home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332831 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2925: 16 Okt 2008, 15:04 »

Nyvsted, min vurdering til dig står lidt længere oppe hvis du er interesseret  Wink

alek9000
Manager

« Svar #2926: 16 Okt 2008, 15:06 »

Newton laver du ikke lige en på mit City hold også Grin?
Jeg har posted det tidligere en side tilbage Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #2927: 16 Okt 2008, 15:23 »

Real Madrid

Amager FF's hold:

-MÅLMÆMD
Du har vel verdens bedste målmandsduo i Casilias og Akinfeev. Begge målmænd kan vel stort set alt og er meget stabile. Du kan faktisk ikke gøre det meget bedre på den position, så der er vel ikke noget at sætte en finger på.
10/10
.
-FORSVAR
Det er nemt og se at du er meget glad for at købe. Du har verdens bedste backs mine øjne, nemlig Dani Alves og Marcelo. For det første er de begge to brasilianske og det er jo = offensivt fodbold. Alves er måske lidt overvurderet i spiller, men det gør ham jo kun bedre og Marcelo det samme. I midten kunne det måske godt blive en smule bedre. Ramos er blandt verdens bedste, men det synes jeg ikke altid at Pepe er. Den eneste fare er at forsvaret kan blive en smule for offensivt, da de alle er meget glade for at komme frem over banen.
9/10

-MIDTBANE
Midtbanen er faktisk underligt nok dit svageste punkt. Sneijder og Silva på kanterne er rigtig stærkt, men som alternativ kunne du godt bruge Sneijder på midten i stedet for De La Red, da han lige mangler det sidste til Real Madrid. Så skal du selvfølgelig bruge Walcott på den kant når han kommer. Diarra og Sneijder ville nemlig matche hinanden rigtig godt på den centrale da Diarra er defensivt orienteret og Sneijder offensivt. Midtbanen mangler lidt, men er ellers meget stærk.
9/10

-ANGREB
Angrebet er en af mine favoritter. Raul er altid pålidelig, men måske snart for gammel, imens "El Kun" er genial. Balotelli skal uden tvivl ind sammen med Agüero når Raul er blevet for gammel, så fremtiden for dit angreb ser rigtig god ud.
10/10

-STYRKER
Styrken er meget svær at finde, og det samme med svaghederne. Hele dit hold matcher hinanden over banen og det er svært at fremhæve noget, som skiller sig ud. Måske angrebet.

-SVAGHEDER
Igen er det næsten umuligt. Du har ingen svagheder.

-HELHED
Holdet er fantastisk. Ingen svagheder, men masser af styrker. Du har potientiale til noget meget stort i fremtiden, dog er der nogle unødvendige spillere på bænken.
9,5/10

Newton Heath
Manager

« Svar #2928: 16 Okt 2008, 15:30 »

Newton laver du ikke lige en på mit City hold også Grin?
Jeg har posted det tidligere en side tilbage Smiley

Jo, jeg laver den om lidt Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #2929: 16 Okt 2008, 15:32 »

Lyder godt newton Opstemt

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2930: 16 Okt 2008, 15:52 »

-HELHED
Holdet er fantastisk. Ingen svagheder, men masser af styrker. Du har potientiale til noget meget stort i fremtiden, dog er der nogle unødvendige spillere på bænken.
9,5/10

Ja, jeg ved det godt - men disse spiller kun på mit reservehold -Pablo, Metzelder, Kalouda, Ferrari, Saviola, Barnetta, Juanfran, Granero, A. Negredo.

Jeg er fuldstændigt enig med dig (faktisk har jeg nogle gange Robben og Silva på kanterne så sneider spiller i midten)

Jeg har tænkt mig at købe følgende spillere til næste år da jeg ikke har flere penge i år:

Micah Richards - kan få ham for omkring 400.000.000

Derudover har jeg feks tænkt mig at byde på Essien....

Newton Heath
Manager

« Svar #2931: 16 Okt 2008, 16:01 »

Manchester City

alek 9000's hold:

-MÅLMÆMD
Der er ikke gjort meget ved målmandsposten for dit vedkommende. Joe Hart bliver rigtig god i spillet og han er en kompetent målmand. Schmeichel er dog ikke god nok til at spille på dette niveau og jeg ville nok låne ham ud hvis jeg var dig. Hart mangler en makker af et vist format og det kan han få i form af Lloris, Gordon eller Akinfeev. Jeg så dog dit talent Ben McDonald som nok skal blive til noget stort.  
8/10

-FORSVAR
Næsten hele forsvaret er i mine øjne fantastisk. Din back i den højre side Rafinha hører inde under de aller bedste og du har bare at beholde ham. Med Richards og Albiol i midten står du også stærkt og især sidstnævnte er fantastisk offensivt på dødbolde. Det eneste lile minus i mine øjne er altså din back i venstre side Taiwo. Han er uden tvivl en klasse under de øvrige spillere i defensiven, og klart et punkt jeg ville forstærke mig på. Emanuelson er i hvert fald bedre end Taiwo, så jeg ville starte med at sætte ham ind.
9/10

