home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:53:11 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 334263 gange)
MBryoma
Reserveholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2175: 12 Aug 2008, 14:23 »

Kender dem ikke, seriøst.

Hmmn.. gad vide hvilke spiller du køber til OB?

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

paf25
Lilleputspiller
*

« Svar #2176: 13 Aug 2008, 20:35 »

Har 750 millioner at handle for .. Jeg spiller med den gamle patch , da spillet er et jeg startede med at spille på lige da jeg havde fået manager .

Har som sagt solgt Vanden Borre på højre back pladsen , syntes ikke han vidste noget i træningskampene og så derfor mest potentiale i at sælge ham .

John Obi Mikel kunne være en god idé at undersøge - prøver også at få Toulalan til klubben .

Hvem kan I anbefale til den bagerste kæde ? Synes egentlig Onuoha har gjort det pænt her i de første kampe . Derudover er Aurelio et kæmpe regent talent , han har fået 5-6 stjerne af mine scouts i potentiale og er et wonderkid .

Er nød til at spørge hvad har du gjort af Agger?Huh

FANTASTISK DET ENDELIG KØRER FOR DE HVIDE!!!

Chakana
Manager

« Svar #2177: 13 Aug 2008, 20:39 »

Kender ikke rigtig de spillere du har, men Anita & Allan på midtbanen SAMMEN? Er de kærester :p?
Haha, virkelig sjovt, og imponerende at du ikke kender dem synes jeg..

Arsenal Football Club

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #2178: 14 Aug 2008, 18:52 »

Giv gerne vurdering skala fra 1- 10??

8,5 Peace
fremragende hold der lige mangler det sidste for at spille med i europa..

smoothly
Gæst

« Svar #2179: 14 Aug 2008, 20:24 »

Mit arsenal hold midt i 2. sæson - med fokus på offensivt spil og unge talenter vandt jeg CL, PL & FA-cuppen i første sæson, og er på vej mod yderligere national såvel som europæisk succes her godt halvegs i 2. sæson.

Tavares
Manager

« Svar #2180: 17 Aug 2008, 10:58 »

Mit Villa hold. Overtog dem efter de var rykket ned, så mit mål er helt klart at komme tilbage i PL Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2181: 17 Aug 2008, 12:42 »

Udover på målmandsposten ved jeg ikke lige hvor jeg kan forbedre, synes det ville være dumt at gå ud og smide 800 mio på en 30årig Gerrard, der ellers ville kunne forstærke midtbanen en smule. Jeg kunne selvfølgelig få fat i Messi, Kaka eller Ronaldinho, men synes ikke det ville være nogen voldsom forbedring ift. Silva og Agüero på AMC posten.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Niko
Gæst

« Svar #2182: 17 Aug 2008, 20:36 »

Palermo har fået skaffet sig et utrolig godt hold, men hvem er egentlig på det? Få en kort gennemgang af Palermo's 21 førsteholdspillere her. Der er lige fra store til små navne i denne trup, de skal alle repræsentere Rosanero i den kommende sæson.

Den sidste skanse
Førstevalg: Marco Amelia
Reserve: Federico Agliardi

Marco Amelia har lige en tand ekstra talent. Han er en lidt ældre målmand end Federico, men han er ikke betydelig gammel. Marco har gode muligheder for at skulle hoppe i Buffon’s handsker på landsholdet inden alt for længe. Han er en perfekt keeper, og en af ligaens allerbedste. Reserven, Federico Agliardi er også fantastisk, men han må nøjes med at være reserve og få kampe hist og her.

Kæmpen i bagkæden
Førstevalg: Naldo
Reserve: Paolo Hernán Dellafiore

Naldo er en kæmpe udover det sædvanlige. Han er en stor spiller og han kan mange til med en bold. Han fører bolden frem af banen når han har lyst, og han kommer mange gange til skudchancer pga. hans gode boldkontrol. Naldo’s backup er den unge Dellafiore, som spillede utrolig mange kampe i sidste sæson. Paolo Hernán kan meget vel gå hen og slå Naldo af, men i starten vil brasilianeren blive brugt oftest.

