home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333011 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2820: 13 Okt 2008, 10:27 »

Cesc og Newton Heath; Hold da op det er flot det i skriver der! Stor ros herfra.

Mange tak Yoggi  Smiley
Dejligt at vores arbejde bliver anerkendt.

Newton Heath
Manager

« Svar #2821: 13 Okt 2008, 11:12 »

Hej drenge. Er der en der frisk til at komme med en vurdering af mit ynglingssave. Har fokuseret meget på at hente italienere og jeg synes også det går godt nok på det punkt: Har lige vundet mesterskabet med dette hold, og er nu klar til den næste sæson. Her kommer det: Juventus 2012

Bare bedøm drenge  Smiley

alek9000
Manager

« Svar #2822: 13 Okt 2008, 11:25 »

Newton:

Jo et rigtigt godt hold du har sammensat der. Det man nok lægger mest mærke til er, at alle undtagen en mand i din startellever er italiener. Rigtig dejligt at se.

Målmand:
Buffon og Akinfeev. Italiens bedste målmand og Ruslands bedste målmand. Verdensklasse. Ingen problemer på nogen måde der.

Forsvar:
Rigtigt godt forsvar også. Dog synes jeg der mangler lidt klasse over det. Samba.. Altså tidligere Blackburn spiller. Kan godt være han er god, men savner en rigtig klassespiller der. Cegli og Silvestri er gode backer også. Criscito, dejligt at du har holdt på ham.

Midtbane:
Daniele er verdensklasse! Kender ikke så godt til Luca, men han er sikkert god. - Han er i hvert fald italiener. Kanterne fås ikke bedre fra støvlelandet. Montolivo på den offensive, bliver heller ikke bedre. Stærk midtbane!

Angreb:
Ja hvad er det at sige. Rossi er en fantastisk angriber som altid er god for en masse mål. Italiens bedste på dit tidspunkt!

Dejligt med en masse italienere, det er hvad jeg kan lide ved holdet. Synes det er visse mangler i din bagkæde. Men rigtigt stærkt hold i en overall vurdering!
8/10

andersvilster
Gæst

« Svar #2823: 13 Okt 2008, 11:27 »

Newton Heath@: Du har et klasse hold og jeg kan godt lide din ide om at købe italiensk. (Selvom jeg ikke synes der er ret mange italienere uden for starting 11 Peace) og Applaus herfra

Newton Heath
Manager

« Svar #2824: 13 Okt 2008, 11:28 »

Newton:

Jo et rigtigt godt hold du har sammensat der. Det man nok lægger mest mærke til er, at alle undtagen en mand i din startellever er italiener. Rigtig dejligt at se.

Målmand:
Buffon og Akinfeev. Italiens bedste målmand og Ruslands bedste målmand. Verdensklasse. Ingen problemer på nogen måde der.

Forsvar:
Rigtigt godt forsvar også. Dog synes jeg der mangler lidt klasse over det. Samba.. Altså tidligere Blackburn spiller. Kan godt være han er god, men savner en rigtig klassespiller der. Cegli og Silvestri er gode backer også. Criscito, dejligt at du har holdt på ham.

Midtbane:
Daniele er verdensklasse! Kender ikke så godt til Luca, men han er sikkert god. - Han er i hvert fald italiener. Kanterne fås ikke bedre fra støvlelandet. Montolivo på den offensive, bliver heller ikke bedre. Stærk midtbane!

Angreb:
Ja hvad er det at sige. Rossi er en fantastisk angriber som altid er god for en masse mål. Italiens bedste på dit tidspunkt!

Dejligt med en masse italienere, det er hvad jeg kan lide ved holdet. Synes det er visse mangler i din bagkæde. Men rigtigt stærkt hold i en overall vurdering!
8/10

Mange tak for din vurdering alek  Smiley
Hvis du skal ha' SS af Cigarini siger du bare til Smiley

Newton Heath@: Du har et klasse hold og jeg kan godt lide din ide om at købe italiensk. (Selvom jeg ikke synes der er ret mange italienere uden for starting 11 Peace) og Applaus herfra

Mange tak til dig også  Opstemt

alek9000
Manager

« Svar #2825: 13 Okt 2008, 11:30 »

Ja jeg vil gerne lige se ss Smiley. Vil også gerne se ss af Cegli.

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2826: 13 Okt 2008, 12:04 »

Hej tjek lige mit real hold ud:

Er i starten af anden sæson og i første vandt jeg liga, chl og pokal ;o)
Skal lige siges at jeg vandt med 102 point foran Barcalonas 100!!!

