home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333061 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2775: 11 Okt 2008, 16:59 »

Zulue:
Jeg har lige kigget på Maxwells stats, og han er faktisk fantastisk. Undskyld jeg skrev at han ikke var god nok, for det er han i aller højeste grad!

Ja, Maxwell's stats er bedre end man lige tror.
Jeg kan dog stadig bedre lide Quaresma  Wink

Cesc
Gæst

« Svar #2776: 11 Okt 2008, 17:00 »

INTERNAZIONALE
Zulue's mandskab...

STYRKER
Styrken over dem alle på dette henrivende mandskab er klart angrebet, som du sikkert også selv ved. Ibrahimovic er en af verdens allerbedste angribere, hvilket hans makker vidst også går ind under. Sergio Agüero har en koldblodighed man ikke finder hos ret mange angribere, og det samme kan man sige som Zlatan.

Midtbanen ser også temmelig stærk ud, men jeg kunne godt tænke med noget italiensk råstyrke til at gribe ind. Midtbanen er utrolig offensiv indstillet, hvilket måske er et problem imod de stærkere hold med bolden, så er det hvert fald svært når de har den. Måske en spiller som kan bryde godt ind og gå hårdt til den - og nej, jeg tænker ikke på Milans Gattuso, ham kan du nok ikke overbevise om at skifte til rivalen.

Målmandsposten er også rigtig god på dette Inter mandskab, førstevalget er jo blandt spillets allerbedste, så ham skal du helt sikkert holde på - og han står sikkert prangende!

SVAGHEDER
Forsvaret vil alle sikkert smile meget over at være i besiddelse af, hvilket du nok også gør Enemark, men jeg er ikke fan af det. Der findes utrolig mange italienske forsvarsspillere som med lethed kunne gå ind på alverdens storklubbers startopstilling, men alligevel kan jeg ikke se en eneste fra hjemlandet af i dette forsvar.

Den bagerste kæde er generelt der hvor problemerne på dette hold ligger, og så når man kigger på bænken og spillerene som kæmper om en plads på bænken. Du har ikke ret mange spillere som kan spille i forsvaret i forhold til de andre positioner - det er også en stor svaghed, da du så skal lave kæmpe omrokeringer på dit hold for at få kabalen til at lykkes.

MULIGHEDER
Dine muligheder for at skabe verdens allerbedste trup er stor, men jeg håber du indser at det er fedest med et italiensk-Inter hold. Jeg har selv spillet med Inter før, og jeg har altid synes det var sjovest, og mest prestigefyldt, at skaffe succes med et hold bestående af spillere fra klubbens hjemland. Du kunne begynde at lave en regel om at der kun må hentes én ikke italienere pr. sæson, for at lige så langsomt hentet de bedste italienske spillere ind på holdet.

Jeg ved ikke om Champions League-trofæet har ramt Giuseppe Meazza, men der er også stor chance for at du snart hiver dette i land tror jeg. Truppen er generelt meget stærk og du kan nok godt komme langt i sådanne turneringer.

Du har også muligheder for at hive nogle af de unge Inter-talenter op, hvilket jeg håber du gør, for så bliver det først rigtig spændende. Inter har mange gode unge spillere, som jeg ofte lejer når jeg er mindre klubber i Italien, og de bliver meget gode - så dem vil jeg råde dig til at integrere i førsteholdstruppen!

TRUSLER
Jeg spår at du snart skal skifte de tunge drenge ud, her snakker vi om: Vieira, Dacourt, Cruz, Cordoba og Toldo. Der skal hives rigtige spillere ind til at tage overfor dem, og det kunne måske være svært at finde de rette. Jeg synes du skal koncentrere dig meget om at få hentet de rette og gerne en smule rutinerede i det.

Du har allerede en meget ung trup, hvorfor jeg synes du skal have lidt rutine ind i truppen. Måske omkring 25-års alderen, hvor man har samlet en del erfaring i sin karriere. Jeg håber at de 5 gamle hoveder bliver udskiftet med italienske spillere, men det vil blive svært at finde dem som sagt - især hvis de skal være italienske.

En anden trussel kan på sigt være at du har skiftet for meget ud på holdet. Den nuværende startopstilling, vil jeg nærmest køre med de næste 4-5 sæsoner. Du skal så bare gøre et nyt hold klar til når de er ved at være færdige - men ikke ændre for meget i startopstillingen. Det kan man let komme til det ved jeg, men det ødelægger rytmen en smule at hive nye navne ind hele tiden i store mængder.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #2777: 11 Okt 2008, 17:02 »

mit barca hold Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #2778: 11 Okt 2008, 17:09 »

Et udmærket hold Beee.
Dine to defensive midtbaner er dog ikke i mine øjne gode nok til spille på dette niveau. Marquez kunne måske gå an i forsvaret, men jeg synes ikke om ham på den defensive. Edmilson har overhovedet ikke niveauet og jeg ville nok kigge efter et par nye spillere til de pladser.
Måske en Jean Makoun kunne være et alternativ.
Hvis man tænker på at du kun er i 2009, er det en meget ung offensiv, du kører med. Om et par år har Vela klassen, og det samme med Dos Santos. Love er en farlig angriber der afslutter godt, løber hurtigt og samtidig dribler habilt.
Når du kun spiller med en angriber er han måske ikke det rigtige valg, da han ikke kan meget i hovedspillet.

