home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  3 Brugere, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 334019 gange)
andersvilster
Gæst

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2280: 16 Sep 2008, 20:59 »

Rooland. det er et sindsygt hold du har dig

kasperbp12
Manager

« Svar #2281: 16 Sep 2008, 21:29 »

Vildt godt hold Rooland og sindssygt du kan lokke så gode spillere til klubben! Thumbs Up Han var godt nok dyr Coloccini Shockeret jeg giver dig 10 hatte ud af 10

Rooland
Manager

« Svar #2282: 16 Sep 2008, 21:31 »

Vildt godt hold Rooland og sindssygt du kan lokke så gode spillere til klubben! Thumbs Up Han var godt nok dyr Coloccini Shockeret jeg giver dig 10 hatte ud af 10

Jeg syntes nu ikke jeg har lokket fremragende spillere til Smiley Hvis man kigger på SS'et burde jeg jo slet ikke havde holdet til at vinde CL.

Men tak Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2283: 16 Sep 2008, 22:59 »

ALDRIG I LIVET! Wink

Malafeev stod fremragende i det første halvår og det sikrede mig CL trofæet Wink Han forlader først klubben og startopstilling, når han går på pension Wink

Okay så.  Peace

macrel
Ynglingespiller

« Svar #2284: 16 Sep 2008, 23:15 »

Mit Liverpool hold anno 2012

Carson/Kuszhak/Schmeichel
Miguel/Torrejon - Richards/Carragher/Gerson - Curtis Davies/Nordtveit - Insua/Adriano/Riise
Gerrard/Joaquin/Lansbury - Pirlo/Mascherano/Johnson - Xabi A/Diego/Nasri - Messi/Babel
Rossi/Crouch - Torres
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 23:39 af macrel » Logged

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

-LFC-
Manager

« Svar #2285: 16 Sep 2008, 23:19 »

Miguel/Torrejon - Richards/Carragher - Curtis Davies/Nordtveit - Insua/Adriano/Riise
Gerrard/Joaquin - Pirlo/Mascherano/Johnson - Xabi A/Diego/Nasri - Messi/Babel
Rossi/Crouch - Torres
Stærkt hold, selvom det måske ikke ligefrem er et typisk Liverpool hold med alle de stjerner. Shockeret

ZhotLog
Gæst

« Svar #2286: 16 Sep 2008, 23:30 »

Rigtig stærk offensiv men tilgengæld også ret dårlig defensiv, både i midten, i højre side og i målet. Smiley

macrel
Ynglingespiller

« Svar #2287: 16 Sep 2008, 23:34 »

Jeg mangler en venstre back ja, men Marcelo ville åbenbart hellere til newcastle :S
Adriano er fast mand på Brasiliens landshold. Insua nævnes som en stjerne i PL.
Miguel er da ganske god, ellers kan Micah Richards skubbes derud.
Har desuden to meget stærke unge tyskere, som rykkes op i 1. holdstruppen nu. Hhv 16 og 19 år, begge faste mænd på Tyskland U/21 - venstre back og midterforsvar.
Carson har udviklet sig meget, og er top 10 over verdens bedste målmand, kun Buffon/Cech/casilas/Frey kan forstærke mig for alvor

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2288: 17 Sep 2008, 00:34 »

Miguel/Torrejon - Richards/Carragher/Gerson - Curtis Davies/Nordtveit - Insua/Adriano/Riise
Gerrard/Joaquin/Lansbury - Pirlo/Mascherano/Johnson - Xabi A/Diego/Nasri - Messi/Babel
Rossi/Crouch - Torres

Målmænd:
Carson er klasse, Kuszhak er fin backup, Schmeichel er ikke så god men okay som 3. keeper.

Forsvar:
Højre - Miguel er god, men der findes bedre. Hvem er Torrejon?, evt. SS.
Venstre - Insua kæmpe talent, Adriano er okay, riise ikke god.
Central - Richards er vild, Carragher god, Gerson? - Curtis er okay, du bør finde en anden, Nordtveit talent.