-MIDTBANE
Jeg synes at du skal beholde den midtbaneformation du køre med nu. De tre centrale pladser er domineret af et par verdensklasse spillere. Kuzmanovic kan næsten alt, Van der Vaart er en kæmpe teknisk profil og Moutinho har en arbejdsstyrke og pasningssikkerhed uden lige. Sammen er de tre et offensivt våben som ikke mange kan dæmme bare nogenlunde op for. Elano er vanvittig god i spillet, og nok sammen med Leon Andresen den mest overvurderede spiller nogensinde. Han kan også det hele, og er god til at støde op når returboldene skal opfanges. Det bliver bare ikke bedre.
10/10

-ANGREB
Endnu en gang skal jeg bedømme en angrebsduo hvor Torres optræder. Han er jo bare fantasisk, mere er der ikke at tilføje til ham. Hans makker er også genial, nemlig Robinho. Duoen bliver heller ikke meget bedre, og har endnu mange år i sig. Caicedo er også en god spiller, som du kan bruge hvis du får en skade.  
10/10

-STYRKER
Din midtbane er verdens bedste og din største styrke. Der er ikke noget at komme efter overhovedet, men også angrebet skal fremhæves som en stor styrke.

-SVAGHEDER
Hvis jeg skal fremhæve en enkelt svaghed er det nok i øjeblikkelige situation i målet. Du mangler en kompetent reserve for Hart og sådan ville jeg finde hvis jeg var dig. Derudover er Taiwo og Emanuelson lige en tand efter resten af holdet, så derkunne du også finde en ny mand.

-HELHED
Et fantastisk hold, specielt i offensiven hvilket jeg også har fremhævet. Hvis du er heldig og alle spillere er klar, kan det her hold vinde stort set alt på en sæson. Karakterene fordelte sig således; målmænd 8, forsvaret 9 og midtbanen samt angrebet 10. Det giver samlet dette:
9,5/10

alek9000
Manager

« Svar #2932: 16 Okt 2008, 16:07 »

Mange tak for den dybtegående bedømmelse. Og ja jeg må vel bare give dig ret. Trods jeg har hentet 1 venstre back pr. sæson er det mit svageste punkt. Og ja, har godt hørt forlydener om, at min målmandspost ikke er god nok. Jeg har lejet Ben McDonald ud til Kilmarnock for at han kan få noget førsteholdsfodbold, for det er han kompetent nok til. Så ja, jeg burde investere der og på venstre back. Men jeg ved ikke rigtig hvem jeg kan hente for de penge jeg har? Kan selvfølgelig være jeg får en masse penge NÅR jeg vinder ligaen. Håber også på en god placering i Chamions League, men tvivler på jeg kan gentage triumfen fra sidste sæson. Men tænker på en Marcelo eller Gareth Bale til venstreback, og så måske Akinfeev til målet hvis Liverpool vil slippe ham.
Men tak for det Newton Peace

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2933: 16 Okt 2008, 16:10 »

Manchester City

alek 9000's hold:

-MÅLMÆMD
Der er ikke gjort meget ved målmandsposten for dit vedkommende. Joe Hart bliver rigtig god i spillet og han er en kompetent målmand. Schmeichel er dog ikke god nok til at spille på dette niveau og jeg ville nok låne ham ud hvis jeg var dig. Hart mangler en makker af et vist format og det kan han få i form af Lloris, Gordon eller Akinfeev. Jeg så dog dit talent Ben McDonald som nok skal blive til noget stort.  
8/10

-FORSVAR

Newton!!!!

Hvilket hold når nu du giver begge 9,5 ville vinde?

Amager FF's Real Madrid eller Alek9000's Man City.... Det interessante er jo at ingen er dobbelgængere...... ;o)
Næsten hele forsvaret er i mine øjne fantastisk. Din back i den højre side Rafinha hører inde under de aller bedste og du har bare at beholde ham. Med Richards og Albiol i midten står du også stærkt og især sidstnævnte er fantastisk offensivt på dødbolde. Det eneste lile minus i mine øjne er altså din back i venstre side Taiwo. Han er uden tvivl en klasse under de øvrige spillere i defensiven, og klart et punkt jeg ville forstærke mig på. Emanuelson er i hvert fald bedre end Taiwo, så jeg ville starte med at sætte ham ind.
9/10

-MIDTBANE
Jeg synes at du skal beholde den midtbaneformation du køre med nu. De tre centrale pladser er domineret af et par verdensklasse spillere. Kuzmanovic kan næsten alt, Van der Vaart er en kæmpe teknisk profil og Moutinho har en arbejdsstyrke og pasningssikkerhed uden lige. Sammen er de tre et offensivt våben som ikke mange kan dæmme bare nogenlunde op for. Elano er vanvittig god i spillet, og nok sammen med Leon Andresen den mest overvurderede spiller nogensinde. Han kan også det hele, og er god til at støde op når returboldene skal opfanges. Det bliver bare ikke bedre.
10/10

-ANGREB
Endnu en gang skal jeg bedømme en angrebsduo hvor Torres optræder. Han er jo bare fantasisk, mere er der ikke at tilføje til ham. Hans makker er også genial, nemlig Robinho. Duoen bliver heller ikke meget bedre, og har endnu mange år i sig. Caicedo er også en god spiller, som du kan bruge hvis du får en skade.  
10/10

-STYRKER
Din midtbane er verdens bedste og din største styrke. Der er ikke noget at komme efter overhovedet, men også angrebet skal fremhæves som en stor styrke.

