home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 404935 gange)
Chakana
Manager

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2010: 20 Jul 2008, 16:03 »

Hvis du ikke kan finde nogle russere som er gode nok til startopstillingen, synes jeg det er okay med østeuropæere..

Smiley

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #2011: 20 Jul 2008, 16:05 »

Lige præcis... Du kan være sikker på at en Arsenal offensiv altid hedder Fabregas, Silva, Messi, Ronaldo og Agüero, måske Ronaldo ud og Adebayor ind... Det er kun i defensiven at det er lidt varieret, men Micah og lloris er altid en del af holdet... Det er meget kedeligt, gider ikke engang rate de hold længere...

Helt enig, og mange vælger Arsenal pga. pengene Grin
Jeg vælger Arsenal fordi jeg har et stort Arsenal-hjerte Wink

Arsenal Football Club

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #2012: 20 Jul 2008, 16:06 »

Hvis du ikke kan finde nogle russere som er gode nok til startopstillingen, synes jeg det er okay med østeuropæere..

Smiley

Problemet er at de SKAL være russere, ellers tæller de som udlændinge Wink

//Turbo_dk

Niko
Gæst

« Svar #2013: 21 Jul 2008, 00:48 »

MIT CRYSTAL PALACE HOLD

Har været meget vågen på transfermarkedet, og derfor har jeg skaffet mig et godt hold. Jeg har hele tiden holdt øje med hvornår spillerne skuffer, og været klar med at erklære mig interesseret. Jeg har brugt mere tid på markedet end på træningsbanen, da min erfaring siger man skal det for at etablere sig i Premier League. I første omgang naturligvis, da taktikken jo også skal fungere.

Derudover vil jeg lige vise to af mine yndlingsspillere på holdet, Tom Soares og Ben Watson.

Jeg håber på et par gode kommentarer, og ikke bare, jeg synes holdet er mega godt. Der skal hjælpes lidt, og gerne kommes med en lidt længere kommentar.

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #2014: 21 Jul 2008, 00:52 »

MIT CRYSTAL PALACE HOLD

Har været meget vågen på transfermarkedet, og derfor har jeg skaffet mig et godt hold. Jeg har hele tiden holdt øje med hvornår spillerne skuffer, og været klar med at erklære mig interesseret. Jeg har brugt mere tid på markedet end på træningsbanen, da min erfaring siger man skal det for at etablere sig i Premier League. I første omgang naturligvis, da taktikken jo også skal fungere.

Derudover vil jeg lige vise to af mine yndlingsspillere på holdet, Tom Soares og Ben Watson.

Jeg håber på et par gode kommentarer, og ikke bare, jeg synes holdet er mega godt. Der skal hjælpes lidt, og gerne kommes med en lidt længere kommentar.

Det er et super hold du har indtil videre, dog mangler du en ordentlig målmand efter min mening, ellers super  9/10

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Bave
Gæst

« Svar #2015: 21 Jul 2008, 00:55 »

@Cesc

Et meget godt hold du har fået stablet på benene Thumbs Up

Er meget imponeret over at du har Kazim-Kazim, Walcott, Leto, og Samaras med Palace allerede efter en sæson Thumbs Up

Dog synes jeg du mangler en bedre målmand

btw. er Paul Ifill ham der har spillet hos Spurs?

Pepe
Gæst

« Svar #2016: 21 Jul 2008, 00:57 »

Det ser rimeligt stærkt ud, men for at etablere dig i Premier League, har du nok brug for et par forstærkninger. For mig at se er dit forsvar holdets svageste punkt. I modsætning til de andre positioner kender jeg ingen af spillerne, så jeg går ud fra, at det er din svaghed. At du har en spiller som Victor Moses på bænken, beviser dit holds bredde. Han er jo en klassespiller.
De to fremhævede spillere ser gode ud. De ligner begge to unge, engelske talenter, der med tiden kan gå ind og blive nøglespillere for dig og måske endda komme på landsholdet, hvis deres udvikling fortsætter.
Walcott er en af spillets bedste angribere på grund af sin hurtighed, og han må være en fantastisk gevinst for dig. Din offensiv ser generelt utrolig stærk ud med Samaras, Leto, Kazim-Richards og Walcott. Og med spillere som Lansbury, Moses og Stancu på bænken. Men som sagt kunne du måske bruge et lidt bedre forsvar, hvis du ikke vil lukke alt for mange mål ind i PL.

Alt i alt ligner det et hold, der med tiden kan gå hen og blande sig i toppen med de mange talenter. Som det ser ud nu vil jeg sige, en 13. plads ville være et realistisk mål. Held og lykke. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #2017: 21 Jul 2008, 00:58 »

@Cesc

Et meget godt hold du har fået stablet på benene Thumbs Up

Er meget imponeret over at du har Kazim-Kazim, Walcott, Leto, og Samaras med Palace allerede efter en sæson Thumbs Up

Dog synes jeg du mangler en bedre målmand

btw. er Paul Ifill ham der har spillet hos Spurs?

