Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 741 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatashettigere...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
193
194
[
195
]
196
197
...
217
Forfatter
Emne: Rate mit FM2008 hold (Læst 332727 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
Sv: Rate mit FM2008 hold
«
Svar #2910:
16 Okt 2008, 12:48 »
Her newton..
I ain't playin', nigga
alek9000
Manager
«
Svar #2911:
16 Okt 2008, 12:51 »
Mit City hold:
Bruger egentlig Mudingayi på den defensive, men Moutinho spillede lige
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2912:
16 Okt 2008, 12:58 »
Citat af: alek9000 16 Okt 2008, 12:51
Mit City hold:
Bruger egentlig Mudingayi på den defensive, men Moutinho spillede lige
Ehm virkeligt stærkt hold du har der..
Kan godt lige din offensiv hehe den er virkelig stærk, med mange gode spillere som..
Har du fået Torres til at score ?
Det er faktisk et stærkt hele vejen rundt kan bare ikke så godt lide Joe Hart.. Kan jeg få et SS af ham ?
Jeg ville personligt nok købe en verdensklasse keeper hvis du har kapitalen til det ..
Newton Heath
Manager
«
Svar #2913:
16 Okt 2008, 13:02 »
Nyvsted du får en vurdering om lidt. Er lige igang med Petrust
alek9000
Manager
«
Svar #2914:
16 Okt 2008, 13:05 »
Citat af: DimitarBerbatov 16 Okt 2008, 12:58
Ehm virkeligt stærkt hold du har der..
Kan godt lige din offensiv hehe den er virkelig stærk, med mange gode spillere som..
Har du fået Torres til at score ?
Det er faktisk et stærkt hele vejen rundt kan bare ikke så godt lide Joe Hart.. Kan jeg få et SS af ham ?
Jeg ville personligt nok købe en verdensklasse keeper hvis du har kapitalen til det ..
Han scorede to mål så jeg fik uafgjort med Bayern på udebane, og gjorde at jeg vandt over Fulham, men ellers har det set sølle ud, trods at han har scoret 2 hattricks på landsholdet.
Ked af at skuffe dig, men
Joe Hart
bliver ikke skiftet ud. Han er klasse. Han er også landsholdskeeper.
Alek er gud!
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2915:
16 Okt 2008, 13:08 »
Citat af: alek9000 16 Okt 2008, 13:05
Han scorede to mål så jeg fik uafgjort med Bayern på udebane, og gjorde at jeg vandt over Fulham, men ellers har det set sølle ud, trods at han har scoret 2 hattricks på landsholdet.
Ked af at skuffe dig, men
Joe Hart
bliver ikke skiftet ud. Han er klasse. Han er også landsholdskeeper.
Nej okay det er så fair nok ..
hehe han gør det sgu meget godt og han har gode tal.. Han bliver vel også bare bedre og bedre ikke ?
Nej okay skuffende fra Torres side, men imponerende du holder ham inde så
hehe og ikke giver fx Jo chancen ..
alek9000
Manager
«
Svar #2916:
16 Okt 2008, 13:14 »
Citat af: DimitarBerbatov 16 Okt 2008, 13:08
Nej okay det er så fair nok ..
hehe han gør det sgu meget godt og han har gode tal.. Han bliver vel også bare bedre og bedre ikke ?
Nej okay skuffende fra Torres side, men imponerende du holder ham inde så
hehe og ikke giver fx Jo chancen ..
Altså.. Torres lægger op til en del mål, og det kunne ikke gå meget bedre end det gør nu. Du får lige ss af de turneringer jeg er med i:
Ligastilling
Champions League
Mine resultater
Alek er gud!
Newton Heath
Manager
«
Svar #2917:
16 Okt 2008, 13:19 »
Arsenal
Nyvsted's hold:
-MÅLMÆMD
Der er vel ingen tvivl om at Yohann Pele er en glimrende målmand, men når jeg kigger på ham har svært ved at se ham begå sig helt i toppen. Han falder måske en anelse ud i forhold til resten af dit hold som jo virkelig ser stærkt ud. Det er irriterer mig lidt jeg ikke kan se dine reserver, men så må jeg jo bare vurdere ud fra start 11'eren.
