home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332889 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2895: 15 Okt 2008, 17:17 »

-RVM-

Utrolig godt hold, du har fået skabt dig der. Forsvaret virker stabilt, og midtbanen og angrebet er jo som skabt til flot bold. På fløjene har du to habile driblere, og et par hurtige angribere i 'Kun', Rooney og Tevez.

Keepere:

Du har to gode keepere i Ben Foster og Scott Carson. De er begge stabile målmænd, som er gode nok til de fleste hold. Derudover er de rimelig unge og englændere, hvilket giver et par plusser. Dog kan man finde bedre målmænd, men med din mission om at holde det engelsk er de nok fornuftige.

Vurdering: 8/10

Forsvaret:

Micah Richards er den absolutte forsvarsstjerne i FM. Han er meget hurtig, god i tackling, markering, hoved, placeringsevne - kort sagt alt hvad en forsvarsspiller skal bruge. Samtidig, kan han også bruges i midterforsvaret, hvis en af dine andre midterforsvarere skulle gå hen og blive skadet. Rio Ferdinand er nok én af de bedste midterforsvarere i verden. Han er super god til, lige at komme ind på det rigtige tidspunkt og så er der meget få, der overgår ham i hovedspillet. Nejmanja Vidic, er endnu en superstjerne. Han er, efter min mening, meget undervurderet. Han er enormt god mentalt. Eneste minus er hans knap så gode teknik. Evra er en super back. Hans enorme speed er der ikke mange, der kan overgå. Han må være en af de hurtigste i FM. Men han er også god teknisk og mentalt.
Det der trækker ned, er den manglende bredde! Du har ingen reserve for Evra? Evans kan, i nødstilfælde, gå ind og agere midtstopper i stedet for en anden, men han er langt fra god nok, efter min mening. Wes Brown og Gary Neville ser jeg heller ikke, som gode nok! Der skal handles!

Midtbanen:

En rigtig god midtbane du har. Ronaldo og Nani er gode driblere, mens Rooney kan gå med frem og spille angriber. Jeg ville selv bytte om på Rooney og Sergio 'Kun' Agüero, da jeg ser Kun som mere offensiv midt end Rooney, men hvis de præsterer godt sådan, så er det jo fint. Michael Carrick og Anderson er to yderst gode fodboldspillere, men jeg ser dem ikke, som et godt par på en i forvejen offensiv midtbane. Synes du skal finde en mere defensiv spiller, i stedet for Carrick, da det nærmest er en 4-2-4. Bredden er fin, og dit køb af Wijnaldum er meget fornuftigt. Han blive helt sikkert vigtig i fremtiden. Også godt at se, du har en dansker.

Vurdering: 9/10

Angrebet:

Et fint angreb. Kun er fantastisk i FM (og IRL), og scorer ofte mål på samlebånd. Tevez er også god, men minder dog alt for meget om både Rooney og Segio Aguero. Det eneste problem her er, at du mangler en stor spiller, til at heade bolden i kassen. Du har 3 angrebsspillere, som (stortset) er kloner, så en targetmand ville være god at få ind. Her synes jeg, du skulle sælge Tevez og få en spiller som Huntelaar eller Iaquinta ind, som reserve.

I alt:

Godt hold, men bredden mangler!! Invester i en venstreback og en targetmand, så ser det rigtig godt ud. Bredden, eller manglen på samme, er det eneste, der trækker ned.

Gennemsnitlig vurdering: 8,25/10

« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 17:40 af BenMusalho » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #2896: 15 Okt 2008, 17:22 »

-RVM-

Hvor har du gjort af Fabio og Rafael?
Brug dem og med det rette træningsprogram så bliver de nogle topklasse offensive backs..
Der har du dine backs reserver for de næste par år..

