home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333027 gange)
alek9000
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2850: 13 Okt 2008, 20:31 »

Super stærkt hold. Og  hvordan kan du få sådan nogle klasse-spillere til?
Hvem tænker du på Smiley?

alek9000
Manager

« Svar #2851: 13 Okt 2008, 20:43 »

Slet ingen der vil rate?  Ubeslutsom

andersvilster
Gæst

« Svar #2852: 13 Okt 2008, 20:49 »

Hvem tænker du på Smiley?

Moutinho, Van der Vaart, Di Maria, Albiol, Rafinha, Kuzmanovic, Emmanuelson, Catermole Peace

andersvilster
Gæst

« Svar #2853: 13 Okt 2008, 20:49 »

Slet ingen der vil rate?  Ubeslutsom

Super stærkt hold Peace

alek9000
Manager

« Svar #2854: 13 Okt 2008, 20:52 »

Moutinho, Van der Vaart, Di Maria, Albiol, Rafinha, Kuzmanovic, Emmanuelson, Catermole Peace
Moutinho hentede jeg i starten. Det gad han godt. Det samme med Kuzmanovic. Cattermole er faktisk reserve som er hentet op. Albiol fik jeg for 190 lige efter UEFA triumfen. Rafinha fik jeg også i starten. Van der Vaart var utilfreds i Madrid, hvilket han altid bliver, så jeg hentede ham for 60 mio til min klub. Emmanuelson fik jeg for 130 fra Ajax. Di Maria fik jeg for sølle 80 fra Benfica  Peace
Super stærkt hold Peace
Hehe, tak er også godt selv tilfreds med det  Peace

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2855: 14 Okt 2008, 10:52 »

Alek9000 - Manchester City

Til at starte med vil jeg gerne påpege at det er et helt fantastisk mandskab du råder over. Der er en god brede på holdet, og en masse stjerner i blandt. Nu kan det jo være at det ikke er din foretrukkne start 11-er du har sat, men hvis det er forstår jeg ikke helt hvorfor stjerner som Robinho, Elano, Kuzmanovic og Jo ikke starter inde? Men som sagt så kan det jo være at dette ikke er din normale start 11-er

Målmænd:

Umidelbart vil jeg sige at dine målmænd er dit svageste led. Joe Hart og Kasper Schmeichel er da fantastiske målmænd, men hvis du skal ud og gøre dig gældene som en af verdensbedste klubber, så bliver du i mine øjne nød til at forstærke dig på den position. Både Hart og Schmeichel er stadig unge og kan stadig udvikle sig til at blive klasse, men hvis jeg var dig ville jeg nok anskaffe mig en målmand med lidt mere erfaring.

Karakter: 6/10

Forsvar:

I forsvaret står du rigtig stærkt, og er i mine øjne en af de bedste forsvars kæder i premier league. Spillere som Richards, Rafinha, Albiol og Emanuelson fortæller lidt om klassen. I mine øjne behøves der ikke nogen ændringer her, da du har et forsvar der sagtens kan begå sig i Europa. Derud over er de fleste af dem stadig unge, hvorfor dit forsvar kun kan blive bedre og bedre hvis du lader dem udvikle sig.

Karakter: 9/10

Midtbane:

Din midtbane er udentvivl det stærkeste på dit hold. Med Kuzmanovic, Moutinho og Elano på midtbanen kan det ikke andet end at gå galt. Du har en fantastisk bredte hvilket man kan se på din bænk. Når spillere som Van Der Vaart og Wright-Phillips er på bænken, kan din startende midtbane ikke være andet en fantastisk. Her behøves ingen ændringer da du uden tvivl har en af verdens stærkste midtbaner.

Karakter: 10/10

Angreb:

Så er vi nået til den lidt sjovere del. Dine angribere. ENdnu engang råder du over et stærkt angreb, hvilket spillere som Robinho og Jo uden tvivl fremhæver. Jeg er dog lidt undrende over at spillere som Evans og Sturridge starter inde, for er de ikke lidt unge? Så hellere Robinho og Jo starte inde. Når det så er sagt, så er Evans og Sturidge begge gode, men måske mangler du en lidt ældre og rutineret bomber til at gå ind og tage over hvis enten Robinho eller Jo bliver skadet, eller hvis de nu skulle skuffe? Nu ved jeg jo ikke hvordan Evans og Sturridge har spillet i foregående sæson for det kan jo være at de har gjort det helt fantastisk.
Men alt i alt synes jeg at du mangler lidt bredte her for at have et fuldent angreb.

