home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332849 gange)
AmagerFF
Ynglingespiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2940: 16 Okt 2008, 16:34 »

Ja, det ville være super fedt!!!!

Så kunne vi også spille reservehold mod reservehold ;o)))))

alek9000
Manager

« Svar #2941: 16 Okt 2008, 16:36 »

Nej man. Mit reservehold stinker. Jeg køber jo spillere for at bruge dem, ikke for at putte dem på reserveholdet  Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #2942: 16 Okt 2008, 16:36 »

Haha, giver mig en idé til en ny tråd.
Den bliver muligvis ikke specielt populær, men det kunne da være sjovt og se om folk ville synes et var sjovt Opstemt
Vil gerne lige høre hvad alek & amager siger til ideen Opstemt
Skriver lige i en PB og så svar  Thumbs Up

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2943: 16 Okt 2008, 16:48 »

Nej man. Mit reservehold stinker. Jeg køber jo spillere for at bruge dem, ikke for at putte dem på reserveholdet  Peace

Men i spanien kan reservehold jo spille i 2 div - så her udvikler talenterne sig meget ;o)

vondracek
Gæst

« Svar #2944: 16 Okt 2008, 20:22 »

Real Sporting de Gijón

Her er mit Real Sporting de Gijón mandskab anno 2011 – stærkere end nogensinde! Og som I kan se, så stiller jeg i dette år op med et væld af nye spillere. På papiret kan man se en interessant satsning på talenter, som selvfølgelig også er en stor risiko, da erfaringen mangler – og det helt store spørgsmål er så, om papiret og grønsværen stemmer overens.

Det samlede antal af udlændinge i diverse store ligaer har været konstant stigende gennem de seneste år. Både i virkeligheden, men skam også i Football Manager. Derfor tænkte jeg, at det ville være fedt med et save, hvor min altafgørende prioritet skulle være at skabe resultater og at højne kvaliteten af spillet, men med flest mulige spaniere, brasilianere og kroatere. Jeg har fået spillet fire barske sæsoner, hvor der både har været opture og nedture på menuen. Den største optur, som har været skyld i, at mandskabet i dag er af høj kvalitet, skyldes Bernardo. Han er nu en brasiliansk vidunderdreng, som sikrede mig adskillige millioner kroner, idet han sagde farvel og rejste til storklubben Barcelona.
Jeg er dog kommet videre, og fået indkøbt spillere af høj kvalitet. Derfor står jeg nu her inden femte sæsoner starter med truppen, som i kan se øverst i indlæget, hvor man ikke lige akkurat ikke kan se målmanden David De Gea.

Bestyrelsen havde ikke forventet så hurtig fremgang, hvorfor I selvfølgelig skal tænke på, at klubben stadig er ved at etablere sig rent økonomisk, da der endnu ikke er sikre indtægter, som dækker balancen, hvorfor det er svært få mig at  lige hente den og den spiller. Anyway, så har jeg fået banket en stærkt truppe sammen, og som nævnt i første sætning, så mener jeg, at klubben står stærkere end nogensinde. Hertil er der selvfølgelig flere grunde. Den ene af dem er, at jeg har fået tilføjet en masse bredde, som giver mig større muligheder for at variere spillet og dermed blive en smule mindre forudsigelig. Her fløjene blandt andet nævnes, hvor jeg i venstre side har Gavilán og Castro, imens højre side består af to spillere af høj kvalitet. Nemlig De las Cuevas og Sisi, som højst sandsynligt kommer til at kæmpe om plads på holdet. Jeg har ydermere fået fat i nogle relative unge gutter i Camacho, Atienza Rafael Forster og Tales, som vil komme til at sætte et kraftigt aftryk på klubbens præstationer i den kommende sæson.

