home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 847 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333247 gange)
willads
Reserveholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2640: 04 Okt 2008, 22:56 »

Jo det skal jeg da nok. Jeg mener at dine backs slet ikke er gode nok, hvor netop folk som Ramos og Marcelo var klassespillere. Kan ikke forstå hvorfor de ville væk, de plejer altid gerne at ville blive i klubben så længe som overhovedet muligt. Ronaldo og Silva er klassekøb og har da forstærket holdet, men jeg synes at nogle af dine spillere, såsom netop dine backs, samt higuan, Adrian, Veloso og Sakho især er talenter og slet ikke klassespillere og fuldt udviklet. Jeg synes virkelig angrebet hænger, Robinho, som du fik en god pris for, er i en helt anden klasse end de spillere du har til rådighed nu. Forstår ikke hvorfor du ikke har forstærket dig med spillere af samme kaliber som dem du har solgt. Jeg kan se du har opnået meget og jeg synes bestemt heller ikke holdet er dårligt og vil bestemt rose dig for netop køb som Veloso, Sakho, Saivet osv. men synes det er talenter og ikke folk (på nær Veloso) som er helt stærke nok til at gå ind på førsteholdet. Silva og Ronaldo er klassekøb, som jeg før nævnte, men ellers bredden på din truppen er ikke særlig god. Efter min erfaring er Van den Borre, Mata, Gago, Arshavin, Soldado og Adan slet ikke gode nok til Real madrid. Igen ingen kritik, kun min mening og en smule undren over tingene!

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2641: 05 Okt 2008, 01:01 »

Willads:
Jeg har prøvet at holde på Marcelo og Ramos. Jeg gav dem enda nye kontrakter. Men de vil have nye ufordringer, og blev meget utilfredse. Fordi jeg ikke lod dem skifte.
Higuan er lige blevet fastspiller. Da han har spillet godt, og udviklet sig meget.
Adrian er en rotation spiller, og næsten hver gang jeg bruger ham. Scorer han mål.
Valeso har jeg lige købt. Han har direkte forbredet mit trup. Valeso har også en omdømme på verdenskendt.
Sakho bruger jeg kun hvis et af mine centerfosvare bliver skadet, eller i de mindre vigtige kampe.
Vanden Borre er en joker. Så han er meget god, at have som en reserve.
Mata er en klubbens egne. Bruger ham osse kun i cuppen, og de mindre vigtige kampe.
Gago er en mine faste spillere. Forstår ikke helt hvordan du kan mene, at han ikke er god nok til Real Madrid.
Arshavin er en joker, men jeg regner med at sælge ham. Fordi jeg vil satse mere på Saivet.
Adan er kun anden målmand, og det er han åltså god nok til.
Det er så rigtig nok, jeg har mange unge spillere. Men de fleste af dem er reserver, eller rotation spiller. Jeg har jo købt dem, netop for at de skal give en god bredde til truppen, og Selvfølgelig for fremtiden. Jeg kan jo ikke købe klassespillere, også bare sætte dem på bænken.

Mener du at begge back pladser skal forbedres ? Forstår heller ikke helt hvad du mener, med at mit angreb hænger ? Men ellers har du skrevet en lang, og god begrundelse. Jeg tar naturligvis dit lidt negative mening positivt.

-LFC-
Manager

« Svar #2642: 05 Okt 2008, 01:26 »

Jo det skal jeg da nok. Jeg mener at dine backs slet ikke er gode nok, hvor netop folk som Ramos og Marcelo var klassespillere. Kan ikke forstå hvorfor de ville væk, de plejer altid gerne at ville blive i klubben så længe som overhovedet muligt. Ronaldo og Silva er klassekøb og har da forstærket holdet, men jeg synes at nogle af dine spillere, såsom netop dine backs, samt higuan, Adrian, Veloso og Sakho især er talenter og slet ikke klassespillere og fuldt udviklet. Jeg synes virkelig angrebet hænger, Robinho, som du fik en god pris for, er i en helt anden klasse end de spillere du har til rådighed nu. Forstår ikke hvorfor du ikke har forstærket dig med spillere af samme kaliber som dem du har solgt. Jeg kan se du har opnået meget og jeg synes bestemt heller ikke holdet er dårligt og vil bestemt rose dig for netop køb som Veloso, Sakho, Saivet osv. men synes det er talenter og ikke folk (på nær Veloso) som er helt stærke nok til at gå ind på førsteholdet. Silva og Ronaldo er klassekøb, som jeg før nævnte, men ellers bredden på din truppen er ikke særlig god. Efter min erfaring er Van den Borre, Mata, Gago, Arshavin, Soldado og Adan slet ikke gode nok til Real madrid. Igen ingen kritik, kun min mening og en smule undren over tingene!
Mata og Soldado bliver begge verdensklasse, hvis man giver dem spilletid nok! Peace

