|
FJTS
|
|
Hvilken mappe helt nøjagtig??? Har du fjernet fluebenet i spillet under indstillinger i brug udseende??? Det er meget vigtigt...
Nu har jeg fjernet benet. Hvad gør jeg så?
|
|
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Nu har jeg fjernet benet. Hvad gør jeg så?
Trykker bekræft eller lign. nede i hjørnet eller genindlæs skin. Så skal det virke. Ellers har du ikke gjort som beskrevet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Trykker bekræft eller lign. nede i hjørnet eller genindlæs skin. Så skal det virke. Ellers har du ikke gjort som beskrevet.
Jeg har fjernet fluebenet. Og jeg har bekræftet det. Hvad skal jeg så gøre. Hvor skal jeg putte alle de filer jeg har downloadet, altså logoerne fra danmark, sverige, norge o.s.v., hen? Der stod jo at man skulle putte dem ind i "Sports Interactive" i dokumenter? Og det har jeg gjort men der sker stadig ikke noget? Hvad skal jeg ellers gøre?
|
|
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hvis de IKKE virker er det fordi de IKKE ligger det rigtige sted. For så SKAL de virke. Åben Stifiner og tjek at de er pakket ud det rigtige sted. Du skal selvfølgelig pakke filen ud med Winrar. Det går jeg ud fra du har gjort??? Så kigger du i Stifinder og logoerne skal ligge i følgende bibliotek: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\logos
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Hvis de IKKE virker er det fordi de IKKE ligger det rigtige sted. For så SKAL de virke. Åben Stifiner og tjek at de er pakket ud det rigtige sted. Du skal selvfølgelig pakke filen ud med Winrar. Det går jeg ud fra du har gjort??? Så kigger du i Stifinder og logoerne skal ligge i følgende bibliotek: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\logos
Når de ligger ikke der men jeg ligger dem så lige derind (: hehe mange tak for hjælpen. du har været en STOR hjælp 
|
|
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Se nu lige om det virker først...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FJTS
|
|
Se nu lige om det virker først...
Det virker helt fint. Tak igen 
|
|
|
|
|
|
Torres es dios.
|
|
|
|
rafabenitez
Lilleputspiller
|
|
Jeg har downloaded nogle af pakkerne og i dag da jeg tænkte jeg ville downloade Italien logoerne også skriver den følgerne da jeg vil hente filen Bandwidth Limit Exceeded, som jeg er ret sikker på betyder at jeg ikke har flere downloads at gøre godt af.. Hvad kan jeg gøre er der ikke andre steder man kan hente den fra ? ..
|
|
|
|
|
|
Mit hjerte er rødt på mere end én måde Liverpool Football Club YNWA
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Der er en fejl i vores downloadsektion for tiden.
Det er ved at blive kigget på.
Velkommen til siden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rafabenitez
Lilleputspiller
|
|
Okay, Tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
Mit hjerte er rødt på mere end én måde Liverpool Football Club YNWA
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Hvor skal jeg gemme og udpakke logoerne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Læs nu hva der står, så slipper vi for at folk hele tiden spørger hvordan og hvorledes.. Det hele står der hvor i henter pakkerne.. Og det er også nævnt mere end en gang i tråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrJames
Lilleputspiller
|
|
Hmm, jeg kan ikk downloade nogen af logoerne, på grund "Bandwidth Limit Exceeded"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Kig lige et par linjer op.. Der står svaret på dit spørgsmål..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Så vidt jeg lige kan se, er den samlede pakke ikke kommet endnu... Er der nogle ved om der, her på siden, ligger en samlet pakke med enten logoer eller spiller-pics for hele Europa ??
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|