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2897: 15 Okt 2008, 17:30 »

-RVM-

Målmænd:

To gode målmænd. Scott Carson og Ben Foster er jo de to bedste målmænd, fra England imo. Roterer du så meget med dem ? Iøvrigt synes jeg, at det er godt. Du har købt en englænder, istedet for en udlansk målmand  Thumbs Up

10/10

Forsvaret:

Lad os starte med Højreside. Richards er den bedste forsvar spiller i fm. Igen flot at du har købt en britter der, og udskifterne til højreback pladsen, er også meget gode. Centerforsavaret er det tradotionelle. Det er også meget godt, at du har holdt på dem. Synes dog du har brug for en ekstra udskifter, en som Steven Taylor kunne være meget god at hente som reserve. Vensteside, ja Evra er jo en verdensklasse back, men hvor er reserven. Du har ikke et eneste spiller, som kan spille på vensteback pladsen. Udover Evra, det er meget skidt. Køb Greath Bale som reserve for Evra. Ellers ser de forsvare som er førstvalg meget stærke ud.  Smiley

8/10

Midtbane:

Det centrale midtbane ser meget godt ud, med tekniske Anderson, og hårdarbejdene Carrick. Udskifterne ser også er meget fine. Er Heagreves(stav) ikke sur over at han e reserve? Og hvorfor har du solgt Darren Fletcher. Huh Dine wings som starter inde er meget stærke. Synes dog at du skal købe en ekstra wing, som både kan spille i højre side, og i venstre side. Ved godt, at du har Wijnaldum. Han er også meget god, men du har brug for en til.

8.5/10

Angrebet:

Rooney og Aguero lyder jo som en meget farligt angrebs due  Djævel Tevez er jo en klasse reserve, er han ikke blevet utilfreds, med at sidde på bænken ? Synes dog at du mangler en hovedstødstærk angriber Smiley

9/10

Overall:8.75/10
Du har et godt hold, men du mangler reserver. Smiley Ellers vil jeg gerne spørge om du har købt nogle Talenter som spiller på reserveholdet eller ungdomsholdet. Rullende Øjne

« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 17:33 af Taha » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2898: 15 Okt 2008, 18:51 »

Takker for mange gange for jeres vuderinger Smiley

Er glad for i er kommet med nogle kritiske synspunkter, for det er virkelig noget jeg godt kan bruge.
Som i selv siger så mangler jeg en reserve for Evra, og det er faktisk også hvad jeg selv ser som mit svageste punkt. Jeg var umådelig tæt på at få fat i Gareth Bale, men da de andre storklubber begyndte at melde sig ind i jagten pressede Tottenham prisen op, så jeg ikke længere kunne være med. Heldigvis for mig afviste Gareth et tilbud fra Liverpool så han er stadig at finde i Tottenham. Mit transfer mål nummer 1.

Jeg ser egentlig ingen grund til at finde en reserve for Ferdinand og Vidic da Jonny Evans har gjort det utroligt godt, så godt at han er blevet mærket som "vidunderdreng" og han har udviklet sig helt ekstremt. Derud over er Wes Brown også ganske udmærket, og han er heller ikke en spiller jeg vil skille mig af med.
Udover dem har jeg Alessandro Tuia på mit reservehold. Også han har udviklet sig fantastisk, og jeg regner med at han bliver indlemmet i førsteholdstruppen i næste sæson. Mit andet forsvars talent Sakho er blevet lejet ud til Lille, da han i mine øjne har godt af noget førsteholdserfaring i lidt mindre klubber før han er klar til at starte inde.

Medhensyn til midtbanen ser jeg ingen grund til at finde en erstatning på kanten. Wijnaldum er en fantastisk reserve. Han spiller fantastisk, scorer en del mål og laver en del assists. Hvis det skulle gå helt galt har jeg Barkroth på reserve holdet, der har indtil videre har spillet 2 kampe på førsteholdet og scoret 2 mål. Der spillede han højre kant, som erstatning for Ronaldo.
Min centrale midt, Anderson og Carrick fungere helt fantastisk. Selvom man måske skulle synes at en defensiv spiller ville være god at få ind, er jeg overbevist om det modsatte. De fungerer utroligt godt sammen, og de har sammen skabt en af de bedst fungerene midtbane i premier league.
For at svare på dit spørgsmål om Fletcher, så er han ikke solgt men lejet ud til Ajax da han præsterede langt under niveau.