Midtbane:
Højre - Gerrard er genial, Joaquin god backup, Lansbury stort talent.
Venstre - Messi er genial, Babel god backup.
Central - Pirlo, Mascherano, Johnson, Xabi A, Diego og Nasri, Klasse spillere allesammen!! Flot.

Angreb:
Rossi er rigtig god, Crouch er ikke god nok.
Torres er genial, hvem er backup?

Rigtigt stærkt hold, har enkelte mangler.
Syntes du mangler: Klasse højre back, Klasse center forsvar, 2 angriber som backup.
8/10

Hvis du for rettet de sidste mangler, er holdet stort set til 10/10
Evt. må de næste indkøb gerne være engelske.

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 00:36 af Nøstved-fan » Logged

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2289: 17 Sep 2008, 12:25 »

[quote author=Rooland

Hvad syntes i om holdet? Smiley Jeg blev sensationel CL mester og fik min 7. pokal hjem.
Citat

Virkelig et fedt hold! 10/10.
Dine backs er geniale og fedt nok du har fået Cardozo og Coloccini. Også dejligt at se du stadig har en del russere i truppen.

Spiller Lebedev godt for dig?
Hvem er din anfører, nu hvor Tymoschuk er på bænken?

Rooland
Manager

« Svar #2290: 17 Sep 2008, 12:59 »

[quote author=Rooland

Hvad syntes i om holdet? Smiley Jeg blev sensationel CL mester og fik min 7. pokal hjem.
Citat

Virkelig et fedt hold! 10/10.
Dine backs er geniale og fedt nok du har fået Cardozo og Coloccini. Også dejligt at se du stadig har en del russere i truppen.

Spiller Lebedev godt for dig?
Hvem er din anfører, nu hvor Tymoschuk er på bænken?

Jeg har mange russere tilbage, fordi i den Russiske liga skal man havde 5 i startopstillingen hver gang Smiley
Det er ikke min normale opstilling på billedet Smiley Tymoshuck roterer nu med nyindkøbte Jean Makoun Smiley

Lebedev har rigtig gode stats, men spiller kun pga. russer reglen. Han ahr bla. spillet en fremragende kamp mod Barca, hvor han spillede på venstreback Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #2291: 17 Sep 2008, 13:16 »

ZENIT, ROOLAND!
Ja, man kan ikke komme udenom at dit hold er fantastisk. Du har fortalt mig om spillet i timevis, så jeg kendte nærmest holdet i forvejen. Det er et utrolig stærkt hold ud har samlet, og dejligt du holder stammen russisk, men sådan er reglerne jo.

Målmandsposten ser meget stærk ud. Du har gode målmænd, og når du siger Malafeev er så god, vil jeg helt klart sige at du er utrolig stærk! Dine reserver er ikke folk jeg er kendte med, men de burde være fine backups.

Det centrale forsvar kan jeg ikke rigtig finde mangler ved. Sidnei og Puygrenier som reserver vidner om en meget høj klasse! Du har også en Araujo, som jo også er fantastisk. De startene ser jeg også som fantastiske spillere, men for at gøre det sjovere, vil det være fedt med et helt russisk forsvar, ligesom da Arsenal havde et helt engelsk forsvar (Winterburn, Keown, Adams, Dixon). Det kunne være fedt, hvis du også fik sådan en backkæde!

Dine backpladser ser også fine ud. Har ikke det helt store kendskab til de to typer, kun din venstreback, men det ser rigtig godt ud. En backup til din venstreback er nok det du mangler nede bag ved, da du med garanti kan finde en god regen eller sådan noget, som kan give Ruslan modstand.

