home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Calzaghe-Kessler
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Calzaghe-Kessler  (Læst 13605 gange)
Chris
Gæst

Sv: Calzaghe-Kessler
« Svar #75: 04 Nov 2007, 15:50 »

kessler bokser sin klart bedste runde i 12 omgang.

Er du sikker på at du så kampen?
Godtnok var jeg stiv da jeg så kampen, men Kessler's 12. omgang var absolut ikke hans bedste.

njandersen
Gæst

« Svar #76: 04 Nov 2007, 16:55 »

Haha, Var jeg også.. Men mener da at 5. omgang eller lign. var hans bedste.. Forresten hvad skete der da Kessler røg ned? Blev han ramt?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #77: 04 Nov 2007, 16:59 »

Haha, Var jeg også.. Men mener da at 5. omgang eller lign. var hans bedste.. Forresten hvad skete der da Kessler røg ned? Blev han ramt?
Han faldt i sine snørrebånd Skuffet Det kan jo ske..

njandersen
Gæst

« Svar #78: 04 Nov 2007, 17:12 »

Men det har også nogle negative effekter.. Publikum bliver opkørt og dommerne tager det måske som et tegn på svaghed.. Selvom det var et hændeligt uheld..

andenark
Lilleputspiller
*

« Svar #79: 04 Nov 2007, 17:35 »

Er du sikker på at du så kampen?
Godtnok var jeg stiv da jeg så kampen, men Kessler's 12. omgang var absolut ikke hans bedste.
Hvis man skal sige han havde en bedste omg. så var det hans 12. jo. Det eneste tidspunkt i kampen hvor at kessler tør bruge kombinationerne.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #80: 04 Nov 2007, 17:54 »

Det var sgu ærgeligt at Kessler ikke kunne slå ham.
Jeg synes han var alt for stiv i kroppen, i mens Calzaghe virkede mere afslappet. Det kan også havde noget af gøre med Erfaringen.
Jeg synes virkelig også det virkede som om at Calzaghe havde en langt bedre kondition end Kessler havde.
Calzaghe var også fej med at han slog i nakken på Mikkel. Jeg har også hørt der var en italiensk dommer, det er også fejt da Calzaghe er halv italiener.

Til dig Njandersen: Dommerne talte ikke knock-outen med.

njandersen
Gæst

« Svar #81: 04 Nov 2007, 18:02 »

Det var sgu ærgeligt at Kessler ikke kunne slå ham.
Jeg synes han var alt for stiv i kroppen, i mens Calzaghe virkede mere afslappet. Det kan også havde noget af gøre med Erfaringen.
Jeg synes virkelig også det virkede som om at Calzaghe havde en langt bedre kondition end Kessler havde.
Calzaghe var også fej med at han slog i nakken på Mikkel. Jeg har også hørt der var en italiensk dommer, det er også fejt da Calzaghe er halv italiener.

Til dig Njandersen: Dommerne talte ikke knock-outen med.

Nej, men jeg er sikker på, det har en virkning af en eller anden art.

United-styrer
Gæst

« Svar #82: 05 Nov 2007, 15:35 »

Hvis man skal sige han havde en bedste omg. så var det hans 12. jo. Det eneste tidspunkt i kampen hvor at kessler tør bruge kombinationerne.

Jeg mener helt klart, at han toppede i fjerde omgang, hvor han fik taget en grundig revanche for en miserabel tredje runde.

Men alt i alt må man bare sige, at Calzaghe var mange klasser over Kessler. Ingen tvivl om at Kessler er dygtig, men Calzaghe forstummede enhver diskussion om, hvem der er den bedste supermellemvægter med hans magtdemonstration.

Kessler skal nok blive en stor mester alligevel, men det sætter unægteligt en plet på hans karriere.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2007, 15:37 af United-styrer » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #83: 05 Nov 2007, 15:41 »

Så ikke kampen, men havde nu forventet en dansk sejr... Men som man kan læse her og i div medier var han ikke i nærheden af sejren...
Men alligevel har han min allerstørste respekt da han efter kampen udtalte at det var helt fortjent han ikke vandt, ikke noget tudefjæs eller brok over dommerne osv, det er imo en rigtig Champ og han skal nok få chancen igen om et stykke tid  Thumbs Up

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 05 Nov 2007, 20:16 »

Det er ganske vidst et spørgsmål om rettigheder, men er der et sted jeg kan se klip fra Kesslers kamp mod Calzaghe?

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

njandersen
Gæst

« Svar #85: 01 Dec 2007, 19:27 »

Chris
Gæst

« Svar #86: 01 Dec 2007, 19:56 »

Nok kun et spørgsmål om tid inden de bliver taget af siden igen.

njandersen
Gæst

« Svar #87: 01 Dec 2007, 20:01 »

Så se den mens i kan Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010