home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2006 bil i Rødovre!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM 2006 bil i Rødovre!  (Læst 2656 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
FM 2006 bil i Rødovre!
« : 05 Okt 2005, 18:26 »

Hej Alle,

Jeg kørte på Roskildevej inde ved Damhussøen i Rødovre idag.

Bedst som jeg lader mig irritere over, at jeg skal holde for rødt, ser jeg at der mindsanten er en større mening med det.  :a:

For ud foran mig kører en sort bil, (Peugeot Partner eller lignende) med påklisterede reklameskilte for FM 2006 på både front, sider og bagsmæk. Den drejede af og kørte ned mod Rødovre Centrum, som er et indkøbscenter.

Måske spillene allerede er på vej ud i butikkerne - måske det blot er reklame...  Huh

Hvem ved?...Jeg gør ikke, men glæder mig blot endnu mere til jeg modtager mit FM 2006 med posten!

Se evt. nyheden på forsiden om hvordan du bestiller dit FM  Thumbs Up
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #1: 05 Okt 2005, 18:28 »

Hej Alle,

Jeg kørte på Roskildevej inde ved Damhussøen i Rødovre idag.

Bedst som jeg lader mig irritere over, at jeg skal holde for rødt, ser jeg at der mindsanten er en større mening med det.  :a:

For ud foran mig kører en sort bil, (Peugeot Partner eller lignende) med påklisterede reklameskilte for FM 2006 på både front, sider og bagsmæk. Den drejede af og kørte ned mod Rødovre Centrum, som er et indkøbscenter.

Måske spillene allerede er på vej ud i butikkerne - måske det blot er reklame...  Huh

Hvem ved?...Jeg gør ikke, men glæder mig blot endnu mere til jeg modtager mit FM 2006 med posten!

Se evt. nyheden på forsiden om hvordan du bestiller dit FM  Thumbs Up

Haha, hvor genialt.

Du burde have haft digital cameraet med der! Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #2: 05 Okt 2005, 18:36 »

Du skulle have kørt bilen af vejen, og undersøgt om der var FM spil i den.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #3: 05 Okt 2005, 18:44 »

Hehe ja bestemt.. Eller ihvertfald nuppet bilen Wink
Logged

R O T R

LosCules
Gæst
 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #4: 05 Okt 2005, 19:11 »

Hej Alle,

Jeg kørte på Roskildevej inde ved Damhussøen i Rødovre idag.

Bedst som jeg lader mig irritere over, at jeg skal holde for rødt, ser jeg at der mindsanten er en større mening med det.  :a:

For ud foran mig kører en sort bil, (Peugeot Partner eller lignende) med påklisterede reklameskilte for FM 2006 på både front, sider og bagsmæk. Den drejede af og kørte ned mod Rødovre Centrum, som er et indkøbscenter.

Måske spillene allerede er på vej ud i butikkerne - måske det blot er reklame...  Huh

Hvem ved?...Jeg gør ikke, men glæder mig blot endnu mere til jeg modtager mit FM 2006 med posten!

Se evt. nyheden på forsiden om hvordan du bestiller dit FM  Thumbs Up

Weee Smiley.

Og mig som stod og troede at min hjemby bare var sådan en dum lorteby Smiley. Og så hører man at der er en FM 2006 bil til stede i Rødovre. FUCK man bliver stolt Grin.

Og så kan man også blære sig lidt  Cool

I min by er der bare en FM 2006 bil Peace.

Grin.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #5: 05 Okt 2005, 19:35 »

Kom nu ind i kampen bade! totalt uhørt du ikke har billeder
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #6: 05 Okt 2005, 19:36 »

Weee Smiley.

Og mig som stod og troede at min hjemby bare var sådan en dum lorteby Smiley. Og så hører man at der er en FM 2006 bil til stede i Rødovre. FUCK man bliver stolt Grin.

Og så kan man også blære sig lidt  Cool

I min by er der bare en FM 2006 bil Peace.

Grin.

Ærgeligt at den ikke tog et smut forbi Glostrup, så jeg kunne se den..  Forlegen
Men det kunne være at jeg skulle tage til Rødovre i morgen, og se om jeg kunne finde bilen??
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #7: 06 Okt 2005, 14:13 »

Kom nu ind i kampen bade! totalt uhørt du ikke har billeder

Enig! Det lyder genialt, for dårligt at du ikke har billeder!  :k: Wink . Du kunne da i det mindste have taget mobilen op og taget billeder med den!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM 2006 bil i Rødovre!
« Svar #8: 12 Okt 2005, 09:39 »

Jae, vi vil have billeder Opstemt - Men nice nok, rigtig fed måde at reklamere på. Og den fungere da også, du kan da huske at du har set det. Har det har da lykkedes for dem, at skabe bedre reklame!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010