|
ChelseaJesper
|
|
Her kommer et lidt bedre Spurs hold:  Hvad siger I til det?? Det er faktisk rigtig godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smoothly
Gæst
|
|
smoothly: har du solgt fabregas? Ellers et godt hold  Ja jeg har - der blev budt 565 for ham, og så tænkte jeg what the hack, og trykkede accepter. Synes jeg manglede en ny CM, der kunne bringe lidt nyt luft i klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
 blev nummer 5 i sidste sæson, 3 point efter 3 pladsen.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
nogen som vil se ss?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
 blev nummer 5 i sidste sæson, 3 point efter 3 pladsen. Det er et ret godt hold, og meget råt talent.
|
|
|
|
|
|
Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever
Love United - Hate Glazer!!
|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
Mit Manchester U hold efter 1. Saison. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Du bruger vel ikke den der opstilling fast vel??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Barcelona 2010/2011 Mit Barcelona-hold: Har fokuseret på kun at købe u23 spillere for at opbygge et ungt hold og synes efterhånden at jeg har fået opbygget et forholdsvist godt hold, dog med nogle mangler defensivt. Hvad synes I? (gode ideer til indkøb modtages gerne) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jeg har Ustari og Valdes og får Akinfeev om 3 måndeder. Jeg er Barca
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
jens-lyn88
|
|
Du bruger vel ikke den der opstilling fast vel??
Nej selfølgelig ikke, men der er en del som er væk, og havde en pokal kamp lige inden jeg tog screenen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marchang
|
|
Barcelona 2010/2011 Mit Barcelona-hold: Har fokuseret på kun at købe u23 spillere for at opbygge et ungt hold og synes efterhånden at jeg har fået opbygget et forholdsvist godt hold, dog med nogle mangler defensivt. Hvad synes I? (gode ideer til indkøb modtages gerne)  Rimelig nice hold må man sige. du kan eventuelt kigge på ever banega eller miguel veloso. To gode defensive spillere.
|
|
|
|
|
|
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Helt enig. Og kan forresten også godt lide, at du har fem spaniere i startopstillingen, og så har du tilmed guden Pato!
10/10 herfra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Barcelona 2010/2011 Mit Barcelona-hold: Har fokuseret på kun at købe u23 spillere for at opbygge et ungt hold og synes efterhånden at jeg har fået opbygget et forholdsvist godt hold, dog med nogle mangler defensivt. Hvad synes I? (gode ideer til indkøb modtages gerne)  Ret godt hold, selvom klubvalget dog er totalt forkert  Jeg giver dig ret i at du mangler lidt i defensiven. Måske en suveræn centerforsvar og en venstreback. Det vil jeg sige er de dårligst besatte positioner.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Barcelona 2010/2011 Mit Barcelona-hold: Har fokuseret på kun at købe u23 spillere for at opbygge et ungt hold og synes efterhånden at jeg har fået opbygget et forholdsvist godt hold, dog med nogle mangler defensivt. Fremregende indkøb du har lavet.. Uuuuuuuuuuh Matias Cahais  han er dejlig..
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|