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2643: 05 Okt 2008, 01:36 »

-LFC-
Er det bare noget du har hørt. Eller har du selv haft dem i et game Huh

-LFC-
Manager

« Svar #2644: 05 Okt 2008, 01:51 »

-LFC-
Er det bare noget du har hørt. Eller har du selv haft dem i et game Huh
Soldado har jeg set bombe nogle år henne for Madrid da han fik spilletid, mens jeg selv har haft Mata. Peace

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2645: 05 Okt 2008, 01:57 »

Soldado er også bygendt at scorer mål for mig, men kun mod det små hold.
Synes du jeg skal give ham chancen eller er Cardozo, Higuan og Adrian bedre ?

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #2646: 05 Okt 2008, 01:58 »

Soldado er også bygendt at scorer mål for mig, men kun mod de små hold.
Synes du jeg skal give ham chancen eller er Cardozo, Higuan og Adrian bedre ?

andersvilster
Gæst

« Svar #2647: 05 Okt 2008, 10:43 »

Taha: du kunne godt sætte Soldado ind i halvlegen Peace og må man se et ss af Adan?

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #2648: 05 Okt 2008, 11:20 »

Willads:
Jeg har prøvet at holde på Marcelo og Ramos. Jeg gav dem enda nye kontrakter. Men de vil have nye ufordringer, og blev meget utilfredse. Fordi jeg ikke lod dem skifte.
Higuan er lige blevet fastspiller. Da han har spillet godt, og udviklet sig meget.
Adrian er en rotation spiller, og næsten hver gang jeg bruger ham. Scorer han mål.
Valeso har jeg lige købt. Han har direkte forbredet mit trup. Valeso har også en omdømme på verdenskendt.
Sakho bruger jeg kun hvis et af mine centerfosvare bliver skadet, eller i de mindre vigtige kampe.
Vanden Borre er en joker. Så han er meget god, at have som en reserve.
Mata er en klubbens egne. Bruger ham osse kun i cuppen, og de mindre vigtige kampe.
Gago er en mine faste spillere. Forstår ikke helt hvordan du kan mene, at han ikke er god nok til Real Madrid.
Arshavin er en joker, men jeg regner med at sælge ham. Fordi jeg vil satse mere på Saivet.
Adan er kun anden målmand, og det er han åltså god nok til.
Det er så rigtig nok, jeg har mange unge spillere. Men de fleste af dem er reserver, eller rotation spiller. Jeg har jo købt dem, netop for at de skal give en god bredde til truppen, og Selvfølgelig for fremtiden. Jeg kan jo ikke købe klassespillere, også bare sætte dem på bænken.

Mener du at begge back pladser skal forbedres ? Forstår heller ikke helt hvad du mener, med at mit angreb hænger ? Men ellers har du skrevet en lang, og god begrundelse. Jeg tar naturligvis dit lidt negative mening positivt.

Umiddelbart synes jeg der er forbedringer at finde på begge back pladser. Chiellini eller Lahm som venstreback, Alves, Micah Richards eller hvis du satser på unge spillere så evt Lorenzo de Silvestri på højrebacken. Nu ved jeg godt du har nævnt Alves ikke vil og Micah Rihards er for dyr, men mener bare at de er nogle af de bedste i spillet, men silvestri fra Lazio er også verdensklasse.
Jeg mener med at dit angreb hænger, at jeg ikke helt synes det lyder så skræmmende. Du kunne godt købe en enkelt profil dertil - Aguero, Torres, Pandev, Tevez, Adebayor eller andre. Der er mange, men de er selvfølgelig lidt dyre allesammen, men du er jo trods alt Real Madrid, penge er ike det store problem. Igen, hjvis du satser ungt, kunne du evt også købe Cavani eller Caicedo fra henholdsvis Palermo og Man City. De er unge upcoming stjerner og er begge hovedstødstærke, som måske er lidt det du mangler. God dag og god fornøjelse med det.

Du har altså stadigvæk et rigtig godt hold endda!

Phrepsak
Ynglingespiller

« Svar #2649: 05 Okt 2008, 11:42 »

Ja, det er så mit FCK hold  Smiley

Som i kan se, er nøglespillere som Jô, Grønkjær og Hangeland skadede og Georginio Wijnaldum er udlejet til Hertha Berlin.