Jeg er selv rigtig glad for mit mandskab, og I må meget gerne smide en kommentar eller to om mulige forbedringer, screenshots eller lignende. Kan du heller ikke helt danne dig et overblik over, hvilket pladser de forskellige spillere skal spille på, så fyr da også løs :-)

Til sidst vil jeg lige kort beskrive, hvilket placeringer jeg har opnået:

Første sæson: 3. plads i Segunda Divsion – Oprykning til Primera Divsion
Anden sæson: 8. plads i Primera Division – Intertoto Cup på grund af Fair Play pris
Tredje sæson: 13. plads i Primera Division – Videre fra UEFA Cup gruppespil, samlet nederlag i første knockout runde
Fjerde sæson: 6. plads i Primera Division – UEFA Cup i kommende sæson

« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 20:25 af vondracek » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #2945: 16 Okt 2008, 21:58 »

Så må det være tid til, at jeg poster mine Brøndby-drenge i år 2011. Jeg er udemærket klar over, at der er ikke er særlig mange danskere eller skandinaviere, men hvis I vil læse grunden, kan I trykker her!
Jeg har et meget ungt hold, og har haft det igennem det meste af karrieren. Jeg vil gerne spille noget flot bold, langs jorden, og det føler jeg, at jeg kan med dette hold. Jeg har også et par individualister, i Diego Buonanotte og Bernardo som også kan gå lidt selv.

Jeg har aldrig været i Champions League, på trods af at det var et af mine største mål, men de gange, jeg har været i Champions League kvalifikationen, har jeg mødt Manchester United 2 gange, og F.C. Barcelona én gang. Så ikke de nemmeste betingelser.

SAS-Ligaen:

2007/08 - Endte på en 4. plads. Havde håbet på mere, men forventede ikke mere.
2008/09 - Endte på en 1. plads. Spillede drømmebold, og endte med 79 point 2 point foran F.C.K.
2009/10 - Endte på en 1. plads. Ikke så godt, som sidste sæson, men fik 75 point. 7 point foran 2. pladsen, F.C.K.
2010/11 - Endte på en 2. plads. Lå på 1. pladsen igennem det meste af sæsonen, men tabte mesterskabet i sidste runde til F.C.K. 2 point bagefter.
2011/12 - Indeværende sæson.

UEFA Cuppen:

2007/08 - Røg ud til Portsmouth i første runde.
2008/09 - Kvalificerede mig, gennem Intertoto, til UEFA Cuppen. Røg ud i 1. runde til Olympiakos.
2009/10 - Gruppespillet efter at være røget ud i 3. runde af ChL. Slog Slavia Prague ud i 1. runde.  Endte som nr. 4.
2010/11 - Gruppespillet efter at være røget ud i 3. runde af ChL. Slog Zürich ud i 1. runde. Gik videre, som nr. 3. Røg derefter ud til Porto.
2011/12 - Indeværende sæson.

Champions League:

2007/08 - UEFA Cup.
2008/09 - UEFA Cup
2009/10 - Røg ud til Man Utd i 3. runde, på trods af en 3-0 sejr på hjemmebane. Tabte 5-1 ude.
2010/11 - Røg ud til Man Utd i 3. runde. Tabte 1-0 og 3-0.

« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 22:00 af BenMusalho » Logged

andersvilster
Gæst

« Svar #2946: 16 Okt 2008, 22:09 »

Godt hold.Men lige et spørgsmål: hvad er Stancu sur over?

kasperbp12
Manager

« Svar #2947: 16 Okt 2008, 22:35 »

vondraceks Real Sporting de Gijón hold

Målmænd: Der ser det rimeligt ud, men synes du skal bruge David De Gea da han er en virkelig talentfuld målmand. Ikke fordi Roberto ikke er en god spiller, men han er efterhånden ved at være en gammel herre. Så jeg vil også foreslå at du kunne købe en ny målmand, som enten førstevalg eller andetvalg. Men giver den 8/10.

Forsvar: Der ser det rigtig godt ud! Inde i midten ser det rigtig godt ud hvor du har fire spillere der simpelthen er så gode, så de skal ihvertfald ikke skiftes ud! Ude i venstre siden ser det rigtig godt ud, da Canella er en virkelig god spiller som der virkelig vil udvikle sig i fremtiden. Men jeg kender ikke rigtig Fábio Santos, så ham kan jeg ikke rigtig sige noget om. I højresiden er det virkelig også godt! Da Zubiaurre er en virkelig klasse spille, men hos Cámara halter det lidt, da han i mine øjne ikke rigtig kan begå sig i LFP, så der kan du godt finde en bedre rerserve. Men alt i alt er forsvaret virkelig godt så vil gerne give det 10/10.

