home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 406046 gange)
pede d
Lilleputspiller
*

derby holdet!
« Svar #1050: 15 Mar 2008, 20:33 »

Jeg kunne ikke finde ud af at sætte mit Derby derby hold ind på billede, så i kan lige få holdet og bedrifterne på skrift.

[center]Holdet!!:[/center]

Målmand: Logan bailly, Lewis Price som reserve(Han bliver god efter et par år) Smiley

Forsvar: Breno, Carlos Garcia(Almería i starten), Taye taiwo, og sidste mand i forsvaret, holdets svageste, Jason Beardsley.

Midtbanen (fantastisk! Peace): Ahmed Barusso (defensive midtbane), Kuzmanovic (højre kant), Angel di maria (venstre kant, Lulinha (den offensive) = han skaber det hele !!, Pablo Piatti og Giles Barnes som reserver !!
ta
Angrebet: Alexandre Pato (Jeg ved heller ikke hvorfor han ville skifte), Daniele Vantaggiato, Bogdan stancu(bombede mest i starten, men god reserve!)

Bedrifterne:

De første to år skulle jeg bare undgå nedrykning, nemt nok  crazy. År 3 begyndte jeg for alvor at rykke i ligaen, hvilket gav mig en tredje plads !!!  Grin  Grin ... I år 2012 skulle jeg så til at spille international med Derby, men blev hurtigt slået ud i Champions Kval  Sur, men så tog holdet lige 2. pladsen i UEFA, da jeg tabte i finalen mod Chelsea. Den største bedrift nogensinde !  Grin Opstemt HEHE.

I 4. sæson har jeg lige fundet nyt år, og ligger nummer 2 i ligaen og skal møde AZ i første Knockout runde i UEFA. Jeg kan bare ikke spille Champions League.

Hvordan fanden ligger man billeder ind Huh! ?!...

Men hvad syntes i om mit hold ? [size=10pt][/size]

"Les Gones" - Olympique Lyonnaise

bennybenny
Reserveholdsspiller

Sv: derby holdet!
« Svar #1051: 15 Mar 2008, 20:36 »

Pede d:
nice derby hold når man tænker på hvor elendige de er i starten Smiley godt klaret!

Fc Bayern - Stern des Südens

DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #1052: 15 Mar 2008, 20:54 »

Fedt nok hold Grin

Bave
Gæst

« Svar #1053: 15 Mar 2008, 20:57 »

Det er et meget godt hold du har

Andreas93
Gæst

« Svar #1054: 15 Mar 2008, 20:59 »

godt hold

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #1055: 15 Mar 2008, 22:42 »

det er sku et fantastisk derby hold
syns det er sindsygt med Kuzmanovis og Pato

kie
Landsholdsspiller

Sv: derby holdet!
« Svar #1056: 15 Mar 2008, 22:43 »

Jeg kunne ikke finde ud af at sætte mit Derby derby hold ind på billede, så i kan lige få holdet og bedrifterne på skrift.

[center]Holdet!!:[/center]

Målmand: Logan bailly, Lewis Price som reserve(Han bliver god efter et par år) Smiley

Forsvar: Breno, Carlos Garcia(Almería i starten), Taye taiwo, og sidste mand i forsvaret, holdets svageste, Jason Beardsley.

Midtbanen (fantastisk! Peace): Ahmed Barusso (defensive midtbane), Kuzmanovic (højre kant), Angel di maria (venstre kant, Lulinha (den offensive) = han skaber det hele !!, Pablo Piatti og Giles Barnes som reserver !!
ta
Angrebet: Alexandre Pato (Jeg ved heller ikke hvorfor han ville skifte), Daniele Vantaggiato, Bogdan stancu(bombede mest i starten, men god reserve!)

Bedrifterne:

De første to år skulle jeg bare undgå nedrykning, nemt nok  crazy. År 3 begyndte jeg for alvor at rykke i ligaen, hvilket gav mig en tredje plads !!!  Grin  Grin ... I år 2012 skulle jeg så til at spille international med Derby, men blev hurtigt slået ud i Champions Kval  Sur, men så tog holdet lige 2. pladsen i UEFA, da jeg tabte i finalen mod Chelsea. Den største bedrift nogensinde !  Grin Opstemt HEHE.

I 4. sæson har jeg lige fundet nyt år, og ligger nummer 2 i ligaen og skal møde AZ i første Knockout runde i UEFA. Jeg kan bare ikke spille Champions League.

Hvordan fanden ligger man billeder ind Huh! ?!...

Men hvad syntes i om mit hold ? [size=10pt][/size]

Kan man ikk få et ss af holdet

pede d
Lilleputspiller
*

« Svar #1057: 16 Mar 2008, 00:20 »

Hvordan ligger man det ind ?

"Les Gones" - Olympique Lyonnaise

Altid FCK
Manager

« Svar #1058: 16 Mar 2008, 00:21 »

Bare smid linket

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

kie
Landsholdsspiller

« Svar #1059: 16 Mar 2008, 00:25 »

Hvordan ligger man det ind ?

Gå ind i det hold i manageret og så trykker du på en knap som hedder Prt Scr og så går du ind i paint og trykker Ctrl og v og derefter gemmer du det, på skrive bordet og så går du ind på http://www.imageshack.dk/ og så finder du billedet og så trykker du udload filen og så kommer der en hjemmeside op som du koper, som du så smider op her inde, så kan jeg se din holdopstilling...  Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #1060: 16 Mar 2008, 00:26 »

Gå ind i det hold i manageret og så trykker du på en knap som hedder Prt Scr og så går du ind i paint og trykker Ctrl og v og derefter gemmer du det, på skrive bordet og så går du ind på http://www.imageshack.dk/ og så finder du billedet og så trykker du udload filen og så kommer der en hjemmeside op som du koper, som du så smider op her inde, så kan jeg se din holdopstilling...  Cool

Du kan også bare trykke Alt+F9 inde i fm så bliver det gemt i mappen screenshots

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Bave
Gæst

« Svar #1061: 16 Mar 2008, 00:27 »

Du kan også bare trykke Alt+F9 inde i fm så bliver det gemt i mappen screenshots

Jeg skulle lige til at skrive det

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #1062: 16 Mar 2008, 00:28 »

det skulle jeg os Opstemt

AaBFreak
Reserveholdsspiller

« Svar #1063: 16 Mar 2008, 14:34 »

hvordan kan man ligge et SS ind fordi jeg vil gerne have hjælp til mit Arsenal hold men det kan jo ikke hjælpe og spørge når jeg ikke kan få det frem

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #1064: 17 Mar 2008, 13:15 »

Fc Bayern - Stern des Südens

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010