home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333170 gange)
Petrust
Ynglingespiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2805: 11 Okt 2008, 18:45 »

Utrolig stærkt hold du har. Tamuz bomber sygt !  Opstemt

han er først lige begyndt at score mål, men håber da også virkelig han kommer godt i gang :p

Newton Heath
Manager

« Svar #2806: 11 Okt 2008, 18:47 »

han er først lige begyndt at score mål, men håber da også virkelig han kommer godt i gang :p

Hvis han først "kommer igang" så er han i hvert fald fantastisk.  Smiley

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #2807: 11 Okt 2008, 18:49 »

Hehe.. Synes også jeg fik utrolig billigt..  80 mio + 50 % videresalgsklausul desværre, men det var det eneste de ville acceptere

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2808: 11 Okt 2008, 19:01 »

@Nøstved-fan
Mange tak du. Er godt klar over Schmeichel ikke er i så høj klasse som Frey, men han gør det rigtigt godt når han kommer ind. Er dog godt klar over at hvis Frey forlader klubben, så skal jeg have en ny målmand. Mht. til forsvaret så er det også min bekymring, har bare utrolig svært ved at finde en god FC. Tak for rosen på midtbanen, er også rigtig glad for den, har virkelig fat i klasse spillere. I angrebet har jeg Anselmo Ramon(se screen shot), men jeg skifter også lidt med Milan Baros.

Det var da så lidt. Ramon ser ud til at være meget god og Lupoli og Baros er jo udemærket subs. Der findes rigtig mange gode italienske forsvarsspillere, prøv at søg på det.
 Thumbs Up

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #2809: 11 Okt 2008, 19:45 »

Dit hold er lidt svært at bedømme, for der er ingen tvivl om at dit hold er virkelig flotog stækt besat på alle pladser.
Men samtidig forstår jeg ikke helt hvorfor du har vraget hele det gamle Arsenal hold på kun 1 år. Det tidligere hold var meget talentfuldt og havde ikke brug for så mange udskiftninger. Men til trods for det er dit hold jo rigtig flot!

Målmænd:
Lloris er høj klasse og Fabianski er en udemærket sub.

Forsvar:
Fra venstre: Marcelo er god, men jeg syntes at han er et af de svage steder på dit hold, Clichy er rigtig god og nok også bedre end Marcelo. Men stærk venstre side. Din højre back er verdensklasse! Ingen tvivl om det, Alves og Sagna er fantastiske spillere. Dit Midterforsvar ser også stærkt ud, Garay, Richards, Gallas, Kompany, Djourou, det er sku flot.

Midtbane:
Fra Venstre: Guardado har et kæmpe potentiale og Mata/Rosicky er gode subs. Quaresma er der ikke meget at sige til, han er god, Hleb og Wallcott er fantastiske subs. Fabregas og Martínez er klasse, Johnson og Zapater er rigtig fine subs. Hvis jeg var dig ville jeg måske bruge Johnson i stedet for Martínez.

Angreb:
Rossi og Agüero er VERDENSKLASSE, det fåes ikke bedre. Adebayor og Cavani er kvalitets subs!

Til trods for at jeg kan lide at du har købt så meget ind på så kort tid, så er jeg sku inponeret. Rigtig stærkt hold.
Hvis man skulle finde svage punkter er det måske Martínez og Marcelo. Men ellers genialt hold.

10/10 Thumbs Up
Jeg er Chelsea fan, så jeg valgte simpelthen at starte et spil med Arsenal, min mission var så at alle Arsenal spillere skulle ud, har dog haft lidt problemer med at få solgt nogen af dem, så de bliver på holdet lidt endnu. Hleb og Rosicky er sådan set tænkt til andet holdet, og kan så komme op og spille lidt på førsteholdet hvis jeg mangler.
Rossi scorer i gennemsnit et mål per kamp, det er godkendt. Aguero arbejder rigtigt godt, scorer ikke så mange mål, men spiller alligevel godt.
I forsvaret må jeg nok indrømme at Clichy er lidt bedre, men fordi Marcelo udvikler sig så meget, og fordi jeg alligevel skal have solgt Clichy, så spiller jeg med Marcelo. Djourou har jeg ikke tænkt mig at bruge, ville hellere have beholdt Senderos lidt endnu, men han var ikke interesseret i at blive. Midtbanen er der jeg synes jeg er bedst dækket ind, Quaresma lavede 40 assist i sidste sæson, jeg takker rigtigt mange gange.

Ufatteligt stærkt hold Moll! Men det er som om der mangler nogle Arsenal spillere? Det er kun Fabregas, som er der.

Målmand: Hugo Lloris. Fantastisk målmand, og udvikler sig altid til en verdensklassekeeper . Som backup har du Fabianski som også udvikler sig helt enormt i løbet af spillet.