Dine wings er jeg så ikke så meget tilhænger af. Jo, Rafinha er dejlig at have, og jeg har hørt han gør det godt, men Barbosa. Han er ikke lige min type fløj, da jeg ofte synes han skærer ind i banen og selv prøver at forsøge. JEG kunne godt tænke mig en ny spiller der, eller at du rykker Andres D'Allesandro derhen, for Helder er ikke lige min kop te som sagt. Mata og dine andre reserver ser også ret gode ud.

Den centrale midtbane ser fornuftig ud. Zenit-stjernen, Arshavin, er stadig at finde, hvilket jo er skønt. Du har fortalt mig meget om denne position, hvorfor jeg ikke vil kommentere den yderligere. Den er meget god, og Komolov tager vel bare over når Arshavin går ned i tempo. Dejligt at du holder den helt russisk, for det er fedt!

Angrebet, som du har haft problemer med. Angrebet ser jeg som lidt skidt, i forhold til det som du kunne have haft. Cardozo, ja en super bomber, men vil hellere have haft Welliton deroppe. Eller at du skifter en russer ind i front, men nu ved jeg ikke om dette er standard opstillingen? AK47 og Pogrebnyak vil jeg hellere have end Cardozo, men det er nok mest en smagssag. Derudover, synes jeg du mangler et kæmpe talent, for dine nuværende angribere er alle 25+, ikke?

Dette var så en lille bedømmelse, som jeg håber du kan bruge på din videre rejse i Sankt Petersborg. Jeg er ikke meget for at give 10-taller, så du sniger dig ned på et 9-tal med en pil op!

Cesc

AmagerFF
Ynglingespiller

« Svar #2292: 17 Sep 2008, 13:24 »

Hej "nørder"

Mit Chelsea hold i sæson 2, blev selvfølgelig mestre, FA vinder, FA communit Shield og chl vinder i sæson 1. Jeg spiller med Rooland update!
4-4-2

Målmænd: Cech, Akinfeev,Cudicini
Forsvar V: A. Cole, Marcelo, Bridge
Forsvar H: Bosingwa, Ivanovic
Forsvar C: Carvalho, Terry, Alex,
Midtbane V: Malouda, Piatti, Teixeira
Midtbane H: J. Cole, Higuain, Teixeira (igen)
Midtbane C: Lampard, Essien, Deco, Mikel, Ballack
Angreb: Agüero, Drogba, Anelka, Teixeira (igen - igen)

5 spillere på 20 eller under i a-truppen

Derudover har jeg også i panik januar 2008 grundet skader og african købt gravesen og recoba for få penge (ialt 5 mio kr, men havde sku ingen penge Shockeret)

Jeg har også fremtiden klar:

() angiver hvortil de er udlejet

Målmand: Alamo (westerloo)
Forsvar: Mancienne, Oliva (westerloo), Sakho (C. Palace), Rajkovic (espanyol)
Midtbane: Sankhare (valladolid), Assulin (psv), Jevtic, Wijnaldum (twente)
Angreb: Icardi, Balotelli (psv), Sinclair, Di santo (piacenza), Sahar (Bolton)

8 spillere på 18 eller under....

Hvad sys I?
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 13:29 af AmagerFF » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #2293: 17 Sep 2008, 13:46 »

CHELSEA, AMAGERFF
Først og fremmest er jeg glad for at du har tænkt dig om. Med det mener jeg, at du har tænkt på truppen. Ved at hente Gravesen og Recoba, det er jo fantastisk, at du gør sådan noget, når du ikke har bredden. Det er virkelig jeg har respekt for! At du tænker dig om, imens du gamer og ikke bare spiller derudaf - er virkelig fantastisk. Thumps up herfra!

Nå, men lad mig vurdere dit nuværende hold og din fremtid.