Jeg endte nummer 3 i første sæson, og ligger nummer 2 i denne her sæson. Som manager i de 2 sæsoner har mit hold scoret 204 mål og inkasseret 136, vundet 56% af mine kampe, men NEJ bestyrelsen er stadig ikke tilfreds, og jeg kan aldrig holde formen i længere tid! Hvis jeg er i en vinder stime på 9-10 kampe vundet i træk i alle turneringer, så taber jeg EN kamp, og derefter taber jeg 4-5 kampe igen, og så kan det jo være det samme ticked off!

Ja, en nybegynder som mig har brug nogen tips, især lige nu! Så please, hjælp mig!

Hej.
Jeg håber stadig, du har brug for hjælp.(Okay, det lød lidt forkert).
Men for at starte ét sted; højrebacken. Jeg håber ikke, at du med Edouardo Ratinho på bænken, spiller med den venstrefodede Niclas Jensen på højrback. Det er dog lidt svært at se på billedet om det er Niclas Jensen, du spiller med. Ellers et oplagt sted at ændre på. Og til det andet; taktikken. For søren, det er en offensiv taktik, du har dig der. Prøv at rykke nogle af dine mange offensive midtbanespillere ned på midtbanen. Jeg ville foreslå dig at spille med en 4-4-2 opstilling. Angriberne skulle så være Jô og Stancu, med Torje på højremidtbane og ham Paris-fyren på den offensive midtbane. Ellers kunne du jo ofre lidt penge på den offensive midtbane, og købe en rigtig god spiller til den plads.
Jeg håber, du kan bruge nogle af disse tips/råd.

vondracek
Gæst

« Svar #2650: 05 Okt 2008, 15:58 »

Så blev det lige min tur til at poste mit AC Milan mandskab her inden anden sæson snart bliver skudt i gang. Første sæson gik ganske fornuftigt. Jeg vandt ligaen med et kæmpe forspring på hele fjorten point ned til andenpladsen, hvor rivalerne Inter sluttede. I UEFA Cuppen røg jeg ud i semifinalen til Real Madrid på grund af reglen om udebanemål, og i Coppa Italia tabte jeg til Fiorentina i finalen.

Jeg fik knap én milliard til at handle ind for, og jeg synes selv, at holdet nu er klar til at forsvare titlen og selvfølgelig også Champions League. Formationen er en 4-1-2-2-1, og følgende spillere vil blive brugt på følgende pladser:

MM: Ny målmand / Fiorillo - Dette er stort set den eneste plads hvor jeg mangler forstærkning.

FH: Bosingwa / Zambrotta
FV: Kaladze / Jankulovski
FC: Barzagli / Bonera / Nesta
FC: Felipe / Sahko / Nesta

DMC: Flamini / Ambrosini / Pirlo

MH: Gattuso / Gourcuff / Santana
MV: Ronaldinho / Seedorf

AMC: Kaka / Ronaldinho
AMC: van der Vaart / Montolivo

BO: Pato / Fred / Borriello

Jeg har forresten omkring de 550 millioner kroner tilbage at handle ind for, men vil helst ikke bruge dem alle. Anyway, så kom da lige med en kommentar eller to :-)
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 16:26 af vondracek » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2651: 05 Okt 2008, 16:05 »

Det ser rigtig fornuftigt ud, og et meget flot hold.
En ny målmand trænger helt sikkert til som du selv påpeger, men måske en ny venstreback og en ny højrekant, så ville den være hjemme.
Gattuso er god, men kantspiller er han altså ik helt, og med hans defensive kvaliteter, skulle han måske rykkes derned i stedet?
Venstrebacken er dog ikke der jeg synes der er det vigtigste, da Kaladze faktisk er rigtig god i FM.

Hvis du lige får fat i en god kvali-målmand så har du dig et virkelig godt og slagkraftigt hold med en rigtig god bredde.

Vuelve la ilusión

søgaard
Gæst

« Svar #2652: 05 Okt 2008, 16:08 »

Rigtig godt hold du har fået dig Vondra Smiley Jeg ville dog gerne have set en bedre venstreback, da jeg ikke mener Kaladze har samme niveau som resten af holdet. Gattuso er heller ikke den fødte højrekant, han er dog også for god til at sidde på bænken. En decideret højrekant ville pynte Smiley Målmanden er nok der hvor du først skal ud og investere som du selv påpeger.  Chellini kunne bruges på venstrebacken, hvis du går efter italienske spillere Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #2653: 05 Okt 2008, 16:23 »

Jeg spiller meget smalt og igennem midten, hvorfor jeg ikke benytter mig af deciderede kanter, men af spillere som går ind i banen. Her gør Ronaldinho, Seedorf og faktisk også Gattuso det rigtig godt. Han spiller meget solidt - både offensivt og defensivt, og ydermere tilføjer han meget stabilitet på midtbanen. Nej, han er nok ikke den fødte kantspiller, men jeg giver ikke flere hundrede millioner for en Cristiano, når jeg har en Gattuso på holdkortet, som gør det rigtig godt.