Forsvar:Ja fire fantastiske unge spillere. Garay mener jeg dog er det svageste led her. Han er god, men ikke god nok når man kigger på resten af dit hold. Ellers dejlige brasilianske backer. Og Micah Richards som jeg personligt synes er den bedste center forsvarer i hele FM08.

Midtbanen: Spansk duo på den centrale. Cesc er nok FM's bedste midtbanespiller og Javi udvikler sig til en af dem. På kanterne savner jeg en vanvittig spiller. Silva, Messi eller Ronaldo. Men selv uden de tre har du nok ligaens bedste fløje. Btw underligt nummer du har givet Javi  Cool

Angrebet:Agüero.. Ja hvad er der at sige om ham? Fantastisk angriber, som scorer mange mål. Rossi, som er den 'dårlige' af de to, mener jeg, at du burde skifte ud med AdeB. Du har to lynhurtige i front, men så savner man også lidt råstyrke på dit hold. Det kunne Ade tilføje.

Alt i alt: Super hold du har dig, det bliver vel ikke meget bedre efter kun tre transfervinduer  Peace

Vil du smide et ss op af dine transfers?
I forsvaret er jeg lidt uenig, jeg købte Garay i januar, men alligevel formåede han at slå Gallas af holdet, han scorede 17 mål på det halve år.
Tja, der er lidt af et luksus problem jeg har, for Cesc, Javi og Johnson er imo 3 af de bedste CM i spillet. Mit store mål var at skaffe en syg kant, jeg prøvede på at få de tre du har nævnt, men de afviste alle mine bud, bød endda 610mio på silva, og næsten det samme på de andre. Nummeret på Javi var fordi jeg bare satte den på autoudvælgelse. Aguero er der ingen tvivl om nej, men Rossi er altså også fantastisk. han scorer mål i hver kamp. Adebayor bomber også, men jeg foretrækker Rossi. Fantastisk med så konstruktive og gennemgående kommentare - Tak!
Self vil jeg smide SS op, jeg opdatere indlægget lige om lidt.
EDIT:
Arsenal transfer - Sæson 1
Arsenal transfer - Sæson 2
« Seneste Redigering: 11 Okt 2008, 19:51 af thomasmoll » Logged

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #2810: 11 Okt 2008, 22:08 »

Mit AaB-hold lige efter transfervinduet er lukket i sommeren 09:

Jeg havde også Bogdan Stancu og Abdou Razack Traore, men da de kun havde et år tilbage på kontrakten og ikke ville forlænge, valgte jeg at skyde dem af sted.
På ungdomsholdet er desuden Lauri Dalla Valle og Morten Thomsen.

Rooland
Manager

« Svar #2811: 11 Okt 2008, 23:51 »

Mit West Ham hold i 2. sæson Smiley Jeg blev nr. 4 i 1. sæson og jeg har kvalificeret mig til CL Smiley

Panucci, Esposito, Ried og Melberg er kun på holdet, fordi at chairman ikke ville forhøje transferbudgettet, da jeg kun havde 10 mio tilbage og manglede en helvedes masse spillere Skuffet

Men når jeg får råd sælger jeg dem og køber flere britiske spillere  Thumbs Up

vondracek
Gæst

« Svar #2812: 12 Okt 2008, 22:33 »

Her er mit Real Sporting de Gijón mandskab kort inden sæsonen 2010/2011 begynder. Jeg er selv blevet rigtig glad for dette save, hvor min første sæson blev en noget uventet oprykningen fra Segunda Division til Primera Division. I min anden sæson havde jeg forventet en hård kamp om at undgå nedrykning, men jeg fik kæmpet mig op på en noget overraskende ottendeplads, hvilket gav mig en billet til Intertoto Cuppen. Min tredje sæson stod på UEFA Cup, hvor jeg nåede videre fra gruppespillet, men tabte sammenlagt den første knockout runde. Den blev til en 13. plads i ligaen, hvilket jeg synes er ganske tilfredsstillende, da holdet i anden sæson bestod af et par lejede spiller med kvalitet, hvor Gavilan blandt andet kan nævnes.

Og netop Gavilan har jeg fået købt permanent nu, mens Xisco, De las Cuevas og Camacho også er blevet hentet til klubben inden den fjerde sæson begynder. Jeg har på fornemmelsen, at denne sæson bliver noget stort, da jeg har fået samlet et hold bestående af en masse kvalitet. I må meget gerne komme med et par kommentarer, og eventuelt komme med bud på hvor jeg kan forbedre mig, selvom jeg ikke mener, at det er nødvendigt. Det skal forresten også lige siges, at jeg ikke kunne tage screenshot af den øverste spiller, som er den unge talentfulde David De Gea :-)

Fyr løs.

alek9000
Manager

« Svar #2813: 12 Okt 2008, 22:39 »