FØRSTEHOLDET
Dejligt førstehold du har. Hele vejen igennem, fra top til tå. Målmandsposten er uhyre sikker, med Cech og Akinfeev. Lad os kalde det for østeuropas guld! Det samme gælder nede i forsvaret, hvor alt på nær venstrebacken er godt. Men det er nok mest fordi, jeg HADER din venstreback der starter med C i efternavnet. Marcelo ser jeg helst som starter, simpelthen fordi, han deltager mere i spillet. Dit centrale forsvar mangler vidst lige en ekstra backup, han behøver ikke være god, men bare kunne dække skader. Måske at du i den kommende sæson, skal tage Michael Mancienne i brug som reserve, for det tror jeg vil give ham en masse selvtillid.

Lad os hoppe videre til midtbanen, hvor du også et stærkt besat. Jeg er meget vild med Joe Cole, hvilket jeg altid har været, så i højreside, har du hvert fald en farlig kant! Især reserverne er også gode, Higuian og Teixeira kan jo faktisk være med fra start, hvis det skulle være. Flot! Din venstrekant, synes jeg er en smule bagefter. Malouda er god, men hvis du har råd til en spiller som David Silva, skal han bare knyttes til! Måske en Ashley Young? Den kant kan blive meget bedre, for Florent ser jeg ikke som en spiller der er god nok til at spille fra Chelsea.

Den centrale midtbane er frygtindgydende - tror aldrig jeg har set en bedre midtbane, udover (Flamoney og Fàbregas, selvfølgelig). Men at kunne veksle mellem Deco, Essien, Lampard, Mikel og Ballack er jo voldsomt! Flot, selvom man ikke kan rose dig for de 5 spillere.

Angrebet, puha da da! Agüero (L) han er sgu' min favorit i spansk fodbold, og han er helt klart en af mine yndlingsangribere i Football Manager! Han er fantastisk og selvfølgelig har du købt ham, et rigtig godt indkøb. Det samme gælder for dine spillere som Drogba og Anelka, plus din altmuligmand Teixeira! Virkelig et stærkt angreb, som jeg vil ryste i bukserne over at møde.

FREMTIDENS MANDSKAB
Ja, kommentaren her bliver ikke så lang. Du har et fantastisk hold, uden mangler på nogen måde. Jo, måske flere britiske talenter. En José Baxter og John Bostock, vil bestemt ikke skade. Men ja, at have Jevtic og Wijnaldum som midtbanefolk i fremtiden er jo fantastisk. Alt på det hold ser godt ud, især dine angribere - wow!

En lille råd fra mig, burde være at give dem chancen i stedet for at leje dem ud i den kommende sæson. Jeg føler at mine spillere kun forbedre sig, ved at være hjemme i truppen og på førsteholdet. Giv dem kampe i Carling Cup og mod lette modstandere i FA Cup. Det gør at de modner sig noget mere, og deres stats bliver bedre ved træningen. En fyr som Balotelli, burde også kunne være med, allerede nu. Hvilket vel også gælder Sakho, du skal sørge for at holde på! I fremtiden kan du bygge dit forsvar op omkring ham og derved lukke meget få mål ind!

Glæder mig til at rate dit hold igen, når du har spillet 4 sæsoner og dine ungdomsspillere har dominanssen! Husk at foretage et generationsskifte inden alt for længe, for du kan ende med at dine ungdomsspillere ikke får nok ud af deres potentiale, hvis du venter i for lang tid.

Cesc

Rooland
Manager

« Svar #2294: 17 Sep 2008, 14:04 »

ZENIT, ROOLAND!
Ja, man kan ikke komme udenom at dit hold er fantastisk. Du har fortalt mig om spillet i timevis, så jeg kendte nærmest holdet i forvejen. Det er et utrolig stærkt hold ud har samlet, og dejligt du holder stammen russisk, men sådan er reglerne jo.

Målmandsposten ser meget stærk ud. Du har gode målmænd, og når du siger Malafeev er så god, vil jeg helt klart sige at du er utrolig stærk! Dine reserver er ikke folk jeg er kendte med, men de burde være fine backups.