Midtbanen: Der er der heller ikke så meget at sige end FANTASTISK!! Camacho og Tales, så kan man vel ikke ønske sig en bedre midtbane! De to er simpelthen for gode og så sat sammen er de jo uhyggelige! Men det er der jo nogle hold der skal være. På de to fløje er det jo utroligt at du kan hente sådan nogle gode spillere til Gijón! Sisi er helt outstanding på den højre fløj og det samme er Gavilán vel egentlig også! Rerseverne er heller ikke til at komme uden om for det virkelig også nogle fremragene spillere du har dig der og især Ruben De la Red, der er en mand der altid holder standarden i sine kampe! Man skal heller ikke glemme Aquino der vil udvikle sig til noget stort og han skal også nok blive en vigtig faktor i dit spil i fremtiden! Så der skal du ihvertfald heller ikke forbedres lige med det samme! Midtbanen er så god at jeg vil give den, ligesom forsvaret, 10/10.

Angrebet: Sidst men bestemt ikke mindst, Angrebet. Hvor du er godt besat, men du mangler et par eller måske kun en reserve da du kun har en siddende på bænken hvis der kommer skader eller andet. Men de få angribere du har, kan bestemt ikke kritiseres og bestemt ikke de to startere!Når de to er sammen tør jeg næsten ikke spille som forsvarer! Din reserve, Ante Rukavina er bestemt heller ikke dårlig, men du mangler lige en til reserve. Ved godt Aquino kan spille som angriber, men han gør det meget bedre som midtbane! Jeg vil gerne give angrebet 9/10 da det trækker lidt ned at du ikke har den ene reserve mere.

Helhed Alt i alt er det et meget flot hold du har vondracek, med en masse rigtig gode talenter som du nok skal få brug for i fremtiden! Jeg vil give holdet et rigtig stort 9/10 da det er simpelthen så godt, men Målmandsposten trække lige lidt ned.

Glad for at have ratet dit hold vondracek Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #2948: 16 Okt 2008, 22:37 »

Godt hold.Men lige et spørgsmål: hvad er Stancu sur over?
Tak .. Han er lidt muggen over, ikke at måtte rejse.. ;-)

vondracek
Gæst

« Svar #2949: 16 Okt 2008, 22:52 »

Jeg takker mange gange for dit indlæg, kasperbp12. Rigtig lækkert at se :-)

Hvis vi først tager et kig på mine keepere, så har du også fuldstændig ret. Roberto er ved at blive en gammel herre, hvorfor David De Agea snart skal til at tage over. Derfor er der selvfølgelig brug for en ny keeper, men jeg følte, at Roberto godt kunne holde ud i en sæson eller to – og indtil videre har han gjort det ganske udemærket i de tre første ligakampe, men nu må vi se hvor længe det holder.
Camara har jeg også sat et stort spørgsmålstegn ved, da han for det første ikke spiller særlig solidt og så er han også utilfreds over manglende spilletid på førsteholdet.

Med hensyn til angrebet, så har jeg overvejet om jeg skal spille Aquino dér eller på venstre fløj. Jeg har nemlig Sisi og De Las Cuevas på min højre midtbane, imens Gavilan og Castro har styr på venstre side. Castro er dog ved at komme lidt op i årene, så spørgmålet er, om jeg skal ersatte ham med Aquino, så Aquino er reserve for Gavilan. Det er stadig noget jeg går og funderer lidt over. Indtil videre har jeg valgt at bruge ham i angrebet, så jeg i alt har fire angribere. To hovedstødsstærke (Xisco & Rukavina), og to hurtige (Adrian & Aquino).

Jeg takker endnu engang for dit indlæg. Det inspirerer virkelig en selv til at komme med et par :-)

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2950: 16 Okt 2008, 23:06 »

BenMusalho's Brøndby

MÅLMAND

Din førstevalg på målmands posten Stephan Andersen er der ikke meget at kritisere. Han er blandt Sas-Ligaens bedste målmænd, og han plejer også at gøre det helt fantastisk i det saves jeg har spillet med Brøndby. Min egen erfaring siger at han plejer at gøre et suplimt arbejde inde på målmanden, og jeg er næsten sikker på at han gør det samme for dig.
Din reserve målmand Dean Bouzanis er også fantastisk. Han er ikke en spiller jeg kender meget til, men med de erfaringer jeg har med ham plejer han virkelig at gøre det godt. Så at have ham som reservemålmand vidner virkelig om hvilken klasse du besider på denne position.
Uden at vide det vil jeg tror at du har Sas-Ligaens bedste målman samt reservemålmand, da begge målmænd som sagt er klasse.