I forsvaret er jeg lidt uenig, jeg købte Garay i januar, men alligevel formåede han at slå Gallas af holdet, han scorede 17 mål på det halve år.
Tja, der er lidt af et luksus problem jeg har, for Cesc, Javi og Johnson er imo 3 af de bedste CM i spillet. Mit store mål var at skaffe en syg kant, jeg prøvede på at få de tre du har nævnt, men de afviste alle mine bud, bød endda 610mio på silva, og næsten det samme på de andre. Nummeret på Javi var fordi jeg bare satte den på autoudvælgelse. Aguero er der ingen tvivl om nej, men Rossi er altså også fantastisk. han scorer mål i hver kamp. Adebayor bomber også, men jeg foretrækker Rossi. Fantastisk med så konstruktive og gennemgående kommentare - Tak!
Self vil jeg smide SS op, jeg opdatere indlægget lige om lidt.
EDIT:
Arsenal transfer - Sæson 1
Arsenal transfer - Sæson 2
Dine transfervinduer er.. Kan man kalde det eksplosive? Du har i hvert fald forsøgt at komme af med en del spillere, hvilket også er lykkedes.
Om et par sæsoner vil jeg gerne høre hvordan det går holdet. Du har jo hentet alle unge spillere med PA over 170 til din trup  Peace

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2814: 13 Okt 2008, 08:15 »

Hey kan jeg ikke lige få jeg til at rate mit mallorca hold
2.sæson
http://img61.imageshack.us/my.php?image=mallorcasaadssadsadcl2.jpg

,,

Cesc
Gæst

« Svar #2815: 13 Okt 2008, 09:40 »

MALLORCA
Bibo123's mandskab...

Hey mester! Jeg kom jo med forslaget til at du skulle være Mallorca, og jeg må sige du har gjort mig stolt. Dit hold er brillant i forhold til den tid ud har spillet gemmet i. Men sådan en kommentar hjælper som bekendt ikke en fløjtende fis, så jeg vil gå lidt i dybden med de utrolige hold.

STYRKER
Din absolutte styrke er vel fra midtbanen af opad (dermed ikke sagt at forsvaret er dårlig). Du har samlet en fantastisk flok boldentusiaster, som jeg virkelig håber, får spillet til at flyde sammen. Det ser prangende ud med dine to mest offensive spillere, Riquelme og Trejo. Disse to burde været indgået et samarbejde kun Kaká og Pato kunne gøre bedre – for sådanne to spillere på samme hold som Riquelme og Trejo findes næsten ikke bedre. Sublim offensiv!

Som sagt vil jeg sige at forsvaret ikke er svagt, men om det er en styrke er jeg ikke sikker på. Holdet er så stærkt offensivt med spillere som De La Red på midten (wow), at det kan være svært at få en lige så god defensiv. Du har klaret det fint synes jeg – og en spiller som Ekunde på bænken vidner om absolut klasse fra din side af. Højrebacken er jo også sublim, for du har en utrolig god starter, men ham på bænken er nærmest lige så god, så du kan skifte mellem dem.

SVAGHEDER
Svaghederne på holdet er jo mange i forhold til klubber som Real Madrid, Barcelona og Villarreal, men det er ikke hold du skal konkurrere med endnu. Du er vel på niveau med klubber som Atletico Madrid (hvis El Kun er solgt), Sevilla og sådan. Dem lige under topholdene, vil jeg godt mene du skal stræbe efter at være i nærheden af.

En svaghed er måske den ret unge venstrefløj, Aquino. Han er en fantastisk spiller, ingen tvivl om det, men kan han holde til presset i løbet af en hel sæson? Jeg tror det ikke, og hvor er hans reserve henne af? Den mangler nemlig, så du skal se at få købt en – måske gratis, hvis du ikke har flere penge efter indkøbet af den sublime Riquelme (som faktisk hænger ind rammet ved siden af min Fàbregas-trøje – favoritspillerne skal jo hædres).

Reserverne vil jeg sige et holdets svage punkt lige for tiden, men det er også svært at tage overblik over hele sin trup på en gang, hvorfor det er dejligt du spørger herinde, så vi kan hjælpe dig. Du har tre spillere til din venstreback, hvordan kan det være? En af dem kan du måske se at få solgt i en hulens fart, hvorefter du har penge til en anden svaghed på banen, hvor du har få spillere. Abreu ser jeg også gerne solgt, så du kan skaffe plads til Nsue i førsteholdstruppen, da du kun spiller med én angriber er tre angribere nok – og Nsue udvikler sig mere end Abreu gør.

MULIGHEDER
Dine muligheder for at være med i toppen er jo store, måske ikke i den igangværende sæson, men året efter – hvis du styrker dig rigtigt. Derfor vil jeg råde dig til at kigge holdet ordentlig igennem til januar, finde dine svagheder allerede der, så du måske har mulighed for at sikre dig spillere gratis som vil styrke dig.