Det kloge hoved
Førstevalg: Fabricio Coloccini
Reserve: Andrea Raggi

Klassen kloge dreng med det vilde hår, Colocci, er strategen i Palermo’s forsvar. Han er en rutineret fætter, der kender gamet ud og ind. Han kan styre sine medspillere – og han ved hvad han laver. Han er et forbillede for alle de andre, men Raggi går sine egne veje. Andrea Raggi har ikke den samme rutine, men i forhold til hans alder, virker han som en solid centerforsvar. Han er en super reserve, der ofte bliver skiftet ind, hvis Palermo fører smalt.

Dampbarnet
Førstevalg: Valon Behrami
Reserve: Belletti

Højrebackpladsen har fået en ny mand på posten. Navnet er Valon Behrami, og schweizeren har muligheder for at kunne tage hele Sicilien med storm. Behrami er et slags dampbarn på en fodboldbane, for han vil hele tiden lave noget. Hans reserve, en ældre fætter, ved navn Belletti er også et slags dampbarn – bare ikke på samme niveau. De er begge meget sikre, men Behrami har flere dimensioner i sit spil, og er en tand bedre.

Den kæmpende
Førstevalg: Federico Balzaretti
Reserve: Paolo De Ceglie

Balzaretti har gjort det meget bedre end forventet, og selveste Roma har været interesseret i ham. Federico har dog fejet alle tilbud af vejen, da han selv mener, Palermo er det rigtige sted for ham. Han deltager meget aktivt i spillet, men han holder sin side sikker. Balzaretti arbejder virkelig en masse, hvilket er en ting De Ceglie også mestre. De Ceglie er en rigtig god fodboldspiller, der kan mere med en bold end Federico, men han er ikke rutineret nok til at være fast mand endnu.

Sammenholderen
Førstevalg: Antonio Nocerino
Reserve: Thiago Motta

Førstevalget Antonio Nocerino, fik udover prisen for det bedste mål sidste sæson, også æren af at være på årets hold. Nocerino har mange kvaliteter, og han er god til at fordele spillet og køre bolden rundt. Nocerino’s primære opgave er at holde kæderne sammen, og slå de vigtige afleveringer, men også at tackle igennem. Thiago Motta er lidt en anden type, men også en der kender meget til spillet. Thiago ved hvor han skal spille bolden hen for at skabe plads osv. Det er to meget kloge hoveder der er på denne position.

Den kreative
Førstevalg: Ilsinho
Reserve: Claudio Marchisio

Claudio Marchisio har samme niveau som Ilsinho, men Ilsinho er mere kreativ, hvorfor han starter inde. Ilsinho har mange gode egenskaber, det eneste han vel ikke mestre er dødbolde, men det er der andre til at tage sig af. Brasilianeren er en af de bedste i Serie A, hvorfor han med sikkerhed går en stor sæson i møde. Marchisio kan man sige det samme om, han var ikke speciel god i forrige sæson, men i denne har han gode muligheder. Han er kommet på et nyt hold, hvor spillet kan blive bygget op omkring ham. Det ser rigtig spændende ud her for Rosanero.

Mesteren
Førstevalg: Fernando Belluschi
Reserve: Bosko Jankovic

Førstevalget er den fantastiske Fernando Belluschi, som virkelig slog igennem sidste år og havde en af ligaens højeste gennemsnit. Belluschi har ingen svagheder, han kan alt, og er mesteren på dette Palermo-hold. Han er klog, kæk og kreativ, hvad mere kan man ønske sig af en fløj? Belluschi’s reserve, Bosko Jankovic, har også et talent udover det sædvanlige. Han kan med sin gode skudteknik lave mange mål i den kommende sæson, han fik ikke pladsen i sidste, da forsvarspillerne var tæt på ham, hele tiden.