Holdet her kan klart forbedres, men der er uden tvivl potientiale til noget godt.

7/10 point  Smiley 

Zulue
Manager

« Svar #2779: 11 Okt 2008, 17:12 »

Imponerende kommentar, Nikolaj, og jeg skal kigge på det med italienske. Ville have købt Barzagli i sidste sæson, men de accepterede ikke og derfor måtte jeg lave en hurtig beslutning og hente Albiol ind (frikøbsklausul), hvilket ikke var nogen dum beslutning, dog bare ikke den optimale. Shockeret Jeg har ikke vundet Champions League endnu, er kommet til semifinalen hvor jeg ganske ufortjent røg ud til Manchester United, men tror også på imponerende ting med dette hold. Smiley

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #2780: 11 Okt 2008, 17:13 »

Vagner love er liga topscorer pt efter 14 kampe.. (blev faktisk liga topscorer, men det crashede spillet, så havde heldigvis en backup)
bruger også tit montolivo på den defensive der, selvom han ikke hører til der er han manden med flest man of the match, så det klar han også helt godt.. hehe..

oveni det skal det siges at i det crashede spil nåede vi op på 70 ligakampe uden nederlag Opstemt samt en cl finale jeg ikke nåede at spille Skuffet
så det må jeg se om jeg kan komme til igen

alek9000
Manager

« Svar #2781: 11 Okt 2008, 17:14 »

Ærgerligt når spillet crasher. Hvis man har opnået gode resultater i mellemtiden, mister man/jeg nemt lysten til at tage spillet op igen.

Newton Heath
Manager

« Svar #2782: 11 Okt 2008, 17:17 »

Ærgerligt når spillet crasher. Hvis man har opnået gode resultater i mellemtiden, mister man/jeg nemt lysten til at tage spillet op igen.

Ja, mit spil crasher ikke så tit, men det sker da i ny og næ. Det er især træls hvis man har spillet mange kampe og ikke fået gemt. Så mister man nemlig lysten til at spille igen.  Smiley

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #2783: 11 Okt 2008, 17:18 »

samme her.. men havde heldigvis back up på min stationære.. så det er "kun" 24 kampe der skulle indhentes..

Newton Heath
Manager

« Svar #2784: 11 Okt 2008, 17:19 »

samme her.. men havde heldigvis back up på min stationære.. så det er "kun" 24 kampe der skulle indhentes..

24 kampe er da godt nok irriterende mange kampe  Huh  Peace
Hvor mange måneder svarede det til ? 

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #2785: 11 Okt 2008, 17:22 »

24 kampe er da godt nok irriterende mange kampe  Huh  Peace
Hvor mange måneder svarede det til ? 

5-6 måneder Peace
men så detg jo en udfordring om jeg kan spille ligeså godt med holdet som inden det crashede..
men godt spiller de hvert fald.. det værste er sådan set bare den CL finale jeg gik klip af...

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2786: 11 Okt 2008, 17:40 »

mit barca hold Smiley
Jeg forstår virkelig ikke din startopstilling?

Målmænd:
Klasse! Frey og Valdes er virkelig kvalitets keppere. Frey som 1 valg.

Forsvar:
Ser fint ud.. Ikke så meget at sige der, dog underligt at du har hentet en englænder til barca?

Midtbane:
De defensive er desideret elendige til det niveau! - Jeg forstår ikke hvorfor Xavi og Iniesta ikke spiller - og jeg forstår ikke salget af Xavi. Xavi og Iniesta er de bedte på Barcelona's hold. Både når man spiller FM og i virkeligheden!
De offensive fra venstre: Giovani er fin nok - Men Silva er jo langt bedre!
Vela er ikke god nok. - Montolivo er langt bedre.
Messi er klasse og der er fine subs til ham.

Angreb:
Wagner Love er elendig på det niveau - Brug dog Agüero. Bojan er fin sub.

Vurdering: Jeg forstår ikke rigtig din startopstilling. Dit hold kunne være langt bedre hvis man tager i betragtning af at du er i år 2009. Det hold du overtog i starten var lige så godt som dit hold nu. Generelt en fin trup du har - men brug dine bedste spillere.

7/10 Smiley

Mstage
Juniorspiller
**

« Svar #2787: 11 Okt 2008, 17:50 »

Har desuden Jozy Altidore, Lasse Qvist, og Mads Laudrup lånt ud.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #2788: 11 Okt 2008, 17:53 »

bemærk at iniesta er skadet.. ellers er det ham der bliver brugt Wink hehe..
silva spillede ikke så godt, spillede lidt med dos santos, som valgte at gøre det ret godt..

og endnu en gang må jeg sige at Vagner love er liga topscorer.. hehe... ellers bliver han som regelt skiftet ud med Bojan eller Aguero ja.

Newton Heath
Manager

« Svar #2789: 11 Okt 2008, 17:55 »

bemærk at iniesta er skadet.. ellers er det ham der bliver brugt Wink hehe..
silva spillede ikke så godt, spillede lidt med dos santos, som valgte at gøre det ret godt..

og endnu en gang må jeg sige at Vagner love er liga topscorer.. hehe... ellers bliver han som regelt skiftet ud med Bojan eller Aguero ja.

Utroligt at han kan holde Aguero ude af start 11'eren. S
 Shockeret Shockeret

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010