Cassilas

Daniel Alves (købt i år for 445 mio) - Ramos - Pepe - Marcelo

Sneider - Diarra - De la Red - Silva (købt i år for 640 mio)

Aguero - Raul

Reserver:

Dudek, Gago, van der Vaart, Nistelrooy, Robben, Drenthe, Torres, Pablo, Metzelder, Higuain, Balotelli, Kalouda, Ferrari,

Talenter:
Zakho, Jevtic, Oliva, Cabellos, Victor Moses, Ransford Osei (kommer næste år), Abdou Traore, Pablo Piatti , Ezequiel Garay, Ronnie Schwartz ;o),

Mine næste indkøb vil være spanske og jeg lurer lidt på Javi Martines, David Villa og Fabregas.....

Hvad siger I til det?

Og så lige en anden ting - vil gerne vise jer nogle SS - hvordan i alverden gør man det?

andersvilster
Gæst

« Svar #2827: 13 Okt 2008, 12:10 »

Og så lige en anden ting - vil gerne vise jer nogle SS - hvordan i alverden gør man det?

Hey. Har selv haft lidt prob. med ss men i can give it a shot Peace

1: på dit tastatur skulle der gerne være en knap der står Print Screen på den klikker du på.
2: Du går ind i Paint og klikker Ctrl - v/går ind under Rediger og sæt ind.
3: gemmer det et sted du kan huske, jeg gør det på skrivebordet
4: du kan fx. bruge imageshack. derinde klikker du på Gennemse, finder dit ss og får den derind. så Upload din fil. og så burde du kunne finde ud af resten Thumbs Up

Og hvis du stadig ikke kan finde ud af det, så spørg mig over Privat Besked Peace
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 12:13 af andersvilster » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2828: 13 Okt 2008, 12:11 »

Har lige overtaget manager pladsen i Hamburg, i 2012. Jeg har været i Real Madrid i 3 sæsoner, der vandt jeg 2 ligaer og en Chanmpions leage titel. Men jeg ville gerne have nye udfordringer. Jeg blev så manager, for både for Argentina og Zaragoza. Da jeg overtog Zaragoza, lå de på et 17. plads. Men jeg har desværre ikke kunne hjælpe dem, med at få en bedre placering. Det blev enda værre, jeg var helt ned på sisdte pladsen med dem. Så valgte at give op, og nu er jeg så manager for Hamburg.

Her er truppen: http://imageshack.dk/imagesfree/p7G92617.jpg
Ved ikke helt hvordan jeg skal stille op. Noget hjælp der ville være rart Smiley
Har 219mio kr at købe ind for.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2829: 13 Okt 2008, 12:18 »

Hej tjek lige mit real hold ud:

Er i starten af anden sæson og i første vandt jeg liga, chl og pokal ;o)
Skal lige siges at jeg vandt med 102 point foran Barcalonas 100!!!

Cassilas

Daniel Alves (købt i år for 445 mio) - Ramos - Pepe - Marcelo

Sneider - Diarra - De la Red - Silva (købt i år for 640 mio)

Aguero - Raul

Reserver:

Dudek, Gago, van der Vaart, Nistelrooy, Robben, Drenthe, Torres, Pablo, Metzelder, Higuain, Balotelli, Kalouda, Ferrari,

Talenter:
Zakho, Jevtic, Oliva, Cabellos, Victor Moses, Ransford Osei (kommer næste år), Abdou Traore, Pablo Piatti , Ezequiel Garay, Ronnie Schwartz ;o),

Mine næste indkøb vil være spanske og jeg lurer lidt på Javi Martines, David Villa og Fabregas.....

Hvad siger I til det?

Køb Fabregas, og brug ham istedet for Da La Red. Villa istedet for Raul, ellers ser det rigtig godt ud Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #2830: 13 Okt 2008, 13:01 »

Hvorfor bumpe dit indlæg, når det står ét indlæg over det andet, Taha?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2831: 13 Okt 2008, 13:03 »

har slettet er du glad nu ?

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #2832: 13 Okt 2008, 16:28 »

http://gemdet.nu/13/1223906594arsenal_(arsenal__spillere).png
mit gamle arsenal hold, meget stolt af mit hold Smiley

New Generation!
Young Guns is Loaded!

andersvilster
Gæst

« Svar #2833: 13 Okt 2008, 16:31 »

http://gemdet.nu/13/1223906594arsenal_(arsenal__spillere).png
mit gamle arsenal hold, meget stolt af mit hold Smiley

Det er et rigtig godt hold du har dig. Må jeg prøve at se et ss af Mannone? for jeg får altid at vide han er for dårlig. Og så mener jeg heller ikke at Cristiano passer ind til Arsenal Peace

knudsen
Ynglingespiller

« Svar #2834: 13 Okt 2008, 16:35 »

Det er han også, havde lige solgt Fabianski på det tidspunkt, også var han den eneste Tilbage som sub for Lloris, jeg har ikke gamet mere, har kun et par screenshots.

New Generation!
Young Guns is Loaded!

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010