7/10
-FORSVAR
Jeg kan se du ikke har lavet noget ved forsvaret overhovedet. Det er rart at se at du ikke bare går fudstændig amok og køber en masse spillere du egentlig slet ikke har brug for. Derudover er jeg ikke imponeret over Arsenal forsvar og har aldrig været det. Eller det vil, sige ikke imponeret over midten i forsvaret. Sagna er jo i mine øjne en af verdens absolut bedste backs, for han kan det hele. Offensivt er han hurtig, han slår gode indlæg og kommer generalt meget med frem. Samtidig er han også en fantastisk forsvarsspiller der har potientiale til at blive den bedste højreback i verden. Clichy er også en god spiller, som jeg selv har haft meget gavn af. Han kan vel stort set de samme ting som Sagna, men han er lige en lille klasse under Sagna. Gallas synes jeg ærlig talt er en af de dårligste forsvarsspillere i verden. Hans stats er gode, men han ødelægger alt for meget med sine dumme fejl, som han i øvrigt prestere at lave i lange baner. Toure er en god spiller, men ligesom Gallas kan jeg ikke udstå ham. Det betyder dog ikke at han er dårlig! Få købt en erstatning til Gallas og så er forsvaret tilfredsstillende.
8/10
-MIDTBANE
Midtbanen er jo lige som den skal være. Den eneste spiller jeg ikke synes høre hjemme her er Flamini. Mener da at hans stats er gode nok, men du kan få en der er meget bedre. Ignacio Camacho eller Javi Martinez eksempelvis. Ellers har du jo kanter i absolut verdensklasse. Quaresma skuffer meget sjældent, og Van Persie har utrolige stats i forhold til irl. Dine offensive midtbanespillere Diego og Fabregas er jo også vidunderlige, men det du også kunne gøre var at smide Fabregas ned på den centrale på midten, der jo er hans favorit og så finde en offensiv makker til Diego, som jeg er helt tosset med. Midtbanen ser meget stærk ud, men jeg synes alligevel godt at den kunne blive det sidste niveau bedre.
9/10
-ANGREB
At spille med en spiller på toppen er ikke noget jeg kender så meget til. Eduardo er en fin angriber, men jeg ville uden tvivl foretrække Adebayor frem for ham, når du spiller med kun en spids. Adebayor er hurtig, god til at afslutte og tilmed header han godt til bolden hvilket er vigtigt når kun man spiller man en angriber. Så selvom Eduardo er en god angriber, mener jeg at en makker gør ham bedre, imens at Adebayor kan klarer sig alene på toppen.
8/10
-STYRKER
Styrken ligger i dine kanter. Det er to af verdens bedste kantspillere, og hvis du bare havde Adebayor helt fremme ville det være en fantastisk trio at sætte ind. Derudover er Diego i sig selv en kæmpe styrke for at han så kreative. Han kan næsten kun bilve en succes.
-SVAGHEDER
Svaghederne finder jeg i defensiven, hvor du måske godt kunne finde en bedre keeper end Pele. Jeg siger ikke han er dårlig, jeg siger der er nogle der er bedre. Derudover kan Gallas blive et aldersmæssigt problem hvis ikke han bliver skiftet inden han bliver alt for gammel. Vidal var måske en mulig erstatning.
-HELHED
Holdet ser offensivt stærkt ud, men defensivt har det sine mangler. Efter at have regnet lidt sammen er din samlede karakter blevet:
8/10
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 14:12 af Newton Heath
»
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #2918:
16 Okt 2008, 13:22 »
Citat af: alek9000 16 Okt 2008, 13:14
Altså.. Torres lægger op til en del mål, og det kunne ikke gå meget bedre end det gør nu. Du får lige ss af de turneringer jeg er med i:
Ligastilling
Champions League
Mine resultater
Jaa det er sgu scært at sætte en finger på dine resultater i hvert fald
Så det kan jo ikke blive bedre nåårh men altså det er jo godt nok hvis han bare spiller godt.. Ville dog være meget dejligt hvis han osse selv "tilbagebetaler" lidt af den store overgangssum med nogle mål
Hehe men okay han reddede din røv i München så det er jo godt nok
alek9000
Manager
«
Svar #2919:
16 Okt 2008, 13:27 »
Citat af: DimitarBerbatov 16 Okt 2008, 13:22
Jaa det er sgu scært at sætte en finger på dine resultater i hvert fald
Så det kan jo ikke blive bedre nåårh men altså det er jo godt nok hvis han bare spiller godt.. Ville dog være meget dejligt hvis han osse selv "tilbagebetaler" lidt af den store overgangssum med nogle mål
Hehe men okay han reddede din røv i München så det er jo godt nok
Ja vil også klart hellere have han scorer i stedet for alt det andet pis han laver.