En target mand til angrebet er faktisk ikke noget jeg har tænkt på før i sagde det, og det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på Smiley

De efterspurgte SS:

Georginho Wijnaldum

Mads Laudrup

-LFC-
Manager

« Svar #2899: 15 Okt 2008, 19:25 »

Hej drenge. Er der en der frisk til at komme med en vurdering af mit ynglingssave. Har fokuseret meget på at hente italienere og jeg synes også det går godt nok på det punkt: Har lige vundet mesterskabet med dette hold, og er nu klar til den næste sæson. Her kommer det: Juventus 2012

Bare bedøm drenge  Smiley
Må man spørge om hvad de Rossi har kostet og hvornår du fik ham? Jagter ham intenst, men Roma vil bare ikke slippe ham. Skuffet

JimmyGP
Manager

« Svar #2900: 15 Okt 2008, 23:18 »

Wow Jimmy, det er virkeligt et godt hold du har fået sammensat. Du må da være glad for det save, for jeg misunder sgu lidt dit hold. Chrétien og Luci er de to spillere som jeg har mest erfaring med, og det er kun positiv erfaring. Hvem er holdets vigtigste spiller - over kunne jeg evt. få et ss af ham? :-)

EDIT: Hvordan har Bãnel Nicolitã spillet, i den tid du har haft ham - for hans stats er ikke for gode, kun hurtigheden?

Mange tak.. Jeg er rigtig glad for savet.. he he Peace Mange tak.. det er jeg glad for at høre..

Hmm.. Der er screen shots af den allesammen.. En Doyle er ret vigtig, men de er sgu alle sammen vigtige..

Til din edit har jeg haft ham siden Nicolitã siden day one og han bliver bare bedre og bedre tiltrods for de ringe stats..

Vincenzo Iaquinta i Leeds?! Hvor fedt! Udover ham, så syns jeg selvfølgelig også at resten af holdet er super godt. Er du rykket op fra League 1? Hvis ja, hvilken række ligger du så i nu?

Han er lejet.. Wink Mange tak.. Ja jeg er rykket op i Premier League.. skal igang med 2010/2011 sæsonen..  Peace

Jimmy. Du får probs med at stille hold til europæiske kampe.. Men ellers meget fedt hold..

Hva da? nu skal  jeg jo lige kvalificere mig til en en europæisk klub først.. he he Peace

- Veni, vidi, vici -

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #2901: 16 Okt 2008, 12:10 »

Mit Liverpool hold, februar 2013 :

alek9000
Manager

« Svar #2902: 16 Okt 2008, 12:37 »

Petrust, Liverpool 2013

Forsvar
Micah Richards og Chiellini er klart dine stærkeste spillere. Sakho bliver som bekendt også rigtig god og er sikkert en bejler til landsholdet. Jeg er lidt konfus over Carlos Diogo. Han er sikkert god, men hvis du vil hæve standarden i forsvaret, skal du af med ham. Bredden mangler også. Hvis bare to af dine forsvarsspillere bliver skadet er du på røven. Du har Vidal, som er en god backup, og Carragher, som er oppe i årene. Så har du Tobias Rau, som er en regen jeg ikke kender til. Du burde øge bredden på dit forsvar.

8,5/10

Midtbane
Skræmmende midtbane når man lige kigger hurtigt, men hvor er det defensive? Hvor er Mascherano? Ingen af de folk du har inde kan lave en tackling! Og dine reserver er heller ikke just defensive. Du har kun en 32-årig Steven Gerrard som kan noget i defensiven. Måske også Toni Kroos. Men offensivt kunne det nærmest ikke være bedre. Silva, Messi, Nasri og Navas. Super offensivt. Ikke så meget at sige der. Men okay, hvis det fungerer med en så offensiv midtbane er der da ingen grund til at ændre det. Kan jo se du ligger nummer 1, så noget må du have gjort rigtigt.

Offensivt 10/10
Defensivt 6/10

Angreb
Jo det bliver ikke bedre. Spansk landsholdsduo oppe foran, virkelig verdensklasse. Og du har jo også nogle fantastisk stærke reserver. Theo Walcott og Henri Saivet er dybt kompetente som reserver, og Walcott burde vel ligge og kæmpe med Bojan om den ene angrebsplads.

10/10

Alt i alt et super hold, med en masse gode spillere. Det defensive på din midtbane er der dog ikke, hvilket nok er det eneste sammen med din højreback der trækker ned. Reserverne er der også til det offensive, men igen er det det defensive der hænger

8,5/10

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #2903: 16 Okt 2008, 12:42 »

Petrust, Liverpool 2013

Forsvar
Micah Richards og Chiellini er klart dine stærkeste spillere. Sakho bliver som bekendt også rigtig god og er sikkert en bejler til landsholdet. Jeg er lidt konfus over Carlos Diogo. Han er sikkert god, men hvis du vil hæve standarden i forsvaret, skal du af med ham. Bredden mangler også. Hvis bare to af dine forsvarsspillere bliver skadet er du på røven. Du har Vidal, som er en god backup, og Carragher, som er oppe i årene. Så har du Tobias Rau, som er en regen jeg ikke kender til. Du burde øge bredden på dit forsvar.