Karakter: 9/10

FORSVAR

Lad mig starte med dit midterforsvar. For der er du virkelig godt besat. Håvard Nordtveidt og Kris Stadsgaard. Nordtveidt er jo et kæmpetalent hvilket jo også ses på den klub han starter i, Arsenal. At du har lokket en spiller af hans kaliber til din klub er jo helt fantastisk, og han må da være den bedste på sin position i sas-ligaen. Kris Stadsgaard er også ganske udmærket. Måske ikke i samme klasse som Nordtveidt, men er ikke i tvivl om at du har et stabilt midterforsvar i de to.

Dine backs er også ganske udmærket. Jesper Juelsgaard er i mine øjne et af de største danske talenter i spillet, så at have ham til rådighed vidner bestemt om klasse. Lige som Juelsgaard er Daniel Wass også et kæmpe talent. En fantastisk spiller, der vireklig bliver/er en klasse for sig selv. To fantastiske backs.

Du har god bredde på dit hold, hvilket reserver som Kanstrup, Berthelsen og Schultz vidner om. Jeg kan faktisk ikke se hvor du skulle forbedre dig på denne position.

Karakter: 10/10

Midtbane

Bernardo er jo en spiller enhver klub ville drømme om at have. (Går ud fra at det er ham fra Cruizero) Så at du har fået ham til Brøndby er jo helt fantastisk. Han må da virkelig deltage med en masse teknisk fodbold, og kunne forestille mig at han fungerer godt sammen med spillere som Buonanotte og Kasper Lorentzen. Kender ikke så meget til din anden centrale midtbane spiller Tiago Dutra men han må da være helt udmærket når han starter inde på denne fantastiske midtbane.

Dine fem startere på midtbanen er fantastiske, men jeg er lidt bekymret over dine resverve hvis du skal ud og gøre dig gældende i Europa. Jeg ser ikke dine reserve (Spelmann og Gislason) som gode nok til at begå sig på et hold, som dit. Så mit råd til dig vil være at du skulle skaffe dig nogle bedre reserver, og få skabt dig en god brede på midtbanen hvis du skal ud og spille mod de store hold i Europa.
Men alt i alt en god midtbane.

Karakter: 8/10

ANGREB

Navnet Bogdan Stancu er jo nærmest et synonym for en klasse bomber. Alle ved at han scorer mål på samlebånd, og at han i løbet af få år vil kunne begå sig på alverdens storhold. Så at du stadig har ham til rådighed er jeg dybt imponeret over, da jeg aldrig plejer at kunne holde på ham.
Din reserver Patrick Mortensen og Nicolas Millan, er jo kæmpe talenter, som jeg næsten er sikker på kun har udviklet sig i et enormt tempo.
Du har udentvivl et stærkt angreb som ikke behøver forstærkninger:

Karakter: 10/10

Samlet Karakter: 9/10
« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 23:18 af -RVM- » Logged

kasperbp12
Manager

« Svar #2951: 16 Okt 2008, 23:16 »

Jeg takker mange gange for dit indlæg, kasperbp12. Rigtig lækkert at se :-)

Hvis vi først tager et kig på mine keepere, så har du også fuldstændig ret. Roberto er ved at blive en gammel herre, hvorfor David De Agea snart skal til at tage over. Derfor er der selvfølgelig brug for en ny keeper, men jeg følte, at Roberto godt kunne holde ud i en sæson eller to – og indtil videre har han gjort det ganske udemærket i de tre første ligakampe, men nu må vi se hvor længe det holder.
Camara har jeg også sat et stort spørgsmålstegn ved, da han for det første ikke spiller særlig solidt og så er han også utilfreds over manglende spilletid på førsteholdet.