-SVAGHEDER
Hvis jeg skal fremhæve en enkelt svaghed er det nok i øjeblikkelige situation i målet. Du mangler en kompetent reserve for Hart og sådan ville jeg finde hvis jeg var dig. Derudover er Taiwo og Emanuelson lige en tand efter resten af holdet, så derkunne du også finde en ny mand.

-HELHED
Et fantastisk hold, specielt i offensiven hvilket jeg også har fremhævet. Hvis du er heldig og alle spillere er klar, kan det her hold vinde stort set alt på en sæson. Karakterene fordelte sig således; målmænd 8, forsvaret 9 og midtbanen samt angrebet 10. Det giver samlet dette:
9,5/10

Newton Heath
Manager

« Svar #2934: 16 Okt 2008, 16:13 »

Mange tak for den dybtegående bedømmelse. Og ja jeg må vel bare give dig ret. Trods jeg har hentet 1 venstre back pr. sæson er det mit svageste punkt. Og ja, har godt hørt forlydener om, at min målmandspost ikke er god nok. Jeg har lejet Ben McDonald ud til Kilmarnock for at han kan få noget førsteholdsfodbold, for det er han kompetent nok til. Så ja, jeg burde investere der og på venstre back. Men jeg ved ikke rigtig hvem jeg kan hente for de penge jeg har? Kan selvfølgelig være jeg får en masse penge NÅR jeg vinder ligaen. Håber også på en god placering i Chamions League, men tvivler på jeg kan gentage triumfen fra sidste sæson. Men tænker på en Marcelo eller Gareth Bale til venstreback, og så måske Akinfeev til målet hvis Liverpool vil slippe ham.
Men tak for det Newton Peace

Mange tak for de varmende ord alek Opstemt
Dejlgt at lave evalueringer til folk der virkelig påskønner det ! Opstemt
Ellers er jeg stortset enig med det du siger. Godt med McDonald lånt ud til Kilmarnock.

alek9000
Manager

« Svar #2935: 16 Okt 2008, 16:17 »

Mange tak for de varmende ord alek Opstemt
Dejlgt at lave evalueringer til folk der virkelig påskønner det ! Opstemt
Ellers er jeg stortset enig med det du siger. Godt med McDonald lånt ud til Kilmarnock.
Haha, så lidt da Peace.
Problemet er bare, at Bale nærmest lige er skiftet til Lyon og Marcelo spiller i United. Så er der folk som Clichy og Armand Traore. Ved bare ikke om de er gode nok. Og jeg tænker lidt angående målmandsposten.. Neuer spiller stadig i Schalke, så et bud på 200 og han er solgt tror jeg, men vil helst undgå at degradere Joe. Poster den lige i Søger spiller tråden  Peace

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2936: 16 Okt 2008, 16:21 »

Neuer kan du ikke få for 200.000.000 -  jeg skulle give 395.000.000. Så købte jeg akinfeev...

Hvem tror du ville vinde af Man City - Real Madrid Newton? ;o)

Synes det er fedt at der er nogle der gider vurdere....

alek9000
Manager

« Svar #2937: 16 Okt 2008, 16:24 »

Neuer kan du ikke få for 200.000.000 -  jeg skulle give 395.000.000. Så købte jeg akinfeev...

Kan lige fortælle dig at jeg har slået alle i 'the big four' denne sæson, samt Valencia og Bayern. Og er foran 3-0 mod Chelsea lige nu. Og det er blot pausestilling  Cool  Shockeret

Newton Heath
Manager

« Svar #2938: 16 Okt 2008, 16:29 »

Mit refarat af kampen:

Manchester City 3-3 Real Madrid

1-0 Kuzmanovic '12
2-0 Torres '29
2-1 "El Kun" '54
2-2 "El Kun" '77
2-3 Sneijder '82
3-3 Robinho '86

alek9000
Manager

« Svar #2939: 16 Okt 2008, 16:32 »

Mit refarat af kampen:

Manchester City 3-3 Real Madrid

1-0 Kuzmanovic '12
2-0 Torres '29
2-1 "El Kun" '54
2-2 "El Kun" '77
2-3 Sneijder '82
3-3 Robinho '86

Haha, det er vel meget fair Grin. Kan man ikke eksportere hold, så man kan møde hinanden? Det ville være fedt  Peace

Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010