Tak til jer begge - håber flere også gerne vil kommentere.

En bedre målmand har i ret i, men har ingen penge, desværre. Skulle jo lige have en Theo placeret i angrebet, det kostede.

Ham Paul Ifill, har ikke spillet i T'Ham, men i Millwall og Sheffield United.  Smiley

Niko
Gæst

« Svar #2018: 21 Jul 2008, 01:01 »

Det ser rimeligt stærkt ud, men for at etablere dig i Premier League, har du nok brug for et par forstærkninger. For mig at se er dit forsvar holdets svageste punkt. I modsætning til de andre positioner kender jeg ingen af spillerne, så jeg går ud fra, at det er din svaghed. At du har en spiller som Victor Moses på bænken, beviser dit holds bredde. Han er jo en klassespiller.
De to fremhævede spillere ser gode ud. De ligner begge to unge, engelske talenter, der med tiden kan gå ind og blive nøglespillere for dig og måske endda komme på landsholdet, hvis deres udvikling fortsætter.
Walcott er en af spillets bedste angribere på grund af sin hurtighed, og han må være en fantastisk gevinst for dig. Din offensiv ser generelt utrolig stærk ud med Samaras, Leto, Kazim-Richards og Walcott. Og med spillere som Lansbury, Moses og Stancu på bænken. Men som sagt kunne du måske bruge et lidt bedre forsvar, hvis du ikke vil lukke alt for mange mål ind i PL.

Alt i alt ligner det et hold, der med tiden kan gå hen og blande sig i toppen med de mange talenter. Som det ser ud nu vil jeg sige, en 13. plads ville være et realistisk mål. Held og lykke. Smiley

Hvilket indlæg - tak!
Jeg tager alle dine ord til efterretning, men mit forsvar er faktisk slet ikke så ringe. Min venstre-back er genial, og allerede walisisk-landsholdspiller i en meget ung alder. Wheater er sikker midtstopper i Middlesbrough fra start af, og ham estlænderen dér ved siden af, er også meget god. Det samme gælder mig højreback, men tager SS i morgen, så du kan se dem.

Jeg vurdere selv mit hold til en 15. plads, som højeste mål, men alt kan ske efter mine indkøb. Leto glæder jeg mig til at se, da han nok skal vise sig som et godt indkøb. Kazim-Kazim glæder jeg mig også meget til, for han vil nok komme til at give mig savl på hagen.

Fløjene sidste år var meget dårlige, og mange af mine mål kom på langskud - så derved tror jeg at spillet bliver bedre i år. Skal dog passe på med at ønske for meget, da det godt kan gå galt..

Pepe
Gæst

« Svar #2019: 21 Jul 2008, 01:04 »

Leto bliver altid god. Han starter som middelmådig, men bliver med tiden en af de bedste på positionen.
- Mht forsvaret. Det tænkte jeg nok Wink Det var sådan set bare fordi jeg ikke ved første øjenkast huskede nogen af dem Smiley
Det ville være fint med nogle SS.

Niko
Gæst

« Svar #2020: 21 Jul 2008, 01:08 »

Leto bliver altid god. Han starter som middelmådig, men bliver med tiden en af de bedste på positionen.
- Mht forsvaret. Det tænkte jeg nok Wink Det var sådan set bare fordi jeg ikke ved første øjenkast huskede nogen af dem Smiley
Det ville være fint med nogle SS.

Smider dem bare op nu.

Lewin Nyatanga
David Wheater
Danny Butterfield
Alo Bärengrub

Pepe
Gæst

« Svar #2021: 21 Jul 2008, 01:10 »

De er jo slet ikke dårlige Wink Det ligner en 13-16 placering Smiley

Niko
Gæst

« Svar #2022: 21 Jul 2008, 01:23 »

De er jo slet ikke dårlige Wink Det ligner en 13-16 placering Smiley

Det håber jeg da. Wink
Bare det ikke bliver til nedrykning, for så har jeg virkelig spildt mange millioner på spillerne.

Pepe
Gæst

« Svar #2023: 21 Jul 2008, 01:25 »

Det gør det ikke. Den offensiv er jo stort set lige så god som topholdenes Wink

Niko
Gæst

« Svar #2024: 21 Jul 2008, 01:27 »

Det gør det ikke. Den offensiv er jo stort set lige så god som topholdenes Wink

Det mener du bare ikke.  Grin
Min offensiv er jo egentlig heller ikke bedre så, ingen af dem har spillet sammen før - og de skal lige finde sig tilrette i Crystal Palace. (:

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010