's hold:

-MÅLMÆMD
Puha, der vel tale om lidt af et dream team her. Du står faktisk svagest på målmandsposten. Ikke mht førstevalget som vi jo alle ved er en af sportens bedste. Mere din reserve Dean Bouzanis. Han er uden tvivl en "upcomming man" men han har slet ikke niveauet til Real Madrid endnu. Derfor vil jeg stærkt anbefale dig at hente en ny målmand, og igen vil jeg anbefale spillerene Neuer, Akinfeev og Lloris.
9/10

-FORSVAR
Dit forsvar er faktisk heller ikke så stærkt som mange ville påstå. Alves er verdens bedste højreback, og Richards en sikker mand i midteraksen, men hvad ****** laver Miguel Torres på det her hold! Han er slet, slet, slet ikke god nok til at spille for dette hold og så vidt jeg kan se er det kun Heinze og Drenthe du har som alternative reserver. Pepe er også en glimrende forsvar, men som tidligere sagt er han altså ikke min ynglingstype, når det kommer til forsvarsspillere. Gå ud og køb en ny venstreback, og hvad har du gjort af Marcelo ?
9/10

-MIDTBANE
Jeg er ikke vild med din opstilling, men til gengæld helt vild med de spillere du har valgt. Gago bliver en fantastisk stopper, men der er et alt for stort hul op til de øvrige spillere på midten. Du har jo praktisk talt en opstilling der hedder 5-0-5. Dette er slet ikke for at kritisere dit hold, men jeg kan bare ikke forstå du spiller så slavisk med fem defensive spillere og fem offensive spillere. Hvis jeg var dig ville jeg flytte Gago op på den centrale og skifte ham med Sneijder, og derefter flytte Fabregas ned ved siden ham. Messi og Robben er to meget godt kanter, og der er slet ikke noget at komme efter der. Du vælger i mine øjne, stort set de rigtige spillere, men ikke den rigtige opstilling. Igen må du nøjes med en ni'er i karakter.
9/10

-ANGREB
Her kan jeg virkelig bruge ordet verdensklasse, uden at hakke i stemmen. Du har virkelig bikset et par gode angribere sammen i form af "El Kun" og Bojan. Samtidig har du Robinho og Higuain til at tage over hvis de spiller skidt eller bliver skadet, så de skal hele tiden levere. Der er ikke noget at komme efter her, så du får en sikker topkarakter her.
10/10

-STYRKER
Dine største styrker ligger i dit angreb. Det er verdens bedste kan jeg sige uden at have set de andre holds. Det er et fantastisk offensivt hold du har sat sammen her og du scorer garanteret læssevis af flotte mål, og vinder rigtig mange storsejre på det.

-SVAGHEDER
Du har en markant svaghed i Miguel Torres. Som sagt har han ikke det der ligner et acceptabelt niveau i forhold til resten af dit hold, og det er uden tvivl der de fleste af dine modstandere vil slå igennem. Derudover kan dit store hold ved midtbanen give dig problemer når du møder de store hold der kan finde ud af at spille sig igennem en kompakt defensiv. 

-HELHED
Holdet er stærkt offensivt som helhed, men en smule svagere defensivt som helhed. Meget andet er der ikke at sige her.
9,25/10
« Seneste Redigering: 17 Okt 2008, 14:41 af Newton Heath » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2961: 17 Okt 2008, 13:15 »

Fatter ikke hvordan du kunne få Bojan og Messi til Real Madrid. Huh

Newton Heath
Manager

« Svar #2962: 17 Okt 2008, 13:16 »

Fatter ikke hvordan du kunne få Bojan og Messi til Real Madrid. Huh

Næ, det gør jeg faktisk heller ikke  Huh

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #2963: 17 Okt 2008, 14:32 »

Tjek mit Fiorentina hold. Synes jeg har stykket et rigtig godt hold sammen, dog med alt for mange angribere, udover dem på SS har jeg også Lasse Qvist, Jozy Altidore og Rene Mihelic på udlån.

Tjek mit lille vidunderbarn i forsvaret Gentile. Virkelig klasse spiller.
Skyd med nogle vuderinger Wink

andersvilster
Gæst

« Svar #2964: 17 Okt 2008, 14:36 »

Det ser fornuftigt ud Peace undtagen med Laudrup hvad skal du med ham? han er da langt fra god nok til Serie A Peace

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #2965: 17 Okt 2008, 14:39 »

Tak for det. Laudrup er også mere en investering, skyder ham af ved næste vindue. Han er pt. 30 mill. værd, så der skulle gerne være noget profit i et salg.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #2966: 17 Okt 2008, 14:40 »

Næ, det gør jeg faktisk heller ikke  Huh

Bojan fik jeg på fri transfer.. og måtte købe Messi for godt 700 mil

Men super vurdering af holdet Smiley bortset fra jeg faktisk ikke har Ramos Wink han blev solgt til barce..

men kan godt følge dig i det med Torres, men da jeg overtog holdet i 2. sæson var Marcelo allerede solgt til Inter pga. den lave frikøbsklausul :S og har forsøgt et par gange at få ham tilbage uden held..

også ang. taktikken så har du ret den måske er lidt opdelt, men giver et scoringsgennemsnit på 3 mål pr. kamp lukker så i gennemsnit 1,5 ind..

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2967: 17 Okt 2008, 14:51 »

Her er mit Real Madrid-hold i sæsonen 2012/2013. Jeg synes selv jeg har fået opbygget lidt af et dreamteam, hvor jeg har sørget for at beholde de vigtigste Real-spillere fra start af.
Jeg har vist haft holdet herinde før, men vil gerne lige ha en ratening igen, da jeg synes der har været dejlig meget aktivitet herinde for nylig.
Hva siger i?

Det skal i øvrigt lige siges jeg har forsøgt at lave en foretrukken startellever, men Vaart, Robinho, Camacho og Criscito får meget tæt på lige meget spilletid som denne startellever.

Og så har jeg i øvrigt lige købt dette talent som ikke lige er med på SS'et: Aldo Bianchi

Vuelve la ilusión

Newton Heath
Manager

« Svar #2968: 17 Okt 2008, 14:54 »

Ikke fordi jeg ikke vil rate dit hold, men inden for de sidste par dage har jeg allerede ratet to Real-hold.  Wink

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2969: 17 Okt 2008, 14:56 »

Ikke fordi jeg ikke vil rate dit hold, men inden for de sidste par dage har jeg allerede ratet to Real-hold.  Wink

Præcis, og jeg synes mit er bedre end deres, men det er jo ikke sikkert I er enige Wink

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010