thomasmoll
|
|
Mit inter hold i sæsonen 09/10  Og så er det også værd at bemærke at til sommer får jeg: Bojan på Fri Kahlenberg på fri Aquinho på fri og Aaron Niguez på fri.
|
|
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 21:08 af thomasmoll »
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Det er da meget godt gået af Ade. Hm. Så ser jeg egentlig ikke nogen grund at at forstærke dit angreb lige foreløbigt.
Syntes os selv det går fint med angrebet.. Hvor ville du tro der er brug for en forstærkelse
|
|
|
|
|
|
|
|
Scirea
Gæst
|
|
Thomasmoll: Klasse mandskab du har der på dit Inter hold! kie: Grunden til det er at jeg ville vælge en eller to andre angribere end dem du har 
|
|
|
|
|
|
|
|
kie
|
|
Thomasmoll: Klasse mandskab du har der på dit Inter hold! kie: Grunden til det er at jeg ville vælge en eller to andre angribere end dem du har  Altså købe en til angriber?
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Og så er det også værd at bemærke at til sommer får jeg: Bojan på Fri Kahlenberg på fri Aquinho på fri og Aaron Niguez på fri.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scirea
Gæst
|
|
Altså købe en til angriber?
Ja. Og så samtidig sælge en af de mindre gode angribere som du har i forvejen.
|
|
|
|
|
|
|
|
fiskeduserne
|
|
Thomasmoll: Kan vi ik lige få SS af dine transferhistorier de 2-3 sæsonner du nu er henne.. For du har jo brugt på den store side af 2milliadrder.. Hvor kommer alle dine penge fra? Prøvede lige at lægge værdierne af dine indkøbte spillere sammen og den er helt oppe på over de 2milliarder, men det er vel hip som hap, da jeg ikke regner med du har givet 170 mio for Marcelo, men du har vel heller ikke kun givet 340 for Cronaldo:)
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Thomasmoll: Kan vi ik lige få SS af dine transferhistorier de 2-3 sæsonner du nu er henne.. For du har jo brugt på den store side af 2milliadrder.. Hvor kommer alle dine penge fra? Prøvede lige at lægge værdierne af dine indkøbte spillere sammen og den er helt oppe på over de 2milliarder, men det er vel hip som hap, da jeg ikke regner med du har givet 170 mio for Marcelo, men du har vel heller ikke kun givet 340 for Cronaldo:)
hej fiskeduserne, jeg er ked af du ikke tror på mig. men selfølgelig skal jeg nok ligge SS op af transfer, men nu skal du tænke på at Inter heller ikke er den fattigste klub.
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
nu ved jeg eller ikk om du har gjort det..
men hvis du betaler over månedere kan du købe en del flere spiller.. men du skal selvf betale hver måned..
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
nu ved jeg eller ikk om du har gjort det..
men hvis du betaler over månedere kan du købe en del flere spiller.. men du skal selvf betale hver måned..
Jeg køber aldrig spillere hvor jeg skal betale hver måned.
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
mit arsenal hold:  Nogen forslag til forbedringer ? 
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
En United-fan som spiller med Arsenal?...
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
En United-fan som spiller med Arsenal?...
Den undrede jeg mig også lige over et kort øjeblik. Kan vi så få en forklaring!
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|