Det i München.. Jeg burde klart have vundet, de havde 4 skud mod mine 24, så var godt pissed efter den kamp.
Alek er gud!
Petrust
Ynglingespiller
«
Svar #2920:
16 Okt 2008, 13:29 »
Citat af: Newton Heath 16 Okt 2008, 13:19
Liverpool FC
Petrust's hold:
-MÅLMÆMD
Måmændene er måske dit svageste punkt hvis det skal findes et. Frey er en af verdens bedste keepere og ham kan du være mere end tilfreds med. Ingenting at komme efter der, men din reserve Stuart Taylor er en spiller jeg aldrig har anset som værende god nok når det kommer til stykket. Han er ufattelig usikker og dropper meget tit. Så hvis jeg var dig ville jeg gå ud og købe en ny målmand til næste transfervindue så du har to kvalificerede. Hvis ikke de er for dyre kan jeg anbefale Akinfeev og Lloris, men hvis du vil handle britisk er Craig Gordon eller Joe Hart nok det mest kvalificerede bud på en afløser.
7/10
-FORSVAR
Bag hver succesfuldt hold følger der et forsvar og dit er ingen undtagelse. Chiellini og Richards er som alek påpeger de bedste, men Sakho har jo også gode stats. Udover hans stats har han aldrig været min kop te. Han er en meget langsom spiler og ingen tvivl om at modstanderne kan have et godt våben i et stikke bolden ned bag Sakho, og så løbe i ryggen på ham. Udover det er hans stats jo uovertruffen og han er absolut også et farligt våben til dødbolde. Diogo er en spiller som fok tit bruger mange penge på, men jeg finder det svært at bedømme hvor han er, da jeg ikke har det store kendskab til hans egenskaber. Hans stats er dog udmærket så lad os tage den der fra. Mht ændringer ville jeg måske overveje at smide Vidal ind ved siden af Richards hvis jeg var dig.
8/10
-MIDTBANE
Din midtbane får vel et hvert hold til at skide i bukserne. Silva og Navas er jo to fantastiske driblere der begge slår gode ondlæg til at fodre din angrebsduo med. Messi og Nasri er også fantastiske og især det kreative spil, mestre de til fulde. Det eneste problem jeg synes du har her er vel at Messi i mine øjne er en kantspiller og ikke en central midtbane, selvom han jo står til at kunne spille det. Din bænk er også god med Gerrard, Kroos og Bonnet eller evt Walcott som jo også er god for en højrekant. Med mindre Gerrard's stats er faldet rigtig meget ville jeg smide ham ind ved siden af Nasri og så flytte Messi ud på den anden kant, så Silva og Messi er de to kanter. Så har du en yderst kompetent erstatning og rotationsmulighed i Jesus Navas. Ingen tvivl om at midtbanen er verdens bedste, men for mig mangler den lige det sidste touch.
9/10
-ANGREB
Angrebet findes der kun et ord til. Verdensklasse. Har selv haft Torres og Bojan i Barca som duo, og de bomber for hårdt igen, igen og igen. Saivet og Walcott kan gå ind, hvis en skade bliver aktuel, men jeg mener klart at de to spaniere er dem der skal spilles med. Hvis der var en der skulle ind og udfordre Bojan, ville det være Saivet, men han er måske ikke helt udviklet endnu. Det er nok op til dig selv. Så angrebet bliver bare ikke bedre og derfor får du da en topkarakter for det.
10/10
-STYRKER
Dine styrker ligger i alle dine offensive spillere som jo alle har klasse til hvilket som helst hold. Det jeg ser som din største styrke er hvor stærke dine midtbanespillere er i afleveringer. De slår alle fantastiske stikninger til angriberne og med spillere som Bojan og Torres, der jo er to hurtige angribere, som man altid kan slå dem efter, med deres gode førstegangsberøring
er er der muligheder for mange gode friiløbere. Styrker og svagheder får ingen vurdering, da jeg finder det lidt plat at vurdere hvor store styrkerne og svaghederne er.