Med hensyn til angrebet, så har jeg overvejet om jeg skal spille Aquino dér eller på venstre fløj. Jeg har nemlig Sisi og De Las Cuevas på min højre midtbane, imens Gavilan og Castro har styr på venstre side. Castro er dog ved at komme lidt op i årene, så spørgmålet er, om jeg skal ersatte ham med Aquino, så Aquino er reserve for Gavilan. Det er stadig noget jeg går og funderer lidt over. Indtil videre har jeg valgt at bruge ham i angrebet, så jeg i alt har fire angribere. To hovedstødsstærke (Xisco & Rukavina), og to hurtige (Adrian & Aquino).

Jeg takker endnu engang for dit indlæg. Det inspirerer virkelig en selv til at komme med et par :-)
Jamen det var da så lidt Smiley. Jeg mener stadig at du burde se hvor meget Aquino udvikler sig og så prøve ham indimellem på venstre fløj Thumbs Up

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #2952: 16 Okt 2008, 23:50 »

Citat af: BenMusalho

Selvom du redegøre for dine valg omkring køb af udenlandske spillere, bifalder jeg langt fra dine valg. Dertil skal det dog siges, at jeg derimod bifalder dit valg om, at holde holdet ungt!

Defensive spillere har i lang tid været eksport vare nummer et for Skandinaverne. Og din defensiv strider også mod alle nationalitets tendenser i offensiven - du har tænkt skandinavisk. Jeg ved ikke om, det har været af økonomiske grunde, men i mine øjne har det været klogt. Stephan Andersen, er selvom tidsforskellen, vel stadig en sikker sidsteskanse på holdet, og en spiller du kan beholde på holdet med stolthed. Forsvaret er dertil også stærkt, og må umiddelbart kunne holde niveauet i den danske liga. Jeg tvivler dog på, og det kan man også se, at defensiven kan stå distancen ude i Europa.

Jeg synes, at det er fedt, at du har beholdt en del af de originale Brøndby spillere, trods dine mål om avancement de store turneringer. Jeg er ikke helt i touch med deres niveau, på dette tidspunkt, men det er helt sikkert to rigtig gode spillere, som kan fortsætte på dit hold i mange år. Jeg er dog ikke helt sikker på, at Tobias Mikkelsen kan løfte niveauet nok til, at være en toneangivende faktor uden for Danmark. Din lille sydamerikanske trekant, må nok være holdets vigtigste spillere offensivt. Og især Buonanotte er en fantastisk spiller, han må være vild at slippe løs i den danske liga? Til sidst er der standard-købet Stancu, selvom jeg ikke er meget for køb af ham, så er han en meget komplet angriber, og han er en spiller, der kan score mål i såvel Danmark som udlandet.

Du mangler meget bredde på midtbanen, du kunne eventuelt sælge ud i din overflod af forsvarspillere. Jeg har ikke prøvet Millan i 08, så jeg kan ikke helt vurdere hans niveau, men gør de ham ikke selvskreven til en plads som wing?

Alt i alt er det et super hold, som jeg dog mener mangler lidt defensivt og ude på kanterne, før det kan blande sig, hvor det er sjovt ude i Europa. Prøv eventuelt med nogle af de ældre danske udlandsproffer.

BenMusalho
Gæst

« Svar #2953: 16 Okt 2008, 23:55 »

Mange tak -RVM-, rigtig dejligt.

På målmandspladsen har Stephan Andersen også gjort det rigtig godt, i lang tid. Han er dog begyndt at virke mere usikker, og han smutter til vinter, da han ikke gider at forlænge kontrakten. Regner stærkt med at få hentet Kenneth Stenild til vinter, så håber jeg får samme karakter næste gang. ;-)

I forsvaret er jeg også meget tilfreds. Nordtveit forsøgte jeg mig for sjov på, og da han så gad, var det jo fantastisk. Og at jeg fik ham for sølle 14 mio var endnu bedre. Stadsgaard gør det også great, på trods af, at han ikke er for sikker i hovedspillet. Jeg skifter dog lidt mellem Stadsgaard og Lloyd Doyley i midterforsvaret, da Doyley også er en klassespiller.
Juelsgård er meget eftertragtet, hvilket også beviser lidt af hans klasse. Derudover er han ung pænt ung. Wass er til tider lidt usikker i det defensive, men han gør det også fint.