8,5/10

Midtbane
Skræmmende midtbane når man lige kigger hurtigt, men hvor er det defensive? Hvor er Mascherano? Ingen af de folk du har inde kan lave en tackling! Og dine reserver er heller ikke just defensive. Du har kun en 32-årig Steven Gerrard som kan noget i defensiven. Måske også Toni Kroos. Men offensivt kunne det nærmest ikke være bedre. Silva, Messi, Nasri og Navas. Super offensivt. Ikke så meget at sige der. Men okay, hvis det fungerer med en så offensiv midtbane er der da ingen grund til at ændre det. Kan jo se du ligger nummer 1, så noget må du have gjort rigtigt.

Offensivt 10/10
Defensivt 6/10

Angreb
Jo det bliver ikke bedre. Spansk landsholdsduo oppe foran, virkelig verdensklasse. Og du har jo også nogle fantastisk stærke reserver. Theo Walcott og Henri Saivet er dybt kompetente som reserver, og Walcott burde vel ligge og kæmpe med Bojan om den ene angrebsplads.

10/10

Alt i alt et super hold, med en masse gode spillere. Det defensive på din midtbane er der dog ikke, hvilket nok er det eneste sammen med din højreback der trækker ned. Reserverne er der også til det offensive, men igen er det det defensive der hænger

8,5/10

Hvad angår HB har jeg gået meget efter en der kunne være meget med i det offensive, men samtidig kunne spille def. og der passede Diogo poerfek ind da jeg købte ham, han var også blevet Årets forsvarsspiller året før, men han er begyndt at halte lidt efter resten af holdet nu, og Sakho er der bare ikke noget at sige til, han er bare verdensklasse. Og hvad angår den defensive midtbane, der lukker forsvaret rigtig godt af nede bagved, så det fungerer faktisk perfekt, men det kan jo hurtigt vende...
« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 12:44 af Petrust » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #2904: 16 Okt 2008, 12:44 »

Hej drenge. Jeg har lige lyst til at lave nogle vurderinger som jeg håber i tager til jer. Så hvis der skule være en ellers to som ville smide et hold op begynder jeg prompte.  Wink

alek9000
Manager

« Svar #2905: 16 Okt 2008, 12:45 »

Hej drenge. Jeg har lige lyst til at lave nogle vurderinger som jeg håber i tager til jer. Så hvis der skule være en ellers to som ville smide et hold op begynder jeg prompte.  Wink
Kan godt smide mit city hold op, selvom jeg nærmest lige har fået det rated  Tunge

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #2906: 16 Okt 2008, 12:45 »

Du må da gerne starte med mit Liverpool hold, lidt længere oppe Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #2907: 16 Okt 2008, 12:46 »

Kan godt smide mit city hold op, selvom jeg nærmest lige har fået det rated  Tunge

Okay, du bestemmer selv. Jeg rater bare de første hold som bliver smidt op Wink

alek9000
Manager

« Svar #2908: 16 Okt 2008, 12:46 »

Hvad angår HB har jeg gået meget efter en der kunne være meget med i det offensive, men samtidig kunne spille def. og der passede Diogo poerfek ind da jeg købte ham, han var også blevet Årets forsvarsspiller året før, men han er begyndt at halte lidt efter resten af holdet nu, og Sakho er der bare ikke noget at sige til, han er bare verdensklasse. Og hvad angår den defensive midtbane, der lukker forsvaret rigtig godt af nede bagved, så det fungerer faktisk perfekt, men det kan jo hurtigt vende...
Ja, det skal nok passe. Mener også jeg skrev at jeg ikke var sikker på ham, men hvis han passer ind er det jo fint Smiley

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #2909: 16 Okt 2008, 12:48 »

Ja, det skal nok passe. Mener også jeg skrev at jeg ikke var sikker på ham, men hvis han passer ind er det jo fint Smiley

Men er på udsigt efter en ny nu, fordi han har ikke helt klassen mere i forhold til de andre i truppen, men Dani Alves spiller i Chelsea, og mange af de talenter der dukker op kender man ikke rigtig Smiley

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010