Det centrale forsvar kan jeg ikke rigtig finde mangler ved. Sidnei og Puygrenier som reserver vidner om en meget høj klasse! Du har også en Araujo, som jo også er fantastisk. De startene ser jeg også som fantastiske spillere, men for at gøre det sjovere, vil det være fedt med et helt russisk forsvar, ligesom da Arsenal havde et helt engelsk forsvar (Winterburn, Keown, Adams, Dixon). Det kunne være fedt, hvis du også fik sådan en backkæde!

Dine backpladser ser også fine ud. Har ikke det helt store kendskab til de to typer, kun din venstreback, men det ser rigtig godt ud. En backup til din venstreback er nok det du mangler nede bag ved, da du med garanti kan finde en god regen eller sådan noget, som kan give Ruslan modstand.

Dine wings er jeg så ikke så meget tilhænger af. Jo, Rafinha er dejlig at have, og jeg har hørt han gør det godt, men Barbosa. Han er ikke lige min type fløj, da jeg ofte synes han skærer ind i banen og selv prøver at forsøge. JEG kunne godt tænke mig en ny spiller der, eller at du rykker Andres D'Allesandro derhen, for Helder er ikke lige min kop te som sagt. Mata og dine andre reserver ser også ret gode ud.

Den centrale midtbane ser fornuftig ud. Zenit-stjernen, Arshavin, er stadig at finde, hvilket jo er skønt. Du har fortalt mig meget om denne position, hvorfor jeg ikke vil kommentere den yderligere. Den er meget god, og Komolov tager vel bare over når Arshavin går ned i tempo. Dejligt at du holder den helt russisk, for det er fedt!

Angrebet, som du har haft problemer med. Angrebet ser jeg som lidt skidt, i forhold til det som du kunne have haft. Cardozo, ja en super bomber, men vil hellere have haft Welliton deroppe. Eller at du skifter en russer ind i front, men nu ved jeg ikke om dette er standard opstillingen? AK47 og Pogrebnyak vil jeg hellere have end Cardozo, men det er nok mest en smagssag. Derudover, synes jeg du mangler et kæmpe talent, for dine nuværende angribere er alle 25+, ikke?

Dette var så en lille bedømmelse, som jeg håber du kan bruge på din videre rejse i Sankt Petersborg. Jeg er ikke meget for at give 10-taller, så du sniger dig ned på et 9-tal med en pil op!

Cesc

Hold da op en bedømmelse  Thumbs Up

Jeg vil umuligt kunne konkurrere i Europa med en helt russisk forsvar, da klassen simpelthen ikke er der. Dimitriev ligner dog en ny verdensstjerne i stats, men han imponerer ikke på banen.

Forstår ikke hvorfor du mener angrebet er så dårligt, da Aleksandr Kerzhakov og Pavel Pogrebyak altid har bombet. Kerzhakov sluttede som CL topscorer, da jeg vandt turneringen og Pogrebyak er altid god for en masse mål mod de større modstandere. De er selvfølgelig fremragende i ligaen, men der er modstanden MEGET dårligere.

Welliton har jeg også været fan af siden jeg startede dette spil, da han altid er suveræn når man møder ham og er umulig at stoppe. Han koster dog 215 mio og hver gang jeg har penge til ham afslår han ALTID kontrakt tilbuddet selvom jeg er CL vinder Skuffet

Det skal da lige siges, at det ikke var startopstilling der er på det SS'. Den er efter seneste indkøb

Pogrebyak - Kerzhakov

Diego

Mata - Makoun - Rafinha (D'Allesandro)

Nakushev - Puygrenier - Coloccini - Anyukov (Rafinha)

Malafeev

Rafinha spiller så på fløjen i den hjemlige liga og rykkes ned på backen, når der spilles europæisk og pokal turneringer, mens D'Allesandro sættes ind på fløjen Smiley
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 14:05 af Rooland » Logged

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010