-SVAGHEDER
Din største svaghed er mine øjne nem at finde. Hvad gør du hvis Frey bliver skadet. Taylor er ikke god nok til at stå for det man kan kalde verdens bedste hold, set i lyset af det du har lige nu. Så skaf dig lige en lidt mere kompetent reserve, og så er der ikke en finger at sætte på dit hold.
-HELHED
Dit hold ser som helhed også rigtig godt ud. Man kan vel sige at det bliver bedre jo længere frem man kommer på banen. Det ses også i lyset af at målmændene får syv, forsvaret otte, midtbanen ni og angrebet ti. Så det giver os i gennemsnit denne vurdering:
8,5/10
Ang. Målet, ja det var lidt en akutløsning, da Scott Carson ikke ville forlænge og samtidig var han utilfreds med for lidt spilletid. Akinfeev spiller i Man Utd
så den bliver svær, men har lejet ham Oliveira ud, så han kan få noget erfaring, han er virkelig klasse også. Stuart Taylor er lidt et problem ja, men var bare træt af Carson's evindelige brokkeri, så gad ikke købe en klassekeeper mere til målet. Var lige hurtigt inde og tjekke Lloris, og han spillede i Zaragoza nu, hvor han er kommet fra Torino. Havde ellers også prøvet at købe ham før da han spillede i Torino, man han ville ikke til klubben :O
Lad os sige det sådan at Gerrards stats er ikke hvad de har været. derfor placeringen på bænken.
Og Messi gør det formidabelt inde på midten, hvilket vel kan ses på 18 Mål, 17 Assists i 39 kampe
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 13:30 af Petrust
»
-RVM-
Førsteholdsspiller
«
Svar #2921:
16 Okt 2008, 13:51 »
Arsenal
- Nyysteds hold
MÅLMÆND
Din målman Yohann Pelé er en enormt god målmand. Jeg er dog lidt i tvivl om han har klassen til at begå sig på et af verdensbedste hold. Men selvfølgelig kan det jo være at han gør det godt for dig¨.Ud over det er det lidt svært at bedømme når jeg ikke kender din reserve.
Alt i alt synes jeg din målmand er god, men jeg kan sagtens komme på målmænd der ville være bedre for dit hold.
Karakter: 7/10
FORSVAR
Dit forsvar er uden ændringer, og stadig klasse. William Galas og Kolo Toure danner sammen en af verdensbedste midterforsvar. Dine backs Clichy og Sagna, fås næsten ikke bedre. I mine øjne er Sagna, sammen med Sergio Ramos, verdensbedste højreback, hvorfor der ikke behøves nogen form for ændringer her. Clichy er også en klasse for sig selv, og også på denne plads er du godt besat.
Som helhed er dit forsvar stærkt, og vil være svært for en hver angriber at komme forbi. Kender ikke til dine reserver, men udfra din startopstilling vil jeg sige at disse positioner er en af de steder hvor du står stærkest.
Karakter: 9/10
MIDTBANE
van Persie, Flamini, Quaresma, Fabregas og Diego, navne taler for dem selv, og bevindner hvilken klasse din midtbane ligger i. Du har alt hvad man har brug for på en midtbane. En til de defensive pligter i Flamini. To spilfordeler typer, Fabregas og Flamini, driblestærke kanter og ikke mindst en fantasisk spiller i Diego til de offensive pligter.
Dit svageste punkt vil jeg umidlbart sige er din venstrekant, hvor jeg mere ser van Persie som en angriber, end en kant spiller. Måske det eneste sted på dit hold du kan forbedre dig.
Men alt i alt en klasse midtbane du har fået skabt dig.
Karakter: 10/10
ANGREB
Så bevæger vi os helt op i front. Eduardo er en fantastisk spiller. Hurtig, driblestærk og en skarp afslutter. Han er hvad enhver forsvar ville frygte at spille overfor.
Men ser dog stadig Adebayor som en stærkere angriber end Eduardo. Hvor er han henne? Er han solgt? Skadet? eller måske noget helt tredje?
Hvis ikke han er noget af delene forstår jeg ikke helt hvad han laver på bænken da han i mine øjne er en af spillets farligste angribere.
