home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 332835 gange)
Chakana
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2880: 15 Okt 2008, 01:01 »

Wow Jimmy, det er virkeligt et godt hold du har fået sammensat. Du må da være glad for det save, for jeg misunder sgu lidt dit hold. Chrétien og Luci er de to spillere som jeg har mest erfaring med, og det er kun positiv erfaring. Hvem er holdets vigtigste spiller - over kunne jeg evt. få et ss af ham? :-)

EDIT: Hvordan har Bãnel Nicolitã spillet, i den tid du har haft ham - for hans stats er ikke for gode, kun hurtigheden?
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 01:10 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2881: 15 Okt 2008, 11:03 »

Vincenzo Iaquinta i Leeds?! Hvor fedt! Udover ham, så syns jeg selvfølgelig også at resten af holdet er super godt. Er du rykket op fra League 1? Hvis ja, hvilken række ligger du så i nu?

stimo92
Gæst

« Svar #2882: 15 Okt 2008, 12:39 »

Er rimelig godt tilfreds med mit hold i 2. sæson Smiley

Differ
Lilleputspiller
*

« Svar #2883: 15 Okt 2008, 12:59 »

Jimmy. Du får probs med at stille hold til europæiske kampe.. Men ellers meget fedt hold..

MLL
Manager

« Svar #2884: 15 Okt 2008, 13:12 »

Manchester United
Stimo92's hold...

Målmænd
En af de eneste positioner du kan forstærke din start ellever på. Mener ikke at Ben Foster har kvaliteten til at være førsteholdsmålmand hos et klasse mandskab, som Manchester United. Ben Foster er uden tvivl en klasse målmand, men ser gerne målmand som Igor Akinfeev, på dit hold. Det ville være en god invistering.

8/10

Forsvaret
Forsvaret ser ganske fornuftigt ud, du har et solidt midterforsvar og nogle gode offensive backer. Savner dog lidt mere bredde, især på backerne. Gary Neville er en god reserve for Sergio Ramos, men hvor er Patrice Evra's reserve? Du skal ud og spille mange kampe i denne sæson, og det ville pynte godt med en reserve for Patrice Evra. Tvivler på at Patrice Evra kan holde til at spille Carling cup, FA cup, Premier League og Champions League. Du har uden tvivl et stærkt forsvar, som bliver svært at komme igennem.

8/10

Midtbanen
Midtbanen er du utrolig stærkt besat, og har klasse spillere både i din start ellever og på bænken. Du har også en god fordeling af de offensive og de defensive. Er glad for dit køb af Jeremy Toulalan. Han er en god balance spiller, som er vigtigt for et hvert top hold. Du har både nogle gode centrale spillere, og gode kanter. Nani og Cristiano Ronaldo kan ikke spille alle kampe i løbet af en sæson, men heldigvis har du klasse spillere som Park Ji-Sung, Ryan Giggs og Andres Guardardo til at tage over.

9/10

Angrebet
Muligvis det sted hvor du er bedst dækket ind. At du kan holde spillere som Klaas Jan Huntelaar og Dimitar Berbatov, på bænken, vidner om at du har to klasse spillere i Wayne Rooney og Carlos Tevez. Dit Angreb er formidabelt og vil skræmme alle dine modstandere. Du kan simpelthen ikke få det bedre (måske Francesco Totti ;-)). Ej du har et godt angreb med god fordeling af boksspillere og små vævre spillere, og jeg er spændt på at se, hvor mange mål alle fire angribere har scoret til sammen, når sæsonen er ovre.

10/10

Samlet set har du en super trup, taget i betragtning af at du kun er i sæson 2. God bredde på de fleste pladser, men samtidig plads til forbedring på målmandsposten for eksempel.

Alt i alt: 9/10

Tilbage på FmF Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #2885: 15 Okt 2008, 13:14 »

Vincenzo Iaquinta i Leeds?! Hvor fedt! Udover ham, så syns jeg selvfølgelig også at resten af holdet er super godt. Er du rykket op fra League 1? Hvis ja, hvilken række ligger du så i nu?
Han er i Premier League nu... han kører en blog om spillet. Wink

stimo92
Gæst

« Svar #2886: 15 Okt 2008, 13:16 »

tusind tak for den fantastiske gennemgang af mit hold MLL. Mht. venstrebacken, kan guardado jo spille den plads, og i yderste nødstilfælde har jeg O'shea. På målmandsposten, hvor jeg har Foster, har jeg prioriteret lavt. Foster er en ganske udemærket målmand, som du selv siger, og kan sagtens finde en bedre målmand. Men som sagt, har prioriteret den position lavt, da jeg manglede flere spillere i marken.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #2887: 15 Okt 2008, 13:24 »

hvordan er det nu jeg tager screen shots inde i spillet, hvis man ser bort fra print screen knappen?

Thaurat al Shabab

MLL
Manager

« Svar #2888: 15 Okt 2008, 13:26 »

tusind tak for den fantastiske gennemgang af mit hold MLL. Mht. venstrebacken, kan guardado jo spille den plads, og i yderste nødstilfælde har jeg O'shea. På målmandsposten, hvor jeg har Foster, har jeg prioriteret lavt. Foster er en ganske udemærket målmand, som du selv siger, og kan sagtens finde en bedre målmand. Men som sagt, har prioriteret den position lavt, da jeg manglede flere spillere i marken.

No prob Wink
Havde nu helt glemt Andres Guardado kunne spille den back plads, så ser det ganske godt ud Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #2889: 15 Okt 2008, 14:42 »

Jeg er Manchester United og befinder mig i december 2010. Mit hold er desværre meget urealistisk Sur. Jeg spiller meget med rotation, så har ikke en decideret startopstilling.

United dec. 2010

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2890: 15 Okt 2008, 14:44 »

EFter min mening har du desværre købt alt for meget ind i hvert fald Peace.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2891: 15 Okt 2008, 16:09 »

Manchester United

2. sæson

Dette er mit Manchester United hold anno 2009. (2.sæson). Jeg har prøvet at købe britisk ind, og holde ca. 50% førsteholdet britisk. Dette er egentlig lykkedes meget godt, for tolv ud af mine 21 førsteholdsspillere er britiske. Derud over foretrækker jeg at købe unge spillere og selv udvikle dem, fremfor at gå ud og købe nye spillere konstant. Jeg kan dog ikke sige mig fri for at have købt lidt ind.
Før i begynder at rate vil jeg prøve at svare på nogle af de spørgsmål/svagheder jeg ved i vil spørge om.

Førstesæson gik ikke helt optimalt hvor det kun blev til en 3. plads i ligaen. Dette er der blevet rettet op på i denne sæson, hvor mine spillere virkelig er begyndt at spille bold. Holdet virker mere sammenspillet, og resultaterne er heller ikke til at tage fejl af.

Lad mig starte med salget af Berbatov. Berbatov var sammen med Rooney mit klare førstevalg til angrebspositionen. Men da Berbatov efter 15 kampe endnu ikke havde scoret, valgte jeg at spille med en angriber, og Berbatov blev lejet ud til Porto. I porto gjorde han det helt fantastisk, og blevkåret til årets spiller i den portugesiske liga. Da han så kom tilbage til United havde jeg store forhåbninger til ham, men han fortsatte hvor han slap, men en gigantisk måltørke. Da Tottenham så bød 177 millioner blev han solgt.

Derud over kan jeg forestille mig at i vil stille spørgsmål til spillere som Georginho Wijnaldum og Mads Laudrup. Begge spillere blev købt til reserve holdet og evt. udlejning for at udvikle sig til kommende førsteholdsspillere .
Da både Ronaldo, Nani og Giggs løb ind i skader samtidig blev Wijnaldum hevet op, og gjorde det så godt at han tiltræk interesse fra klubber som West Ham, Tottenham og Aston Villa, og siden da har han været fast inventar i førsteholdstruppen.
Den samme historie gælder næsten for Mads Laudrup. Tevez og Hargreaves løb begge ind i skader. Derfor blev Laudrup hentet op fra reserveholdet for at udfylde den tomme plads på midtbanen. Dette gjorde han så overbevisende at han lige siden har været at finde i førsteholdstruppen. Han er sågar blevet udtaget til landsholdet, men nogen debut er det ikke blevet til endnu.