Troldmanden
Førstevalg: Angel Di Maria
Reserve: Paolo De Ceglie

Troldmanden, triumfkortet og talentet, Angel Di Maria har mange betegnelser. Han er fantastisk, hvilket han også viste i sidste sæson med 9 oplæg på et halvt år. Angel kan alt med en bolden for fødderne, han snyder gang på gang modspillerne og kommer til baglinjen hver eneste gang. Han er et gigantisk talent, som der kun venter på at blive bedre. Paolo De Ceglie har fået en lidt ’central’ rolle for Palermo, da han er reserve for to spillere. Han er reserve for begge spillere på venstrefløjen, hvilket med garanti passer ham fint. De Ceglie er meget hurtig og har en god fornemmelse til at sparke bolden ind over. Det ser rigtig stærkt ud på venstresiden af midtbanen.

Bomberen
Førstevalg: Luis Fabiano
Reserve: Edison Cavani

Bomberen er det mest passende synonym for Luis Fabiano. Han er en bomber af karat, som der ikke findes mange af i nutidens fodboldverden. Brasilianeren kan score for de mest spektakulære vinkler, og det gavner Palermo en masse, da målene ofte kommer fra midtbanen. Hans reserve er uruguayaneren, Edison Cavani, som har gode chancer for at slå igennem i år. Edison er en perfekt fodboldspiller, fysisk, da han både er stærk og hurtig.

Den farlige oplægger
Førstevalg: Dimitar Berbatov
Reserve: Franco di Santo

Den farlige oplægger, kan man vidst roligt kalde Dimitar Berbatov for. Han er god uden bolden, hvor han ofte giver plads til sin medspiller i front. Udover det, er han god til at servere bolde til sin makker, hvorfor han naturligvis bliver brugt som en form for targetman. Berbatov er også selv meget farlig, og han kommer med sikkerhed også til at lave et par mål i denne sæson. Hans reserve bliver ikke Miccoli, som der er blevet sorteret fra i denne sæson, men derimod Franco di Santo. Franco er et gigantisk talent, der blev hentet i Chelsea i vinters. Han har mange kvaliteter, men han er klart bedst med hovedet, derfor er hans også en oplagt targetman for Palermo.

RATE!

kasperbp12
Manager

« Svar #2183: 17 Aug 2008, 22:20 »

Don Abramovich
Manager

« Svar #2184: 18 Aug 2008, 14:11 »

AJAX
RSTEHOLDET0809
HANDLER - SÆSON ET
HANDLER - SÆSON TO

Beklager billedernes kvalitet. Skriv hvis I vil have SS. Rate, tak.
Hævet Øjenbryn

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #2185: 18 Aug 2008, 14:59 »

Man kan jo ikk rigtig rate det hold der Don A. man kan jo ikk se hvilke spiller du har ...

Don Abramovich
Manager

« Svar #2186: 18 Aug 2008, 20:45 »

Man kan jo ikk rigtig rate det hold der Don A. man kan jo ikk se hvilke spiller du har ...
Du må da bare tage dig sammen. Det er småt, ja. Men du kan da sagtens se hvad der står..

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2187: 18 Aug 2008, 20:49 »

Muligt man kan se det. Men bedre kvali skader ikke !
www.tinypic.com evt brug den !  - Og vildt nok holdt, og syge handler !

[Min signatur er for stor]

Don Abramovich
Manager

« Svar #2188: 18 Aug 2008, 20:54 »

Muligt man kan se det. Men bedre kvali skader ikke !
www.tinypic.com evt brug den !  - Og vildt nok holdt, og syge handler !
Det er kun når man uploader store billeder. Tjek evt. mit album og se.
Tak. Synes specielt det var vildt med VdV  Peace

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #2189: 18 Aug 2008, 20:56 »

Ja, men nu er Ajax jo også en rimelig stor klub. Men rimelig mange penge du har brugt os. Hvor mange har de ?

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010