Mulighederne bliver naturligvis kun åbnet hvis du køber rigtigt ind, men jeg har tiltro til dine evner for indkøbene af De La Red, Riquelme og Aurelio vinder virkelig om en talentfuld manager i svøb – jeg håber du forsat vil koncentrere dig om dine indkøb, så du får hentet spillere af det rette stof til klubben.

Du har gået efter spanske spillere først, ikke sandt? Men da nogen spanske spillere enten var for dårlige eller optaget af en anden klub, blev du nød til at søge til udlændinge, ikke? Jeg kan godt lide at se du først er gået efter spanske spillere, men hvis de ikke rigtig har været på markedet, har du købt andre. DET ER SÅDAN MANAGER SKAL SPILLES! Godt makker – dine muligheder for en god fremtid er store, du har talent!

TRUSLER
Truslerne vil jeg klart sige er om du i et transfervindue skal skifte for mange spillere ud, derved opnår truppen jo en gevaldig forvandling og måske kan det gå i den negative vej. Du har lidt gamle spillere oppe foran, Riquelme og Ljungberg – så når du ser nogle kompetente afløsere, gerne billigt, skal du skynde dig at investere i dem. Dette vil give dig gode byrdebægere – som er klar til at tage overfor for to stjerner.

En anden trussel er måske at succesen er længere væk end vi/jeg tror. Jeg tror nemlig du er meget tæt på at få succes, for dette hold er genialt. Du skal passe på ikke at holde hovedet alt for højt, for hvis man sætter høje forventninger og det mislykkes bliver man altid en smule skuffet. Jeg tror du er tæt på, men det er som sagt ikke sikkert at jeg har ret.

Den allerstørste trussel er spillerfulgt, som jeg næsten er sikker du kan komme ud for. Oscar Trejo har potentialet til større ting end Mallorca, det samme gælder Aurelio, Aquino og De La Red – de er alle sammen i en dejlig fodboldalder, så de har muligheder for at søge væk når de føler alt er opnået med klubben her. Tænk på dit hold uden de fire spillere, det ville virkelig være svækket – men det er endnu et tegn på at bredden på holdet ikke er god nok endnu.

Jeg glæder mig til at følge din udvikling med holdet – for du har gjort det fremragende indtil videre. Jeg håber dette kunne bruges!

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2816: 13 Okt 2008, 09:53 »

Jeg sætter virkelig pris, på det du har skrevet/sagt. Men da jeg er i skole lige nu (Ingen Efterårsferie). Når jeg komme hjem vil jeg læse det igennem igen, og gøre nogle af de ting du har sagt.

Har spillet min første sæson færdig, der sluttede jeg på sentationel 4 plads. 1point foran atletico madrid.
Er næsten lige begyndt på 2 sæson hvor jeg har kvalificeret mig til Gruppespillet i chl, med en samlet sejre på 6-5 over Dynamo(Kroatien). Men synes det er underligt at jeg altid komme bagud men vinder alligevel, det er lidt mærkeligt.  har du noget svar på det Peace

,,

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #2817: 13 Okt 2008, 10:04 »

Jeg sætter virkelig pris, på det du har skrevet/sagt. Men da jeg er i skole lige nu (Ingen Efterårsferie). Når jeg komme hjem vil jeg læse det igennem igen, og gøre nogle af de ting du har sagt.

Har spillet min første sæson færdig, der sluttede jeg på sentationel 4 plads. 1point foran atletico madrid.
Er næsten lige begyndt på 2 sæson hvor jeg har kvalificeret mig til Gruppespillet i chl, med en samlet sejre på 6-5 over Dynamo(Kroatien). Men synes det er underligt at jeg altid komme bagud men vinder alligevel, det er lidt mærkeligt. har du noget svar på det Peace

det samme igen læser alt igen som Newton Heath og Cesc har sagt og skrevet. så vil se hva jeg kan gøre for at styrke mit hold. og måske gentage den sentationel 4 plads året før. Sætter virkelig pris på det i har skrevet Tak for hjælpen Peace

,,

Newton Heath
Manager

« Svar #2818: 13 Okt 2008, 10:05 »

det samme igen læser alt igen som Newton Heath og Cesc har sagt og skrevet. så vil se hva jeg kan gøre for at styrke mit hold. og måske gentage den sentationel 4 plads året før. Sætter virkelig pris på det i har skrevet Tak for hjælpen Peace

Lyder godt  Smiley
Glæder mig til at følge dit hold !  Wink

Yoggidk
Gæst

« Svar #2819: 13 Okt 2008, 10:20 »

Cesc og Newton Heath; Hold da op det er flot det i skriver der! Stor ros herfra.

Sider: 1 ... 186 187 [188] 189 190 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010