Hvad angår Kaladze, så var jeg også lidt i tvivl om ham. Havde kigget på Chiellini og Criscito, men Juve skulle have en formue for dem begge, så det gad jeg ikke. Derfor vælger jeg at benytte mig af Kaladze i endnu en sæson, da han i forrige sæson gjorde det fantastisk. Selvfølgelig er der andre billige alternativer, såsom Abidal, som jeg kunne få for omkring de 300 millioner, men så hellere spare penge op til en ny back, når Kaladze er ved at være færdig. Han har dog mindst et par sæsoner tilbage, så det er ikke noget jeg bekymrer mig om.

Jeg takker forresten mange gange for Jeres kommentarer. Lige pt kan jeg ikke selv finde andre mangler, så I skal være velkomne til at komme med flere forslag :-)
« Seneste Redigering: 05 Okt 2008, 16:25 af vondracek » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #2654: 05 Okt 2008, 16:30 »

VONDRACEK
Dette hold står under godkendt i en synonym ordbog. Det er et godkendt mandskab, men det kan uden tvivl gøres bedre. Først og fremmest vil jeg lige påpege, at du vidst kun har hentet to italienske spillere (Barzagli og Montolivo). Det synes jeg ikke er godt klaret makker, for med mængden af italienske superstjerner, billige som dyre, har du ikke fået nok ud af det. Der findes så mange gode italienere, du har nogle af de bedste, men synes især du mangler nogle gode italienske forsvarspillere.

Det er dejligt at du har købt Bosingwa, for han er da en fremragende back, men hvad nu hvis navnet bliver lavet om til Lorenzo De Silvestri. Han er mindst lige så god, er italienere og ikke ret gammel. Det samme gælder inde i midterforsvaret, du har hentet Felipe, hvilket er et super indkøb, men hvem skal tage overfor Barzagli når han bliver for gammel? Hent Criscito for pokker! Venstrebackpladsen kunne også få en Ceglie eller Chiellini for at købe flere italienere, det er noget jeg sætter stor pris på nemlig.  

Midtbanen er også godkendt, men der synes jeg også at der mangler italienere. Flamoney er god, især med Roolands update, men du kan godt finde bedre. Tag til Rom og køb en fantastisk, men dyr, De Rossi. Han ville klart blive blandt dine bedste og med sikkerhed blive en legende i klubben. Måske koster han meget, men han vil jo falde i ét med resten af holdet. Som sagt før er Gattuso ikke fløj, byt ham ud med Flamini og sæt så Santana på banen foreløbig. Har ikke et bud på en italiensk højrefløj lige nu. Venstrefløjen er vidst selvskrevet til Giovinco, hvis du vil købe ham. Han koster naturligvis også en smule, men i fremtiden vil Ronaldinho jo ikke nå ham sokkerne.

Den offensive midtbane kan ikke rigtig forbedres, men du kan hente nye folk til måske. Rafael van der Vaart er fremragende, men hvad med en lækkerbisken som Aquilani? Kaká er Milan - så han skal ikke røres ved overhovedet.

Angrebet er også ret godt, Pato er naturligvis selvskreven for han er en allround-angriber med mål i støvlerne. Reserverne er også gode, måske endda for gode. Vil en Pozzi og Cacia ikke være fine der?

Dette skal du ikke tage som et kæmpe had til dit hold - jeg synes bare du mangler italienere som du har købt. Det er et rigtig godt hold, der med sikkerhed skaffer trofæer hjem, men noget nyt ungt blod ville ikke skade. Aquilani,  Lorenzo De Silvestri og Ceglie er klart de spillere jeg vil råde dig til at hente - for så er generationsskiftet kommet i gang.

Jeg vil stadig mene du har alt for meget af grundstammen på holdet, så nogle nye ansigter ville være dejligt. Generationsskiftet vil jeg ikke mene er sat i gang, så derved skal du snart i gang, for ikke at bruge flere milliarder på ét transfervindue. Sælg en højrefløj, da du har for mange af dem. Sælg Borriello og køb et større italiensk talent og skynd dig at købe en ny venstreback. Dette er min lille kritiske vurdering af dit hold - der bestemt intet fejler, men kan blive mere italiensk.

Sider: 1 ... 175 176 [177] 178 179 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010