home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem er bedst?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem skal der spilles med?
Wigan
- 2 (3,8%)
Sunderland
- 9 (17%)
Birmingham
- 4 (7,5%)
Reading
- 7 (13,2%)
Portsmouth
- 6 (11,3%)
Derby
- 2 (3,8%)
Middelsbrough
- 4 (7,5%)
West Ham
- 15 (28,3%)
Blackburn
- 4 (7,5%)
Antal Stemmer: 53

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er bedst?  (Læst 9921 gange)
Zone 43
Manager

Hvem er bedst?
« : 30 Okt 2007, 21:40 »

Da Rossonero har travlt for tiden har jeg fået æren af denne challenge. Nedenstående er fra Rosso' indlæg, som nu er væk. Smiley

Citat
ULTIMATIVE CHALLENGE
Blogs på siden har vi massere af, men synes der mangler en smule konkurrence. Det er hvorfor jeg nu har oprettet denne tråd, som skal ses med ét konkurrence mæssigt syn. Når nu engang FM08 ligger i vores CD-rom, og hvis der er mange interreseret, som jeg håber der er.

Det handler om at vi alle her bliver enige om en klub, som alle deltagerne så skal være. Ekspempelvis Arsenal. Vi bliver dermed alle enige om nogen regler som f.eks.:

1. Vinde Premier League
2. Vinde Champions League
3. Vinde Carling Cup
4. Vinde FA Cup

Når vi så har sat reglerne for spillet, kan vi gå igang. Men alle og enhver kan komme og sige at de har vundet eksempelvis Premier League - men hvor er beviset? Det er nemlig derfor det er vigtigt at poste SS, der viser at i rent faktisk har vundet én af de ovenstående turneringer. Så vil dit navn blive skrevet ved siden af målet, sådan her:

- Vinde Premier League (Dit Navn)

Først og fremmest vil det løbe henover én sæson, men hvis der er mange interreseret, og det bliver en succes, bliver konkurrencen fortsat. Jeg kan forstå hvis folk ikke er interreseret lige når den udkommer, da man gerne vil have noget tid til at afprøve det, og derfor vil jeg bare lade den ligge hvis det er sådan landet ligger. Jeg håber i åbne overfor ideén.

I er velkommen til at stille yderlige spørgsmål, hvis der noget i er i tvivl om.

Mvh Rosso'

DELTAGERE INDTIL VIDERE:
Rossonero
Zone 43
Kerm
Cesc
ManutdogBIF
Gerrarden
andersfa123
fcm-star
niklasob12345
PlayBoye
BaalleBy
malliNG
hamdenrare
Tietze
Twajz
hejle
sørensen84
GudenEricsson
szukizek
Carsten87
MBryoma

Hvilket hold skal der spilles med?
Hvilke regler skal tages i brug?

edit; quotet vil blive opdateret med de tilmeldte Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2007, 22:05 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rossonero
Gæst

Sv: Hvem er bedst?
« Svar #1: 30 Okt 2007, 21:41 »

Held og lykke med det Smiley
Jeg synes i skal være Derby Tunge

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 30 Okt 2007, 21:46 »

hmm.. jeg er på... jeg vil gerne være med i den der challenge Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #3: 30 Okt 2007, 21:47 »

Blackburn, Middelsbrough, Man City eller Newcastle.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 30 Okt 2007, 22:12 »

kommer det til at foregå sådan at vi skal smide nogle SS herinde eller.. hvordan Opstemt

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 30 Okt 2007, 22:17 »

kommer det til at foregå sådan at vi skal smide nogle SS herinde eller.. hvordan Opstemt

Læs indlægget ordentligt, og du vil få svaret Smiley

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 30 Okt 2007, 22:21 »

ULTIMATIVE CHALLENGE
Blogs på siden har vi massere af, men synes der mangler en smule konkurrence. Det er hvorfor jeg nu har oprettet denne tråd, som skal ses med ét konkurrence mæssigt syn. Når nu engang FM08 ligger i vores CD-rom, og hvis der er mange interreseret, som jeg håber der er.
<----------- tænkte bare på om vi skal til at blogge selv eller Opstemt jeg har totalt stirret mig blind på det indlæg der.. er helt træt her til aften...

men hvis min hjerne har regnet det rigtigt ud (tror jeg ikke den har.. det er sjældent Opstemt ) så skal vi spille med det samme hold og så smide post's med SS herinde ??

Rossonero
Gæst

« Svar #7: 30 Okt 2007, 22:23 »

ULTIMATIVE CHALLENGE
<----------- tænkte bare på om vi skal til at blogge selv eller Opstemt jeg har totalt stirret mig blind på det indlæg der.. er helt træt her til aften...

men hvis min hjerne har regnet det rigtigt ud (tror jeg ikke den har.. det er sjældent Opstemt ) så skal vi spille med det samme hold og så smide post's med SS herinde ??

Korrekt Wink

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 30 Okt 2007, 22:25 »

wuhu... there's a first time for everything Opstemt hehe.. det vil jeg så se frem til Opstemt

hamdenrare
Ynglingespiller

« Svar #9: 31 Okt 2007, 23:05 »

Skal det være i PL? Ellers kunne det være meget sjovt at se om man f.eks. kunne gøre det bedre end Laudrup i Getafe.

For at gøre det lidt mere interessant kunne vi også aftale at man max. må købe én spiller med anden nationalitet, pr. sæson, end den liga man spiller i?

Cencur
Manager

« Svar #10: 31 Okt 2007, 23:10 »

Er det kun folk der spiller 08 versionen der må være med? Har ikke været ude og handle endnu, så har kun 07'eren.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #11: 02 Nov 2007, 14:08 »

Er det kun folk der spiller 08 versionen der må være med? Har ikke været ude og handle endnu, så har kun 07'eren.

Jeps, det er til 08. Vi kan godt sætte starten til januar, så du og evt. andre også kan være med Smiley

Hvad siger i til, hvis det bliver med Fulham?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #12: 02 Nov 2007, 14:10 »

Så skal jeg ud og handle i dag kan jeg mærke Hævet Øjenbryn

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #13: 02 Nov 2007, 20:46 »

Jeps, det er til 08. Vi kan godt sætte starten til januar, så du og evt. andre også kan være med Smiley

Hvad siger i til, hvis det bliver med Fulham?

Hej zone.. jeg vil gerne være med.. Synes det lyder fint med januar. Det er fint med Fulham Wink

sørensen84
Gæst

« Svar #14: 03 Nov 2007, 08:48 »

jeg er også med

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010