home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Modstanderinstruktioner
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Modstanderinstruktioner  (Læst 3807 gange)
Niko
Gæst

Sv: Modstanderinstruktioner
« Svar #15: 04 Nov 2007, 14:05 »

interessant. Har jeg aldrig overvejet.

Gjorde det mod Inter en gang, da jeg var Juventus.
De fik smidt Materazzi og Vieira ud, så det var en kæmpe succes. Smiley

Inter, har jo mange af sådanne typer.  Wink

Emillionaire
Gæst

« Svar #16: 04 Nov 2007, 16:34 »

Gjorde det mod Inter en gang, da jeg var Juventus.
De fik smidt Materazzi og Vieira ud, så det var en kæmpe succes. Smiley

Inter, har jo mange af sådanne typer.  Wink

hvad er det nu man skal have meget i for at gøre sådan er det ikke jo mere Aggeresiv og jo dårligere han er til at tackle?

sebahorse
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 05 Nov 2007, 16:12 »

Har lige spillet mod Man Utd. hvor jeg bad mine spillere om at markere Shrek og Ronaldo tæt og skærme dem af og de var de eneste der scorede Skuffet

YNWA <3

JKJ
Gæst

« Svar #18: 05 Nov 2007, 16:57 »

Bruger det stort set aldrig... Jeg sætter ALDRIG mit hold efter modstandernes opstilling, jeg satser på egne styrker, hvis man skal lade sig påvirke af et andet hold går det imo ud over sit eget...

Emillionaire
Gæst

« Svar #19: 05 Nov 2007, 21:48 »

spillede lige mod Portsmouth hvor mine spillere leverede en fremragende indsats Opstemt

jeg satte mine indstruktioner på at Lauren (som har et svagt venstre ben) skulle tvinges til at bruge venstre ben og 3 ud af 4 gange hvor han havde blev han taget og så blev der hurtigt og farligt angreb i den anden ende Opstemt

skulle lige siges at han var skyld i først mål hvor Armand Traore (jeg var Arsenal) tacklede ham godt og så lavede han et hurtigt løb ned mod kanten hvor han derpå sendte en indover til en helt fri Tomas Rosicky der lige skulle prike til den og så mål Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #20: 05 Nov 2007, 22:01 »

Har lige spillet mod Man Utd. hvor jeg bad mine spillere om at markere Shrek og Ronaldo tæt og skærme dem af og de var de eneste der scorede Skuffet

hmm. er heller ikke sikker på, det er en god idé at markere så tekniske spillere tæt

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 11 Mar 2008, 21:20 »

Jeg laver en næsten ens opsætning hver gang. Angriberne bliver markeret tæt, skærmet af og bruge svageste ben.
Fløjene svageste ben. En evt. OMC skærmet af og svageste ben.

Når jeg spiller mod et hold som Arsenal bliver Cesc skærmet af og skal bruge svageste ben fordi han er så vigtig/dygtig i deres opspil.

@Cesc....det med at skærme af for temperamentsfulde spiller skal afprøves. Det må være guld værd på en spiller som Robbie Savage Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 11 Mar 2008, 21:22 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #22: 11 Mar 2008, 21:23 »

hmm. er heller ikke sikker på, det er en god idé at markere så tekniske spillere tæt

De skal tackles hårdt Wink

johnmøller
Juniorspiller
**

« Svar #23: 22 Mar 2008, 15:24 »

Jeg er stor succes med denne modstanderinstruks.

FC - Skærme af = Altid
FHV - Takling = Hårdt Skærme af = Altid
MC/MHV/OMC - Skærme af = Altid. Takling = Hårdt
AC - Takling = Hårdt Skærme Af = Altid tvinges til at bruge svageste ben

Spille med Ac Horsens, og er det hold i ligaen som har scoret flest mål efter 10 kampe, samt har kun ladt 9 gå ind. Ligger på en flot anden plads. Hvad der er endnu mere bemærkelsesværdigt, er selvom jeg takler hårdt har jeg lavest antal gule kort.. Prøv den, og lad mig høre jeres mening.

Zulue
Manager

« Svar #24: 22 Mar 2008, 15:27 »

Angriberne - Hård tackling, svageste ben
Fløjene - Hård tackling, svageste ben, Skærm af altid.

Virker super. Smiley

Rossonero
Gæst

Mine metoder
« Svar #25: 22 Mar 2008, 15:27 »

Jeg bruger sjældent denne del, og det føler jeg egentlig går ret godt. Det bliver dog brugt mod mindre hold, hvilket må siges at fungere fortrinligt. Her bliver deres kanter tvunget til at bruge deres forkerte fod, så deres hovedstødsstærke angriber ikke bliver fodret med farlige indlæg. Derudover kan jeg også finde på, at skærme deres stjernespiller af. Ellers bruger jeg det langt fra meget, men jeg vil da i fremtiden forsøge, at eksperimentere med det lidt mere.

johnmøller
Juniorspiller
**

« Svar #26: 22 Mar 2008, 15:34 »

Jeg kan tydeligt se på kampstatistikken når jeg ikke bruger det. vil sige at mine modstandere har 20 % flere afslutninger når jeg ingen instrukser har på dem. så har vendet mig selv til at bruge det hver eneste gang. Og samme instrukser hver gang. Gør så tit det, hvis en af deres stjernespillere er meget synlig i kampen, går jeg lige ind og justere det lidt. Det kan være ved at sætte en af mine spillere til at dække ham op, så er han ude af kampen... Syntes det er en fed featureog har været savnet...

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010