Kan godt se, at jeg mangler bredde på midtbanen, nu du nævner det. Selvom Spelmann gør det fint. ;-) Han er ikke det store tekniske vidunder, men han præsterer sgu' fint. Han fighter jo også altid. Tiago Dutra kendte jeg heller ikke, før jeg tilfældigt faldt over ham, i min søgen efter talenter. Du kan se et ss af ham her. Som du kan se, er han godt teknisk, minder lidt om Bernardo. Skal nok gå efter et par gode reserver.

Bogdan er, som du siger, verdensklasse! Sidste sæson scorede han 31 mål i ligaen i 29 kampe, hvilket jo vidner om høj, høj klasse. Udover Patrick og Nicolas har jeg også Mike Sserumagga, som gør et great job! Har brugt ham som joker, indtil videre i sæsonen, hvor han har scoret 9 mål i 3 (7) kampe.
Han bliver helt sikkert vigtig i fremtiden.

BenMusalho
Gæst

« Svar #2954: 17 Okt 2008, 00:21 »

Selvom du redegøre for dine valg omkring køb af udenlandske spillere, bifalder jeg langt fra dine valg. Dertil skal det dog siges, at jeg derimod bifalder dit valg om, at holde holdet ungt!

Defensive spillere har i lang tid været eksport vare nummer et for Skandinaverne. Og din defensiv strider også mod alle nationalitets tendenser i offensiven - du har tænkt skandinavisk. Jeg ved ikke om, det har været af økonomiske grunde, men i mine øjne har det været klogt. Stephan Andersen, er selvom tidsforskellen, vel stadig en sikker sidsteskanse på holdet, og en spiller du kan beholde på holdet med stolthed. Forsvaret er dertil også stærkt, og må umiddelbart kunne holde niveauet i den danske liga. Jeg tvivler dog på, og det kan man også se, at defensiven kan stå distancen ude i Europa.

Jeg synes, at det er fedt, at du har beholdt en del af de originale Brøndby spillere, trods dine mål om avancement de store turneringer. Jeg er ikke helt i touch med deres niveau, på dette tidspunkt, men det er helt sikkert to rigtig gode spillere, som kan fortsætte på dit hold i mange år. Jeg er dog ikke helt sikker på, at Tobias Mikkelsen kan løfte niveauet nok til, at være en toneangivende faktor uden for Danmark. Din lille sydamerikanske trekant, må nok være holdets vigtigste spillere offensivt. Og især Buonanotte er en fantastisk spiller, han må være vild at slippe løs i den danske liga? Til sidst er der standard-købet Stancu, selvom jeg ikke er meget for køb af ham, så er han en meget komplet angriber, og han er en spiller, der kan score mål i såvel Danmark som udlandet.

Du mangler meget bredde på midtbanen, du kunne eventuelt sælge ud i din overflod af forsvarspillere. Jeg har ikke prøvet Millan i 08, så jeg kan ikke helt vurdere hans niveau, men gør de ham ikke selvskreven til en plads som wing?

Alt i alt er det et super hold, som jeg dog mener mangler lidt defensivt og ude på kanterne, før det kan blande sig, hvor det er sjovt ude i Europa. Prøv eventuelt med nogle af de ældre danske udlandsproffer.

Hehe, tænkte nok den ville komme. Jeg plejer heller ikke, at købe så mange udenlandske spillere, men denne gang ville jeg have et succes-hold.  :-)

Toby gør et fint job. Han slog Petter Andersson af holdet, og har gjort et super job indtil videre. I mit gamle spil endte han i Rangers og var omkring 40 mio. værd, så jeg gav ham chancen i dette spil. Og jeg må sige, han har slået til.

Hehe, må kalde dem Be-Du-Bu ;-) De er meget vigtige. Buonanotte til at gå selv, og Bernardo og Dutra til at lægge de gyldne afleveringer. Diego Buonanotte gør det fantastisk. Han tryller virkelig, er bange for, at han snart ryger væk. Alverdens storklubber har været ude efter ham.
Millan føler jeg ikke, er klar til førsteholdsfodbold endnu. Og Lorentzen gør det genialt, så ham vil jeg ikke smide af holdet. Men hans tid skal nok komme. ;-)

Mange tak for din kommentar. Skal nok kigge efter.

Sider: 1 ... 195 196 [197] 198 199 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010