Karakter: 8/10

Alt i alt et stærkt hold. Uden tvivl en af de stærkere, men der er stadig plads til forbedring.

Samlet Karakter: 9/10

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2856: 14 Okt 2008, 11:48 »

Hej tjek lige mit real hold ud:

Er i starten af anden sæson og i første vandt jeg liga, chl og pokal ;o)
Skal lige siges at jeg vandt med 102 point foran Barcalonas 100!!!

Cassilas

Daniel Alves (købt i år for 445 mio) - Ramos - Pepe - Marcelo

Sneider - Diarra - De la Red - Silva (købt i år for 640 mio)

Aguero - Raul

Reserver:

Akinfeev, Gago, van der Vaart, Nistelrooy, Robben, Drenthe, Torres, Pablo, Metzelder, Higuain, Balotelli, Kalouda, Ferrari, Saviola, Barnetta, Juanfran, Granero, A. Negredo,

Talenter:
Zakho, Jevtic, Oliva, Cabellos, Victor Moses, Ransford Osei (kommer næste år), Abdou Traore, Pablo Piatti , Ronnie Schwartz ;o), Alex Teixeira, brødrene Laudrup, Barazite, Olazabal

Har forresten kun tabt 3 kampe - til chelsea - Fiorentina og til Barza.... Vundet 54, 12 uafgjort, 3 tabt. mål for 145 - mål imod 34

Hvad siger I til holdet? Cesc?

alek9000
Manager

« Svar #2857: 14 Okt 2008, 13:19 »

Mange tak for din vurdering RVM - Altid rart med sådan en Wink
Men som sagt så starter jeg heller ikke som der stod på billedet jeg gjorde. Det var fordi jeg spillede en kamp som mine 'reserver' kunne tage sig af. Vil nok også give dig ret i, at angrebsposten skal forbedres. Mht målmandsposten.. Måske, men så skal han virkelig også være klasse ham jeg henter, for Joe har gjort det forrygende.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2858: 14 Okt 2008, 14:58 »

AmagerFF - Real Madrid

Utroligt stærkt hold du har fået skabt dig AmagerFF, og med the triple kan det jo ikke andet end fungere mere end optimalt. Et drømmehold jeg helt sikkert ville elske at få lov til at råde over hvis jeg var manager i virkeligheden.

Målmænd:

Her er der jo egentlig ikke så meget at sige andet en klasse, klasse og klasse. Casilias er i mine øjne verdensbedste målmand, og med ham på mål fås det ikke bedre. Oven i det har du også Igor Akinfeev til rådighed. Akinfeev i ligesom Casilias i mine øjne en af verdens bedste hvis ikke verdens mest talentfulde målmand. Hvis Casilias skulle rende ind i en længere varende skade har du vist ikke noget at bekymre dig om, for uden at vide det er jeg næsten 100% sikker på at Akinfeev kan gøre det lige så godt for dig.

Forsvar:

Endnu en gang er du fantastisk dækket ind her. Med Alves, Ramos, Pepe og Marcelo har du uden tvivl en af verdensbedste forsvarskæder. Din resverver Metzelder og Drenthe er nogle spillere der også har klassen til at begå sig på dit hold. Specielt Drenthe synes jeg er stærkt undervuderet, og kan i løbet af nogle år måske tilkæmpe sig en plads i start 11-eren. Du har en god brede, og jeg kan ikke se hvor der skulle forstærkes. Et stærkt og ungt forsvar der kun kan blive bedre og bedre med årene.

Midtbane:

Her står du igen stærkt, men synes du har bedre alternativer til din centrale midt sidende på bænken. Men lade mig starte med din kant. Sneijder og Silva er i sig selv klasse. Silva kender alle, og ved hvilken fantastisk tekniker han er. En spiller du helt sikkert vil få glæde af i fremtiden. Dødboldskongen Sneijder er ligesom Silva i sin helt egen klasse. Han er god teknisk, og så sparker han fantastisk til en bold, og hans frispark og hjørnespark er i en klasse hvor kun Beckham kan være med. Din centrale midt Diarra og De la Red er god, men forstår ikke hvorfor du starter med to så defensive spillere ind, når du har så mange formidable offensive spillere sidende på din bænk. Med de spillere du har til rådighed vil jeg umidlbart mene at Diarra og Van der Vaart ville være det stærkeste du kunne stille med. Men nu ved jeg jo ikke hvordan de to andre spillede i første sæson. Hvis de gjorde det godt er det jo ikke sikkert at du behøver at ændre det. Udover dem har du spillere som Gago, Robben og Barnetta siddende på bænken hvilket vidner om den fantastiske bredde du besider.