Karakter: 8/10
HELHED
Alt i alt har du et stærkt hold der vil kunne begår sig i toppen af enhver liga. Du stpr stærkt på samtlige positioner, men der er enkelte steder du godt kunne forbedre dig. Her er det din venstrekant jeg referer til. Hvis du får dig en desideret kantspiller, vil jeg sige at det du har skabt dig, er noget nær verdensbedste hold. Et drømmehold for enhver manager.
Samlet Karakter: 9/10
Newton Heath
Manager
«
Svar #2922:
16 Okt 2008, 14:13 »
Tja, RVM's vurdering er identisk med den som jeg har skrevet så bare lyt til den Nyvsted
AmagerFF
Ynglingespiller
«
Svar #2923:
16 Okt 2008, 14:58 »
Citat af: Newton Heath 16 Okt 2008, 12:44
Hej drenge. Jeg har lige lyst til at lave nogle vurderinger som jeg håber i tager til jer. Så hvis der skule være en ellers to som ville smide et hold op begynder jeg prompte.
Hej Newt:
Er i midten af anden sæson og i første vandt jeg liga, chl og pokal ;o)
Skal lige siges at jeg vandt med 102 point foran Barcalonas 100!!!
I anden sæson er jeg videre i chl, fører la liga, er videre i pokalen, vandt vm, vandt euro super cup og spansk super cup
Cassilas
Daniel Alves (købt i år for 445 mio) - Ramos - Pepe - Marcelo
Sneider - Diarra 1 - De la Red 1 - Silva (købt i år for 640 mio)
Aguero - Raul
Reserver:
Akinfeev, Gago 1, van der Vaart 1, Nistelrooy, Robben, Drenthe, Torres, Pablo, Metzelder, Higuain, Balotelli, Kalouda, Ferrari, Saviola, Barnetta, Juanfran, Granero, A. Negredo, Edu (fri transfer fra hoffenheim)
1- betyder at de 4 skiftes hver kamp...
Talenter:
Zakho, Jevtic, Oliva, Cabellos, Victor Moses, Ransford Osei, Abdou Traore, Pablo Piatti , Ronnie Schwartz ;o), Alex Teixeira, brødrene Laudrup, Barazite, Olazabal
Theo walcott kommer på fri transfer til ny sæson
Har forresten kun tabt 5 kampe på 2 sæsoner - til chelsea - Fiorentina, werder, zenit og til Barza....
Hvad siger du til holdet.....?
Så er der i øvrigt ikke tabt i ligaen i 60 kampe.....
Newton Heath
Manager
«
Svar #2924:
16 Okt 2008, 14:59 »
Citat af: AmagerFF 16 Okt 2008, 14:58
Hej Newt:
Er i midten af anden sæson og i første vandt jeg liga, chl og pokal ;o)
Skal lige siges at jeg vandt med 102 point foran Barcalonas 100!!!
I anden sæson er jeg videre i chl, fører la liga, er videre i pokalen, vandt vm, vandt euro super cup og spansk super cup
Cassilas
Daniel Alves (købt i år for 445 mio) - Ramos - Pepe - Marcelo
Sneider - Diarra 1 - De la Red 1 - Silva (købt i år for 640 mio)
Aguero - Raul
Reserver:
Akinfeev, Gago 1, van der Vaart 1, Nistelrooy, Robben, Drenthe, Torres, Pablo, Metzelder, Higuain, Balotelli, Kalouda, Ferrari, Saviola, Barnetta, Juanfran, Granero, A. Negredo, Edu (fri transfer fra hoffenheim)
1- betyder at de 4 skiftes hver kamp...
Talenter:
Zakho, Jevtic, Oliva, Cabellos, Victor Moses, Ransford Osei, Abdou Traore, Pablo Piatti , Ronnie Schwartz ;o), Alex Teixeira, brødrene Laudrup, Barazite, Olazabal
Theo walcott kommer på fri transfer til ny sæson
Har forresten kun tabt 5 kampe på 2 sæsoner - til chelsea - Fiorentina, werder, zenit og til Barza....
Hvad siger du til holdet.....?
Så er der i øvrigt ikke tabt i ligaen i 60 kampe.....
Hej Amager FF. Det ville være noget nemmere med et SS, men jeg kommer straks med en vurdering !
Sider:
1
...
193
194
[
195
]
196
197
...
217
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »