home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333020 gange)
sevillafc
Juniorspiller
**

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2865: 14 Okt 2008, 15:41 »

Det er godt nok en defensiv opstilling! Og jeg vil faktisk sige du kan forbedre på langt de fleste pladser, måske lige bortset fra Cech, Terry, A. Cole og Lampard. Og hvor i alverden har du gjort af Essien?! Den mand er jo belagt med guld!
Så forstår jeg heller ikke helt at du har købt en kantspiller som Quaresma, når du ikke rigtigt spiller med kanter. Desuden har du en udmærket reservemålmand, og vil sige du kunne ha brugt penge bedre end på en målmand.
Og hvad laver Drogba på bænken?!

1. Jeg solgte Essien efter 3-4 kampe for at få penge til Garay, som er blev månedens spiller 4 gange i træk.

2. Klaas-Jan Huntelaar har scoret 9 mål i 16 kampe og Shevchenko har scoret 11 mål i 22 kampe, mens Drogba har scoret 3 mål i 14 kampe. Det syns jeg er svar nok  Wink

3. Selvfølgelig ændrer jeg på opstillingen når Quaresma kommer! Jeg sælger Cudicini, lejer Hilario ud, og sætter Hugo Lloris på reserveholdet så han kan udvikle sig lidt mere.

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2866: 14 Okt 2008, 15:44 »

Jeg vil umidlbart sige at en 4-2-3-1 vil være den oplagte opstilling for dig. Den ville passe godt til dit hold, da den dækker det defensive, og samtidig udnytter din fantastiske offensiv. Derud over ville jeg nok placere en Frank Lampard på den offensive midtbane, og bygge mit spil op omkring ham. Gør ham til spilfordeler, og få ham til at lægge boldende til dine to angribere. Derud over ville jeg også forsøge at få ham til at skyde udefra da Lampard jo har et formidabelt spark. Hvis du kan få dine angribere til at fungere med lampard, vil jeg sige at dit måltørke skulle blive løst. Med dine kanter Joe Cole, og snart Quaresma ville jeg trække en pil ind til angriberne, for på dem måde at få dem ind i boksen hvor de endten kan sparke bolden ind, eller hjælpe angriberne. Derud over ville jeg også gå ind i spiller indstillinger og få dem til at lave indlæg ofte.

Tusind tak -RVM-! Det der kan jeg bruge til noget! Kunne du give et link til hvordan du syns min opstilling skulle være og med pile? Har lidt svært ved at forstå hvad du mener med 4-2-3-1, ja, kald mig fatsvag eller ej, men har stadig svært ved det xD

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2867: 14 Okt 2008, 15:45 »

Cech

Ferriara*      Garay      Terry       A.Cole  

Quaresma  Lampard    Ballack*  J.Cole  

Drogba        Huntelaar

sådan skal du stille op, synes jeg. Der hvor jeg har sat *, er der brug for forbedringer Meget ærgeligt at du har solgt Essien. Smiley  

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2868: 14 Okt 2008, 15:49 »

Tusind tak -RVM-! Det der kan jeg bruge til noget! Kunne du give et link til hvordan du syns min opstilling skulle være og med pile? Har lidt svært ved at forstå hvad du mener med 4-2-3-1, ja, kald mig fatsvag eller ej, men har stadig svært ved det xD

Det var så lidt, og selvølfgelig kan jeg det. Denne opstilling har jeg selv haft stor succes med Smiley

4-2-3-1

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2869: 14 Okt 2008, 15:51 »

Tak Taha. Vil følge dit råd og forstærke på midtbanen og højreback. Men bruger den 4-2-3-1 opstilling som -RVM- har vist mig Grin

Rooland
Manager

« Svar #2870: 14 Okt 2008, 16:53 »

Mit West Ham hold i 3. sæson Smiley RATE! Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2871: 14 Okt 2008, 16:55 »

Ribéry??!?! Shockeret Hvordan fik du ham? Shockeret

Rater lidt senere. Wink

andersvilster
Gæst

« Svar #2872: 14 Okt 2008, 16:59 »

Mit West Ham hold i 3. sæson Smiley RATE! Wink

Godt hold. rigtig rigtig godt hold Thumbs Up må jeg prøve at se din taktik, fordi en 4-4-2 diamant med Sissoko på DMC og Ribery på OMC ville være pænt ondt Djævel

Rooland
Manager

« Svar #2873: 14 Okt 2008, 17:13 »

Godt hold. rigtig rigtig godt hold Thumbs Up må jeg prøve at se din taktik, fordi en 4-4-2 diamant med Sissoko på DMC og Ribery på OMC ville være pænt ondt Djævel

Barruso passer nu perfekt ved siden af Sissoko, så den formation holder jeg mig til Smiley

andersvilster
Gæst

« Svar #2874: 14 Okt 2008, 17:19 »

Det er fakstisk et rigtig rigtig ondt hold. At du ikke ligger nr. 1 er mig en gåde Peace

MLL
Manager

« Svar #2875: 14 Okt 2008, 17:25 »

West Ham United
Roolands hold...