Håber det var svar på nogle af jeres (måske) fremtidige spørgsmål, og vis i vil have SS af nogle spillere så bare sig til.
Så nu håber jeg bare at i har lyst til at rate mit hold Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2892: 15 Okt 2008, 16:44 »

Det ser ganske fornuftigt ud, men hvordan skaffede du Micah Richards Shockeret?

EDIT: For Manchester City plejer ikke at ville slippe ham til Manchester United ticked off!
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 16:50 af Krellz » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2893: 15 Okt 2008, 16:51 »

Og jeg kunne da godt tænke mig SS af Wijnaldum og Laudrup Smiley!

MLL
Manager

« Svar #2894: 15 Okt 2008, 16:54 »

Manchester United
-RVM-'s hold...

Målmænd
Først og fremmest vil jeg lige tilføje at jeg er vild med din idé om at have mange britiske spillere. Med hensyn til dine målmænd, synes jeg du har gjort et fornuftigt køb af Scott Carson. Han er super og har selv haft gode erfaringer med ham i Liverpool. Din reserve målmand, Ben Foster, er også en målmand af en vis kaliber, og vil sagtens kunne overtage, hvis Scott Carson skulle løbe ind i en længere varende skade.

8/10  

Forsvaret
Dit forsvar ser stærkt ud, og Nemanja Vidic og Rio Ferdinand er vel nogle af de bedste i verden på den position. Dine backer Micah Richards og Patrice Evra er jeg også stor fan af, specielt Micah Richards som helt sikkert bliver en gevinst for dig. Når det så er sagt synes jeg du har en utrolig smal trup, det er ikke kun i forsvaret, men faktisk over hele linjen. Hvem skal tage over hvis Rio Ferdinand og Nemanja Vidic nu bliver skadet? For jeg ser ikke Jonny Evans og Wes Brown som kvalificerede afløsere. Du har uden tvivl et stærkt forsvar i din start ellever, men din bredde ser lidt skrøbelig ud. Og det er også derfor det for karakteren 7.

7/10

Midtbanen
Igen, utrolig stærk midtbane du har i din start ellever. Du har to gode balance spiller i Michael Carrick og Anderson. De er faktisk både gode i det defensive og det offensive. Cristiano Ronaldo og Nani er jo også helt fantastiske, og jeg er sikker på at de vil gøre det fremragende. Du er godt dækket en på den centrale del af midtbanen hvor du har Paul Scholes, Owen Hargreaves, Georginio Wijnaldum og lidt af en overraskelse i Mads Laudrup. Igen, må jeg tilføje at du mangler bredde på dine kanter. Nu hvor både Cristiano Ronaldo, Nani og Ryan Giggs er skadet, ser det utrolig skidt ud. Der er vel reelt kun Gerginio Wijnaldum som kan dække en kant position, nu hvor de andre er skadet. Så derfor er mit råd til dig: Køb dig nogle gode reserver til de kanter!

8/10

Angrebet
Du har heller ikke så mange spillere til angrebet, men det er heldigvis ikke det store problem i dette tilfælde, da du kun spiller med én angriber. Carlos Tevez, Wayne Rooney og Sergio Aguero er alle klasse spillere, og vil helt sikkert score mange mål i løbet af sæsonen. Nu er jeg lidt ked af du har solgt Dimitar Berbatov, men forklaringen har jeg fået. Dine 3 angribere minder meget om hinanden, og kunne godt tænke mig at se en target mand i klubben.

9/10

Samlet set har du en super startopstilling, men du mangler mere bredde. Nu er jeg ikke klar over hvem du har på reserve holdet, men jeg synes du burde investere i et par kanter og/eller en midterforsvar, hvis du har pengene til det? Min vurdering kan godt være lidt hård, men det er fordi jeg godt kan lide hold hvor flere kan tage over, hvis uheldet er ude, og spillere får skader. Så derfor får dit hold karakteren 7.

Alt i alt: 7/10
« Seneste Redigering: 15 Okt 2008, 16:59 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010