Angreb:

Her er der ikke så meget at være i tvivl om. Uden tvivl noget nær det bedste angreb man kan få. Rutinerede Raul kombineret med vidunderbarnet Agüero. Raul er udentvivl en af de farligste angribere i spillet, og det samme tæller for Agüero. Kan ikke se hvordan dine reserve spillere van Nistelrooy, Saviola og Balotelli skulle have en chance for at slå dem ud af start 11-eren. Men med disse reserve spillere vil jeg heller ikke mene at du skal være nervøs for evt. skader. Du står utroligt stærkt her. Angrebet er uden tvivl den position hvor du står stærkest lige med undtagelse af dine målmænd.

Et helt utroligt hold du har samlet dig her. Ikke nok med at din start 11-er en klasse for sig, har du verdens nok bedste reserver. Dine talenter er jo heller ikke til at tage fejl af. En klasse for sig. Som jeg ser det nu, ville du ikke behøve at lave indkøb de næste fem sæsoner, hvis ikke flere, for du er allerede dækket så godt ind som du kan.

Samlet karakter: 10/10

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2859: 14 Okt 2008, 15:05 »

Ja, det er så mit Chelsea hold d.14 December og d.1 Januar får jeg Ricardo Quaresma og Hugo Lloris til klubben.

Men nu til holdet. Det gik godt i starten, og jeg vandt meget. Men det går virkelig dårligt nu, og som i kan se ligger jeg nr.5, selvom jeg burder ligge dårligst nr.3 eller derhen af. Jeg kunne godt bruge til coaching til opstillingen osv.!  Grin

Jeg burde gå videre i ChL men nu tabte jeg 1-0 til Shakhtar Donetsk pga. min dårlige stime  ticked off, er ikke sikker på hvor man kan se gruppespillet i ChL!

Men please, hjælp og giv mig nogen gode råd  Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #2860: 14 Okt 2008, 15:21 »

Godt nok en mærkelig opstilling..den er da alt for defensiv.

sevillafc
Juniorspiller
**

« Svar #2861: 14 Okt 2008, 15:24 »

Godt nok en mærkelig opstilling..den er da alt for defensiv.

Så foreslå noget andet, tak Opstemt Uden at lyde for sur   Ubeslutsom

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2862: 14 Okt 2008, 15:24 »

AmagerFF - Real Madrid
på din bænk. Med de spillere du har til rådighed vil jeg umidlbart mene at Diarra og Van der Vaart ville være det stærkeste du kunne stille med. Men nu ved jeg jo ikke hvordan de to andre spillede i første sæson.

De 4 spiller hver anden kamp - så der er meget rotation....

Jeg takker meget for din vurdering - jeg er i øvrigt ubesejret 48 kampe nu i ligaen.... ;o)

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2863: 14 Okt 2008, 15:33 »

Det er godt nok en defensiv opstilling! Og jeg vil faktisk sige du kan forbedre på langt de fleste pladser, måske lige bortset fra Cech, Terry, A. Cole og Lampard. Og hvor i alverden har du gjort af Essien?! Den mand er jo belagt med guld!
Så forstår jeg heller ikke helt at du har købt en kantspiller som Quaresma, når du ikke rigtigt spiller med kanter. Desuden har du en udmærket reservemålmand, og vil sige du kunne ha brugt penge bedre end på en målmand.
Og hvad laver Drogba på bænken?!

Vuelve la ilusión

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2864: 14 Okt 2008, 15:39 »

Jeg vil umidlbart sige at en 4-2-3-1 vil være den oplagte opstilling for dig. Den ville passe godt til dit hold, da den dækker det defensive, og samtidig udnytter din fantastiske offensiv. Derud over ville jeg nok placere en Frank Lampard på den offensive midtbane, og bygge mit spil op omkring ham. Gør ham til spilfordeler, og få ham til at lægge boldende til dine to angribere. Derud over ville jeg også forsøge at få ham til at skyde udefra da Lampard jo har et formidabelt spark. Hvis du kan få dine angribere til at fungere med lampard, vil jeg sige at dit måltørke skulle blive løst. Med dine kanter Joe Cole, og snart Quaresma ville jeg trække en pil ind til angriberne, for på dem måde at få dem ind i boksen hvor de endten kan sparke bolden ind, eller hjælpe angriberne. Derud over ville jeg også gå ind i spiller indstillinger og få dem til at lave indlæg ofte.

Sider: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010