Målmænd
Det ser ganske fint ud på målmands posten. Robert Green er en utrolig stærk målmand, måske Englands stærkeste? Er dog lidt i tvivl om din 2. målmand, Stuart Taylor kan stå distancen, hvis Robert Green skulle gå hen og få en længere varende skade. I mine øjne er det faktisk én af de eneste positioner du kunne forstærke dig på. Robert Green skal du selvfølgelig ikke skifte ud, da han er en sunper målmand. Dog ser jeg gerne en bedre 2. målmand, det behøver ikke være den helt dyre af slagsen. Måske en Vincent Enyeama, men han er sikkert solgt.

8/10

Forsvaret
Udemærket forsvar du har fået skaffet dig der. Skal vi starte med backerne, er der intet at sætte en finger på der. Aleksandar Kolarov, Valon Behrami, Emmanuel Eboue, Julien Faubert osv. det er klasse, og det taler for sig selv. Dit midterforsvar ser også fornuftigt ud, der er god bredde, og det er 4 klasse spillere du har dig der.

9/10

Midtbanen
Utrolig stærk midtbane du har dig der. God blanding af talenter som Axel Witsel og vetaraner som Franck Ribery. Du har også en god bredde på midtbanen, både på kanterne og den centrale del. Du har også en god balance spiller i Mahamed Sissoko, og samtidig offensive kræfter som Franck Ribery, Axel Witsel og Stewart Downing. Super midtbane!

9/10

Angrebet
Rigtig fornuftigt angreb du har dig der. Du har både de hurtige angribere som Steven Fletcher og Andy Johnson, og samtidig de fyssiske angribere i Dean Ashton og Mario Gomes. Som jeg kan se scorer de også okay mange mål, hvilket jo er det vigtigste for en angriber.

8/10

Samlet set har du et rigtig fornuftigt mandskab som helt sikkert kan få en god top placering, der er god bredde på alle pladser og du har klasse spillere på næsten samtlige positioner.

Alt i alt: 9/10

Tilbage på FmF Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #2876: 14 Okt 2008, 17:30 »

West Ham United
Roolands hold...

Målmænd
Det ser ganske fint ud på målmands posten. Robert Green er en utrolig stærk målmand, måske Englands stærkeste? Er dog lidt i tvivl om din 2. målmand, Stuart Taylor kan stå distancen, hvis Robert Green skulle gå hen og få en længere varende skade. I mine øjne er det faktisk én af de eneste positioner du kunne forstærke dig på. Robert Green skal du selvfølgelig ikke skifte ud, da han er en sunper målmand. Dog ser jeg gerne en bedre 2. målmand, det behøver ikke være den helt dyre af slagsen. Måske en Vincent Enyeama, men han er sikkert solgt.

8/10

Forsvaret
Udemærket forsvar du har fået skaffet dig der. Skal vi starte med backerne, er der intet at sætte en finger på der. Aleksandar Kolarov, Valon Behrami, Emmanuel Eboue, Julien Faubert osv. det er klasse, og det taler for sig selv. Dit midterforsvar ser også fornuftigt ud, der er god bredde, og det er 4 klasse spillere du har dig der.

9/10

Midtbanen
Utrolig stærk midtbane du har dig der. God blanding af talenter som Axel Witsel og vetaraner som Franck Ribery. Du har også en god bredde på midtbanen, både på kanterne og den centrale del. Du har også en god balance spiller i Mahamed Sissoko, og samtidig offensive kræfter som Franck Ribery, Axel Witsel og Stewart Downing. Super midtbane!

9/10

Angrebet
Rigtig fornuftigt angreb du har dig der. Du har både de hurtige angribere som Steven Fletcher og Andy Johnson, og samtidig de fyssiske angribere i Dean Ashton og Mario Gomes. Som jeg kan se scorer de også okay mange mål, hvilket jo er det vigtigste for en angriber.

8/10

Samlet set har du et rigtig fornuftigt mandskab som helt sikkert kan få en god top placering, der er god bredde på alle pladser og du har klasse spillere på næsten samtlige positioner.

Alt i alt: 9/10

Tak for den bedømmelse Smiley
Det er fakstisk et rigtig rigtig ondt hold. At du ikke ligger nr. 1 er mig en gåde Peace

Der er kun 4 point til 1. pladsen Wink Og tak  Thumbs Up

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2877: 14 Okt 2008, 18:44 »

Her er mit Celtic hold i starten af 2. sæson. Jeg er selv meget tilfreds med holdet, og i særdeleshed glad ofr den britiske stamme. Jeg har udelukkende købt britiskt ind, og jeg vil mene atjeg har købt de fleste gode britere som jeg nu kan få fat i. Jeg har en masse unge spillere til at tage over for de lidt ældre, så jeg ved ikke om der er brug for så særlig mange flere indkøb. Jeg mener holdet er det bedste i den skotske liga, og denne gang skal ligaen vindes. Sidste sæson blev jeg nummer 2 efter Rangers.

Der har været et par utrolig gode vurderinger i denne tråd i de seneste dage, og jeg håber også på en til mit hold  Smiley

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2878: 15 Okt 2008, 00:56 »

Nobody? Smiley

Jeg fører btw ligaen  efter 7 runder med 6 sejre og 1 uafgjort, så det beviser måske at det er det sætrkeste hold i ligaen Opstemt Ched Evans har startet som lyn og torden og har scoret 18 mål i 11(3) kampe tror jeg det var Opstemt

19-18!

JimmyGP
Manager

« Svar #2879: 15 Okt 2008, 00:57 »

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010